Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Som min jordmor sa " Det er vel få smerter som gir en så stor glede!". Synes det var bra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det som det kommer er den beste planen man kan ha det :) masse lykke til iallefall, det er så stooort :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spennende å kikke innom her nå, sånn koselig-kriblerimagen-spennende! Kjenner igjen spenninga fra en var der selv, og ønsker at du får en fin opplevelse hele fødselen igjennom, enten det blir med eller uten smertestillende midler.

Dette er så velfortjent, kjære Lucky! :hug: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for at jeg ikke skal skryte på meg å være for heroisk her nå: jeg ville på forhånd GJERNE ha smertestillende. Naturlig fødsel var ikke min greie liksom, men rakk ikke få noe.

Mao fødte jeg uten smertestillende fordi jeg ikke hadde valg om noe annet, ikke fordi jeg er tøff :fnise:

God søndag lucky :)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det er her! :hoppe:

Og 3 cm er jo kjempebra. Bedre enn ingenting ihvertfall. :fnise: Jeg hadde 2 cm åpning da jeg ble lagt inn på overtid. For alt jeg vet kunne jeg ha hatt den åpningen i ukesvis. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

phew! Trodde jeg hadde gått glipp av hele fødselen mens jeg var bortreist i helgen :overrasket:

Følger spent med! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det ikke går så fort om dagen, men det er jo kjempefint at du kommer deg ut og rører på deg, selv om det er tungt (og vondt)!

Spennende å følge med her for tiden! :Nikke: Kan ikke huske jeg var så spent selv for litt over to år siden... Husker at jeg hver morgen var en blanding av lettet og oppgitt over at det ikke hadde skjedd noe "denne natta heller". :fnise:

Jeg spiste masse frukt-og nøtteblanding på sykehuset/barselhotellet, jeg. Både for å få ekstra energi og for at jeg var redd for å gå på do (nr2) etter fødtselen. Utrolig glad for den store posen jeg hadde med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min jordmor sa " Det er vel få smerter som gir en så stor glede!". Synes det var bra jeg :)

Godt sagt :Nikke:

Er jo en smerte som er verdt det :)

Ta det som det kommer er den beste planen man kan ha det :) masse lykke til iallefall, det er så stooort :)

Ja kan jo ikke gjøre annet ;)

Takk for det :klemmer:

Er så spennende å kikke innom her nå, sånn koselig-kriblerimagen-spennende! Kjenner igjen spenninga fra en var der selv, og ønsker at du får en fin opplevelse hele fødselen igjennom, enten det blir med eller uten smertestillende midler.

Dette er så velfortjent, kjære Lucky! :hug: :hug: :hug:

Tusen takk Nilla :klemmer:

Er noen spennende dager hvor alt som skjer tolkes :sjenert: Men håper fødselen blir fin i allefall :)

Bare for at jeg ikke skal skryte på meg å være for heroisk her nå: jeg ville på forhånd GJERNE ha smertestillende. Naturlig fødsel var ikke min greie liksom, men rakk ikke få noe.

Mao fødte jeg uten smertestillende fordi jeg ikke hadde valg om noe annet, ikke fordi jeg er tøff :fnise:

God søndag lucky :)

:fnise: Ja sånn kan det også gå, men det gikk jo fint det også da ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det er her! :hoppe:

Og 3 cm er jo kjempebra. Bedre enn ingenting ihvertfall. :fnise: Jeg hadde 2 cm åpning da jeg ble lagt inn på overtid. For alt jeg vet kunne jeg ha hatt den åpningen i ukesvis. :vetikke:

Ja det er akkurat det...man vet jo ikke hvor lenge den åpningen har tenkt å være sånn... :fnise: Vet jo mange som går med noen cm åpning i flere uker også...

Innom og følger med :)

:vinke:

phew! Trodde jeg hadde gått glipp av hele fødselen mens jeg var bortreist i helgen :overrasket:

Følger spent med! :popcorn:

Neida her har det ikke skjedd stort...

:klemmer:

Skjønner at det ikke går så fort om dagen, men det er jo kjempefint at du kommer deg ut og rører på deg, selv om det er tungt (og vondt)!

Spennende å følge med her for tiden! :Nikke: Kan ikke huske jeg var så spent selv for litt over to år siden... Husker at jeg hver morgen var en blanding av lettet og oppgitt over at det ikke hadde skjedd noe "denne natta heller". :fnise:

Jeg spiste masse frukt-og nøtteblanding på sykehuset/barselhotellet, jeg. Både for å få ekstra energi og for at jeg var redd for å gå på do (nr2) etter fødtselen. Utrolig glad for den store posen jeg hadde med.

For meg som er vant med å bevege meg ganske fort, er det veldig rart å ikke kunne gjøre det lenger :sjenert: Men gikk veldig fint å gå tur i går egentlig, deilig vær var det også :)

Litt nøtteblanding er ikke dumt nei...gir jo energi også det :Nikke:

:popcorn:

:klemmer:

Håper du får en fin dag Lucky?! :klemmer:

Tror dagen blir fin :Nikke:

En fin dag til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en deilig gåtur i det fine været i går :) Holdt meg langs veien da i tilfelle noe skjedde og mannen måtte plukke meg opp :fnise: Men det gikk så fint så :)

Ble middag hos svigers i går, deilig å slippe å styre med den på en søndag...alltid deilig å komme til dekket bord ;)

Sovet greit i natt, men var forberedt på å stå opp tidlig for å ringe dyrlegen....katten har fått en byll på magen og hele helgen har hun ikke villet kose og bare pepet når jeg har løftet på henne...ører og nese har vært varme og hun har vært ordentlig stusselig :( Men i natt kom hun inn i senga til meg og "snakket" igjen og ører og nese var normale igjen. Hun har klart å få hull på byllen selv og er nå i form igjen ser det ut som, deilig :) Greit å slippe å bruke en tusenlapp hos dyrlegen nå...

Nå kommer snart kipa på kaffe, koselig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt katten er bedre! :)

Menneh! Du skulle jo føde i går! :regler:

:fnise:

Spennende tider hos deg nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom her jeg også! :vinke: Bra katten ble bra igjen av seg selv, det er ikke noe som er så stusselig som en syk katt (kanskje med unntak av en sym mann...) og det er kjedelig å sitte og vente hos dyrlegen i timesvis! Best når de ordner det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt katten er bedre! :)

Menneh! Du skulle jo føde i går! :regler:

:fnise:

Spennende tider hos deg nå! :hoppe:

Ja jeg skulle jo det, hadde jo vært en super dag å bli født på det! Lillegutt har tydeligvis ikke skjønt hvordan han skal komme seg ut :fnise:

Men spennende er det ja!

Innom for å sjekke og ønske deg en god dag :klem:

Ha en fin dag du også :klemmer:

Er innom her jeg også! :vinke: Bra katten ble bra igjen av seg selv, det er ikke noe som er så stusselig som en syk katt (kanskje med unntak av en sym mann...) og det er kjedelig å sitte og vente hos dyrlegen i timesvis! Best når de ordner det selv!

Veldig godt at katten ordnet opp selv, så vi slapp å bruke dagen der nede hos dyrlegen i dag :) Synes jo veldig synd på ho når ho ikke er i form, nesten mer synd på ho enn mannen :fnise:

Koselig besøk av kipa :strix: Bakt cupcakes, så nå er jeg stappfull på dem :fnise:

Nå blir det en liten dupp før jeg skal å besøke bror og familien :) De har ryddet opp i klærne fra ungene og ville gjerne gi bort litt...så da får vi se om det er noe som kan brukes til lillegutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager!!!!

Så herlig å lese at du også skal føde på fødestue:) Lystgass er knall! Nesten så jeg kunne ønsket meg en liten tank her hjemme, hehe:) Det går nok kjempefint!

Åh, ære være snille foreldre<3

Tenk at du snart har gullet i armene dine.. Beste følelsen på jord<3 Jeg er så misunnelig på alle som skal føde:) Det er en helt surrealistisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager!!!!

Så herlig å lese at du også skal føde på fødestue:) Lystgass er knall! Nesten så jeg kunne ønsket meg en liten tank her hjemme, hehe:) Det går nok kjempefint!

Åh, ære være snille foreldre<3

Tenk at du snart har gullet i armene dine.. Beste følelsen på jord<3 Jeg er så misunnelig på alle som skal føde:) Det er en helt surrealistisk opplevelse!

Ja tenkte prøve fødestuen i allefall, så får vi se hvordan det går :fnise:

Har verdens beste foreldre :Nikke:

Klarer ikke se for meg at det skal komme en liten tass ut her snart, det blir helt sprøtt! Men gleder meg veldig :strix:

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

:klemmer:

Koselig hos bror i går og fikk med meg litt klær i ulike str til lillegutt :) De hadde jo mengder, men vi kommer jo til å få en del og det er moro å handle litt selv også, så tok ikke med meg så veldig mye, kun det jeg synes var finest :)

I går trodde jeg nesten at ting var i gang da kynnerene begynte å bli vonde....satt hos broren min i nabobyen å begynte å bli bekymret for hvordan jeg skulle komme meg hjem :fnise:

Hadde noen vonde kynnere i bilen hjem og etter jeg la meg....men null i natt og nå...nå bare stikker det litt innimellom :sukk:

Men skal til jordmor etterpå, så får se hva hun sier i dag da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...