Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere vil ikke tro hva som har skjedd i natt! Kjæresten har fått slått til nesa mi mens vi sov. Jeg lå på sida, og så våknet jeg av at armen hans kom farende gjennom lufta og traff nesa mi. :sjokk::ler:

:fnise: Kjenner til den der ;) Ikke fått meg et så kraftig slag som deg da, men sambos armer kommer stadig vekk flygende :fnise:

Håper nesen din er bedre :)

Gratulerer med seier i går da :) Vi tapte jo med glans som vanlig vi, så skal nok se at det blir seier på dere om 14 dager også.... møkkalag :kjefte:

Ha en fin mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å lure på hvile lag dere holder med Lycky og Happy Feet.

*Aldri noen som har kalt meg nysgjerrig* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, jeg må le litt av det også :fnise :

Huff ja, må le jeg også. Bare ikke så voldsomt, for da gjør det vondt i nesa. :fnise:

:fnise:

Sørget du for litt trøste :humpe: da, du fortjente jo det da!

Ikke i natt, da var jeg så trøtt. Orket bare å skrike, le litt og så mumle konemishandler før jeg la meg (laaangt unna med nesa godt beskyttet) og sovnet igjen. Men i ettermiddag, da har jeg fått trøste :humpe:. :sjarmor:

Huff da, vond nese er ikke godt :kose :

:klemmer:

:fnise: Kjenner til den der ;) Ikke fått meg et så kraftig slag som deg da, men sambos armer kommer stadig vekk flygende :fnise:

Håper nesen din er bedre :)

Hender jeg har fått noen lettere slag mot hodet og sånn, men aldri så ille som mot nesa. :fnise: Har tatt noen paracet, så nå gjør det ikke så vondt lenger. Håper det er bedre til i morgen, for nesa har ikke vært så veldig god i dag. :klemmer:

Gratulerer med seier i går da :) Vi tapte jo med glans som vanlig vi, så skal nok se at det blir seier på dere om 14 dager også.... møkkalag :kjefte:

Ha en fin mandag :klemmer:

Takk, takk. Veldig deilig med seier i går - det var sårt trengte poeng. Blir spennende å se hva som skjer om 14 dager, laget mitt er jo ikke akkurat stødige, så selv om de har vært veldig gode på hjemmebane, tør jeg ikke tro på seier før jeg ser det. ;)

Nå begynner jeg å lure på hvile lag dere holder med Lycky og Happy Feet.

*Aldri noen som har kalt meg nysgjerrig* :sjenert :

Kan sende deg en PM, jeg... ;) Vet hvordan det er å være nysgjerrig. :fnise: Trenger jo ikke svar for Lucky? da, hun kan få svare for seg selv, men det er vel ikke så vanskelig å finne ut når du ser at lagene våre møtes om 14 dager. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg har fått noen lettere slag mot hodet og sånn, men aldri så ille som mot nesa. :fnise: Har tatt noen paracet, så nå gjør det ikke så vondt lenger. Håper det er bedre til i morgen, for nesa har ikke vært så veldig god i dag. :klemmer:

Kan sende deg en PM, jeg... ;) Vet hvordan det er å være nysgjerrig. :fnise: Trenger jo ikke svar for Lucky? da, hun kan få svare for seg selv, men det er vel ikke så vanskelig å finne ut når du ser at lagene våre møtes om 14 dager. :gjeiper:

Godt det går bedre med nesen da :) Mye rart som skjer i søvne ;) Har veldig ofte blåmerker på hendene jeg da, og skjønte ikke hvorfor....inntil en natt da jeg våknet at jeg smelte hånden borti nattbordet :sjenert: Var tydeligvis ikke første gangen jeg hadde gjort det :fnise:

Kan sende deg pm om mitt lag også jeg pusilus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker :klemmer: Er ikke den store fotballentusiasten, men nysgjerrig er mellomnavnet mitt :sjenert:

Kan sende deg pm om mitt lag også jeg pusilus ;)

Det hadde vært fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart som skjer i søvne ;) Har veldig ofte blåmerker på hendene jeg da, og skjønte ikke hvorfor....inntil en natt da jeg våknet at jeg smelte hånden borti nattbordet :sjenert: Var tydeligvis ikke første gangen jeg hadde gjort det :fnise:

:fnise:

Midt i mellom mens og mens, det betyr vel at jeg har EL rundt disse tider. Det stikker i alle fall på begge sider av magen og murrer litt, så det kjennes ut som om det er noe som skjer der. Syns det er litt godt å ikke vite akkurat hvilken dag EL er og kjenner meg veldig avslappet til det hele. Det er deilig! :Nikke: Men vi passer på å kose oss, altså! :sjarmor:

Var på akupunktur i går. Siden de sier på sykehuset at ting ser bra ut, bestilte jeg ikke noen ny time. Føler at det kan være greit å ta noen runder uten, så kan jeg heller ta kontakt dersom kroppen min slår seg vrang. Kjenner at det er litt deilig å ikke skulle dit mer også, selv om det har vært deilig med 20 minutters avslapping med nåler, kjenner jeg at det skal bli litt deilig å ikke hele tiden involvere en 3. person i hva som skjer. Er litt lei av å snakke om når jeg hadde mensen, hvor mye jeg blødde, om det var klumper, hvor jeg er i syklusen, hva jeg tenker og føler osv, så skal bli godt å slippe det.

Ellers, fint lite som skjer om dagen... Dagene går fort med hektiske dager på jobb. På kvelden koser vi oss med noen episoder 24, men nå har vi snart ikke flere episoder igjen, så da må jeg finne på noe annet å tilbringe kveldene med. ;) Har planer om å dra å trene i kveld, prøver å få til en like god treningsuke som forrige uke hvor jeg hadde 4 deilige økter på Sats. :tommelsmil:

Nesa er forresten mye bedre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snaaart helg da, det er deilig å tenke på! Bare to morgener igjen å stå opp tidlig, og når jeg kommer på jobb i morgen, er det bare en morgen igjen å stå opp tidlig før helg! Deilig! :strix:

Viktig med nedtelling! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snaaart helg da, det er deilig å tenke på! Bare to morgener igjen å stå opp tidlig, og når jeg kommer på jobb i morgen, er det bare en morgen igjen å stå opp tidlig før helg! Deilig! :strix:

Viktig med nedtelling! :fnise:

Veldig viktig å telle ned til helgen ja :fnise: Skal som alltid bli deilig med noen dager fri igjen ;)

Spennende med el tider og stikkinger og sånt da :) Får håpe spiren sitter fort hos dere nå! Det fortjener du virkelig :)

Deilig å ta en pause fra stikkingen tenker jeg ja, har gjort det selv og føles litt godt :)

Ha en deilig og avslappende kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gossip Girl! :klemmer:

Nå har i alle fall jeg kommet hjem fra jobb og da er det enda nærmere helg, ja! :danse:

Lurer på hva jeg skal finne på til middag? :klø: Vi har "handletorsdag" i morgen, så begynner å mangle enkelte ting i kjøleskapet. Selvfølgelig kommer jeg bare på ting som vi ikke har nok ingredienser til. Har veldig dårlig fantasi når det gjelder mat om dagen.

Sitter og ser reklame for Gina Tricot her på siden mens jeg skriver, hvilket får meg lysten til å ta turen innom en dag etter jobb. Og så jeg som hadde sånn halvveis bestemt meg for å ikke shoppe noe før vi skal til Barcelona. Hmmm... Det er jo egentlig bare å holde seg unna butikker, men noen ganger er det som om det er en kraft som drar meg mot som en magnet... Heeelt utenfor min kontroll liksom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig viktig å telle ned til helgen ja :fnise: Skal som alltid bli deilig med noen dager fri igjen ;)

Spennende med el tider og stikkinger og sånt da :) Får håpe spiren sitter fort hos dere nå! Det fortjener du virkelig :)

Deilig å ta en pause fra stikkingen tenker jeg ja, har gjort det selv og føles litt godt :)

Ha en deilig og avslappende kveld :klemmer:

Viktig å holde tellinga, ja. I dag tidlig trodde jeg det plutselig var torsdag, så jeg ble veldig skuffet da jeg fant ut at det bare var onsdag. Men så senere i dag, trodde jeg plutselig at det var tirsdag, og da ble jeg veldig positivt overrasket over at det var onsdag allerede. Kanskje slaget i nesa mi har gjort meg litt svimmel og ør. :ler:

Hadde vært fint om spiren satt kjapt ja, OG jeg vil gjerne ha deg med meg på det. Du fortjener så absolutt det nå! :regler:

Uansett, det blir spennende tider framover. :hoppe:

Ha en deilig kveld du også, Lucky?-vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig å holde tellinga, ja. I dag tidlig trodde jeg det plutselig var torsdag, så jeg ble veldig skuffet da jeg fant ut at det bare var onsdag. Men så senere i dag, trodde jeg plutselig at det var tirsdag, og da ble jeg veldig positivt overrasket over at det var onsdag allerede. Kanskje slaget i nesa mi har gjort meg litt svimmel og ør. :ler:

Hadde vært fint om spiren satt kjapt ja, OG jeg vil gjerne ha deg med meg på det. Du fortjener så absolutt det nå! :regler:

Uansett, det blir spennende tider framover. :hoppe:

Ha en deilig kveld du også, Lucky?-vennen! :klemmer:

Sånn har jeg hatt det i dag også, plutselig fått for meg at det er torsdag og så mandag eller tirsdag :fnise: Ikke lett å holde styr på dagene ;)

Blir spennende tider fremover nå ja, men blir jo ikke noe er på en stund, så får bruke energien min til å heie på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser reklame for Gina Tricot her på siden mens jeg skriver, hvilket får meg lysten til å ta turen innom en dag etter jobb. Og så jeg som hadde sånn halvveis bestemt meg for å ikke shoppe noe før vi skal til Barcelona. Hmmm... Det er jo egentlig bare å holde seg unna butikker, men noen ganger er det som om det er en kraft som drar meg mot som en magnet... Heeelt utenfor min kontroll liksom. :fnise:

Huff, det der er bare sååå vanskelig! Jeg shoppet masse til både meg selv og babyen i forrige uke og hadde bestemt meg for å ikke shoppe annet enn nødvendigheter, som matvarer, denne uka. Det varte til i dag... :sjenert: Det ble enda litt mere til babyen, noen nye topper til meg og i tillegg en Ikea-tur fordi jeg hadde så god tid. Og der kan man ikke gå ifra uten å legge igjen minst et par hundre. Få prøve å unngå alt annet enn Rema resten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig bare å holde seg unna butikker, men noen ganger er det som om det er en kraft som drar meg mot som en magnet... Heeelt utenfor min kontroll liksom. :fnise:

:ler:

:hoppe: Snart heeeeelg! Eg har også hatt torsdagsfølelse fleire gonger i dag. Det er veldig godt å ha mandags- eller tirsdagsfølelse på onsdagar, men det er skikkelig nedtur å gå rundt og tru at ein berre har ein dag igjen før helg, når realiteten er ein heilt annan. :sukk: Men i morgon - då er det berre ein dag igjen! :bolledeig:

:duskedame:

Så herlig å vera tilbake i prøvargamet. :nigo:

Denne gongen skal spira sitja! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lucky?, Missiw og dreia! :klemmer:

Jeg har foreløpig klart å holde meg unna Gina Tricot. Magnetkraften har tydeligvis ikke vært så sterk enda. :fnise: Missiw, godt å lese at det ikke bare er meg som har shoppet mye om dagen. Koselig å shoppe til babyen da. Gleder meg til jeg også kan gjøre det. :nigo:

:duskedame:

Så herlig å vera tilbake i prøvargamet. :nigo:

Denne gongen skal spira sitja! :duskedame:

Veldig herlig! :bolledeig: Og det er sååå digg å ikke bruke kondom. :nigo: Gleder jeg til du også er der, håper det ikke er lenge til! :jepp:

:duskedame: litt for at spira sitter denne gangen, jeg også!

Endelig helg! :strix:

Og, jeg tror EL er over for denne gang. Har som sagt ikke testet, jeg kjenner at jeg liker å leve litt i uvisshet og se hva som skjer, men det har vært stikkinger og murringer i magen flere dager i uka, men i går og i dag har jeg ikke kjent noe, så da regner jeg med at EL har vært. Da er det bare å vente og se hva som skjer om en 14 dagers tid. Spennende!

Kjenner meg veldig trøtt og lat i dag. Har vært en tur i byen og småshoppet litt. Ja, jeg følte det var ting jeg "trengte". :plystre: Nye gummistøvler, da mine ble ødelagt i går. Så mye som det har regnet her i sommer, har de blitt godt brukt. Og så trengte jeg noen nye treningstopper, siden jeg er så flink og trener mye om dagen, er jeg storforbruker av det, så trenger litt flere å bytte på med. Og så kjøpte jeg at par nye "kosebukser" da de jeg har har blitt veldig slitt. Se, bare nødvendigheter! :jepp::fnise:

Som sagt, trøtt og lat i dag - så nå skal jeg sette meg og slappe av litt med en god kopp te før vi reiser en tur på trening.

God helg, alle sammen! :klemmer:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende tider fremover nå ja, men blir jo ikke noe er på en stund, så får bruke energien min til å heie på deg ;)

Veldig lei meg for at du er på vent for tida, men koselig at du vil bruke energien din til å heie på meg. Så håper jeg at jeg kan strø om meg med babystøv hos deg når dere kan prøve igjen! :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten og trøtt i dag også. Det er så kjedelig! :sur: Orker liksom ingen ting. Har vært på trening da, det var et ork og nå som jeg er ferdig, er jeg bare enda mer kake. Trodde treningen skulle gi meg litt energi, men den gang ei. Kjedelig!

Har bare lyst til å rigge meg til på sofaen, men føler meg så unyttig når jeg ikke får noe ut av dagen. Da ligger jeg bare der og tenker på og irriterer meg over alt jeg skulle ha gjort. Skal i alle fall smårydde litt her, så får jeg se om det kanskje blir litt kos på sofaen etterpå. En kjedelig, lat søndag! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...