Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Babysvømming er kjempegøy! Har inntrykk av at alle babyer liker det jeg.

Vi brukte også maltekstrakt husker jeg. Fine greier det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, babysvømming er helt supergøy! Gled dere! Nå blir A helt turbo bare hun ser bassenget. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som likter bedre enn nyklippet gress! Fikk lyst på en iskald øl nå! :fnise: Det får vente noen måneder enda... Bra det gikk fint med tantebarn på forestilling - tipper lærern var veldig stolt! (Jeg blir i alle fall stolt av "unga mine" hvis de gjør noe bra!)

Ha en finfin kveld! :)

En øl ja! Får vel snart nyte min første på lenge jeg nå...neste jentekveld tenker jeg ;):fnise:

Klart læreren var stolt! Alltid moro når det man har jobbet for blir så bra vil jeg tro :Nikke:

Babysvømming er kjempegøy! Har inntrykk av at alle babyer liker det jeg.

Vi brukte også maltekstrakt husker jeg. Fine greier det. :klemmer:

Ja får håpe han liker det ;) Han er jo veldig glad i å bade her hjemme i allefall, så får satse på det :)

Godt det er fler som har brukt malt :) Gjorde susen første gangen, men ikke de andre...kanskje jeg ikke gir han nok :kloe:

Åh, babysvømming er helt supergøy! Gled dere! Nå blir A helt turbo bare hun ser bassenget. :fnise:

Så gøy! Gleder meg veldig til å se om han liker det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille og rolig dag her i dag :)

Lillegutt sover på verandaen i 2.etg i dag, da kan nemmelig jeg få lagt meg å slappet av litt også ;) Tør ikke det når han står nede på verandaen....Får ikke slappet ordentlig av når jeg vet det er katter rundt han... Men nå har jeg fått meg halvannen time på øyet, så det er deilig :)

Ingen store planer annet enn å kose oss i dag, trenger noen sånne dager også.

I morgen skal vi i bursdag til kusinen til mannen som blir 6 år, så greit for lillegutt å lade opp :fnise:

Ha en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg idag, Lucky, da jeg lå på benken for modningsakupuntur.. og lurte på om vannet mitt kom til å gå :fnise: Det gjorde det ikke.

Er jo over ei uke til termin, ikke noe å stresse for...

Håper dagene med skjønnasen din fortsatt er fine.. Høres lurt ut å la han sove litt ute på terrassen, og du inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg idag, Lucky, da jeg lå på benken for modningsakupuntur.. og lurte på om vannet mitt kom til å gå :fnise: Det gjorde det ikke.

Er jo over ei uke til termin, ikke noe å stresse for...

Håper dagene med skjønnasen din fortsatt er fine.. Høres lurt ut å la han sove litt ute på terrassen, og du inne :)

:fnise: Kanskje det går når du er der i morgen :lur: Lillegutt kom jo 6 dager før tiden og det er jo ca der du er i morgen det ;)

Fortsatt fine dager med lillegutt, bare nyter han! Han sover alltid ute på dagen, men jeg tør ikke legge meg når han står på den store verandaen nede...redd for at det skal komme noen katter eller noe annet å legge seg på han :sjenert:

Lillegutt våknet halv åtte i dag, så kl 9 var han klar for dagens dupp :) Så nå sover han ute, så da har forhåpentligvis mor noen timer til seg selv ;)

I går var vi på helsestasjon for 6 ukers kontroll hos helsesøster og det gikk så fint så :) Lillegutt er nå 5530g og 57 cm, så han vokser!

Veldig våken og blid når han er våken om dagen og sover godt når han sover :) Begynt å bli mer våken på kvelden og det er veldig koselig :) Litt slitsomt også da, så skal bli godt når han begynner å legge seg litt tidligere på kvelden....nå legger han seg med oss, så blir ikke mye alenetid... Men ville jo helt klart ikke vært foruten heller da :hjerte:

I morgen skal vi begynne på babysvømming, blir spennende!

Føler meg ikke helt klar til å vise frem den dvaske bleke kroppen min til andre da :fnise: Men det er jo babysvømming, så sikkert flere slike kropper der ;)

Prøve å være litt effektiv her nå....skal ha dåp neste søndag, så litt å ordne med her hjemme :) Mamma kommer på fredag og skal hjelpe meg å vaske vinduer og skifte til sommergardiner :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med magen?

Går litt opp og ned, men mest opp i det siste :tommelsmil: Har ikke gitt noe mer malt på en stund heller, da jeg ikke synes det funket :) Men bæsjer hver dag nå og mor er like glad hver gang :fnise: Urolig hvor glad man blir av litt bæsj... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, små barn, små gleder og slikt.

Spiller ingen rolle om du er mammaen ;)

Jeg gjorde som sagt ofte sykleøvelser med henne, og tok knærne hennes opp mot magen for å få ut luft. Vet enkelte tyr til å bruke et termometer eller lignende, men det er overhodet ikke å anbefale da man kan risikere å ødelegge tarmen, visstnok. Husker ikke hvor jeg leste det, men det var på en eller annen side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han kan ha luft i magen?

Om så, så har jeg en flaske ubrukt Minifom liggende, kan sende den nedover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, små barn, små gleder og slikt.

Spiller ingen rolle om du er mammaen ;)

Jeg gjorde som sagt ofte sykleøvelser med henne, og tok knærne hennes opp mot magen for å få ut luft. Vet enkelte tyr til å bruke et termometer eller lignende, men det er overhodet ikke å anbefale da man kan risikere å ødelegge tarmen, visstnok. Husker ikke hvor jeg leste det, men det var på en eller annen side.

:fnise:

Ja bruker å stryke magen og bevege beina og det hjelper det :Nikke: En jordmor jeg kjenner sa at jeg kunne bruke termometer for å hjelpe han litt, så har gjort det noen ganger...får ikke håpe jeg har ødelagt noe da :( Har jo ikke stukket det langt inn, bare helt ytterst ;)

Tror du han kan ha luft i magen?

Om så, så har jeg en flaske ubrukt Minifom liggende, kan sende den nedover?

Tror ikke det er luft egentlig, virker bare som om han jobber med å få det ut liksom... Ikke så ofte han promper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er mange som gjør det, men grunnen til at de advarer er vel at enkelte stikker for langt inn.. :)

Tviler for at du har ødelagt noe! Finner ikke den artikkelen jeg leste det i, så hold deg til hva jm sier du.

Jeg holdt på flere ganger om dagen jeg, og stryke med klokka i sirkelbevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ut veldig mye luft med sykkelbevegelser her iallfall. Men vet ikke om det uansett plager han all verden, for det er ikke ofte han ser ut til å ha magevondt.

Jammen vokser gutten din! Godt å lese om flere som det er litt størrelse på - vår er størst på barselgruppa, så føler jeg har fått en kjempe :fnise:

Blir spennende å høre hvordan det går med babysvømminga deres i morgen! Vi begynner om et par uker - gleder oss veldig, tror han kommer til å like det. Liker gutten deres å bade enda da? Vår likte det ikke de første ukene, mens nå koser han seg masse... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har planer om babysvømming vi også, men tiden vil vise om vi faktisk kommer oss avgårde ;) Håper det blir suksess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er mange som gjør det, men grunnen til at de advarer er vel at enkelte stikker for langt inn.. :)

Tviler for at du har ødelagt noe! Finner ikke den artikkelen jeg leste det i, så hold deg til hva jm sier du.

Jeg holdt på flere ganger om dagen jeg, og stryke med klokka i sirkelbevegelser.

Får satse på at alt er i orden og ingen skade skjedd ;)

Får prøve å stryke mer på magen da, han blir veldig rolig når jeg gjør det i allefall ;)

Vi får ut veldig mye luft med sykkelbevegelser her iallfall. Men vet ikke om det uansett plager han all verden, for det er ikke ofte han ser ut til å ha magevondt.

Jammen vokser gutten din! Godt å lese om flere som det er litt størrelse på - vår er størst på barselgruppa, så føler jeg har fått en kjempe :fnise:

Blir spennende å høre hvordan det går med babysvømminga deres i morgen! Vi begynner om et par uker - gleder oss veldig, tror han kommer til å like det. Liker gutten deres å bade enda da? Vår likte det ikke de første ukene, mens nå koser han seg masse... :)

Veldig deilig at han vokser og legger på seg :) Deilig å slippe å vekke han for å få i han mat, lettere når de styrer det selv :Nikke: Første barseltreff her er ikke før 25.mai, så vet jo ikke hvordan han ligger ann i forhold til de på samme alder....

Han likte ikke å bade de første ukene han heller, men nå elsker han det :hjerte: Har badet sammen med han noen ganger i badekaret og han er helt rolig og koser seg, så håper han gjør det i bassenget også :pls:

Vi har planer om babysvømming vi også, men tiden vil vise om vi faktisk kommer oss avgårde ;) Håper det blir suksess :)

Gleder meg veldig til å prøve det, så håper han liker det :) Jeg elsker å bade, så håper han har arvet det fra meg ;)

Deilig dag og en storfornøyd lillegutt i hele dag :hjerte: Han sov fem timer ute på verandaen på formiddagen og i kveld har vi hatt en veldig våken og glad gutt :) Er så deilig når han er fornøyd! Vært en tur innom oldeforeldrene hans, de er naboene våre da og de er helt betatt av han ;)

Var også en tur innom svigerinne og tanteunge :) Svoger og svigerinne har vært på ultralyd i dag og der sa de at det var en jente som kommer...to ganger har de fått beskjed om gutt, og nå jente.... Så da får vi se hvem som egentlig gjemmer seg der inne :fnise: Gøy for lillegutt at det kommer en jevnaldrende i nabohuset uansett :Nikke:

Nå er det frustrerte fruer og så pakke svømmebagen før det er senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper svømminga i dag gikk fint!

Tips til deg som har gutt; sweetdeal.no har en deal i butikken guttelus.no i dag og tre dager fremover (eller til makssalg er nådd). Du får gavekort til halv pris - de har masse fint i butikken sin! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på babysvømming i morra! :smilbla:

Kosa oss veldig :tommelsmil:

Håper svømminga i dag gikk fint!

Tips til deg som har gutt; sweetdeal.no har en deal i butikken guttelus.no i dag og tre dager fremover (eller til makssalg er nådd). Du får gavekort til halv pris - de har masse fint i butikken sin! :tommelopp:

Takk for tips! Blitt veldig god på netthandling :sjenert:

Svømmingen gikk veldig bra :Nikke:

Ha en fin helg med den nydelige lille gutten din :sol: Håper dere koser dere i det deilige været.

Takk :) Hadde en deilig helg :klemmer:

Dagene flyr og jeg er dårlig på å være her inne.....

I dag har vi vært på svømming igjen og det går veldig fint :) Lillegutt trives veldig godt i vannet og får masse skryt av instruktøren :) Han er minstemann på kurset, så det er jo litt moro :)

Ellers bare nyter vi dagene! I går var jeg og lillegutt på en strand her i byen sammen med mange kollegaer og dems barn, veldig koselig :) Ble litt solbrent faktisk, så vi har nydelig vær om dagen :)

På søndag er det dåp for lillegutt, så har litt å styre med til den også...vi skal ha festen her hjemme så da blir det jo litt ekstra å ordne med...i morgen skal vi på samtale med presten, så får vi se hvordan det skal gjøres på søndag :)

Nå skal jeg prøve å være litt effektiv her hjemme mens lillegutt sover!

Ha en deilig dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at lillegutt trives i vannet - veldig viktig å være trygg på vann i et land som har så mye kystlinje som Norge! :jepp: Imponert over at formen er bra nok til å ha dåp så fort! :) Ser for meg å være utslått fram til jul jeg..! Blir vel heller voksendåp på han da! :fnise:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...