Strix Skrevet 6. februar 2009 #21 Skrevet 6. februar 2009 Jeg syns Norge generelt har veldig dårlige sanger å bidra med både i delfinalene og til slutt i Eurovision
Gjest Ulva35 Skrevet 6. februar 2009 #22 Skrevet 6. februar 2009 Jeg syns Norge generelt har veldig dårlige sanger å bidra med både i delfinalene og til slutt i Eurovision Nesten enig, men i fjor hadde vi en fin låt som iallefall jeg synes burde ha vunnet
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #23 Skrevet 6. februar 2009 Nesten enig, men i fjor hadde vi en fin låt som iallefall jeg synes burde ha vunnet I fjor tror jeg de helt utrolig pinlige dansebevegelsene ødela mye for Norge. Jeg ble så pinlig berørt at det nesten gjorde vondt hver gang de sang "true true true" i refrenget, med de tilhørende håndbevegelsene. *hutre* Jeg digget Wig Wam (eller hva de nå het, den med Glam som vokalist i sølvslengbuksene og platåskoene ). Ellers er jeg enig i at det er mye pinlig og kjedelig.
MissStiles Skrevet 7. februar 2009 #25 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har ikke sett på grand prix de siste lørdagene men jeg er ikke særlig begeistret over noe av de sangene jeg har hørt hittil. Noen som har noen favoritter?
Beam Skrevet 7. februar 2009 #26 Skrevet 7. februar 2009 Min favoritt om jeg må velge er nok Alexander Rybak. Han har i hvertfall sjarm, og jeg sitter litt lett ufrivillig og nynner med.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #27 Skrevet 7. februar 2009 Liker sangen til Alexander, er VELDIG glad i fele så den falt nok fint inn hos meg ja...
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #28 Skrevet 7. februar 2009 Sunny hadde fått en sang litt over hennes sangevner. Hun slet litt en del ganger i løpet av sangen.
MissStiles Skrevet 7. februar 2009 #29 Skrevet 7. februar 2009 Liker sangen til Alexander, er VELDIG glad i fele så den falt nok fint inn hos meg ja... Ja sangen hans var fin.. Og han gikk jo videre, så det er jo bra..
Rosalie Skrevet 7. februar 2009 #30 Skrevet 7. februar 2009 Veldig søt, også, da, så han kan sanke stemmer på looken sin. Bra sang, faktisk!
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #31 Skrevet 7. februar 2009 Tar jeg ikke helt feil så er han vel fra russland (?) så da stemmer de sikkert på han siden de ikke kan stemme på seg selv
MiniMjau Skrevet 7. februar 2009 #32 Skrevet 7. februar 2009 Aleksander hadde en veldig uvanlig og fin sang. Likte også Sunny. Jane Helen var fryktelig. Jeg liker rock og gjerne hard rock, men dette var tilgjort skråling synes jeg. Stygg kjole også...
FrizzleSizzle Skrevet 7. februar 2009 #33 Skrevet 7. februar 2009 Tar jeg ikke helt feil så er han vel fra russland (?) så da stemmer de sikkert på han siden de ikke kan stemme på seg selv Det er ikke til å komme bort i fra at det er en STOR fordel å ha øst-europeiske aner når man stiller opp i den internasjonale finalen. Og det tror jeg er ganske bankers for godeste Alexandergutten nå.
MellonCollie Skrevet 7. februar 2009 #34 Skrevet 7. februar 2009 Har ikke sett de andre delfinalene, men er ikke veldig imponert av det jeg så i dag i alle fall. Likte Sunny best av disse. Han Aleksander hadde helt forferdelig engelskuttale syntes jeg, så jeg ble litt distrahert av det, samt av det snodige inntoget til kordamene
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #35 Skrevet 7. februar 2009 Alexander er virkelig utrolig talentfull og med en fantastisk utstråling på scenen. Min soleklare favoritt, og hvis han kommer til den internasjonale finalen så tror jeg han kan vinne hele greia. Bare ikke glem å stemme på ham i den norske finalen! Kan lett bli sånn fordi han er stor favoritt og alle tenker at han går videre uansett.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 7. februar 2009 #36 Skrevet 7. februar 2009 Alexander Rybak er den eneste som har en sjanse i den internasjonale finalen! God stemme, orginal sang som skiller seg ut og i tillegg en sjarmeredne gutt!!
RedFox81 Skrevet 8. februar 2009 #37 Skrevet 8. februar 2009 Jeg håper Alexander Rybak går videre til Moskva, han har definitivt større sjanse der enn Tone Damli Aaberge. Sangen er veldig energetisk og er "typisk Gran Prix", og gutten er jo sjarmerende!
Sun Mei Skrevet 8. februar 2009 #38 Skrevet 8. februar 2009 alexander sin sang er den med den beste sjansen i MGP
Gjest *Mim* Skrevet 9. februar 2009 #40 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ser på reprisen nå og likte umiddelbart Alexander veldig godt. Og at Frikar-gutta shower og viser muskler i bakgrunnen, gjør ikke akkurat noe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå