Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig med en liten gutt som har godt sovehjerte, det hjelper veldig på å få litt alenetid/hviletid for seg selv :Nikke: Det høres ut som en veldig snill og herlig gutt! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som livet med lillegutt er herlig! Jeg unner dere det så veldig.

Godt de vokser fort også ja, så slipper de å være så skjøre.. verre med de fine klærne de så fort vokser ut av :fnise: Så dere merker mye fremgang hele veien selv på 1 mnd alder? Gjør vel kanskje det ja... blir spennende hver dag fremover med en liten en i huset ;)

Ja synes livet er herlig om dagen ;) Nyyyter hver dag med lillegutt :hjerte:

Veldig synd å legge bort de fine små klærne, men skuffene er fulle her så masse nydelig som venter på å bli brukt også :sjenert::fnise:

Merker at det skjer noe for hver dag som går, helt utrolig! Må bare ta vare på hver dag og nyte :)

Så koselig det høres ut alt sammen!

Ha en super helg videre!

Ja bare koser meg rett og slett :)

:kyss2:

Så deilig med en liten gutt som har godt sovehjerte, det hjelper veldig på å få litt alenetid/hviletid for seg selv :Nikke: Det høres ut som en veldig snill og herlig gutt! :)

Veldig godt med en rolig liten tass, hjelper absolutt på det :) Tror ikke helt han vet hva det er å skrike ennå :sjenert: Men det kommer nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var påsken over og hverdagen tilbake :) Vært veldig koselig å hatt mannen hjemme sammen med oss, men deilig å bare være oss to igjen også :fnise:

I dag skal vi på 6 ukers kontroll, spennende! Lillegutt ble 5 uker i går, så litt tidlig...men legen er der kun en dag i uken, så da blir det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid spennende på kontroll. :hoppe:

Ja er jo det :) Greit å sjekke at han vokser som han skal :Nikke:

Hvordan gikk kontrollen i dag? :)

Gikk så fint så :)

Da er vi hjemme igjen :) Gikk fint på kontrollen og lillegutt er nå 5055 gram og 56,5 cm, så han vokser! Ikke det at jeg har tvilt på det da :fnise:

Helsesøster var på kurs da, så ble bare legetime...fikk ny time hos helsesøster neste mandag, kjedelig at de ikke kunne byttet om på begge timene da så vi hadde sluppet å dra to ganger... men men, greit med en ekstra kontroll ;)

Spurte ang barselgruppe og første treff var ikke før 25.mai...synes det var seint jeg da, men skal nok se at tiden går fort dit også ;) Vet ikke hvem som kom på gruppe sammen med meg da, men en som bor rett ved her og er født på samme dag som lillegutt kom på en annen gruppe... Hadde håpet vi skulle komme på samme for guttene sin del da, men ble ikke sånn...

Fikk vært innom et senter i nabobyen å byttet noe klær, så da ble det litt ekstra til lillegutt :sjenert: Så en tur innom babyshop for et par nye lue, han vokser fort i hode så de han har begynner å bli litt snuppete...

Resten av dagen skal vi bare kose oss hjemme :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :) blir dere bare satt opp på barselgruppa? Her er det barseltreff i regi av helsestasjonen hver fredag fram til de er sju uker, og så er det opp til oss og danne barselgrupper ut fra dem vi møter der. Resultatet blir jo at sånn som med vesla så ble vi 12 på barselgruppa ;) litt mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke tid til å kjede seg framover i alle fall! :fnise: Litt merkelig å bare bli satt opp på en gruppe, det må da være mest fornuftig å organisere det etter hvem som bor nærmest hverandre osv? Hmm... Men man kan jo lage sin egen barselsgruppe i nabolaget! Kaffebesøk er jo trivelig mår man likevel går hjemme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt vokser godt! L. var 5400 og 58 cm da han var 6 1/2 uke. Så da vokser jammen "knøttet" ditt fort! I og med at han var mindre ved fødselen :) Blir like stor og sterk som L. han da! Bra det! Mye verre for guttene å ende opp knøttsmå!

Nå vet du at han spiser nok i hvertfall :)

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :) blir dere bare satt opp på barselgruppa? Her er det barseltreff i regi av helsestasjonen hver fredag fram til de er sju uker, og så er det opp til oss og danne barselgrupper ut fra dem vi møter der. Resultatet blir jo at sånn som med vesla så ble vi 12 på barselgruppa ;) litt mange....

Det hørte jo bedre ut å gjøre det sånn da... Her setter de sammen 5 tilfeldige som er født rundt samme tiden og så har helsestasjon barseltreff ved 2,4,8 og 10 mnd...resten må vi gjøre selv hvis vi ønsker å treffes oftere...

Innom og leser :klemmer:

Blir ikke tid til å kjede seg framover i alle fall! :fnise: Litt merkelig å bare bli satt opp på en gruppe, det må da være mest fornuftig å organisere det etter hvem som bor nærmest hverandre osv? Hmm... Men man kan jo lage sin egen barselsgruppe i nabolaget! Kaffebesøk er jo trivelig mår man likevel går hjemme! :)

Nei blir nok ikke mange kjedelige dager fremover ;) Ja rart å bare sette sammen tilfeldig sånn...skulle jo tatt litt hensyn til hvor vi bor og sånt...

Kjenner ikke hun som fødte på samme dag som meg, bare vet om henne... vi bor på landet, så lange avstander til hverandre her ute, men skal nok klare oss ;)

Lillegutt vokser godt! L. var 5400 og 58 cm da han var 6 1/2 uke. Så da vokser jammen "knøttet" ditt fort! I og med at han var mindre ved fødselen :) Blir like stor og sterk som L. han da! Bra det! Mye verre for guttene å ende opp knøttsmå!

Nå vet du at han spiser nok i hvertfall :)

:rodmer:

Ja se der ja, da er det jo håp for at lillegutt blir like stor og kjekk som L da :) Glad for at jeg slipper å bekymre meg for om han legger på seg nok i allefall ja ;)

Gleder meg til i morgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker de også satt oss sammen helt tilfeldig i barselgruppe, enda det var flere i området her som var født samtidig som skjønningen... Rart egentlig, hadde sikkert hatt mer utbytte om avstandene var mindre...

Gleder meg til i morgen!!!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store gutten! :hjerte:

Det er litt vemodig å legge bort klær... Men gøy å begynne å bruke noe nytt!

Det var lenge til barseltreff ja! Det er jo til å begynne med en trenger noen rundt seg egentlig.

Vi ble bare satt opp og traff hverandre en gang på helsestasjonen før resten måtte organiseres selv. Det var en kjekk gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker de også satt oss sammen helt tilfeldig i barselgruppe, enda det var flere i området her som var født samtidig som skjønningen... Rart egentlig, hadde sikkert hatt mer utbytte om avstandene var mindre...

Gleder meg til i morgen!!!! :popcorn:

Ja det er merkelig hvordan de setter sammen...får bare håpe gruppen min er fin når den først kommer igang :Nikke:

Takk for en koselig kveld på fredag :hjerte:

Store gutten! :hjerte:

Det er litt vemodig å legge bort klær... Men gøy å begynne å bruke noe nytt!

Det var lenge til barseltreff ja! Det er jo til å begynne med en trenger noen rundt seg egentlig.

Vi ble bare satt opp og traff hverandre en gang på helsestasjonen før resten måtte organiseres selv. Det var en kjekk gjeng!

Veldig moro å begynne å bruke de andre klærne også, er jo så mye fint! Men rart hvor fort det går!

Det meste av treff innenfor barselgruppen må man jo ordne selv, godt du var fornøyd med din da! Håper jeg blir det med min også :)

Håper du koser deg i helga! :klem:

Hatt en deilig og rolig helg :strix:

Håper dere har hatt en strålende helg!! :)

Hatt en deilig og rolig helg :strix:

Innom med en klem til deg!

Takk, klem til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over igjen :) Helgen begynte med koselig symøte med jentene på fredag :) Var her hos meg på ost og kjeks, deilig :) Har jo ikke fått spist det når jeg var gravid, så smakte bra! Skulle vel hatt litt vin til, men det får bli en annen gang...orket ikke det styret med pumping og flaske nå ;)

Lørdag og søndag har vi bare slappet av her hjemme og kosa oss :) Lillegutt har holdt sin nye rutine med å sove 5 timer ute på verandaen både lørdag og i går, deilig :strix:

Han styrer litt med magen om dagen og får liksom ikke bæsjet ordentlig...gråter ikke, men ligger å presser og presser stakkar :sukk: Har måtte hjulpet han noen ganger ved å stimulere rumpehullet og da tyter det ut som en foss....

Noen tips til hva man kan gjøre?

I dag skal vi en liten tur til byen for å handle noe for mannen, litt blomster til meg og en vin til legen min...skal på 6 ukers kontroll med meg selv på onsdag og den damen fortjener jo en stor takk :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som ei herlig helg! Får håpe lillegutt får orden på magevondten og bæsjinga snart, jeg kommer ikke på noe særs tips å gi heller dessverre.

Snill du er som gir vin til legen din! Da hadde jeg likt å være lege ;) Hihi. Men det er koselig å vise at man setter pris på personer når de virkelig fortjener det :Nikke:

Ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...