Devilina Skrevet 16. november 2009 #1541 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) IIIISSSSSSSSSSSSSS jeg og kjære smelte akkurat i oss en sånn Dream youghut is med sjokolade, brownies og karamel... MMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmm Endret 16. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1542 Del Skrevet 17. november 2009 Var det nokon som sa is? 9 veker allerede! :dåne: Håpar min neste graviditet går like raskt... Isen smakte fantastisk! Tre kuler herlig sjokoladeis. Jeg ville egentlig ha mer, men klarte å styre meg. Ja, tenk 9 uker allerede! Jeg syns det gikk så treeegt i begynnelsen, men nå har det plutselig gått fort! Etter at jeg var på UL og så et bankende hjerte, har jeg blitt mye roligere og avslappet til om det går bra og da har tiden gått mye fortere. IIIISSSSSSSSSSSSSS jeg og kjære smelte akkurat i oss en sånn Dream youghut is med sjokolade, brownies og karamel... MMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmm Åh, den isen hørtes deilig ut!! Nå fikk jeg lyst på sånn!!! Youghurt is er utrolig godt! Og så føler man seg liksom mye sunnere når man spiser det. ****** Åhhhh, jeg er så TRØTTTTTT! Klarer nesten ikke sitte oppreist, øynene faller sammen. Heldigvis ikke lenge igjen til denne arbeidsdagen er over. Da blir det å halvsove på toget på vei hjem samtidig som jeg tenker på middag. Går igjennom en haug med alternativer, blir kvalm ved tanken på det meste, men så finner jeg en ting jeg kjenner at jeg har litt lyst på, tenker mer og mer på det og venner meg til tanken. Ja, det skal gå bra å spise. Kommer hjem og lager middag. Spiser middag. Kvalm etter middagen som sitter igjen i halsen. Masse brekking og kanskje litt spying. Så er det sofaen resten av kvelden, stønner og bærer meg pga kvalmen, fram til jeg sjangler i seng rund kl 21 stuuup trøtt. Nei, ikke akkurat særlig spennende liv for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2009 #1543 Del Skrevet 17. november 2009 Kjenner meg igjen i å bli kvalm av å tenke på mat Det er så rart :klø: Det er ikke meningen det skal være spennende å ruge på huleboere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1544 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, det er veldig merkelig det med maten. :klø: Jeg kaster omtrent opp når jeg tenker på det, og det er gjerne mat jeg egentlig er kjempeglad i. Jeg blir skikkelig kvalm! Merkelig, altså... Jeg fikk så vann i munnen av å tenke på youghurtisen Devilina fortalte om, så nå har jeg vært og kjøpt meg akkurat maken! Nam, nam. Youghurtis med brownie og karamell. Den skal nok nytes på sofaen i kveld, ja. Den blir jeg ikke kvalm av å tenke på! Kjæresten har kjøpt seg ny projektor i dag, så han ser jeg nok ikke noe til resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. november 2009 #1545 Del Skrevet 17. november 2009 Å det hørtes godt ut med is!!! Hørtes ikke noe særs ut å være så mye kvalm, men det er godt at det sannsynligvis ikke er så lenge igjen med kvalme hos deg nå Håper du får en fin kveld, uten å være alt for dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2009 #1546 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har lyst på non stop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1547 Del Skrevet 17. november 2009 Is skal bli veldig godt, honning! Men jeg må drøye den litt, magen er som en ballong etter middagen, så orker ikke riktig enda. Forhåpentligvis er det ikke lenge igjen med kvalme nå. Det er slitsomt, men heller det enn ikke noen symptomer i det hele tatt. Det blir som en bekreftelse på at alt er som det skal og etter MA'en har jeg jo vært litt redd for at det skal gå galt denne gangen også, så jeg får bare være glad til at kvalmen er der og minner meg om at alt sikkert står bra til i magen. Men når det står på som verst, syns jeg ganske så synd på meg selv alikevel. En fin kveld ønskes deg også, honning. Men med den gode nyheten dere fikk tidligere i dag, er vel ikke det noe problem! ****** Nei æsj, dinedama. Non Stop er jo ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. november 2009 #1548 Del Skrevet 17. november 2009 litt for at du er over 9 uker allerede! Et svangerskap går egentlig ganske fort, plutselig sitter du og venter og venter som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. november 2009 #1549 Del Skrevet 17. november 2009 Innom og tar en svingom for 9 uker og is, det hørtes fortreffelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1550 Del Skrevet 18. november 2009 Tusen takk for 9-ukersfeiring, Klematis og pusilus! Ja, tenk det! Jeg syns i alle fall tiden har gått veldig fort med deg Klematis, Kirin og Estrella. Dere er liksom de jeg har fulgt fra start og jeg syns tiden har rast avsted, så det kan vel være fare for at den gjør det for meg også. Er jo en del ting som må ordnes før den lille kan komme, men så vil jeg liksom ikke begynne med det riktig enda. Er litt overtroisk der, så vil komme på litt sikrere grunn før jeg setter i gang og så er det jo jula, så blir nok ikke før i januar. Vi må fikse barnerom og kjøpe alt!, så jeg har sikkert nok å henge fingrene i fra januar og fram til juni. Og har man det, så går jo tida som kjent litt for fort, så før jeg aner ordet av det, sitter nok jeg også og venter. Gleder meg til vi kan begynne å ordne litt til babyen, da føles nok ting litt mer virkelig! Ønsker alle som titter innom en strålende onsdag! Snaaart bare to dager igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. november 2009 #1551 Del Skrevet 18. november 2009 Gleder meg til vi kan begynne å ordne litt til babyen, da føles nok ting litt mer virkelig! Det blir nok moro Tenk å ordne barnerommet og klær og alt tilbehør Tenker meg at du gleder deg ja! Ha en super onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1552 Del Skrevet 18. november 2009 Ja, det skal bli kjempemoro og koselig. Min kjære og jeg snakket akkurat om det ved middagsbordet at vi gleder oss veldig til det. :rødme: En super onsdagskveld ønskes deg også, Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1553 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg var innom apoteket i går og kjøte Kongerøkelse. Det lukter så herlig jul! Det er vel den lukta som gir meg mest julesteming. Gleder meg så til jul og førjulstida, så tror jeg skal begynne med litt røkelse nå... Kanskje litt tidlig, men jeg vil kjenne litt deilig julelukt i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. november 2009 #1554 Del Skrevet 18. november 2009 Takk for tipset. *leite fram kongerøykelsen* Det er så herlig lukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1555 Del Skrevet 18. november 2009 Vær så god! Herlig lukt, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. november 2009 #1556 Del Skrevet 18. november 2009 Åh tenk å begynne å ordne ting til babyen ja :rødme: Det høres veldig koselig ut, og det er jo ikke lenge til du kan begynne med det nå Hm, kanskje jeg også skulle ha kjøpt meg kongerøkelse? Det er jeg ikke vant til før jul. Ha en flott kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. november 2009 #1557 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg var innom apoteket i går og kjøte Kongerøkelse. Det lukter så herlig jul! Det er vel den lukta som gir meg mest julesteming. Gleder meg så til jul og førjulstida, så tror jeg skal begynne med litt røkelse nå... Kanskje litt tidlig, men jeg vil kjenne litt deilig julelukt i huset. Kongerøkelse gir skikkelig julestemning ja Så de hadde fått det inn på apoteket når jeg var der i går Mener jeg har mer igjen fra i fjor, så får vel rote det frem snart Synes førjulstiden nesten er mer koselig enn julen jeg da Ha en super torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 #1558 Del Skrevet 19. november 2009 Har aldri lukte sånn jeg... tror jeg.. kan ikke erindre at noe sånt ble tent på i jula... hmmm... kanskje det er noe jeg bør lage en tradisjon på.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1559 Del Skrevet 20. november 2009 Hei honning, Lucky? og Devilina! Kongerøkelse er kjempekoselig! Bare jeg letter litt på lokket og kjenner lukta, kommer julefølelsen og stemninga over meg med en gang. Det er så absolutt å anbefale. Kjøper det på apoteket, de har det nok andre steder også, men jeg syns den er best. På apoteket selger de også røkelsesbrennere. Har ikke fått brent noe røkelse enda da, har vært helt skutt om kveldene, så har ikke orket. Desstuen er det litt rotete her, noe jeg ikke orker gjøre noe med i kveld, så får ta en ryddesjau i morgen og så tenne røkelse når det er ryddig og pent her. Gleder meg til å kjenne julelukta i huset! Nå er jeg helt gåen. :dåne: Trøtt og sliten, så sofaen venter snart. Har blitt forkjølet på andre dagen. Ikke noe alvorlige greier og ikke noe svineri, men ganske vond hals, ganske snørrete og tett i hodet. Drikker te med honning som jeg syns hjelper litt på den vonde halsen. Nå er det bare sofaen som frister, men måtte en liten tur innom her å kikke først. Har det med å sovne på sofaen til gullrekka fredager (hele gullrekke er egentlig bare som en vag drøm, for jeg halvsover gjennom alle programmer, trøtt som jeg er), så jeg har allerede fjernet sminke og sånn så jeg slipper det hvis jeg skulle sovne skikkelig. Da er det bare å sjangle inn på badet for en kjapp tannpuss. Tenner kunne jeg ikke pusse enda, for jeg har planer om is i løpet av kvelden. Jeg er ikke så sugen på godteri og søtasaker om dagen, blir egentlig ganske uggen bare ved tanken, men sjokoladeis, det smaker veldig godt! Har vært på butikken i dag og kjøpet inn et nytt lager med youghurtis og vanlig sjokolade- og vaniljeis. Vi pleier alltid å ukeshandle på torsdager, men jeg hadde andre planer i går, så da måtte handlingen utsettes til i dag, noe som har resultert i at jeg og min kjære går rundt og tror at det er torsdag og jobb i morgen. Blir ganske så positivt overrasket når jeg finner ut at det er fredag og helg!! Ønsker dere alle en deilig fredagskveld og en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. november 2009 #1560 Del Skrevet 20. november 2009 Håper du får ei flott helg, Happy Feet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå