Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

ojoj.. det nærmer seg noe stort nå ja. Først permisjon og så fødsel.. Det blir en spennende ventetid og innspurt tenker jeg ;)

flott mage du har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tre dager til på jobb! :) stor omveltning med lillemann i hus men det er liksom helt greit etter så lang ventetid. det er alltid lov å klage og man kan ha dager som er helt pyton men tenk hvordan det hadde vært uten en liten i huset resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med fri :)

Her er det avslapping for alle penga, på tide å komme seg i dusjen her også nå ;) Etter det står det hekling på programmet :tommel:

Deilig med late morgener :strix:

ojoj.. det nærmer seg noe stort nå ja. Først permisjon og så fødsel.. Det blir en spennende ventetid og innspurt tenker jeg ;)

flott mage du har ;)

Ja nå går det unna :) Tror jeg skal klare å få tiden til å gå frem til han kommer ;)

Takk for mageskryt, er veldig glad i den ;)

Bare tre dager til på jobb! :) stor omveltning med lillemann i hus men det er liksom helt greit etter så lang ventetid. det er alltid lov å klage og man kan ha dager som er helt pyton men tenk hvordan det hadde vært uten en liten i huset resten av livet.

Ja tenk bare tre dager, herlig!

Klart livet hadde vært pyton uten, men når man har bodd sammen i 10 år uten barn, så har man visse rutiner som må endres ;) Men kommer nok ikke til å angre, har jo tross alt ventet på han i snart 5 år :rodmer:

Deilig med fridag og jeg har fått vært litt effektiv i tillegg :) Vasket masse klær, og mye av det som blir liggende på vaskerommet å vente på at jeg skal få tid til å ta det på spesialvask....mye enklere å få gjort det når man går hjemme :) Så nå er det ikke så mye igjen av slike klær, deilig :)

Planen er begynne å tørke klær på vaskerommet fremover...har nemlig brukt rommet til lillegutt i alle år, men det går jo ikke lenger... Så da må jeg bare prøve å tenke ut noen gode løsninger der inne :)

Vi har et rom utenfor kjøkkenet der katten har maten sin og det tenkte jeg skulle bli kattens rom på natten fremover... hun har i alle år gått fritt i huset på natten og sover i vår seng, men tør rett og slett ikke fortsette med det når lillegutt kommer... Så i dag har jeg ryddet og vasket og gjort klart til henne der inne, så gjenstår det bare for meg å være sterk nok til å stenge henne inne :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, stakkars pusen. :fnise:

Håper der fikk fikset varmen i huset. Det er noe gæern't med vår husvarme i dag også. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, lykke til med pusekatten :fnise:

Jeg kan ikke tenke meg en natt uten min lillepus, men det blir vel annerledes når man får en unge får vi jo håpe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pus! Men det går nok fint når hun blir vant til det - det verste blir jo for deg å ligge å tenke på (evt høre på) at hun krafser og mjauer og vil ut... Men, som du sier, det er til det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, stakkars pusen. :fnise:

Håper der fikk fikset varmen i huset. Det er noe gæern't med vår husvarme i dag også. :fryser:

Ja får vondt av pusen :sukk:

Varmen er i gang igjen, hater å fryse!

Oioi, lykke til med pusekatten :fnise:

Jeg kan ikke tenke meg en natt uten min lillepus, men det blir vel annerledes når man får en unge får vi jo håpe :sjenert:

Ja får håpe det blir lettere når lillegutt kommer... Nå er jeg rett og slett for svak for det dyret :sjenert: Hun har sovet i senga vår i snart 9 år....

Stakkars pus! Men det går nok fint når hun blir vant til det - det verste blir jo for deg å ligge å tenke på (evt høre på) at hun krafser og mjauer og vil ut... Men, som du sier, det er til det beste!

Ja det går nok fint om hun blir vant med det. Har prøvd å lukke døren inn til soverommet noen ganger, men får så vondt av henne når hun holder på på utsiden av rommet :sjenert:

Håpe det går lettere å stenge henne inni på det rommet.. Ikke lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! 36 uker i dag og kun to jobbedager igjen :sjokk:

Ikke så mye som har skjedd siden sist, men har fått hentet vuggen som lillegutt skal ha, så må bare male den ett strøk :) og i går hentet jeg vognen :hjerte: Rart å trille ut av butikken å tenke på at denne faktisk er min! Så i dag har jeg prøvekjørt litt her hjemme :fnise:

I morgen er det tid for legen, så blir spennende å se lillegutt igjen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 2 jobbdager igjen?!? :hakeslepp:

Utrolig så fort tida går. Det er herlig å få hjem vogna og prøvekjøre litt :rodmer:

Kos deg på legetimen med å se lillegutt igjen i morgen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 36 uker!! Det går jo utrolig fort - da jeg joinet gravidklubben var du jo ikke mer enn litt foran meg! :fnise: Time for a reality check...! Gratulerer med vogn, kjør forsiktig over dørstokkene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 Nydelige magen <3

Nyt den for snart er den borte:) Og da...,:P Er det ikke like morsomt å speile seg lengre har jeg funnet ut, hehe! Neida:)

Men det er helt villt at du kun har fire små uker igjen!!!

Ååå, vogn i hus!! Det er kos<3

Nå går dagene kanskje litt saktere.. Men vent til du har født! Disse 2,5 ukene siden A kom har gått helt sinnsykt fort! Jeg begriper ikke hvor dagene blir av...! Det er så kos med spillerny baby at <3 <3 <3

Stor klem og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun 2 jobbdager igjen?!? :hakeslepp:

Utrolig så fort tida går. Det er herlig å få hjem vogna og prøvekjøre litt :rodmer:

Kos deg på legetimen med å se lillegutt igjen i morgen :hjerte:

Ja helt utrolig! Skulle egentlig ikke gå ut før neste fredag da, men har et par dager med avspasering :)

Prøvekjøringen er unnagjort :tommelsmil:

:klemmer:

Hurra for 36 uker!! Det går jo utrolig fort - da jeg joinet gravidklubben var du jo ikke mer enn litt foran meg! :fnise: Time for a reality check...! Gratulerer med vogn, kjør forsiktig over dørstokkene! ;)

Er jo ikke så langt bak meg du, så før du vet ordet av det så er du her jeg er nå :) Selvom jeg håper tiden stopper litt når lillegutt er ute :fnise:

Ingen skade på huset skjedd ennå i allefall :fnise:

Åh, det er morsomt å prøvekjøre vogn! :rodmer:

JA! Veldig stas å prøve vinterposen og dynen og sånt :hjerte:

Så fin mage og så koselig det er å lese her inne nå :strix:

Føles vogna bra?

Takk :) Vogna føles veldig bra, så tror jeg kommer til å bli fornøyd med den :Nikke:

<3 Nydelige magen <3

Nyt den for snart er den borte:) Og da...,:P Er det ikke like morsomt å speile seg lengre har jeg funnet ut, hehe! Neida:)

Men det er helt villt at du kun har fire små uker igjen!!!

Ååå, vogn i hus!! Det er kos<3

Nå går dagene kanskje litt saktere.. Men vent til du har født! Disse 2,5 ukene siden A kom har gått helt sinnsykt fort! Jeg begriper ikke hvor dagene blir av...! Det er så kos med spillerny baby at <3 <3 <3

Stor klem og god helg!

Kan ikke tenke meg magen er noe herlig syn etter fødselen nei :sjenert: Men sånn er vel det....får legge meg i hardtrening ;)

Synes dagene fremdeles går fort, så håper det holder seg slik en stund...

Er lilletass 2,5 uke allerede! Tiden flyr ja, det skal være sikkert :) Han er jo bare vakker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvekjøring og snart permisjon :strix:

Hvilke vogn var det dere endt opp med?

Veldig herlig :Nikke:

Ble simo duo, tror vi blir fornøyd med den ;)

Åååå, dei siste forberedelsane... :rodmer:

Herlig med berre to arbeidsdagar igjen. Og sikkert veldig rart. ;)

Koselig å gå sånn å ordne med tingene hans :rodmer:

Blir veldig rart å ikke skulle jobbe mer...

Da går denne helgen mot slutten også :) I morgen er det siste arbeidsdag på i allefall ett år! Det er rart å tenke på... Kommer jo til å dra på besøk, men det blir jo ikke det samme da :)

Var hos legen på fredag og alt var bra med lillegutt :hjerte: Ikke så lett å se på ul lenger, blir jo så stor ;) Men så at alt var fint og at hode lå ned :phu: Ut fra legens målinger er lillegutt nå ca 3100 gram, så hun regnet med at han kom til å bli 3800 gram, helt perfekt :rodmer:

De siste dagene har jeg hatt mye kynnere og i går begynte veldig nedpress, så ille at det var ubahagelig å gå... Kjente det mye i går og det er sånn i dag også. Akkurat som om noen stikker en kniv opp nedi der....Men har lest at det er helt normalt nå da....men ikke spes godt :sjenert:

Nå i kveld har jeg fått skikkelig vondt i ribbeinet på venstre side også...jaja...noe skal det være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...