Happy Feet Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1561 Del Skrevet 20. november 2009 Tusen takk! I like måte, honning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. november 2009 #1562 Del Skrevet 20. november 2009 God helg Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. november 2009 #1563 Del Skrevet 20. november 2009 God helg vennen Kos deg på sofaen, deilig med rolig fredagskveld! Is kick om dagen ja Deilig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. november 2009 #1564 Del Skrevet 21. november 2009 Innom for å ønske en flott lørdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. november 2009 #1565 Del Skrevet 22. november 2009 Stor søndags- til Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1566 Del Skrevet 22. november 2009 Tusen takk, jenter! Jeg har hatt en fin helg. Så fin som den kan bli med forkjølelse og kvalme. Jeg har perioder i løpet av dagen som jeg nesten ikke merker kvalmen og da har jeg det riktig så fint. Og så kommer kvalmen som kastet på meg igjen og jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Som nå. Usj. Men jeg overlever og nå er det ikke så lenge igjen, håper jeg. Har dessuten fått shoppet litt i helga. Det hjelper til og med på kvalmen! Kjole til meg selv med høyt liv som jeg tenkte ha på et ball jeg skal på i januar. Det burde være god plass til en voksende mage under den, så jeg måtte bare kjøpe den da jeg så den. Kjole til ballet har jeg nemlig lurt litt på hvordan det skal gå med, men nå er det problemet ute av verden. Tror den kan bli søt med en liten mage under. :rødme: Og så har jeg fått begynt på julegavene i helga. Det er godt å komme i gang med det. Orker ikke sånt stress like oppunder jul og i alle fall ikke i den formen jeg er i, så det var deilig. På langt nær ferdig, men jeg er mye lenger enn det jeg var før helga hvor jeg ikke ante hva jeg skulle kjøpe til noen. Ønsker dere alle en fin søndagskveld! Jeg skal (som vanlig) legge meg på sofaen og pleie kvalmen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. november 2009 #1567 Del Skrevet 22. november 2009 Gratulerer med nyinnkjøpt kjole Deilig med plass til magen da :rødme: Godt å være i gang med julegavene ja, tiden går så altfor fort nå synes jeg....om en uke er det jo allerede første søndag i advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1568 Del Skrevet 23. november 2009 Tusen takk, Lucky?. Ja tenk, første advent om en uke. Og når det først har blitt advent, er det så mye som skjer og mye som skal ordnes, og vips - så er det julaften! :dåne: ****** 10 uker i dag! Embryoperioden er over og jeg bærer nå på et lite foster. :rødme: Ny UL og blodprøver osv på onsdag. Selvfølgelig spent, men ikke i nærheten av så nervøs som sist. Blir spennende å se hvor mye den lille har vokst på 2 uker og 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 23. november 2009 #1569 Del Skrevet 23. november 2009 Innom å ønsker deg en fin dag!! Gratulerer med 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1570 Del Skrevet 23. november 2009 Tusen takk, Cuba! En fin dag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 23. november 2009 #1571 Del Skrevet 23. november 2009 10 uker i dag! Embryoperioden er over og jeg bærer nå på et lite foster. :rødme: Ny UL og blodprøver osv på onsdag. Selvfølgelig spent, men ikke i nærheten av så nervøs som sist. Blir spennende å se hvor mye den lille har vokst på 2 uker og 2 dager. Gratulerer så mye med 10 uker og et lite foster! Herlig! :rødme: Ha en kjempefin uke, med UL og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. november 2009 #1572 Del Skrevet 23. november 2009 Gratulerer med foster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. november 2009 #1573 Del Skrevet 23. november 2009 10 uker i dag! Embryoperioden er over og jeg bærer nå på et lite foster. :rødme: Ny UL og blodprøver osv på onsdag. Selvfølgelig spent, men ikke i nærheten av så nervøs som sist. Blir spennende å se hvor mye den lille har vokst på 2 uker og 2 dager. Hurra for 10 uker Plutselig ny UL her igjen snart. Så morro da!! Det er så utrolig gøy å se at det ser ut til å gå bra for dere nå, Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. november 2009 #1574 Del Skrevet 23. november 2009 WOHOOOOO 10 UKER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1575 Del Skrevet 25. november 2009 Kirin, dinedama, honning og Devilina - tusen takk for jubel og gratulasjoner. Da har jeg vært på UL igjen og alt sto heldigvis bra til. Jeg var jo litt spent, men jeg hadde en veldig god følelse og gruet meg egentlig ikke noe. Var mer så jeg gledet meg til å se den lille en gang til. Jeg har lest at hvis man har sett et bankende hjerte på UL i uke 8, så er det 97% sjanse for at det skal gå bra, så jeg har trøstet meg med at statistikken i alle fall er på min side! Den lille beveget seg og legen viste meg armer, bein, hode og rygg på skjermen. Jeg så hverkan armer eller bein - bare en klump, men klumpen var blitt mye større enn sist. Det kunne jeg se. Og jeg så som banket. :rødme: Klumpen var ca 3 cm stor. Deilig å ha fått enda en bekreftelse på at alt står bra til. Jeg har også blitt tappet for masse blod, fått litt lesestoff og skal tilbake om 3 uker. Da blir det første time hos jordmor. Det kjennes så trygt og godt ut å bli så bra fulgt opp! Ellers er ikke formen så god om dagen, og for en gang skyld er det ikke graviditeten sin skyld. Jeg er fortsatt kraftig forkjølet, det har vart i en uke nå og jeg er ikke så veldig mye bedre, så nå er jeg hjemme fra jobb et par dager og ser om det kan ta knekken på det. Jeg hoster som en gal om natta og jeg har hostet på meg ryggvont, stiv nakke og skuldre som har resultert i skikkelig hodepine (måtte til og med krype til korset og ta to paracet i dag. Jeg har tatt flere dager, men har nøyet meg med bare en). Kan ikke ta hostestillende hostesaft, men har vært på apoteket i dag og fått slimløsende hostesaft og noen drops som skulle være fine. Kjennes ut som om det er mye slim nedi der, så håper det hjelper. Stemmen er også nesten helt borte. Stakkars kjæresten måtte legge seg på sofaen i natt, han fikk ikke sove sånn som jeg bjeffer. Men i natt tror jeg at jeg skal sove i godstolen, for det skulle visst være bedre for hosten å ikke ligge flatt. På vei hjem fra legen dristet jeg meg for første gang inn i barneavdelingen på H&M for å se på babytøy. Det ble med kikkingen, jeg er så redd for å ta gledene på forskudd etter MA'en, selv om det vel er veldig gode sjanser for at det skal gå bra denne gangen vil jeg liksom vente litt med å kjøpe noe. Veldig moro å kikke litt på hva som finnes, men også helt uvirkelig at vi snart kan begynne å kjøpe klær til vår egen baby! Søsteren min ser visst stadig vekk på babyklær (og da jenteklær! ), hun gleder seg så til å bli tante. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 25. november 2009 #1576 Del Skrevet 25. november 2009 Her har jeg ikke vært på dødens lenge jo Hva skjer her og GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE med BAAAAABYYYYY Gud så gøy og snart forbi de magiske 12 jo, det er jo helt fantastisk :D Hvordan har du det og formen og slikt?? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. november 2009 #1577 Del Skrevet 25. november 2009 Den lille beveget seg og legen viste meg armer, bein, hode og rygg på skjermen. Jeg så hverkan armer eller bein - bare en klump, men klumpen var blitt mye større enn sist. Det kunne jeg se. Og jeg så som banket. :rødme: Klumpen var ca 3 cm stor. Tenk 3 cm :rødme: Så godt å se at alt sto bra til med den lille, klart det går veien deres nå God bedring til deg da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. november 2009 #1578 Del Skrevet 25. november 2009 OjOJ!! tenke hele 3 cm!!?? Ja det er rart de ser armen og bein når vi andre så vidt skjønner hva som sees på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1579 Del Skrevet 25. november 2009 Her har jeg ikke vært på dødens lenge jo Hva skjer her og GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE med BAAAAABYYYYY Gud så gøy og snart forbi de magiske 12 jo, det er jo helt fantastisk :D Hvordan har du det og formen og slikt?? :rødme: Tuuuusen takk, *netta*! Og så hyggelig å se deg her! Ja, det går unna og de magiske 12 ukene nærmer seg med stormskritt. Skal bli veldig deilig å komme dit. Etter det raser vel bare tiden avsted, har jeg hørt. Tiden har i alle fall rast unna med deg, for jeg syns ikke det var lenge siden du ble gravid og så har du kommet så langt allerede! Formen har vært litt opp og ned. Mye kvalm, men jeg har nesten ikke kastet opp, så det er jo bra. Mye trøtt og sliten også, så sofaen har blitt min beste venn på ettermiddagene. Men etter 12 uker, så pleier vel både kvalme og tretthet å gi seg, og det er heldigvis ikke lenge igjen til nå. Gode til deg! Tenk 3 cm :rødme: Så godt å se at alt sto bra til med den lille, klart det går veien deres nå God bedring til deg da vennen Ja, tenk. :rødme: Ja, denne gangen skal det gå bra. Og det tror jeg det gjør også, når det har gått bra så langt. Tusen takk! OjOJ!! tenke hele 3 cm!!?? Ja det er rart de ser armen og bein når vi andre så vidt skjønner hva som sees på skjermen Ja, når vi begynner å snakke cm, så begynner det jo å bli litt størrelse. Moro! Hehe, helt utrolig hva legene ser. Han viste og pekte. Ser du her, et bein? Ser du armen her? Ehhh... nei... Og til slutt måtte jeg bare late som at jeg så det, for jeg kunne ikke tyde noen ting på den lille klumpen og han prøvde så veldig å få meg til å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. november 2009 #1580 Del Skrevet 25. november 2009 :rødme: Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå