Gå til innhold

Melodi Grand Prix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom inn midt i, så fikk kun høre på de to finalistene. Synes Tone er veldig søt, men jeg er ikke helt sikker på om stemmen hennes takler sangen (som for øvrig er supert MGP-materiale!). Noen andre synspunkter på det? Hørtes nesten ut som om hun hadde litt problemer med å treffe tonene.

Fikk nesten litt vondt av Wenche Myhre, som åpenbart er "yesterdays news", men hørte jo ikke sangen hennes. Hvordan var den? Hun er vel litt sterkere musikalsk enn Tone.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte veldig godt Tone sin sang, og så er hun så behagelig se på.

Stakkars Wenche ja.

Ellers syns jeg den andre sangen som gikk videre til finalen var litt vell too muck!!Ventet bare på at det skulle sprute lyn og torden ut av hendene hans, ha ha

Skrevet

Tone var nydelig i går og gikk nok videre på grunn av det og kjendisstatuen, for sangen var det ikke noe spesielt med overhodet.

Skrevet

Så litt denne gang og litt sist. Forstår ikke hvorfor det ikke er muig å lage noooe bra selv om det er Grand Prix? De som gikk videre sist, Velvet eller noe, var direkte elendig.

Skrevet

Nei, det er mye rart i Grand Prix, som vanlig. Men denne har noe over seg.

Skrevet

Helt enig!Har også hørt denne sangen, og håper den vinner!!!

Skrevet

Har den vært på noen av delfinalene? Enig at denne var fin og med litt eget preg.

Tones låt syns jeg var veldig standard MGP og tror ikke den vil utmerke seg i en internasjonal finale. Og så må noen gi henne noen lavere sko til neste gang....

Ellers mye kjedelig! Wenche Myres sang har vi jo hørt en million ganger før fra den kanten...

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg synes Tone er en veldig vakker jente som gjør seg veldig bra i tv-ruta. Hun har en god vise-sang-stemme og er sikkert flink.

Men en ting må hun lære seg.... Synge riktig engelsk.

Butterflies-låta er fin den, men hører dere hvordan hun synger AAIIII could FLAAIIII...???

Skrevet

Alexander Rybak kan faktisk ha en sjanse internasjonalt, så jeg håper virkelig vi sender ham til Moskva! :)

Skrevet
Alexander Rybak kan faktisk ha en sjanse internasjonalt, så jeg håper virkelig vi sender ham til Moskva! :)

ingen av de har sjans internasjonalt...

Skrevet
ingen av de har sjans internasjonalt...

Si ikke det. Det var ikke mange som trodde at Maria ville komme på femte heller, da de hørte låta for aller første gang!

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
Jeg synes Tone er en veldig vakker jente som gjør seg veldig bra i tv-ruta. Hun har en god vise-sang-stemme og er sikkert flink.

Men en ting må hun lære seg.... Synge riktig engelsk.

Butterflies-låta er fin den, men hører dere hvordan hun synger AAIIII could FLAAIIII...???

Ja og når man først har begynt å høre at hun uttaler visse ord veldig norsk så klarer man ikke å la være å høre hvor dumt det er. Tone: Lær det å uttale på engelsk!!!

Skrevet
Ja og når man først har begynt å høre at hun uttaler visse ord veldig norsk så klarer man ikke å la være å høre hvor dumt det er. Tone: Lær det å uttale på engelsk!!!

Helt enig. Skulle jo tro at en artist som er "så bra" burde lært seg engelsk nå. Kankje hun ikke er så bra likevel.. :-> Det kommer vel ikke som noe sjokk at hun gikk videre bare fordi hun er pen. Litt irriterende det der. Synes vel i grunn Tone har fått vært med på det meste nå,- Idol, Skal vi Danse og nå Melodi Grand Prix.. Hva blir det neste? Hun blir jo behandla som en superkjendis også.. Hmpfr. Men det er en annen sak som vi ikke skal gå inn på nå... :P

Skrevet
De som gikk videre sist, Velvet eller noe, var direkte elendig.

Der er jeg helt uenig, den sangen var kjempefengende! Virkelig internasjonal glamour og klasse over det synes jeg. Og det var umulig å høre at de sang live, så flinke var de. Har allerede lastet den ned og skal bruke som treningsmusikk. :)

Skrevet

Enig så enig! :jepp:

Skrevet

Spørs om det blir sjarmtrollet fra Nesodden som trekker det lengste strået i denne omgang.

Her er oversikt over alle lands nasjonale finaler. Nå ble dere vel glad, tenker jeg.

Skrevet
Der er jeg helt uenig, den sangen var kjempefengende! Virkelig internasjonal glamour og klasse over det synes jeg. Og det var umulig å høre at de sang live, så flinke var de. Har allerede lastet den ned og skal bruke som treningsmusikk. :)

Helt enig! Tror den kan ha sjans i MGP altså! Endelig en låt som skiller seg litt ut! :-D

Skrevet

jaaaaa velvet med Tricky MÅ til den internasjonale finalen, kanskje vi endelig har en mulighet til å nå til topps :)

Den andre delfinalen i Bodø var etter min mening bare møl...

Skrevet

Jeg er sjokkert over at Tricky kom videre, og nå er jeg enda mer sjokkert over at folk som faktisk kan skrive, synes det er en bra låt. ;)

Den har ingen sjanse. Ingen. Den minner om det tyske nummeret i fjor, det er jo også en av artistene fra den gruppen som står bak låta, og vi vet jo alle hvordan det gikk med tyskerne. Dårlig. (De fikk poeng kun fra to land.)

Gjest gjesten
Skrevet
Jeg er sjokkert over at Tricky kom videre, og nå er jeg enda mer sjokkert over at folk som faktisk kan skrive, synes det er en bra låt. ;)

Den har ingen sjanse. Ingen. Den minner om det tyske nummeret i fjor, det er jo også en av artistene fra den gruppen som står bak låta, og vi vet jo alle hvordan det gikk med tyskerne. Dårlig. (De fikk poeng kun fra to land.)

He he, jo. Men den er bedre enn alle de andre til nå, og det sier ganske mye. Heller Velvet enn Wenche Myre liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...