Lily Skrevet 5. februar 2012 #5481 Del Skrevet 5. februar 2012 Nå er det ikke lenge nei, herremin så spennende! Synes jeg nettopp leste at du var gravid jeg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #5482 Del Skrevet 5. februar 2012 35 uker! Tenk at du snart skal få treffe på lillegutt Ja det er helt utrolig! Ikke lenge igjen nå...eller kan jo være mange uker også da, men håper jeg slipper å vente så altfor lenge Stopper opp hver gang jeg går forbi rommet til tassen her. Har fått på sengetøy, og satt frem litt bamser og leker i hyllene og slikt. Og så åpner jeg klesskapet ca annen hver gang jeg går forbi, bare for å se på de nusselige små klærene... Virkelig koselig å se et klart baby-rom, som du sier Høres ut til at tassen din blir noe større enn min, om han fortsetter på samme kurve da. Vår ble estimert til 3100 på mandag, altså en uke før termin. Blir spennende å se hva de estimerer på deres tass neste gang Veldig herlig å titte på det fine til de små ja Er jo så mye nydelig! 3100 er jo en super størrelse....får håpe min ikke blir så altfor stor, så blir spennende å se på fredag hva legen min måler han til denne gangen Så koselig med ferdig rom til lillegutten 35 uker!! Du kan bli mamma når som helst! Veldig godt å ha rommet klart og ikke minst koselig å titte innom å fylle det opp med lillegutts ting Ja tenk han kan komme når som helst og han er jo egentlig helt klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #5483 Del Skrevet 5. februar 2012 Liker at babyen i telleren har snudd seg! Ja endelig er han den veien Så får vi bare håpe det er den veien han ligger også Å, nå begynner det snart å bli spennende her inne! Masse friske og fine babyer på tur! Bare tenk på de små sokkene som skal på de små føttene! Ja blir noen spennende uker fremover Små sokker og små klær, helt herlig Så herlig å lese her inne Like hyggelig som å lese i din bok Nå er det ikke lenge nei, herremin så spennende! Synes jeg nettopp leste at du var gravid jeg :happy: Blir noen spennende uker fremover nå ja Synes det har gått veldig fort jeg også, selvom jeg også synes jeg har vært gravid lenge Men overhode ikke lei ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #5484 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Da går denne helgen mot slutten også På fredag var jeg på symøte med jentene, koselig Var ikke hjemme før kl tre på natten, så var sliten i går... Men ble en liten harry handel tur på meg og mamma i går Så ble litt mat og drikke, greit å ha litt i fryseren og skapene i fall lillegutt plutselig bestemmer seg for å komme ( er lov å håpe ) I går kveld var jeg og mannen bare hjemme og slappet av og i dag har vi vel heller ikke gjort så mye Lå vel i badekaret i nesten to timer på morgenen Deilig å slappe av og bare ta ting som de kommer. Merker jeg ikke er så stresset på å få vasket og ordnet så mye i helgene nå som jeg har noen fridager i uken. Veldig godt! Mannen har kun fri på søndager, så deilig å kunne bruke dagen på han også Slenger med et lite magebilde fra i dag...bare 5 uker igjen Endret 5. februar 2012 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. februar 2012 #5485 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Fiiiineste magen Endret 5. februar 2012 av *Lollipop* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. februar 2012 #5486 Del Skrevet 5. februar 2012 Nydelige magehulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. februar 2012 #5487 Del Skrevet 5. februar 2012 Så fint bilde av magen!! Synes ikke du ser stor ut iallfall - magen holder seg jo fint oppe enda liksom, så da ser det jo bare flott ut! På kveldene her så synker magen gjerne litt nedover. Den henger ikke, men det er mer 90 graders vinkel på undersiden liksom - føler meg såååå mye større da. Liker best morgen, siden da ser magen mye fastere og finere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2012 #5488 Del Skrevet 6. februar 2012 Nydelig mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. februar 2012 #5489 Del Skrevet 6. februar 2012 Nydelige magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. februar 2012 #5490 Del Skrevet 6. februar 2012 Så fin du er ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. februar 2012 #5491 Del Skrevet 6. februar 2012 Nydelige magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. februar 2012 #5492 Del Skrevet 6. februar 2012 Så flott mamma og mageboer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. februar 2012 #5493 Del Skrevet 6. februar 2012 Fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 6. februar 2012 #5494 Del Skrevet 6. februar 2012 Så koselig med magebilde, og så fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 6. februar 2012 #5495 Del Skrevet 6. februar 2012 Kjempefin mage, Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2012 #5496 Del Skrevet 6. februar 2012 *liker bildet* Herlig med lat morgon i badekaret. Godt at du og mannen får nyta den tida de har saman før lillegutt kjem og set huset på hovudet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #5497 Del Skrevet 7. februar 2012 Fiiiineste magen Takk Nydelige magehulen Takk Så fint bilde av magen!! Synes ikke du ser stor ut iallfall - magen holder seg jo fint oppe enda liksom, så da ser det jo bare flott ut! På kveldene her så synker magen gjerne litt nedover. Den henger ikke, men det er mer 90 graders vinkel på undersiden liksom - føler meg såååå mye større da. Liker best morgen, siden da ser magen mye fastere og finere ut Nei føler meg ikke veldig stor og føler ikke at magen er så veldig i veien ennå Synes ikke min har begynt å synke noe særlig på kvelden, dette bildet ble vel tatt på kvelden mener jeg Nydelig mage!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #5498 Del Skrevet 7. februar 2012 Nydelige magen!! Takk Så fin du er ! Takk Nydelige magen Takk Så flott mamma og mageboer! Takk Fin mage! Takk Så koselig med magebilde, og så fin mage Takk Kjempefin mage, Lucky! Takk *liker bildet* Herlig med lat morgon i badekaret. Godt at du og mannen får nyta den tida de har saman før lillegutt kjem og set huset på hovudet. Takk Veldig deilig med lat morgen i badekaret Tenker at det kommer til å bli lite brukt etter lillegutt kommer....tar jo en evighet å fylle det Veldig godt å bruke tid med mannen før lillegutt kommer, kommer nok til å bli en stor omveldtning for oss med en liten tass i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #5499 Del Skrevet 7. februar 2012 Takk for mageskryt Er veldig glad i magen og ikke minst fasinert! Kan ikke skjønne at det er min mage som jeg ser i speilet...ganske merkelig egentlig Full fart dag på jobb i går, men helt greit....skal bare jobbe tre dager til Var hos jordmor i går og alt var fint med lillegutt SF målene ligger også veldig bra, så det er godt å se at han følger sin kurve Skal tilbake neste uke og da skal hun begynne med modning! Skremmende at han snart skal ut... Fri i dag, så det er deilig Når jeg våknet hadde noe skjedd med oppvarmingen i huset...kaldt! Og ikke var det varmt vann heller... så mannen kom hjem å fikset det Så nå har jeg endelig fått tatt en skikkelig dagbokrunde og er klar for en varm dusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. februar 2012 #5500 Del Skrevet 7. februar 2012 Kos deg med fri Her er det avslapping for alle penga, på tide å komme seg i dusjen her også nå Etter det står det hekling på programmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå