Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Han er jo to måneder snart, tenk at tiden har gått så fort! :hakeslepp: Det er så koselig å lese om dagene deres :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at lillegutt trives i vannet - veldig viktig å være trygg på vann i et land som har så mye kystlinje som Norge! :jepp: Imponert over at formen er bra nok til å ha dåp så fort! :) Ser for meg å være utslått fram til jul jeg..! Blir vel heller voksendåp på han da! :fnise:

Ha en fin kveld!

Veldig deilig at han liker å bade :Nikke: Vi bor jo ved vannet, så vil han skal være trygg på vannet ;)

Skal nok se at du er i form igjen ganske kjapt :) Lillegutt er jo to måneder på søndag, så formen er jo fin den nå. Får på meg bunaden gjør jeg også :strix:

Han er jo to måneder snart, tenk at tiden har gått så fort! :hakeslepp: Det er så koselig å lese om dagene deres :rodmer:

Ja tenk at han snart er 2 måneder! Helt utrolig hvor fort tiden går, men samtidig føler jeg han har vært her lenge også :)

Så koselig Lucky! :strix:

Ja, ikke sant :klemmer:

Innom og legger igjen et spor :klemmer:

Koselig :klemmer:

Lykke til i helgen :)

Takk snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtalen med presten gikk fint i går, men egentlig litt tull å stesse ned der for å snakke en halvtime spør du meg :sjenert: Kunne jo like godt tatt det over telefon...Men men...da har vi i allefall hilst på hverandre før dåpen ;)

I går kveld var vi på basar med barnehagen til ene tantebarnet, koselig :) Så nå har lillegutt hilst på alle de ansatte i barnehagen hennes og de gleder seg til han begynner der :fnise: Kan de si nå som han er liten og søt og ikke stor og rampete :fnise:

I dag er planen å få gjort mest mulig mens lillegutt sover, slik at jeg slipper så mye stress i morgen med dekking av bord og rengjøring... Håper han har et godt sovehjerte i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med dåpen!

Du virker fresh og opplagt Lucky :) Husker selv at jeg ikke var så sliten som alle sa jeg kom til å være de første månedene.

Kjekt at han liker vann. Vi prøvde oss på babysvømming vi også, men frøkna viste ingen stor interesse for det.. Så det ble ikke prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med barnedåpen! :klemmer:

Tusen takk, blir spennende :klemmer:

Lykke til med dåpen!

Du virker fresh og opplagt Lucky :) Husker selv at jeg ikke var så sliten som alle sa jeg kom til å være de første månedene.

Kjekt at han liker vann. Vi prøvde oss på babysvømming vi også, men frøkna viste ingen stor interesse for det.. Så det ble ikke prioritert.

Tusen takk, blir spennende :)

Føler meg opplagt og i god form, så det er deilig :) Hadde også sett for meg at jeg skulle være helt zoombie i mange mnd, men føler meg ikke sånn ;) Kan jo komme hvis det blir lite søvn noen dager da :fnise:

Kjedelig at lillemor ikke trivdes i vannet da :( Håper lillegutt fortsetter å trives, jeg elsker å bade og har gjort det hele livet, så håper han har arvet det fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dåp allerede!!! Tida flyr jo... Håper dere får en skikkelig fin dåpsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og titter, her er det jo fortsatt bare idyllen :rodmer:

Masse lykke til med dåp imorgen! :klemmer:

Ja vi bare nyter dagene fortsatt her :hjerte:

Tenk at du snart er i mål også, herlig :stric:

Lykke til i morgen. Håper dere koser dere med selskap :)

Tusen takk :) Vi hadde en super dag!

Lykke til med dåpen i morgen :)

Tusen takk :klemmer:

Lykke til med dåp i morgen, håper dere får en kjempefin dag :)

Tusen takk :) Vi hadde en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dåpsbarnet! Håper dere får en flott dag

Tusen takk :) Vi hadde en super dag!

Dåp allerede!!! Tida flyr jo... Håper dere får en skikkelig fin dåpsdag :)

Ja tiden flyr! Lillegutt var 2 måneder i går allerede, hjelpes meg!

Hadde en super dag i går :Nikke:

Gratulerer med dåpsbarnet :) Håper dere har en veldig fin dag!

Tusen takk :) Vi hadde en super dag!

Gratulerer med dåpsbarnet! :roser:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...