Happy Feet Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1601 Del Skrevet 28. november 2009 Hei Gossip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. november 2009 #1602 Del Skrevet 28. november 2009 :rødme: Så herlig at alt sto bra til med den lille. For ein herlig følelse det må vera. Eg synst forresten det var lett å sjå armane på min lille som stoppa opp ved 8+litt, men det var kanskje fordi h*n låg heilt i ro, utan forstyrrande kollbøtter? Og så måtte eg litt av mannen som tok opp svinelydane dine. Håpar formen din kjem seg. God (advent-)helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. november 2009 #1603 Del Skrevet 28. november 2009 Nyvasket og ryddig hus. Nye, røde julelys. Julestjerner i potter og krukker. Lukten av røkelse og fyr på peisen (og en kjæreste som halvsover foran). Klar for advent og førjulstid! Herlig!! Det hørtes bare så koslig ut! :rødme: God 1. advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. november 2009 #1604 Del Skrevet 29. november 2009 God søndag til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1605 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei dreia, Missiw og Lucky?. Jeg hadde en fin adventshelg med masse deilig julestemning. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen til ny helg! Bare to dager!! :rødme: Så herlig at alt sto bra til med den lille. For ein herlig følelse det må vera. Ja, en fantastisk følelse. :rødme: Gleder meg til du også er der. Eg synst forresten det var lett å sjå armane på min lille som stoppa opp ved 8+litt, men det var kanskje fordi h*n låg heilt i ro, utan forstyrrande kollbøtter? Jeg har sett UL-bilder av både 8 uker og 10 uker i bøker, og der ser jeg tydelig både armer, bein og hode, så egentlig merkelig at jeg ikke kunne se noe på min UL. Mulig at det var det at det var litt urolig, og så er jeg nærsynt, så kanskje det var det at jeg ikke kunne stikke nesa langt oppi skjermen der jeg lå og sprikte med beina? ****** Åh, jeg er så trøtt og uopplagt om dagen! :dåne: Det er så vidt jeg orker sitte oppreist. Har mye å gjøre på jobb, og selv om jeg er veldig sliten, så har jeg heldigvis fått gjort masse disse dagene. Det er verre når jeg kommer hjem. Orker ingen ting!! Og nå i desember har jeg jo lyst til å bake og stelle til jul. Skal prøve å få bakt noe til helga, men foreløpig gjør bare tanken på lukten av kaker meg dårlig. Håper jeg får litt mer energi snart og at kvalmen også forsvinner sånn at jeg kan kose meg med juleforberedelser. Det er jo så koselig. Håper alle KG-jentene mine har det fint. Har ikke orket å oppdatere meg i dagbøkene deres på noen dager, og tror jeg må krype opp i sofaen nå, så det får bli en annen dag. Gode til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. desember 2009 #1606 Del Skrevet 2. desember 2009 Snart 11 uker Snakk om turbosvangerskap! Moro Sov og kos deg du vennen, trenger det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. desember 2009 #1607 Del Skrevet 2. desember 2009 Innom med en godnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. desember 2009 #1608 Del Skrevet 2. desember 2009 Snart 11 uker Snakk om turbosvangerskap! Moro Sov og kos deg du vennen, trenger det nå Jeg henger meg på Lucky her! litt for snart 11 uker! Tida går jo utrolig fort At du er trøtt er sikkert bare et tegn til at man skal ta vare på seg selv og slappe av, så det må du gjøre med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1609 Del Skrevet 3. desember 2009 Innom med en godnatt Snart 11 uker Snakk om turbosvangerskap! Moro Sov og kos deg du vennen, trenger det nå Jeg henger meg på Lucky her! litt for snart 11 uker! Tida går jo utrolig fort At du er trøtt er sikkert bare et tegn til at man skal ta vare på seg selv og slappe av, så det må du gjøre med god samvittighet Turbosvangerskap! Men det har faktisk gått fort, selv om det på en måte kjennes ut som om jeg har vært gravid, kvalm og trøtt leeeenge. På en annen måte, så har det rast avsted. I dag er jeg faktis 11 uker og bare 1 uke igjen til jeg kan juble for 12 uker. Og da har jeg flyttet tickeren min tilbake til menstermin, ikke hvor langt jeg var på den første UL'en hvor jeg var noen dager lengre enn man skulle tro. Ville flytte tilbake og ta utgangspunkt i siste mensdag, sånn at jeg ikke skal juble for 12 uker fortidlig. Jeg slapper av og koser meg med veldig god samvittighet på ettermiddagene. Tenker at det sikkert er mye som skjer i kroppen nå og at jeg må ta hensyn til meg selv og hvile når jeg føler for det. Som er stort sett hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 3. desember 2009 #1610 Del Skrevet 3. desember 2009 Innom og hilser på. Grattis med 11 uker! Hvil deg med god samvittighet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. desember 2009 #1611 Del Skrevet 3. desember 2009 Gleder meg til å kunne juble over 12 uker med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. desember 2009 #1612 Del Skrevet 4. desember 2009 og litt for 11 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2009 #1613 Del Skrevet 4. desember 2009 God helg Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. desember 2009 #1614 Del Skrevet 4. desember 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 7. desember 2009 #1615 Del Skrevet 7. desember 2009 Håper du har hatt en fin helg, er så koselig å komme inn hit å lese Tenk snart 12uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 7. desember 2009 #1616 Del Skrevet 7. desember 2009 Lenge siden jeg har hilset på nå, blitt lite med KG når jeg har vært så dårlig Godt å se at det står bra til med deg og spire og tenk at snart er du 12 uker på vei :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1617 Del Skrevet 8. desember 2009 Innom og hilser på. Grattis med 11 uker! Hvil deg med god samvittighet du! Tusen takk! Jeg har akkurat småsovet på sofaen litt nå, med veldig god samvittighet. Gleder meg til å kunne juble over 12 uker med deg Ikke lenge igjen nå. 12 uker på torsdag! og litt for 11 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1618 Del Skrevet 8. desember 2009 God helg Happy Feet God helg! Håper du har hatt en fin helg, er så koselig å komme inn hit å lese Tenk snart 12uker Så koselig at du syns det! :rødme: Lenge siden jeg har hilset på nå, blitt lite med KG når jeg har vært så dårlig Godt å se at det står bra til med deg og spire og tenk at snart er du 12 uker på vei :rødme: Koselig å se deg igjen. Skjønner godt at du ikke orker være så mye på KG når formen er så dårlig. Merker at jeg ikke har orket så mye selv i det siste. Håper alt står bra til med deg også og at formen er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1619 Del Skrevet 8. desember 2009 Det blir litt lite KG om dagen. Jeg er så trøtt!! Har veldig mye å gjøre på jobb, der går det faktisk bra og jeg får unna ting, men når jeg kommer hjem er jeg helt ødelagt og orker ikke å sette meg til foran skjermen igjen. Men jeg har det fint. Bortsett fra at jeg ønsker meg litt mer engergi. Det er rett og slett slitsomt å være så trøtt og ikke orke noen ting! Jeg lengter etter å trene igjen. Føler meg råtten i kroppen etter to måneder med sofasliting. Gleder meg til å komme i gang med treningen igjen. Har tenkt til å prøve å ta meg en tur eller to til helga. Å dra etter jobb er helt uaktuelt, så det må bli en lørdag eller søndag til å begynne med. Da har jeg litt mer å gå på. Jeg syns jeg har fått veldig mage! Utover dagen blir jeg nok veldig oppblåst, men selv på morgenen ser jeg at det er en liten kul der som ikke har vært der tidligere. På kvelden er magen enda større. Litt koselig, men jeg ser mest bare feit ut! Jeg har i alle fall mye mer mage nå, enn da jeg var 12 uker sist (og det som var i den bare var 6-7 uker...), så jeg tar den småfeite magen som et godt tegn. Skal bli moro å få litt mer gravidmage, ikke bare feitemage. 12 uker på torsdag! Veldig deilig å ha kommet så langt. Regner med at alt fortsatt står bra til i magen, men det finnes jo ingen garantier selv om jeg jo var på UL for to uker siden. Kjenner at jeg fortsatt er litt reservert med å slippe jubelen helt løs, men jeg må jo regne med at alt skal gå bra nå. Skal til jordmor om en uke og da håper jeg å kunne høre hjertelyden, det vil nok berolige meg enda mer. Det er ikke sånn at jeg går og uroer meg, men jeg er nok litt merket av at det ikke gikk bra sist. Men da stoppet det jo opp ved 6/7 uker, så det går jo egentlig ikke an å sammenlikne. Men hjertelyd om en uke, hadde vært veldig koselig og betryggende. :rødme: Kvalmen er mye bedre. Jeg er fortsatt kvalm stort set hver dag, men periodene med kvalme er kortere og oppholdet uten kvelme blir lengre og lengre. Det er veldig deilig! Fortsatt veldig rar og sær i matveien. Det er mange ting jeg så absolutt ikke kunne tenke meg å spise og jeg sliter fortsatt med å finne ting jeg har lyst på til middag, de fleste rettene fremkaller kvalmefølelse, men jeg finner da alltids noe jeg har lyst på. Og da spiser jeg veldig godt. Når jeg nå runder 12 uker har jeg tenkt til å opprette en ny dagbok inne hos de gravide. Har ikke turt å flytte denne over tidligere, men nå burde det være på tide å bytte adresse. Denne har blitt så lang, så vil lage en ny og slette denne etterhvert. Men ikke i dag, det orker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. desember 2009 #1620 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hei Happy Feet! Du kan jo ønske deg mer energi til jul Det er godt å se at det går så bra med deg, og at det bare er et par dager igjen til 12 uker. Det er jo helt fantastisk jo Koselig at du har fått deg litt mage da :rødme: Er nok ikke lenge det blir en skikkelig søt gravidmage. Mest sannsynlig så går nok alt bra for deg denne gangen ----- Edit: hadde visst skrevet at det var et par uker igjen til 12 uker, men det var jo et par dager jeg mente Endret 9. desember 2009 av honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå