Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Oppdatert her inne jeg også :)

Og jeg leste også gym timen :fnise: men til min unnskyldning så sitter jeg uten brillene mine for øyeblikket, og ser ikke så godt :ler:

:fnise: kanskje jeg skal bestille meg en gym time også :fnise:

Pizzaen ble kjempegod, så nå er vi stapp mette begge to og fortsatt er det masse igjen :) Så tenkte prøve å være flink å legge den i fryseren til en annen gang ;) Er veldig dårlig på det, kaster så utrolig mye mat :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med gyntime ja. :) Kos dere med hjemmelaget pizza! Nam! :hoppe:

Var visst litt sent ute der. :sjenert: Bra den ble god! :ler:

Ja det blir veldig spennende :) *håper håper håper* at alt ser bra ut altså. Kan være at litt av grunnen til at jeg gruer meg denne gangen er at det er en annen gynekolog da :( Gynekologen min jobber på sykehuset for tiden og skal visst være der frem til mai :( Men men får håpe hun nye er grei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert fint. :klemmer:

Ja vi får satse på det :klemmer:

Da var jeg hjemme fra jobb igjen :) Deilig å være tidlig ferdig ;)

I kveld skal jeg passe vakre skjønningen :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal kjøpe meg kamille bladet denne gangen. Ser ut som om det er en reportaseje om ufrivillig barnløse. Den heter i allefall Venner for livet? Når HUN får alt DU drømmer om.... Skal sjekke ut etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.

'Når storken er urettferdig.

Hva skjer med vennskapet når den ene får barn på rekke og rad mens den andre strever og strever?'

Kos deg med Skjønningen og bamsemumsen i kveld.

:klemmer:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.

'Når storken er urettferdig.

Hva skjer med vennskapet når den ene får barn på rekke og rad mens den andre strever og strever?'

Kos deg med Skjønningen og bamsemumsen i kveld.

Takk for oppdatering loffen :klemmer: Var det jeg tenkte at det handlet om. Da må jeg nok kjøpe med meg det, så blir det kamille og bamsemoms når skjønningen er i seng :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg som barnevakt i kveld da ;)

Det gjør jeg :jepp: Skjønningen er så vakker og god! Vi har lekt og kost oss og fyllt opp stua til iss og ki med snø (les:isoporkuler) :ler: Veldig morsomt å blåse de rundt :ler: Så har hatt et lite ryddeprosjekt nå etter hun la seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg :jepp: Skjønningen er så vakker og god! Vi har lekt og kost oss og fyllt opp stua til iss og ki med snø (les:isoporkuler) :ler: Veldig morsomt å blåse de rundt :ler: Så har hatt et lite ryddeprosjekt nå etter hun la seg ;)

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme:

Ja man blir helt forelsket :rødme:

Nå fikk jeg mld om at iss er på vei hjem, så da er det snart hjem i senga for min del også :) I morgen blir en lang dag. Først gynekolog, så tannlege, så jobb og tilslutt akupunkturdama :fnise: Greit å samle alt på en dag liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at du er i gang igjen. Lykke til i morgen! Snakk om å få samlet alt på en dag. :ler: Kjekt det da, godt å bli ferdig med det.

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at du er i gang igjen. Lykke til i morgen! Snakk om å få samlet alt på en dag. :ler: Kjekt det da, godt å bli ferdig med det.

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Takk for det :klemmer:

Ja får virkelig håpe alt ser bra ut i morgen og at kroppen er i gang igjen :) Like greit å bli ferdig med alt på en dag ja :fnise:

Fikk kjøpt meg Kamille bladet i sta da og fikk lest den reportasjen. Mye av det er som om jeg skulle sagt det selv :)

Stod bla noe tips til de som ikke sliter selv:

- ikke spør andre om de skal ha barn snart. Det er en privat sak...

- Ikke ta egne barn som en selvfølge, og vis at du ikke tar det som en selvfølge

- Ha respekt for at andre ikke blir så lett gravid

- Ikke skygg unna, men still opp

- Vær oppriktig interessert i prosessen

- Ikke klag på svangerskapsplager til noen som sliter når det for henne hadde vært en glede å være gravid - plager eller ikke

- ikke spør en som sliter om hun er gravid. det får du tidsnok vite...

Kunne ønske fler tenkte slik ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja man blir helt forelsket :rødme:

Nå fikk jeg mld om at iss er på vei hjem, så da er det snart hjem i senga for min del også :) I morgen blir en lang dag. Først gynekolog, så tannlege, så jobb og tilslutt akupunkturdama :fnise: Greit å samle alt på en dag liksom :ler:

God idé å samle opp ja. :ler:

Takk for det :klemmer:

Ja får virkelig håpe alt ser bra ut i morgen og at kroppen er i gang igjen :) Like greit å bli ferdig med alt på en dag ja :fnise:

Fikk kjøpt meg Kamille bladet i sta da og fikk lest den reportasjen. Mye av det er som om jeg skulle sagt det selv :)

Stod bla noe tips til de som ikke sliter selv:

- ikke spør andre om de skal ha barn snart. Det er en privat sak...

- Ikke ta egne barn som en selvfølge, og vis at du ikke tar det som en selvfølge

- Ha respekt for at andre ikke blir så lett gravid

- Ikke skygg unna, men still opp

- Vær oppriktig interessert i prosessen

- Ikke klag på svangerskapsplager til noen som sliter når det for henne hadde vært en glede å være gravid - plager eller ikke

- ikke spør en som sliter om hun er gravid. det får du tidsnok vite...

Kunne ønske fler tenkte slik ja.....

Hm - litt motstridende noe av det der, selv o det er kjempebra at det tas opp.

Ikke spørre - greit nok, og noe de fleste burde fått med seg. Likevel kommer det alltid til å være noen som spør - ofte de som ikke engang vet at det er ganske vanlig å slite en stund. Og så har man dem som vet det, og som spør fordi de gjerne vil være til hjelp og støtte hvis det er tilfelle at man sliter. Så: Hvordan kan man stille opp og ta del i prosessen uten å spørre eller vite?

Ellers veldig enig i de hovedpunktene du ramser opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig kveld du har hatt med Skjønningen da :rødme:

Lykke til i morgen Lucky :klemmer: Krysser fingrene for fine egg og null hull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé å samle opp ja. :ler:

Hm - litt motstridende noe av det der, selv o det er kjempebra at det tas opp.

Ikke spørre - greit nok, og noe de fleste burde fått med seg. Likevel kommer det alltid til å være noen som spør - ofte de som ikke engang vet at det er ganske vanlig å slite en stund. Og så har man dem som vet det, og som spør fordi de gjerne vil være til hjelp og støtte hvis det er tilfelle at man sliter. Så: Hvordan kan man stille opp og ta del i prosessen uten å spørre eller vite?

Ellers veldig enig i de hovedpunktene du ramser opp. :)

Ja like greit å ta alt på en dag :fnise:

Ja noe av det kan nok være litt motstridende, men mye av det synes jeg er en selvfølge også... Så og si hver gang jeg treffer noen jeg ikke har sett på lenge, kommer spørsmålet om vi snart skal ha barn opp... Veldig greit med de vennene som vet vi prøver. De kan jeg gjerne snakke om dette med... og blir bare glad for støtte :)

Herlig kveld du har hatt med Skjønningen da :rødme:

Lykke til i morgen Lucky :klemmer: Krysser fingrene for fine egg og null hull ;)

Takk for det :) Skjønningen er så god, så da er det bare å kose seg :rødme:

Det var en fin artikkel! :)

*har lest den*

Lykke til i morgen! :klemmer:

Takk for det :klemmer: Ja synes artikkelen var fin, og ikke minst hadde den en lykkelig slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...