DDuck Skrevet 23. oktober 2009 #1361 Del Skrevet 23. oktober 2009 Heia Måtte bare innom å snike og gratulere så mye med boble i magen Er det ikke herlig? Vi er jo nesten like langt Får bare håpe at spirene klamrer seg fat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #1362 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei Klematis! Siste dag på jobb i dag? Oi, så deilig! Sikkert rart og deilig på samme tid? Som tida har flydd siden du / dere med termin i november ble gravide :dåne: Håper virkelig det går like fort med meg også. I alle fall til jeg er på litt tryggere grunn. Ha en fin helg! ****** Hei dinedama Så koselig med nytt besøk som atpåtil er ganske så nygravid! Tusen takk for gratulasjon og gratulerer så masse til deg også. Det er en helt herlig og ganske så uvirkelig. Moro å "treffe" flere som er nesten like langt. Håper virkelig spira klamrer seg fast hos oss begge. Nå skal jeg inn og titte litt på dagboka di. ****** En hel kveld på KG. Det tar virkelig tid å oppdatere seg i alle dagbøker etter en ukes fravær. Men det er veldig koselig, da. Og jeg er jo alene hjemme, så jeg kan sitte og henge foran pc'n så lenge jeg orker og være så asosial en fredagskveld som bare det. Kjenner meg litt trøtt. Etter at jeg er ferdig her (nei, ikke ferdig oppdatert enda) så skal jeg gå på badet og stelle meg for kvelden, så skal jeg legge meg på sofaen og kose meg med fredags-TV til jeg sovner på sofaen. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. oktober 2009 #1363 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det høres ut som at dere har hatt en fantastisk flott tur!! Det er typisk å gå og gå og gå på storbyferie ja. Kjenner godt til hvordan det er. Og så kult å gå på Barcelona-kamp også! Morro! Måtte flire med megselv når du forteller om den klønete starten på turen, og butikkhistorien. Ikke akkurat så gøy der og da, men en god historie etterpå er det Kos deg med en sløvekveld alene hjemme, Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #1364 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei honning! Ja, det er veldig typisk for storbyferier. Og jeg blir jo så sliten, så jeg tenker at neste dag, DA blir det lite gåing. Helt til neste dag, da er det på'an igjen. Hehe, ja - man kan le av det i ettertid, selv om gråten omtrent tar meg når det skjer. Følte meg ikke særlig kul der jeg satte hele kiosken på hodet med te-sølet mitt. Kø'en på kaffemaskinen fikk seg i alle fall litt underholdning, selv om det ble litt ekstra tid i kø for dem Nei, nå er jeg trøtt altså! Nå må jeg logge meg av KG og fjerne smike og pusse tenner før jeg sovner her jeg sitter. Sofaen, neste! Ha en fin kveld du også, honning - og andre som måtte titte innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 #1365 Del Skrevet 23. oktober 2009 Koselig å treffe på folk i samme situasjon ja det er så godt å snakke med folk som skjønner hvordan man har det inni seg For jeg er i den tro at selv om man har vært gravid, så kan man ikke sette seg heeeelt inn i hvordan det er i hver uke, siden man faktisk ikke er der akkurat da Det er jo masse følelser og tanker Er du mye kveldstrøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 23. oktober 2009 #1366 Del Skrevet 23. oktober 2009 Deilig med litt stemningsrapport fra varmere strøk! Og godt å høre at du er vel hjemme igjen! La ikke merke til Sephora da jeg var i Barca, men det er virkelig en butikk jeg har sansen for! (Jeg er ikke spesielt jålete av meg, men det er noe andektig ved å gå inn på SPHA i Paris! ) kos deg hjemme! Hadde en spot i uke 4-5 og en miniblødning/spot i uke 8-9 men nå ligger det en liten fyr og sparker og koser seg her! Sikkert bare noen blodkar som sprengtes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 24. oktober 2009 #1367 Del Skrevet 24. oktober 2009 Høres ut som en helt fantastisk tur, sett bort i fra starten! Håper du får lagt bort bekymringene og koser deg litt med graviditeten! Jeg var trett og begynte å bli småkvalm fra uke 5, med noen sinnsykt vonde brystvorter! Det høres ut som en fin plan med tidlig-tidlig ultralyd! Etter min blødning var det en utrolig lettelse å få se et bitte lite bankende hjerte! Noen ganger må statistikken være korrekt å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #1368 Del Skrevet 24. oktober 2009 dinedama: Mange tanker og følelser ja, så veldig fint å ha noen i samme situasjon her å dele de med. Jeg tror jeg er ganske så kveldstrøtt. Nå reiste jeg til Barcelona like etter at jeg fant ut at jeg var gravid og der var jeg stup trøtt om kvelden, men det er jo kanskje naturlig å bli det uansett siden det blir så lange dager og mye tråkking. I går kveld var jeg helt gåen og dagen før der også. Er supertrøtt her jeg sitter nå også, så kan nok slå fast at jeg er trøtt, ja. Tror jeg skal ta og legge meg på sofaen og slappe av litt. Nå som jeg er gravid kan jeg gjøre sånt med veldig god samvittighet uten å bare føle meg lat. Estrella: Sephora er som en skikkelig godtebutikk for jenter. Alt ser så delikat og fristende ut og jeg får lyst på ALT. Takk for gode ord! Ja, det er vel veldig vanlig å både spotte og småblø litt, så jeg er mye roligere nå. Det var jo veldig lite også, og nå er det helt borte. Jeg ble så redd for at det skulle være begynnelsen på noe mere, men nå som det er borte er jeg mye roligere. Missiw: Bekymringene er så godt som borte i dag - trusa er nemlig blendahvit igjen. Altså, det var så absolutt ikke mye som kom, og veldig lys farge, men man blir jo redd for at det skal være begynnelsen på noe mer. Men nå som det er borte, er jeg mye roligere. Tidlig ultralyd blir det uansett - det forbannet jeg meg på da jeg oppdaget MA'en ved en helt tilfeldig UL i uke 12 sist og bestemte meg for der og da at neste gang, DA skal jeg ha tidlig uansett. Tror det er en veldig god trygghet. ****** Nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av litt. Jeg er nemlig supertrøtt, selv om jeg sov til jeg våknet av meg selv i dag. Skal rigge meg til på sofaen under pleddet og med et nytt Kammille-blad, så får jeg se hvor mye jeg orker å lese før øynene faller igjen. Har vært en tur nede i byen på formiddagen. Var en tur på apoteket og kjøpte vitaminer for gravide i 1. trimester. Jeg trengte uansett ny boks med folat og tenkte at da kan jeg likesågodt kjøpe en sånn pakke med litt andre vitaminer også. Kjennes godt å kunne kjøpe sånt fordi jeg er gravid. Nesten litt småstolt der jeg står og skal betale for den. Er stadig vekk litt småkvalm, men ikke noe i nærheten av å måtte spy. Tror det henger litt sammen med sult. Da jeg kom fra byen var jeg veldig sulten og litt småkvelm. Slukte maten og sitter nå tilbake litt småkvalm og med halsbrann. Det er ikke mye kvalme å snakke om engang, bare litt småuggen, så nesten så jeg tror det bare er noe jeg innbiller meg. Uansett - jeg syns det er deilig å kjenne litt symptomer. Og så må jeg tisse hele tiden! Jeg er ikke akkurat kjent for å ha så stor blære ellers, syns jeg selv må tisse hele tiden, men nå er det ille. Da jeg la meg i går måtte jeg opp på do ikke mindre enn 4 ganger. Har i tillegg vært på do i natt og et par ganger på morgenen. Da vi skulle til byen i stad, var det siste jeg gjorde å gå på do før vi reiste. 20 minutter etterpå holdt jeg nesten på å tisse på meg. Nei, nå er det sofaen, altså! Etterpå må jeg rydde og ordne litt her. Kofferten er ikke pakket ut etter turen, det har jeg ikke orket og det flyter av annet rot rundt her. Hunden er inne i en veldg røyteperiode, så det er svære kaniner over alt. Men først litt sofakos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #1369 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg skjønner meg ikke helt på tickeren min, da. :klø: I går kveld sto den på 5 uker og i dag på 5 uker og 2 dager? Jeg tror jeg egentlig er 5+2 i dag, så jeg ble litt overrasket da jeg "bare" var 5 uker i går og 4 uker forrige fredag. Trodde jeg rundet en ny uke på torsdager, og ikke fredager. Jaja, nå ser den ut til å stemme i alle fall. Dessuten har vel ikke én dag så mye å si, men så tidlig, så teller hver dag likevel. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. oktober 2009 #1370 Del Skrevet 24. oktober 2009 Høres ut som om dere har hatt en helt super tur og kost dere masse sammen :rødme: Fint at det er fler som er klumsete da Er ganske god på å få til klumsete ting selv Skjønner godt at du er bekymret for om denne graviditeten kommer til å gå bra, men oddsa er jo ikke veldig store for at det ikke skal gå bra denne gangen da Å så lenge det er mange symptomer og ikke noe blod, er det jo et godt tegn da Litt brun utflod er nok ganske vanlig Tidlig ul er nok lurt for å bli beroligget da, tenk at snart skal du få se et lite hjerte som dunker inni magen din Håper du har fått sovet og slappet av litt nå på ettermiddagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #1371 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei Lucky? Skjønner godt at du er bekymret for om denne graviditeten kommer til å gå bra, men oddsa er jo ikke veldig store for at det ikke skal gå bra denne gangen da Det er sant, oddsa er så absolutt på min side. Og det er ingen ting som tyder på at det skal gå galt foreløpig. Har hatt skikkelig halsbrann siden jeg spiste. Deilig, holdt jeg på å si. Det er jo ikke deilig i det hele tatt, men veldig deilig å kjenne at kroppen oppfører seg anderledes. tenk at snart skal du få se et lite hjerte som dunker inni magen din Tenk det, a. :rødme: Tror hjertet skal starte å slå i disse dager, det er rart å tenke på. Jeg har slappet av og sovet litt på sofaen, men har så halsbrann, så fikk ikke sove så lenge. Våknet av at det brant i halsen. Men har fått noen minutters søvn, og nå sitter jeg her og manner meg opp til å rydde litt her. Får vel bare slepe meg vekk fra pc'n, så kan jeg slappe av å kose meg resten av kvelden i ryddig og pent hus. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #1372 Del Skrevet 24. oktober 2009 Første lørdagsmiddag på gang her i heimen som gravid. Godt gjennomstekt kjøtt til meg og ikke noe sopp. Og så jeg som eeelsker sopp og lite stekt kjøtt. Men det er med stor glede jeg ofrer det. Ha en fin lørdagskveld, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. oktober 2009 #1373 Del Skrevet 24. oktober 2009 Så herlig å lese om turen Mitt nok så slitne hode fikk en liten energiboost Har forresten sølt te på fly jeg En hel kopp over den tykke gode vintejakken min, ikke gikk den bort i vask heller Jeg måtte betale sure penger for rens.. Kos deg med første hjemmelagde lørdagsmiddag middag i heimen som gravert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. oktober 2009 #1374 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ikke sopp? Noe jeg har gått glipp av..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #1375 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei pusilus - så hyggelig at ditt slitne hode kunne få et energiboost av å lese her inne. Huff, søle te på flyet er jo enda verre enn sølingen jeg gjorde. Jeg har storkost meg med min første lørdagsmiddag som nygravert. Nå koser jeg meg med Skal vi danse. ****** Hei Cuba - vet ikke hvor viktig det er det med soppen akkurat, men lest om det i dag, så da tenkte jeg at jeg får la være. Søkte litt på nettet nå og fant om det her . Jeg aner jo ikke hvor soppen jeg spiser kommer fra da, for meg så kommer den fra butikke. Hadde ikke hørt om det sist jeg var gravid, så da spiste jeg masse sopp, men siden jeg leste om det i dag, ble det til at jeg kuttet soppen. Ha en fortsatt fin kveld, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 25. oktober 2009 #1376 Del Skrevet 25. oktober 2009 Første lørdagsmiddag på gang her i heimen som gravid. Godt gjennomstekt kjøtt til meg og ikke noe sopp. Og så jeg som eeelsker sopp og lite stekt kjøtt. Men det er med stor glede jeg ofrer det. Ha en fin lørdagskveld, alle sammen! Hm, det med sopp har heller aldri jeg lest før Men sjampinoner (hvordan i huleste skriver man egentlig det?) er jo uansett greit, de dyrkes innendørs. Har spist skogssoppsuppe på jobb et par ganger og senest fisk med stensoppsaus på restaurant i går. Men jeg antar at det er gjentatt store menger som er problemet. Som med det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1377 Del Skrevet 25. oktober 2009 Regnet bøtter ned her. Jeg tror det faktisk har gjort det helt siden jeg sendte det gode været til dreia og pusilus. Håper i alle fall dem har fint vær! I dag skal jeg på bursdagsbesøk til mamma, så er det fotballkamp i kveld. Håper regnet gir seg til da. Årets siste hjemmekamp. Går for 3 poeng og sikring av tippeligaplassen til neste år også! Ellers er jeg stadig vekk litt småkvalm. Ikke i nærheten av å måtte spy, bare litt småuggen. Mest på morgenen, men litt tørt knekkebrød i magen hjelper. Nå skal jeg bake gulrotkake til mamman min! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1378 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hm, det med sopp har heller aldri jeg lest før Men sjampinoner (hvordan i huleste skriver man egentlig det?) er jo uansett greit, de dyrkes innendørs. Har spist skogssoppsuppe på jobb et par ganger og senest fisk med stensoppsaus på restaurant i går. Men jeg antar at det er gjentatt store menger som er problemet. Som med det meste. Jeg har heller ikke lest det før, før i går, like før middagen med sopp som tilbehør. Var litt i tvil, men droppet det siden jeg akkurat hadde lest det. Så sjampinoner (ja, hvordan skrives det ) er dyrket innendørs? Da kan jeg i alle fall spise det med god samvittighet. Er mest det jeg spiser, så da er det jo ikke noen fare uansett. Ellers er det nok som du sier, mengden det går på og for meg er det uansett små mengder det er snakk om. Da blir det sjampinoner neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. oktober 2009 #1379 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hadde ikke fått med meg det med soppen! Champinong (enda en skrive måte ) er dyrket i drivhus, så det skal vel gå fint. Noe annet er vel selvplukket skogssopp, som jeg uansett er litt skeptisk til. Leste linken din og ble glad for at jeg kan spise finnbiff! Trodde ikke jeg kunne spise reinsdyrkjøtt, men det viste seg at jeg ikke kan spise det mere enn en gang i uka! Så nå settes min spesielt gode høstgryte med finnbiff. bacon, masse champingong, rosmarin og Snøfrisk opp på helgematplanen igjen! Noe å se fram til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. oktober 2009 #1380 Del Skrevet 25. oktober 2009 Regner her i dag også Kos deg i bursdag til mammaen din, snill du er som baker kake til henne da Håper laget ditt vinner i kveld, slik at det blir tippeliga for dere neste år også! Ha en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå