Devilina Skrevet 3. mars 2010 #1861 Del Skrevet 3. mars 2010 Lite som minner om vår her... men lysere tider har det da blitt tenkte over det her om dagen... er faktisk 4 lønninger og så går man ut i permisjon DET er jo ikke lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1862 Del Skrevet 6. mars 2010 :strix: Gratulerer med 24 uker Tusen takk! Endelig vår(-månad). I Trondheim snødde det i dag, så ikkje akkurat vårstemning, men det nærmar seg iallfall. Gjett om eg fekk lyst på sjokoladekake nå, då. Endelig, ja! Her kom faktisk det fine vårværet i det det ble mars, så jeg sender både litt deilig vårvær og sjokoladekake oppover. Lite som minner om vår her... men lysere tider har det da blitt tenkte over det her om dagen... er faktisk 4 lønninger og så går man ut i permisjon DET er jo ikke lenge til Jeg har også drevet og regnet på hvor lenge det er til termin i lønninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1863 Del Skrevet 6. mars 2010 I dag har vi vært i Sverige og kjøpt vogn og bilstol. Sendte en mail til Kattis Babyshop i Strömstad denne uka med spørsmål om modellen vi hadde sett oss ut måtte bestilles, eller om de hadde den på lager. De hadde den inne, men anbefalte oss å reservere den. Så da gjorde vi det og hentet vognen og bilstolen i dag. Det ble, som nevnt tidligere, Emmeljunga Duo Edge i fargen mørk grå. Den er veldig fin og vi godt fornøyde med kjøpet. Sparte også en del på å kjøpe den der. Kjæresten trillet vognen ut i bilen og han sa det føltes veldig uvant å trille en barnevogn. Moro å ha vogna i hus. Ting føles enda nærmere når sånt begynner å komme på plass. Søte mamma, fikk klump i halsen da hun hørte vi skulle kjøpe vogn i helga. Det er noen som gleder seg stort til å bli bestemor. Har ikke orket så mye KG i det siste. Er så utrolig sliten og trøtt når jeg kommer hjem fra jobb om dagen. Og nå er jeg sliten etter shoppeturen, så får satse på at jeg orker en dagbokrunde i morgen istedet. Håper alt er bra med dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 6. mars 2010 #1864 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er så utrolig koselig å lese her inne Håper du har en fin fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mars 2010 #1865 Del Skrevet 7. mars 2010 Så deilig å ha vogn og bilstol i hus da Kjempefin vogn! Ha en super søndag vennen og slapp av og lad batteriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1866 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei Ananan, så koselig at du syns det! Jeg har en fin helg, håper du også har det. Takk, Lucky?. Jeg har en fin søndag. Det er jo strålende sol ute, da må jo dagen bare bli fin. Håper du også koser deg! ****** For et nydelig vær det er ute! Det er så utrolig deilig å kjenne at våren er på vei! Man setter så utrolig stor pris på å kjenne at sola varmer godt i ansiktet etter en lang og kald vinter. Det er en nyyydelig tid som ligger foran oss! Var en tur ute nå og sola varmet riktig så godt. Det ligger fortsatt metervis med snø ute og her jeg bor er det ikke engang bare gater, men hvis det fine været fortsetter er det ikke lenge før de tunge vinterskoene kan byttes ut med lettere fottøy! Gleeeder meg! Dette er en nydelig dag som startet med en veldig aktiv krabat i magen. Mange spark som både mor og far kunne kjenne godt. En veldig god start på dagen! Nå skal jeg støvsuge og rydde litt, så skal jeg lage risgrøt til lunsj. Har litt dilla på det om dagen. Det er så godt med masse sukker, kanel og smør. Nam! Ønsker dere alle en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. mars 2010 #1867 Del Skrevet 7. mars 2010 Så koselig med barnevognkjøp. Dette er en nydelig dag som startet med en veldig aktiv krabat i magen. Mange spark som både mor og far kunne kjenne godt. En veldig god start på dagen! Så herlig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1868 Del Skrevet 7. mars 2010 Veldig koselig med barnevognkjøp, ja! Hver gang jeg går forbi den her hjemme nå, må jeg liksom stoppe opp, se og ta litt på den og kanskje trille litt fram og tilbake. Helt utrolig å tenke på at om ikke mange månedene skal vi trille babyen vår rundt i den. Mannan ser forresten superkjekk ut med barnevogn. Han kler den virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mars 2010 #1869 Del Skrevet 7. mars 2010 Mannan ser forresten superkjekk ut med barnevogn. Han kler den virkelig! Så herlig :rødme: Kan tenke meg han gleder seg til å trille lillemann i den ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 7. mars 2010 #1870 Del Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så mye med vogn Jeg var også i Sverige (Svinesund / Nordby) å shoppet babyutstyr i går :gjeiper: Ellers høres det ut som du har hatt en super helg, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. mars 2010 #1871 Del Skrevet 7. mars 2010 Sikkert godt å få vogn og bilstol i hus. Herlig med mannen som triller barnevogn og kler det og om bare få måneder triller dere tur med deres egen baby :rødme: Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. mars 2010 #1872 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er så koselig å lese i dagboka di Herlig med barnevogn innkjøpt, og å prøvekjøre den litt hjemme. Tenk så dere kommer til å kose dere og smile stolt når dere er ute på deres første trilletur :rødme: Ha ei flott uke, Happy Feet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 8. mars 2010 #1873 Del Skrevet 8. mars 2010 Det virker som du har det veldig fint om dagen :rødme: Og vi er en uke nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #1874 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei jenter og takk for koselige hilsener. På tirsdag var jeg hos jordmor. Alt sto bra til, både med meg og lillegutt. Urinprøve, blodtrykk og blodprosent var veldig bra på meg og så fikk jeg høre hjertelyden til lillegutt. Hun spurte hvor stor jeg var da jeg ble født, for hun syntes ikke at jeg var så stor (selv om jeg synes magen min er enorm!), men vi skulle se nærmere på det neste gang. Husker ikke hvor stor jeg var da jeg ble født, men jeg har alltid vært undervektig og som barn lå jeg hele tiden under normalen. Har lagt på meg hele 6 kg og jeg synes, som sagt, at magen min har vokst veldig, så kan ikke helt skjønne det med at jeg ikke var så stor. Men ingen grunn til bekymring, hun bare bemerket det. Og så så hun ut fra ultralydpapirene at morkaka lå foran og beroliget meg med at det var vanlig å kjenne spak sent og svakere enn andre. Ble veldig overrasket over å høre at den ligger foran, for jeg kjente spark veldig tidlig og har ikke vært urolig på den fronten i det hele tatt. Kanskje lillegutt er suuupersterk. Snart helg! Bare en dag igjen på jobb. Og to uker igjen til påskeferie! Jeg er sååå klar for ferie, så jeg teller ned. Er ikke lenge siden jeg jublet for bare 4 uker til påske, så tida går jammen fort. I dag er det "handletorsdag". Vi ukeshandler alltid på torsdager, som det verste pensjonistparet med faste og trygge rutiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 11. mars 2010 #1875 Del Skrevet 11. mars 2010 Vi ukehandler også, men dagen varierer. Fortrinnnsvis på Coop obs, hehe . Rimelig satt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #1876 Del Skrevet 12. mars 2010 Vi handler også alltid på Coop Obs. Vi treffer så godt som alltid en kjempesøt, veldig gammel dame som alltid handler til samme tid som oss. Hver torsdag ettermiddag på Coob Obs. Trygge, faste rutiner. Det er oss og de gamle. Endelig fredag og snaaart helg. Slutter tidligere i dag, så bare 1,5 time til helg. Sola skinner og livet er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. mars 2010 #1877 Del Skrevet 12. mars 2010 Vi er også innom Coop Obs nå og da... men har det ikke som en fast ting... for det første er det farlig å gå inn der.. alt for mange ting, når de har dagligvare, byggvarer, cafe, ferskvare, klær, elektriske artikler etc.... man blir så fort frista til ting OG man bruker 100år på å komme ut.. for ALLE er der... eller... bor jo i en by med bare 55000, men en butikken der har alltid kø i kassene med 5-6 i køen... stønn.... Men er jo litt heldig med at vi har Sweeeeeden 10-15 min unna Blir litt shopping der også. Ja nå ER det helg!!! Vært det siden i går ettermiddag for meg da Har fri hver fredag skinner og ting er topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1878 Del Skrevet 15. mars 2010 Coop Obs er litt skummelt ja - lett at det blir litt mer enn ting på handlelista oppi kurven. Vi er egentlig ganske flinke, men det hender ganske ofte at det havner en film oppi kurven. På vår Obs er det faktisk ikke så mange folk på torsdager - derfor det er en så perfekt handledag. Hadde aldri satt min fot inn dit en lørdag, da er det hauger av folk og det blir utrolig slitsomt. :dåne: ****** Da var denne helga over og jammen er ikke mandagen (iallefall arbeidsdagen) snart over også. Har hatt en fin helg med besøk av søster hele helga. Blir mye snakk om lillegutt i magen, hun gleder seg sånn til å bli tante. Koselig. Kjenner meg litt trøtt om dagen. Så trøtt at jeg ikke orker KG, da er man trøtt. Kommer meg greit gjennom arbedsdagen og formen er egentlig fin, men orker liksom ikke rigge meg til foran pc'n når jeg kommer hjem. 26 uker i dag. Nå er det faktisk mindre enn 100 dager igjen på tickeren min. Ønsker alle som titter innom en fortsatt fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2010 #1879 Del Skrevet 15. mars 2010 under 100 dager ja :dåne: Det går så fort! Det er jo ikke lenge siden det var over 200 dager på tickerene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. mars 2010 #1880 Del Skrevet 15. mars 2010 26 uker og under 100 dager igjen Høres ut som om du har hatt en deilig helg Koselig at søster gleder seg til å bli tante da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå