Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Snaaart er denne arbeidsdagen over også! To dager igjen til heeeelg! :strix:

Det skal bli deilig :strix:

Ikke lett å bli enig med seg selv ang symptomer nei...når de ikke er der, vil man ha dem og når de er der kunne man vært dem foruten :fnise: Håper du slipper å kaste opp så mye da :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal bli deilig :strix:

Ikke lett å bli enig med seg selv ang symptomer nei...når de ikke er der, vil man ha dem og når de er der kunne man vært dem foruten :fnise: Håper du slipper å kaste opp så mye da :troest:

Nei, det er ikke lett. :fnise: Er de ikke der, er det feil, og er de der, er det også feil. Men - heller litt kvalme og oppkast enn ikke noe symptomer, altså. Særlig før jeg visste at det var liv - da ble jeg urolig hvis jeg ikke følte noe, og litt roligere de dagene jeg var skikkelig kvalm. Men nå vet jeg jo at det er et lite bankende hjerte inni meg (:rødme:) uansett, så da kan i alle fall spyinga holde seg borte. ;)

For to dager til helg :strix:

Hurra! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar kjæresten og trener, mens jeg skal innta sofaen. :sjarmor:

Kjenner meg litt sjalu på at han skal trene, ville gjerne trent selv, men jeg venter til jeg er over de magiske 12 ukene. Jeg vet det ikke skal være noen fare, men likevel har jeg lyst til å ta det litt med ro... Da jeg var gravid sist, trente jeg mye den første tiden. Det gikk jo dårlig, uten at det sikkert har noe med treningen å gjøre, men det blir sånn at jeg ikke føler for å gjøre det nå. Hadde jeg reist, hadde jeg uansett ikke fått noen glede ut av treningen. Og jeg tror neimen ikke jeg hadde hatt overskudd heller, så det er veldig greit. :ler:

Nei, om en måneds tid, da skal jeg bli sånn sunn og sprek gravid og trene masse. :nigo:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du synes det er greit å ta det litt mer ro med treningen jeg Happy Feet, det er jo viktigere å ta vare på seg selv på andre måter slik at det går bra med lille spire :rødme: Jeg har redusert treningen jeg også, men litt har jeg da fått trent hitill. Men nå virker det som kvalmen er på innmasj for meg også, så i dag ble det sofaen istedefor tur til Sats. Kjedelig, men må bare innstille meg på at slik blir det en liten periode. Det vil jo være verdt det når vi får babyen i armene :strix:

Vi får komme sterkere tilbake med treningen senere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa76: Huff, har kvalmen kommet til deg også. :troest: Det er ikke noe særlig, men forhåpentligvis er det ikke så mange ukene det varer. Det er vel vanlig at det gir seg etter de første 3 månedene, vi får satse på at det kommer bedre tider da, både når det gjelder formen generelt og trening. Jeg liker ikke å tilbringe hver kveld på sofaen, føler meg veldig unyttig og råtten i kroppen, men når man ikke orker annet, så er det ikke så mye å gjøre med. Dessuten er det viktig å lytte til kroppen. Så mye som foregår der nå, så er det jo ikke noe rart om vi trenger litt ekstra hvile. Så vi får kose oss og slappe av med god samvittighet. :)

Ananan: Jeg har en veldig fin torsdag, ikke minst fordi jeg vet det bare er en dag igjen til helg! :strix: Håper du også har en bra da. :klemmer:

Jeg har hørt at folk som er gravide får en engen glød. Jeg har i alle fall ikke noen glød. Heller tvert imot. Jeg føler meg utrolig sliten og dratt og tror ikke jeg ser så mye piggere ut enn jeg føler meg. Den konstante kvalmen og fyllesyk-følelsen gjør meg ganske så blek om nebbet også. Ikke orker jeg å ha på mine vanlige jeans, orker ikke noe som strammer over magen, så det er bare tights og lange tunikaer jeg bruker om dagen. Jeg brukte jo det før jeg ble gravid også, men ikke hver dag, som nå. Føler meg kjedelig i klesveien og kjenner meg så absolutt ikke noe fin i det hele tatt.

Jeg har langt, naturlig krøllete hår, som veldig lett lar seg påvirke av hvordan formen er. Er jeg meg selv, med masse energi, er krøllene spenstige og fine. Er jeg sliten og trøtt, blir håret flatt og krøllene veldig dratt. Jeg ser ikke ut på håret om dagen. Føler jeg selv i alle fall.

Men det er vel sånn det er å være gravid. Jeg skal ikke klage. Heller sånn og gravid enn omvendt. Jeg bare lurer på hvor denne berømte gløden er, den er ikke hos meg i hvertfall! :fnise:

Kanskje den kommer nå formen forhåpentligvis blir litt bedre om noen uker? På mandag er det jo faktisk bare 3 uker til jeg er 12 uker, det er utrolig å tenke på. Gleder meg til å kjenne meg i litt bedre form, forhåpentligvis kjenne litt mer overskudd. Gleder meg også til å kunne kjøpe gravid-jeans, sånn at jeg slipper å bare gå i tights med svære tunikaer over. Greit å kunne forandre litt.

Etter UL'en på mandag, snek jeg meg en liten tur inn i mamma-avdelingen på H&M for å se hva som finnes. Blir moro å ha kommet så langt at jeg kan shoppe der. Når er det egentlig vanlig å måtte begynne med gravidbukser?

Har vært en tur på Gina Tricot i dag og kjøpt meg en ny tights (jepp, det er jo det jeg går i om dagen!) og så tre store tunikaer. Kanskje jeg kan føle meg litt freshere med litt nye klær. Dessuten dro jeg fram hårsprayen i dag, som kun brukes når jeg skal gjøre meg festfin, for å prøve å få krøllene mine til å holde seg litt bedre å ikke falle sammen innen jeg har kommet på jobb. Det hjalp. Jeg liker å føle meg litt fin og velstelt, noe jeg så absolutt ikke har gjort de siste ukene.

Får satse på at litt nye klær og hårspray kan gjøre susen og at den berømte gløden kommer om noen uker. :)

Ja, og så føler jeg meg feit! Jeg er så oppblåst i magen, særlig utover dagen. Jeg vil ha en ordentlig kul på magen, ikke bare være oppblåst og "feit".

Jepp, selvfølelsen er ikke helt på topp om dagen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange begynner tidlig med mammabuksene fordi at dem føler seg oppblåste :Nikke: Jeg bruker mine vanlige bukser, men setter et strekk fra hullet til knappen slik at jeg har litt mer spillerom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe selvfølelsen kommer tilbake snart :klem: Og at gløden også kommer :fnise:

Jeg føler meg ikke akkurat spesielt vel om dagen jeg heller, kvalm og i noen bukser som er et par nummer for store fordi jeg ikke orker trange klær jeg heller. Gleder meg også til kulen på magen kommer, men mest av alt til jeg holder babyen i armene og alt vi må igjennom i løpet av graviditeten er glemt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer:! Håper du nye klær gjør susen!

Jeg begynte med mammabukser rundt uke 11 tror jeg det var. Hadde allerede tydelig mage da, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med strikk er veldig lurt, dinedama. Det hadde jeg helt glemt bort! Hørte om det da jeg var gravid sist, og da jeg prøvde ut det, var det som om en helt ny verden åpnet seg. Det må jeg prøve igjen! Kanskje det blir å ha på seg jeans i morgen, da. :tommelsmil: Ellers er det nok ikke så lenge til jeg går til innkjøp av et par mammabukser. Kan i alle fall prøve noen å se hvordan det kjennes ut.

Ja, får satse på at selvfølelsen kommer tilbake snart, Rosa76. Og gløden! Den vil jeg ha!! :ler: Er jo ikke noe rart om man føler seg litt ufresh når man er fyllesyk hele døgnet, trøtt og sliten og later seg på sofaen så fort man kommer hjem. :fnise:

Gleder meg også til kulen på magen kommer, men mest av alt til jeg holder babyen i armene og alt vi må igjennom i løpet av graviditeten er glemt :rødme:

Det gleder jeg meg også til. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem, Klematis. :klemmer: til deg også.

Skal nok ikke se bort fra at jeg også begynner med mammabukser snart. Jeg syns jeg har fått mage allerede, jeg! Er nok mest det at jeg er oppblåst, men syns jeg kan se forandringer på magen selv på morgenen også, når jeg ikke er så oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er bare meg som ikke gleder seg til ungen kommer ut.... :sjenert: Har aldri likt babyer.. :sukk: Men det blir vel forhåpentligvis noe annet når det blir min egen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at litt nye klær og hårspray kan gjøre susen og at den berømte gløden kommer om noen uker. :)

Nye klær og hårspray fresher opp vet du :) Godt å kunne føle seg vel, selvom man er oppblåst og mangler litt glød ;)

Skal se at gløden kommer til deg snart og snart strutter det en vakker gravidmage hos deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bare meg som ikke gleder seg til ungen kommer ut.... :sjenert: Har aldri likt babyer.. :sukk: Men det blir vel forhåpentligvis noe annet når det blir min egen :Nikke:

Jeg kjenner følelsen.... eller gleder meg jo på en måte... men når det gjelder andres barn så føler jeg meg bare dum liksom... Så unngår helst å holde de etc. Rart... men har alltid vært sånn i grunn.

Er vel fordi mors innstinktet ikke har grodd i meg enda vel, blir nok noe helt annet når jeg får en liten en selv :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk i like måte, pusilus! Ikke lenge igjen til helg nå! Bare noen små timer på jobb. Deilig!! :strix:

Nye klær på meg i dag, og hårspray i håret, så føler meg mye freshere og finere i dag, Lucky?. Har faktisk ikke vært så kvalm heller, så i dag skal jeg ikke klage. Utrolig hvor mye litt nye klær gjør! :tommelsmil:

Skjønner dere godt, dinedama og Devilina. :Nikke: Det er ikke lenge siden jeg begynte å kjenne at jeg har skikkelig lyst på baby og gleder meg til å få barn. Da vi bestemte oss for å prøve å få barn for et drøyt år siden, og jeg ble gravid med en gang, var jeg vel fortsatt ikke helt klar, men kjæresten hadde vært det i mange år, og siden jeg jo vil ha barn og jo har begynt å dra på åra, var det bare å sette i gang. Da det ble en MA ut av det og det har gått et år før vi kunne prøve på nytt grunnet diverse komplikasjoner i etterkant av utskrapningen, så har jeg hatt ett år til å "modnes" og nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg veldig til å få en baby i huset. Og det var jammen ikke for tidlig, for nå har jeg rukket å bli 33 år... :sjenert: Så ja, jeg skjønner dere godt, jeg hvar vært sånn selv. Det med baby har vært veldig skummelt og fjernt for meg, men uansett hva man følser, så blir det vel noe helt annet med ens egne barn. :hjerte: Og heldigvis har vi jo noen måneder å forberede oss på. :)

Det er veldig deilig å kjenne at jeg virkelig gleder meg og ser fram til at babyen skal komme. Men det er jo litt fjernt enda, for jeg kan ikke helt skjønne at det vokser et lite liv inni meg...

Eeeendelig fredag og snaaart helg! Åh, det skal bli så godt!! :bolledeig:

Håper dere alle sammen får en strålende helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELG!!!! :strix:

Takk for det og god helg til dere også, Ananan og Lucky? :klemmer:

Veldig deilig å føle seg i litt bedre form. Bare vært bittelitt kvalm i dag, og bittelitt trøtt - deilig!! :hoppe:

Og utrolig hva hårspray gjør med håret!! :nigo: Glemmer liksom bort at det er noe som heter hårspray til daglig, det kommer bare fram hvis jeg skal sette opp håret til festbruk, men så fint som håret har holdt seg disse dagene, så kommer nok hårsprayen til å brukes flittigere. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...