Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Puh....da var denne maraton dagen over :fnise:

Gikk bra hos gynekologen. Det største egget ble i dag målt til litt over 13mm og det vokser visst ca 2 mm om dagen, så da kommer eggløsningen ca søndag eller mandag :hoppe: Så det blir spennende :) Hun var ikke helt fornøyd med livmora mi da :( Så ut som om det var bittelitt væske igjen inni der, men hun var ikke helt sikker. Det kunne også være slik fordi det er noen dager igjen til el da, så vi får bare krysse fingerne og håpe at det retter seg.....

Skal tilbake på mandag for å se hvordan ting ser ut da ;)

Tannlegetimen gikk også fint....ble som vanlig høytrykkspylt i hele munnen, så sår og øm i munnen nå ja :kjefte: Var et sted med begynnende hull da, så fikk time til det i slutten av mars :(

Gikk fint hos akupunkturdama også, hun er en fantastisk dame :) Så god :rødme: Skal tilbake til henne på mandag også, hun vil gjøre alt for at dette skal gå vår vei nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj her er det full fart! Da vet du hva du har å gjøre i helga :ler:

Jeg har fått time til gynekolog 20 april, ting tar tid. Da skal jeg sjekke at alt er ute, så får vi se om det blir prøving igjen i løpet av våren/sommeren.

Tannlegen skal jeg til på mandag, gleder meg IKKE. Men må gjøres.

Ha en flott kveld, krysser fingrene for deg i helgen! :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj her er det full fart! Da vet du hva du har å gjøre i helga :ler:

Jeg har fått time til gynekolog 20 april, ting tar tid. Da skal jeg sjekke at alt er ute, så får vi se om det blir prøving igjen i løpet av våren/sommeren.

Tannlegen skal jeg til på mandag, gleder meg IKKE. Men må gjøres.

Ha en flott kveld, krysser fingrene for deg i helgen! :):hug:

Ja her går det unna ja ;) Har et lite prosjekt foran oss i helgen ja :lur: fikk beskjed av akupunkturdama om å kose oss masse i helgen :fnise:

20 april ja, tenker dere å vente med prøvingen frem til det?

Tannlegen er ikke noe morsom....men greit å gi han et besøk i året ;)

Takk for fingerkryssing, trenger virkelig det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle innom for å spørre hvordan det gikk idag, jeg fikk ikke skrevet da jeg var innom her før pga skjønningen på fanget!!! Veldig greit å gå hos gynekologen nå, så får man vite hvordan sjansene realistisk er. Altså, hvis det ser ut som en dårlig mnd så får man vite det og kan håpe deretter :)

Takk for all skjønningeskryt, jeg blir jo helt tussete :rødme: Hun er jo virkelig skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle innom for å spørre hvordan det gikk idag, jeg fikk ikke skrevet da jeg var innom her før pga skjønningen på fanget!!! Veldig greit å gå hos gynekologen nå, så får man vite hvordan sjansene realistisk er. Altså, hvis det ser ut som en dårlig mnd så får man vite det og kan håpe deretter :)

Takk for all skjønningeskryt, jeg blir jo helt tussete :rødme: Hun er jo virkelig skjønn!

Veldig glad for at jeg har gynekologen min (eller en ny en i dag da :fnise: ) men i allefall mulighet til å komme dit når jeg måtte ønske :)

Veldig fint å kunne se hvordan ting ligger ann og veldig deilig i dag å se at egg var på vei til å modnes :rødme:

Klart jeg må skryte av skjønningen, hun er jo helt fantastisk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her går det unna ja ;) Har et lite prosjekt foran oss i helgen ja :lur: fikk beskjed av akupunkturdama om å kose oss masse i helgen :fnise:

20 april ja, tenker dere å vente med prøvingen frem til det?

Tannlegen er ikke noe morsom....men greit å gi han et besøk i året ;)

Takk for fingerkryssing, trenger virkelig det :klemmer:

Ja, Lissiprinsen ønsker det fordi ting har vært ustabilt i det siste! Så må jo bare vente.. Kjenner selv at det er lurt selv om jeg sliter med savnet. Tøft å ikke få lov å prøve igjen enda.. men men! Livet går vel videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Lissiprinsen ønsker det fordi ting har vært ustabilt i det siste! Så må jo bare vente.. Kjenner selv at det er lurt selv om jeg sliter med savnet. Tøft å ikke få lov å prøve igjen enda.. men men! Livet går vel videre.

Ja kanskje greit å vente litt å se, men skjønner du sliter med savnet :( Det er ikke lett, skulle gjerne hatt en baby på gang jeg....

Men godt dere ikke har lagt prøvingen helt på hylla da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ser ut til at EL nærmer seg! :hoppe: Spennende!! Da vet du hvar du har å gjøre i helgen. :lur: Uff, håper den væske i livmora skyldes at du ikke har hatt EL enda, og at alt ser fint ut på mandag! Akupunkturdama høres fantastisk ut. Så godt å ha sånne mennesker rundt seg. :rødme:

Jeg heier på deg og krysser fingrene, Lucky?. Snart skal du se at du har en liten spire i magen. :duskedame:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ser ut til at EL nærmer seg! :hoppe: Spennende!! Da vet du hvar du har å gjøre i helgen. :lur: Uff, håper den væske i livmora skyldes at du ikke har hatt EL enda, og at alt ser fint ut på mandag! Akupunkturdama høres fantastisk ut. Så godt å ha sånne mennesker rundt seg. :rødme:

Jeg heier på deg og krysser fingrene, Lucky?. Snart skal du se at du har en liten spire i magen. :duskedame:

:kose:

Takk :) Søt du er også :klemmer: Må nok holde oss hjemme i helgen ja og holde oss unna alkohol ;) Akupunktørdama er gull, hun er jordmor da, så hun vet veldig mye om hva som skjer med kroppen ;) Veldig kjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting i rask rekkefølge ja! Så flott med egg! :duskedame:

Ja nå går det unna ;) Håper eggene blir store og fine :rødme:

Sovna visst tildlig i går jeg. Gikk opp i senga for å lese litt, men var så trøtt så det var bare å slå av lyset :fnise:

Etter jobben i dag skal jeg hjem til mamma å hjelpe henne litt med ungene til broren min. Broren min og kona er på en liten ferie, så mamma og pappa passer ungene. Men i dag skal pappa på guttetur, så da har jeg lovet å hjelpe henne litt ;) Blir koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det gikk gerit hos gynekologen, får tro at det med livmora di hadde med el å gjøre :) Så får dere kose dere det dere kan og gjøre en solid innsats i helga ;)

Ha en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg med tantebarn idag!

Det har jeg gjort :klemmer:

Det ligger an til en travel helg hos deg ser jeg :lur:

Stå på Lucky !!! :duskedame: :duskedame:

Ja kan ikke ligge på latsiden denne helgen ;)

Så bra at det gikk gerit hos gynekologen, får tro at det med livmora di hadde med el å gjøre :) Så får dere kose dere det dere kan og gjøre en solid innsats i helga ;)

Ha en flott helg :klemmer:

Ja vi får håpe livmora ser bedre ut på mandag :) Skal ikke stå på innsatsen denne helgen tror jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig helg :) Etter jobb var jeg hos mamma å hjalp henne med tanteungene ;) De er så herlige :rødme:

I morgen skal jeg kose meg med klumpen igjen :)

Blir ikke mye tid til kg i kveld, må jo forføre sambo :lur::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja vi får håpe livmora ser bedre ut på mandag :) Skal ikke stå på innsatsen denne helgen tror jeg :klemmer:

Skal du til gyn igjen på mandag?

Skulle gjerne hatt en superprivat gyn som bodde på verandaen min, fikk et kjøttben hver dag, og kunne stille opp med UL og medisiner på fem minutters varsel. :fnise:'

God helg til deg lykkejenta! :humpe: i vei og gå for det! :duskedame::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du til gyn igjen på mandag?

Skulle gjerne hatt en superprivat gyn som bodde på verandaen min, fikk et kjøttben hver dag, og kunne stille opp med UL og medisiner på fem minutters varsel. :fnise:'

God helg til deg lykkejenta! :humpe: i vei og gå for det! :duskedame::klemmer:

Takk for det :klemmer:

:fnise: ja skulle nesten tro at gyn og akupunkturdama hadde flyttet inn til meg i det siste :fnise:

Skal tilbake på mandag for hun ville se på egg og livmor igjen :) Veldig deilig å bli tatt på alvor og fulgt opp ordentlig :) Veldig god servise der, timen er helt på slutten av hennes arbeidsdag, men hun presset meg inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble :sengekos: i går kveld ja :lur: Neg el test i dag da, men hadde vel egentlig ikke regnet med at den skulle være positiv heller. Håper den er positiv i morgen eller mandag :) Sikkert litt bortkastet å teste selv når jeg vet el kommer søn eller mandag da, men liker å ha kontroll :ler:

Nå nyter jeg en :kaffekopp: og sillheten her før lille klump kommer. Skal være med han i bursdag i dag, så det kommer nok til å gå hett for seg :fnise: En gjeng med syvåringer under samme tak tar ofte litt av ja.... men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...