Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå treng du vel ikkje vekkarklokke på leeeenge. Eg har ei levande vekkarklokke i hus, eg også. Men han er ikkje så veeeeeldig pålitelig, for plutselig må han vekkast for å nå barnehagen før kl. 8, sjølv om han stort sett er oppe før 6 til vanlig... :fnise:

Skrevet

Spennende dager ja :strix:

Jeg bruker slumreknappen flittig jeg :sjenert: , men har faktisk funnet ut at det er like greit å stille klokken på nytt 20 min etter den har ringt første gang ;)

Skrevet

Ja, nå treng du vel ikkje vekkarklokke på leeeenge. Eg har ei levande vekkarklokke i hus, eg også. Men han er ikkje så veeeeeldig pålitelig, for plutselig må han vekkast for å nå barnehagen før kl. 8, sjølv om han stort sett er oppe før 6 til vanlig... :fnise:

:fnise: Nei får satse på at han klarer å vekke meg de første årene....men har bestilt en gutt med godt sovehjerte :fnise:

Spennende dager ja :strix:

Jeg bruker slumreknappen flittig jeg :sjenert: , men har faktisk funnet ut at det er like greit å stille klokken på nytt 20 min etter den har ringt første gang ;)

Ja det egentlig like greit, men det er det å klare å stille den når man er helt i tåka.... :fnise:

Hvilken dato er termin? *glemsk* :sjenert:

12.mars, bare to uker igjen ;)

*følger med * :sjenert:

Håper du slipper å vente så lenge da ;)

Hadde en koselig dag i bursdag i går :) Ungene til broren min venter veldig på lilegutt, da dette er deres første søskenbarn :hjerte: Når jeg sa at neste gang vi sees, så er ganske sikkert lillegutt født, så ble de helt i hundre ;)

Fikk ikke gjort så mye her hjemme i går som jeg hadde ønsket..så får ta et godt tak i dag i stedet..

Etterpå kommer kipa på kaffebesøk, koselig :strix:

Skrevet

Hvordan har dere ordnet det med han du har til avlastning da? Har du perm fra det og eller er det sagt opp? Bare lurer på hvordan man pleier å løse sånt...

Skrevet

Jeg bestilte og en baby med godt sove-hjerte, og det har jeg forsåvidt fått. Men jeg har i tillegg fått en som har arvet mammans tidvise hyperaktivitet, så da fungerer ikke sove-hjertet like bra bestandig :fnise:

Tenk at nå kan det skje noe når som helst! Snart får dere hilse på småen deres :duskedame:

Skrevet

Hvordan har dere ordnet det med han du har til avlastning da? Har du perm fra det og eller er det sagt opp? Bare lurer på hvordan man pleier å løse sånt...

Det er sagt opp, så har ikke hatt han siden i sommer :( Har jo jobbet fullt så og si helt frem til permisjonen og helgene har blitt brukt til å slappe av, så fikk det rett og slett ikke til. Når babyen kommer kan ikke jeg gi han et tilbud som er bra nok, så da valgte jeg heller å gi meg... Var ikke med lett hjerte, har jo hatt han i over seks år, men for hans del var det nok det beste...

Jeg bestilte og en baby med godt sove-hjerte, og det har jeg forsåvidt fått. Men jeg har i tillegg fått en som har arvet mammans tidvise hyperaktivitet, så da fungerer ikke sove-hjertet like bra bestandig :fnise:

Tenk at nå kan det skje noe når som helst! Snart får dere hilse på småen deres :duskedame:

Jeg er også tidvis hyper, så kan jo bli spennende å se hvordan han blir ;) Jeg sov rundt fra jeg ble født, så hadde jo vært koselig om han lignet meg der :fnise:

Ja nå er det ikke lenge igjen :strix: Spennende dager, men veldig trygt når han er på innsiden også....men gleder meg veldig til å treffe han nå :hjerte:

Effektiv og koselig dag sålangt :) Fått vasket badet skikkelig i dag og det var på tide ;) Så nå skinner det der opp :)

Så kom kipa på koselig besøk :strix:

Etter det har jeg fått meg en deilig dupp og spist middag sammen med mannen som var tidlig hjemme i dag :)

I morgen kommer et par kollegaer på middag, savner de, så blir bra å se de igjen...

Så da er planen å få ryddet og vasket litt til her i dag og så en tur på butikken, så slipper jeg å dra dit i morgen.... ;)

Prøve å få til en dagbokrunde i kveld også...

Skrevet

Kjenner at jeg må inn hit flere ganger om dagen allerede, tilfelle det har skjedd noe. Gleder meg så til lillegutten din kommer ut :strix:

Skrevet

Kjenner at jeg må inn hit flere ganger om dagen allerede, tilfelle det har skjedd noe. Gleder meg så til lillegutten din kommer ut :strix:

Søte Blåmor :kyss2: Rart å tenke på at han kan komme i dag og han kan drøye i flere uker også... Skulle likt å visst hvilken dag han har planer om å komme...kontrollfreak :fnise:

Skrevet

Oi, har du kommet sååå langt! :gape:

Du kan jo bli mamma når som helst! :rodmer:

Skrevet

Hehe.... Må vel bare legge av seg den kontroll-trangen - det er jo ikke så mye å gjøre noe med! Fryktelig spennende da! :hoppe:

Skrevet

Har eg gjetta på dato? Eg trur han kjem 10. mars. :nigo:

Skrevet

Jeg vil gjette på 11.mars - nøyaktig en måned etter Vesla. :fnise:

Skrevet

Nå har jeg lest maaaaange sider her. Så koselig!

Snart fødsel og greier.

:rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...