Lucky? Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5661 Skrevet 2. mars 2012 Da er det helg Koselig dag, først på jobben og der ventet mange gaver både til meg og lillegutt De hadde også laget deilig mat til pausen og en kake! Jeg har virkelig verdens beste kollegaer Var faktisk flere av barna som hadde kjøpt gave til lillegutt også, DET hadde jeg ikke regnet meg, men veldig koselig var det jo Gikk bra hos jordmoren også Hun sjekket modningen i dag også og sa det var veldig mykt og tøyelig og 3 cm åpning! Hun turte ikke tøye noe særlig i frykt for å ta vannet da det ligger en vannpose rett på innsiden... Så da blir det spennende å se når ting tar seg opp Satt opp ny kontroll på tirsdag med streng beskjed om å sende mld i helgen om det skjer noe ) Nå har jeg tatt meg en laaang lur, men er fremdeles trøtt... men klar for voice og div tv kos i kveld I morgen kommer mamma og pappa en tur å skal hjelpe meg å vaske litt her hjemme, det skal bli godt God helg!
Zia Skrevet 2. mars 2012 #5662 Skrevet 2. mars 2012 Oi oi - 3 cm er jo kjempebra! Jeg hadde 4 cm da jeg ble lagt inn for å settes i gang - stort mye mer kan man nesten ikke ha uten at fødsel setter i gang skulle man nesten tro
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5663 Skrevet 2. mars 2012 Oi oi - 3 cm er jo kjempebra! Jeg hadde 4 cm da jeg ble lagt inn for å settes i gang - stort mye mer kan man nesten ikke ha uten at fødsel setter i gang skulle man nesten tro Såpass ja! Blir veldig spennende å se når det skjer noe her Vet jo at ting kan stoppe opp, så tar jo ikke helt av, men man tolker jo alt som skjer med denne kroppen Har lastet ned rieteller på tlf, så er i allefall forberedt
Gjest Alabama Skrevet 2. mars 2012 #5664 Skrevet 2. mars 2012 Oj, har det begynt å åpne seg? Hvor lenge kan man gå med åpning før det skjer ting egentlig? Tipper fødsel før tirsdag!
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5665 Skrevet 2. mars 2012 Oj, har det begynt å åpne seg? Hvor lenge kan man gå med åpning før det skjer ting egentlig? Tipper fødsel før tirsdag! Vet ikke hvor lenge man kan gå jeg, men har søkt litt på nettet og ser ut som om det også kan ta tid. Noen har det gått veldig fort med, mens andre flere uker At det ikke kan være fasitsvar på noe når det gjelder å være gravid Forresten er jeg ganske sikker på at slimproppen gikk på morgenen i dag....glemte å skrive det jeg
Småkjekset Skrevet 2. mars 2012 #5666 Skrevet 2. mars 2012 Her har det skjedd ting ja 3 cm allerede - her er det bare å finne frem og gjøre seg klar til noen spennende dagen
Småkjekset Skrevet 2. mars 2012 #5667 Skrevet 2. mars 2012 Forresten er jeg ganske sikker på at slimproppen gikk på morgenen i dag....glemte å skrive det jeg
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5668 Skrevet 2. mars 2012 Her har det skjedd ting ja 3 cm allerede - her er det bare å finne frem og gjøre seg klar til noen spennende dagen Ja spennende dager altså! Sprøtt å tenke på at ting kan starte når som helst...men det kan jo også ta tid....
Gjest Alabama Skrevet 2. mars 2012 #5669 Skrevet 2. mars 2012 Vet ikke hvor lenge man kan gå jeg, men har søkt litt på nettet og ser ut som om det også kan ta tid. Noen har det gått veldig fort med, mens andre flere uker At det ikke kan være fasitsvar på noe når det gjelder å være gravid Forresten er jeg ganske sikker på at slimproppen gikk på morgenen i dag....glemte å skrive det jeg Ler av dette med at det ikke finnes noen fastisvar.. Man kan lese seg ihjel i bøker og på nettet, men likevel sitte igjen som et spørsmålstegn. Så spennende at slimproppen også er gått! Enda et skritt nærmere!
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5670 Skrevet 2. mars 2012 Ler av dette med at det ikke finnes noen fastisvar.. Man kan lese seg ihjel i bøker og på nettet, men likevel sitte igjen som et spørsmålstegn. Så spennende at slimproppen også er gått! Enda et skritt nærmere! Ja man kan lese seg helt grønn, men allikevel ikke bli noe særlig klokere
O'hara Skrevet 2. mars 2012 #5671 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har dessverre ingen råd. Selv var jeg på dag 14 og skulle egentlig inn på overtidskontroll da jeg begynte å blø. Så, jeg ble lagt inn uten åpning, satt i gang med drypp og så tok de vannet etter noen timer. Så, jeg aner ikke hva det vil si å gå med rier og kynnere, eller hva som skjer når slimproppen går eller hva det vil si å ha noen cm åpning. Men, jeg har tro på at du føder på søndag!
Zia Skrevet 2. mars 2012 #5672 Skrevet 2. mars 2012 3 cm, slimpropp OG moden! Tipper det skjer noe i løpet av få dager nå
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5673 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har dessverre ingen råd. Selv var jeg på dag 14 og skulle egentlig inn på overtidskontroll da jeg begynte å blø. Så, jeg ble lagt inn uten åpning, satt i gang med drypp og så tok de vannet etter noen timer. Så, jeg aner ikke hva det vil si å gå med rier og kynnere, eller hva som skjer når slimproppen går eller hva det vil si å ha noen cm åpning. Men, jeg har tro på at du føder på søndag! Nei det er jo ingen fasit på hvordan en fødsel starter eller hvordan det skal være, så bare å vente å se hvordan det blir der Håper du har rett ang søndagen da, hadde vært gøy 3 cm, slimpropp OG moden! Tipper det skjer noe i løpet av få dager nå Ja får håpe det! Spennende dager blir det i allefall
Blåmor Skrevet 2. mars 2012 #5674 Skrevet 2. mars 2012 Nå skjer det snart, åh, hurra!! Håper du får en fin helg (med masse føding)
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5675 Skrevet 2. mars 2012 Nå skjer det snart, åh, hurra!! Håper du får en fin helg (med masse føding) Takk Får håpe du har rett og at det blir en fødehelg Tør ikke håpe...
liv Skrevet 2. mars 2012 #5676 Skrevet 2. mars 2012 Om ting ikke skjer så hadde jeg tatt en tur til gamlebyen til ho jordmora som setter akupunktur
Loevinna Skrevet 2. mars 2012 #5677 Skrevet 2. mars 2012 Spennende det var her inne nå da Håper du får en fin helg
Nótt Skrevet 2. mars 2012 #5678 Skrevet 2. mars 2012 Så spennende, kan jo faktisk skje noe i helgen allerede. Tror jeg må slenge inn en tippedato til jeg. Om det skulle skje noe før den 11. mars så tipper jeg det vil bli søndag 5.mars.
angelou Skrevet 2. mars 2012 #5679 Skrevet 2. mars 2012 Jeg hadde hatt rier i 12 timer jeg når jeg hadde 3cm åpning
Nótt Skrevet 2. mars 2012 #5680 Skrevet 2. mars 2012 Og jeg hadde hatt rier i ca 15 timer når jeg hadde 3 cm åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå