Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns Norge generelt har veldig dårlige sanger å bidra med både i delfinalene og til slutt i Eurovision :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syns Norge generelt har veldig dårlige sanger å bidra med både i delfinalene og til slutt i Eurovision :roll:

Nesten enig, men i fjor hadde vi en fin låt som iallefall jeg synes burde ha vunnet :)

Skrevet
Nesten enig, men i fjor hadde vi en fin låt som iallefall jeg synes burde ha vunnet :)

I fjor tror jeg de helt utrolig pinlige dansebevegelsene ødela mye for Norge. Jeg ble så pinlig berørt at det nesten gjorde vondt hver gang de sang "true true true" i refrenget, med de tilhørende håndbevegelsene. *hutre*

Jeg digget Wig Wam (eller hva de nå het, den med Glam som vokalist i sølvslengbuksene og platåskoene :P ).

Ellers er jeg enig i at det er mye pinlig og kjedelig.

Skrevet

Jeg har ikke sett på grand prix de siste lørdagene men jeg er ikke særlig begeistret over noe av de sangene jeg har hørt hittil.

Noen som har noen favoritter?

Skrevet

Min favoritt om jeg må velge er nok Alexander Rybak. Han har i hvertfall sjarm, og jeg sitter litt lett ufrivillig og nynner med.

Skrevet

Liker sangen til Alexander, er VELDIG glad i fele så den falt nok fint inn hos meg ja...

Skrevet

Sunny hadde fått en sang litt over hennes sangevner. Hun slet litt en del ganger i løpet av sangen.

Skrevet
Liker sangen til Alexander, er VELDIG glad i fele så den falt nok fint inn hos meg ja...

Ja sangen hans var fin.. Og han gikk jo videre, så det er jo bra..

Skrevet

Veldig søt, også, da, så han kan sanke stemmer på looken sin. Bra sang, faktisk! :jepp:

Skrevet

Tar jeg ikke helt feil så er han vel fra russland (?) så da stemmer de sikkert på han siden de ikke kan stemme på seg selv :biggrin:

Skrevet

Aleksander hadde en veldig uvanlig og fin sang. Likte også Sunny.

Jane Helen var fryktelig. Jeg liker rock og gjerne hard rock, men dette var tilgjort skråling synes jeg. Stygg kjole også...

Skrevet
Tar jeg ikke helt feil så er han vel fra russland (?) så da stemmer de sikkert på han siden de ikke kan stemme på seg selv :biggrin:

Det er ikke til å komme bort i fra at det er en STOR fordel å ha øst-europeiske aner når man stiller opp i den internasjonale finalen. Og det tror jeg er ganske bankers for godeste Alexandergutten nå.

Skrevet

Har ikke sett de andre delfinalene, men er ikke veldig imponert av det jeg så i dag i alle fall. Likte Sunny best av disse.

Han Aleksander hadde helt forferdelig engelskuttale syntes jeg, så jeg ble litt distrahert av det, samt av det snodige inntoget til kordamene :ler:

Skrevet

Alexander er virkelig utrolig talentfull og med en fantastisk utstråling på scenen. Min soleklare favoritt, og hvis han kommer til den internasjonale finalen så tror jeg han kan vinne hele greia.

Bare ikke glem å stemme på ham i den norske finalen! Kan lett bli sånn fordi han er stor favoritt og alle tenker at han går videre uansett.

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Alexander Rybak er den eneste som har en sjanse i den internasjonale finalen!

God stemme, orginal sang som skiller seg ut og i tillegg en sjarmeredne gutt!! :)

Skrevet

Jeg håper Alexander Rybak går videre til Moskva, han har definitivt større sjanse der enn Tone Damli Aaberge. Sangen er veldig energetisk og er "typisk Gran Prix", og gutten er jo sjarmerende! :)

Skrevet

alexander sin sang er den med den beste sjansen i MGP

Skrevet

Jeg ser på reprisen nå og likte umiddelbart Alexander veldig godt. Og at Frikar-gutta shower og viser muskler i bakgrunnen, gjør ikke akkurat noe... :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...