Lucky? Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) When you wish upon a star Makes no difference who you are Anything your heart desires Will come to you If your heart is in your dream No request is too extreme When you wish upon a star Like dreamers do Fate is kind She brings to those who love The sweet fulfillment of Their secret longing Like a bolt out of the blue Fate steps in and pulls you through When you wish upon a star Your dreams come true Synes denne sangen er så fin Så tenkte det passet fint å starte min nye prøvedagbok med denne teksten. Håper virkelig drømmen går i oppfyllelse snart Slettet min forrige prøverdagbok rundt nyttår. Da hadde jeg hatt den i nesten to år...Ble gravid i november, men hadde dessverre en ma i uke 8+4 Så da tenkte jeg nytt år, nye muligheter og blanke ark Så her er da min nye dagbok! Vi har vært prøvere i snart to år nå. Etter ett år som prøvere ble jeg sendt til utredning hos en gynekolog spesialist som raskt konkluderte at jeg har pcos Fikk resept på dobbel kur med pergotime. Første runde med pergo ga ingen resultater, men på den andre runden satt spiren Gleden var enorm, men dessverre endte det i en ma I dag er det seks uker siden jeg hadde utskraping og venter fremdeles på mensen. Har hatt litt spotting i det siste, så håper den ikke er så langt unna Kjenner jeg gleder meg masse til å begynne å prøve igjen, og denne gangen SKAL spiren klore seg fast Det var kort om min historie.... Velkommen inn alle som måtte ønske Endret 10. mars 2012 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 30. januar 2009 #2 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei! Gratulerer med ny dagbok! Blir spennende å følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei! Gratulerer med ny dagbok! Blir spennende å følge med her. Takk for det Får håpe det blir spennende tider her i allefall Da er det fredag og siste dag på jobb før helgen I kveld blir det jentekveld hjemme hos meg, det blir koselig Skal nyte litt og kose meg i kveld. Håper det blir lenge til det blir alkohol igjen for min del da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. januar 2009 #4 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå håper jeg dere snart får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. januar 2009 #5 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei Lucky? Så trist å lese at du hadde MA. Jeg vet hvordan det er å vente på mensen, hadde selv MA og utskrapning for to måneder siden, og jeg blir smågal av å gå og vente. Skal bli så glad når den endelig dukker opp! Krysser fingrene for deg og at mensen kommer snart hos oss begge Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 30. januar 2009 #6 Del Skrevet 30. januar 2009 Heisann! Her var det ny dagbok på plass og greier! Mange lykkeønskninger for dere dette året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå håper jeg dere snart får det til! Ja det håper virkelig jeg også Hei Lucky? Så trist å lese at du hadde MA. Jeg vet hvordan det er å vente på mensen, hadde selv MA og utskrapning for to måneder siden, og jeg blir smågal av å gå og vente. Skal bli så glad når den endelig dukker opp! Krysser fingrene for deg og at mensen kommer snart hos oss begge Ha en fin helg! Koselig at du titter innom Venter du fortsatt på mensen etter ma'en? uff... Heisann! Her var det ny dagbok på plass og greier! Mange lykkeønskninger for dere dette året Ja klarte meg ikke uten så lenge se Deilig å kunne ha et sted å skrive ned litt om hva som skjer Takk for lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 30. januar 2009 #8 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå spretter vi snart første ølen! I dag skal jeg drikke litt med Lucky for forhåpentligvis siste gang på lenge Klem og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. januar 2009 #9 Del Skrevet 30. januar 2009 Gratulerer med ny dagbok! Håpar den berre får ei kort tid her inne på prøvarforumet. Om du fremdeles ventar på om ei to vekers tid, sei frå, så kan eg prøva å omdirigera henne frå meg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. januar 2009 #10 Del Skrevet 31. januar 2009 Etter hva vi har spådd blir 2009 året for oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. januar 2009 #11 Del Skrevet 31. januar 2009 Blanke ark og nytt år - ingen dum idé! Krysser fingre for at det klaffer for dere i 2009! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 1. februar 2009 #12 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei snuppa! Husk å sende oss de punktene vi skrev opp da! Det vi tror skjer i 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå spretter vi snart første ølen! I dag skal jeg drikke litt med Lucky for forhåpentligvis siste gang på lenge Klem og kos Ble jo en koselig kveld på fredag veldig koselig å se deg igjen snuppa Gratulerer med ny dagbok! Håpar den berre får ei kort tid her inne på prøvarforumet. Om du fremdeles ventar på om ei to vekers tid, sei frå, så kan eg prøva å omdirigera henne frå meg til deg. Takk for det Håper den ikke blir her inne så lenge nei... Tar gjerne imot tanta jeg, bare sendt ho over når du er ferdig med henne Etter hva vi har spådd blir 2009 året for oss alle Ja blir jo et skikkelig babyår da Blanke ark og nytt år - ingen dum idé! Krysser fingre for at det klaffer for dere i 2009! Nei synes det var deilig å starte litt på nye, blanke ark nå Krysser alt jeg har jeg Hei snuppa! Husk å sende oss de punktene vi skrev opp da! Det vi tror skjer i 2009 Ja skal få skrevet de inn og sendt de om ikke så lenge, blir spennende å se hvor mye av det som faktisk skjer God tur hjem, veldg koselig å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 1. februar 2009 Da var det søndag allerede.... Denne helgen har gått veldig fort synes jeg. På fredag hadde jeg koselig jentekveld med iss, kipa og en til. Veldig koselig med ost, kjeks, drikke og skravlings I går møtte jeg en annen venninne i oslo og hjalp henne med å finne brudekjole Hun ble rett og slett en prinsesse :rødme: Mye fint på bryllupsfronten nå ja... I går kveld var jeg bare hjemme sammen med sambo I dag skal vi til besteforeldrene til sambo å spise middag... har hatt en liten kranglings på morgenen fordi jeg egentlig ikke har lyst til å være med dit i dag. Synes det er veldig masete der og kunne tenkt meg å bare vært hjemme å slappet av i dag Men men, får bli med en liten tur, så slipper jeg mer surmuling i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 1. februar 2009 #15 Del Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer med dagbok og blanke ark! Håper 2009 blir det store gode året for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2009 #16 Del Skrevet 1. februar 2009 Åh, her har du fått deg ny dagbok. Huker deg opp på mine innlegg, for har lyst til å følge deg videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer med dagbok og blanke ark! Håper 2009 blir det store gode året for dere Takk for det Håper dette året blir bedre enn i fjor ja Åh, her har du fått deg ny dagbok. Huker deg opp på mine innlegg, for har lyst til å følge deg videre.... Så koselig at du vil følge med meg videre Håper jo at dette skal bli en dagbok med mye postivt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 1. februar 2009 Da er vi tilbake igjen fra middagsbesøket Gikk egentlig greit, tanta og onkelen + to søskenabarn av sambo var syke i dag, så da ble det ikke like masete som det pleier der Så nå er målet for resten av kvelden å rydde opp litt her i huset og etter det skal jeg bare slappe av Skikkelig humørsvingninger i dag Fra topp til bunn på to sekunder liksom....uff...ikke noe morsomt Trodde mensen kom i går igjen, men var nok kun spotting som kom i går også Blir sliten av å gå sånn å vente og håpe at ting kommer i orden. Går nok mer inn på meg enn hva jeg tror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. februar 2009 #19 Del Skrevet 1. februar 2009 Nydelig sang ja, og dagboktittel Krysser fingrene for at 2009 blir et godt år for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 1. februar 2009 Nydelig sang ja, og dagboktittel Krysser fingrene for at 2009 blir et godt år for dere Koselig med besøk Ja synes den sangen/teksten passet fint til en prøverdagbok Så får virkelig håpe drømmene går i oppfyllelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå