Gå til innhold

Lukter det jeg har spist når jeg tisser


Gjest Gjest_Sofie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sofie_*

Den siste måneden har jeg hatt det "problemet" at når jeg tisser så lukter det akkurat det jeg nettopp har spist. Merket det når vi hadde spist pinnekjøtt i juletida, hver gang etter at jeg hadde spist det og gikk på do så luktet det skikkelig pinnekjøtt. Jeg tenkte at det sikkert hadde noe med at det var så salt, men nå begynner jeg å lure litt. For nå lukter det MYE oftere. Når jeg spiser lasagne, ostepop, eller annen mat som har litt kraftig, eller spesiell lukt.

Så nå lurer jeg på om dette er normalt, eller om det er noe som er galt med meg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er veldig bekymret så drar du til legen med problemet.

Det jeg kan si er at dette er vanligere for noen mennesker enn for andre. Asparges er en klassiker, noen tisser aspargeslukt i lange tider etter at de har spist det.

(Selv går jeg på apocillin 1 gram nå, og det gjør også ett og annet utslag på lukt...)

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn når jeg en sjelden gang spiser HonniKorn av alle ting. Lukter veldig første gang jeg tisser og litt andre gang, så er det borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Jeg merker asparges (uæsj) og kaffe.

Det kan jo også hende at du har fått bedre luktesans i det siste rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker godt honnikornen ja :) Varer et par tisserunder,ikke noe mer. Men det er sikkert helt normalt det du opplever. Tror ikke det er noe å være redd for uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lisa_*
Jeg har det sånn når jeg en sjelden gang spiser HonniKorn av alle ting. Lukter veldig første gang jeg tisser og litt andre gang, så er det borte.

Jeg og ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...