Kommode Skrevet 3. mai 2012 #6001 Del Skrevet 3. mai 2012 Han er jo to måneder snart, tenk at tiden har gått så fort! Det er så koselig å lese om dagene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2012 #6002 Del Skrevet 3. mai 2012 Så koselig Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. mai 2012 #6003 Del Skrevet 4. mai 2012 Innom og legger igjen et spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. mai 2012 #6004 Del Skrevet 4. mai 2012 Lykke til i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #6005 Del Skrevet 4. mai 2012 Så bra at lillegutt trives i vannet - veldig viktig å være trygg på vann i et land som har så mye kystlinje som Norge! Imponert over at formen er bra nok til å ha dåp så fort! Ser for meg å være utslått fram til jul jeg..! Blir vel heller voksendåp på han da! Ha en fin kveld! Veldig deilig at han liker å bade Vi bor jo ved vannet, så vil han skal være trygg på vannet Skal nok se at du er i form igjen ganske kjapt Lillegutt er jo to måneder på søndag, så formen er jo fin den nå. Får på meg bunaden gjør jeg også Han er jo to måneder snart, tenk at tiden har gått så fort! Det er så koselig å lese om dagene deres Ja tenk at han snart er 2 måneder! Helt utrolig hvor fort tiden går, men samtidig føler jeg han har vært her lenge også Så koselig Lucky! Ja, ikke sant Innom og legger igjen et spor Koselig Lykke til i helgen Takk snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #6006 Del Skrevet 4. mai 2012 Samtalen med presten gikk fint i går, men egentlig litt tull å stesse ned der for å snakke en halvtime spør du meg Kunne jo like godt tatt det over telefon...Men men...da har vi i allefall hilst på hverandre før dåpen I går kveld var vi på basar med barnehagen til ene tantebarnet, koselig Så nå har lillegutt hilst på alle de ansatte i barnehagen hennes og de gleder seg til han begynner der Kan de si nå som han er liten og søt og ikke stor og rampete I dag er planen å få gjort mest mulig mens lillegutt sover, slik at jeg slipper så mye stress i morgen med dekking av bord og rengjøring... Håper han har et godt sovehjerte i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mai 2012 #6007 Del Skrevet 4. mai 2012 Lykke til med barnedåpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 4. mai 2012 #6008 Del Skrevet 4. mai 2012 Lykke til med dåpen! Du virker fresh og opplagt Lucky Husker selv at jeg ikke var så sliten som alle sa jeg kom til å være de første månedene. Kjekt at han liker vann. Vi prøvde oss på babysvømming vi også, men frøkna viste ingen stor interesse for det.. Så det ble ikke prioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #6009 Del Skrevet 4. mai 2012 Lykke til med barnedåpen! Tusen takk, blir spennende Lykke til med dåpen! Du virker fresh og opplagt Lucky Husker selv at jeg ikke var så sliten som alle sa jeg kom til å være de første månedene. Kjekt at han liker vann. Vi prøvde oss på babysvømming vi også, men frøkna viste ingen stor interesse for det.. Så det ble ikke prioritert. Tusen takk, blir spennende Føler meg opplagt og i god form, så det er deilig Hadde også sett for meg at jeg skulle være helt zoombie i mange mnd, men føler meg ikke sånn Kan jo komme hvis det blir lite søvn noen dager da Kjedelig at lillemor ikke trivdes i vannet da Håper lillegutt fortsetter å trives, jeg elsker å bade og har gjort det hele livet, så håper han har arvet det fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mai 2012 #6010 Del Skrevet 4. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 5. mai 2012 #6011 Del Skrevet 5. mai 2012 Innom og titter, her er det jo fortsatt bare idyllen Masse lykke til med dåp imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. mai 2012 #6012 Del Skrevet 5. mai 2012 Lykke til i morgen. Håper dere koser dere med selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mai 2012 #6013 Del Skrevet 5. mai 2012 Lykke til med dåpen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. mai 2012 #6014 Del Skrevet 5. mai 2012 Lykke til med dåp i morgen, håper dere får en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 6. mai 2012 #6015 Del Skrevet 6. mai 2012 Gratulerer med dåpsbarnet! Håper dere får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. mai 2012 #6016 Del Skrevet 6. mai 2012 Dåp allerede!!! Tida flyr jo... Håper dere får en skikkelig fin dåpsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 6. mai 2012 #6017 Del Skrevet 6. mai 2012 Gratulerer med dåpsbarnet Håper dere har en veldig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mai 2012 #6018 Del Skrevet 6. mai 2012 Gratulerer med dåpsbarnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #6019 Del Skrevet 7. mai 2012 Innom og titter, her er det jo fortsatt bare idyllen Masse lykke til med dåp imorgen! Ja vi bare nyter dagene fortsatt her Tenk at du snart er i mål også, herlig :stric: Lykke til i morgen. Håper dere koser dere med selskap Tusen takk Vi hadde en super dag! Lykke til med dåpen i morgen Tusen takk Lykke til med dåp i morgen, håper dere får en kjempefin dag Tusen takk Vi hadde en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #6020 Del Skrevet 7. mai 2012 Gratulerer med dåpsbarnet! Håper dere får en flott dag Tusen takk Vi hadde en super dag! Dåp allerede!!! Tida flyr jo... Håper dere får en skikkelig fin dåpsdag Ja tiden flyr! Lillegutt var 2 måneder i går allerede, hjelpes meg! Hadde en super dag i går Gratulerer med dåpsbarnet Håper dere har en veldig fin dag! Tusen takk Vi hadde en super dag! Gratulerer med dåpsbarnet! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå