dreia Skrevet 26. februar 2012 #5601 Del Skrevet 26. februar 2012 Ja, nå treng du vel ikkje vekkarklokke på leeeenge. Eg har ei levande vekkarklokke i hus, eg også. Men han er ikkje så veeeeeldig pålitelig, for plutselig må han vekkast for å nå barnehagen før kl. 8, sjølv om han stort sett er oppe før 6 til vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. februar 2012 #5602 Del Skrevet 26. februar 2012 Spennende dager ja Jeg bruker slumreknappen flittig jeg , men har faktisk funnet ut at det er like greit å stille klokken på nytt 20 min etter den har ringt første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. februar 2012 #5603 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvilken dato er termin? *glemsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. februar 2012 #5604 Del Skrevet 27. februar 2012 *følger med * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #5605 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja, nå treng du vel ikkje vekkarklokke på leeeenge. Eg har ei levande vekkarklokke i hus, eg også. Men han er ikkje så veeeeeldig pålitelig, for plutselig må han vekkast for å nå barnehagen før kl. 8, sjølv om han stort sett er oppe før 6 til vanlig... Nei får satse på at han klarer å vekke meg de første årene....men har bestilt en gutt med godt sovehjerte Spennende dager ja Jeg bruker slumreknappen flittig jeg , men har faktisk funnet ut at det er like greit å stille klokken på nytt 20 min etter den har ringt første gang Ja det egentlig like greit, men det er det å klare å stille den når man er helt i tåka.... Hvilken dato er termin? *glemsk* 12.mars, bare to uker igjen *følger med * Håper du slipper å vente så lenge da Hadde en koselig dag i bursdag i går Ungene til broren min venter veldig på lilegutt, da dette er deres første søskenbarn Når jeg sa at neste gang vi sees, så er ganske sikkert lillegutt født, så ble de helt i hundre Fikk ikke gjort så mye her hjemme i går som jeg hadde ønsket..så får ta et godt tak i dag i stedet.. Etterpå kommer kipa på kaffebesøk, koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2012 #5606 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvordan har dere ordnet det med han du har til avlastning da? Har du perm fra det og eller er det sagt opp? Bare lurer på hvordan man pleier å løse sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. februar 2012 #5607 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg bestilte og en baby med godt sove-hjerte, og det har jeg forsåvidt fått. Men jeg har i tillegg fått en som har arvet mammans tidvise hyperaktivitet, så da fungerer ikke sove-hjertet like bra bestandig Tenk at nå kan det skje noe når som helst! Snart får dere hilse på småen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #5608 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvordan har dere ordnet det med han du har til avlastning da? Har du perm fra det og eller er det sagt opp? Bare lurer på hvordan man pleier å løse sånt... Det er sagt opp, så har ikke hatt han siden i sommer Har jo jobbet fullt så og si helt frem til permisjonen og helgene har blitt brukt til å slappe av, så fikk det rett og slett ikke til. Når babyen kommer kan ikke jeg gi han et tilbud som er bra nok, så da valgte jeg heller å gi meg... Var ikke med lett hjerte, har jo hatt han i over seks år, men for hans del var det nok det beste... Jeg bestilte og en baby med godt sove-hjerte, og det har jeg forsåvidt fått. Men jeg har i tillegg fått en som har arvet mammans tidvise hyperaktivitet, så da fungerer ikke sove-hjertet like bra bestandig Tenk at nå kan det skje noe når som helst! Snart får dere hilse på småen deres Jeg er også tidvis hyper, så kan jo bli spennende å se hvordan han blir Jeg sov rundt fra jeg ble født, så hadde jo vært koselig om han lignet meg der Ja nå er det ikke lenge igjen Spennende dager, men veldig trygt når han er på innsiden også....men gleder meg veldig til å treffe han nå Effektiv og koselig dag sålangt Fått vasket badet skikkelig i dag og det var på tide Så nå skinner det der opp Så kom kipa på koselig besøk Etter det har jeg fått meg en deilig dupp og spist middag sammen med mannen som var tidlig hjemme i dag I morgen kommer et par kollegaer på middag, savner de, så blir bra å se de igjen... Så da er planen å få ryddet og vasket litt til her i dag og så en tur på butikken, så slipper jeg å dra dit i morgen.... Prøve å få til en dagbokrunde i kveld også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. februar 2012 #5609 Del Skrevet 27. februar 2012 Kjenner at jeg må inn hit flere ganger om dagen allerede, tilfelle det har skjedd noe. Gleder meg så til lillegutten din kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #5610 Del Skrevet 27. februar 2012 Kjenner at jeg må inn hit flere ganger om dagen allerede, tilfelle det har skjedd noe. Gleder meg så til lillegutten din kommer ut Søte Blåmor Rart å tenke på at han kan komme i dag og han kan drøye i flere uker også... Skulle likt å visst hvilken dag han har planer om å komme...kontrollfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 27. februar 2012 #5611 Del Skrevet 27. februar 2012 Oi, har du kommet sååå langt! Du kan jo bli mamma når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. februar 2012 #5612 Del Skrevet 27. februar 2012 Hehe.... Må vel bare legge av seg den kontroll-trangen - det er jo ikke så mye å gjøre noe med! Fryktelig spennende da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. februar 2012 #5613 Del Skrevet 27. februar 2012 Har eg gjetta på dato? Eg trur han kjem 10. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. februar 2012 #5614 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vil gjette på 11.mars - nøyaktig en måned etter Vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. februar 2012 #5615 Del Skrevet 27. februar 2012 Nå har jeg lest maaaaange sider her. Så koselig! Snart fødsel og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 27. februar 2012 #5616 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg gjetter 13. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. februar 2012 #5617 Del Skrevet 27. februar 2012 16 mars er mitt tips! Selv om det er lenge til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. februar 2012 #5618 Del Skrevet 27. februar 2012 8 mars tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2012 #5619 Del Skrevet 27. februar 2012 Ha en god natt Lucky?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. februar 2012 #5620 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg tipper 14. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå