Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1321 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke akkurat den mest effektive dagen på jobb, dette her... Jeg surfer rundt på nettet og sjekker både det ene og det andre. Det er så mye jeg lurer på. MEN - en ting skal ikke leses om denne gangen. Da jeg ble gravid sist hadde jeg også mange ting jeg lurte på og var stadig inne på Barnimagen og diskusjonsforumet for de i 1. trimester. Der var det SÅ mye elendighet å lese om SA, MA og andre skumle ting som kan vederfare så tidlig og det ble jo selvfølgelig til at jeg leste det og begynte å bekymre meg for det ene og det andre. Denne gangen skal jeg ikke lese sånne historier og skape unødvendige bekymringer. Vil ikke tanke negative tanker om - det er er ikke bra for hverken meg eller den lille spira. Bare gode, positive tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 #1322 Del Skrevet 15. oktober 2009 Antatt termindato er dagen før bursdagen min. Moro! Så moro da! Kanskje du får tidenes beste bursdagsgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. oktober 2009 #1323 Del Skrevet 15. oktober 2009 Å for en fantastisk flott bursdagsgave!!! Tenkte på det da jeg dro på jobb i dag. Verden er den samme i dag som på morgenen i går. Jeg utførte de samme rutinene på morgenen i dag som i går, jobben er den samme, folkene på jobb er de samme. Alt er egentlig likt, men likevel er alt annerledes i dag. For meg og min kjære er alt forandret, plutselig befinner vi oss på et helt nytt sted i livet. Fra en dag til en annen. Rart å tenke på. Men veldig deilig... :rødme: Åh for en følelse det må være :rødme: Du fortjener det virkelig, og jeg tror absolutt det er lurt å ikke bruke tid på å lese om MA og sånn, for det er det ingen vits i å ha bekymringer for ting som kanskje kunne ha skjedd. Tenke positivt og nyte graviditeten er absolutt det beste vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 15. oktober 2009 #1324 Del Skrevet 15. oktober 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååå så gøy!! Så koselig!! Gratulerer så mye!!!! Herlig!! :strix: :pasha: (Går såklart rett i rulle-seg-i-babystøv-modus!!! Det var dagens beste nyhet!!! :hoppe: (Hils Barcelona fra meg... sukk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. oktober 2009 #1325 Del Skrevet 15. oktober 2009 Må bare innom for å ønske deg god tur til Barcelona, sånn i tilfelle jeg ikke rekker innom før dere drar. Kos dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 15. oktober 2009 #1326 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg så tickeren din i en annen post GRATULERER! Og god tur til Barcelona, det er en herlig by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. oktober 2009 #1327 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer så utrolig mye! Å, så koselig å høre! Kos dere masse med den lille hemmeligheten i Barcelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. oktober 2009 #1328 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tenkte på det da jeg dro på jobb i dag. Verden er den samme i dag som på morgenen i går. Jeg utførte de samme rutinene på morgenen i dag som i går, jobben er den samme, folkene på jobb er de samme. Alt er egentlig likt, men likevel er alt annerledes i dag. For meg og min kjære er alt forandret, plutselig befinner vi oss på et helt nytt sted i livet. Fra en dag til en annen. Rart å tenke på. Men veldig deilig... :rødme: Så fint du beskriv dagen din. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 15. oktober 2009 #1329 Del Skrevet 15. oktober 2009 God tur til Barcelona, lille familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 15. oktober 2009 #1330 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) MEN - en ting skal ikke leses om denne gangen. Da jeg ble gravid sist hadde jeg også mange ting jeg lurte på og var stadig inne på Barnimagen og diskusjonsforumet for de i 1. trimester. Der var det SÅ mye elendighet å lese om SA, MA og andre skumle ting som kan vederfare så tidlig og det ble jo selvfølgelig til at jeg leste det og begynte å bekymre meg for det ene og det andre. Denne gangen skal jeg ikke lese sånne historier og skape unødvendige bekymringer. Vil ikke tanke negative tanker om - det er er ikke bra for hverken meg eller den lille spira. Bare gode, positive tanker. Denne signerer jeg! Tror det er lurt å tenke positivt jeg, bekymringer klarer man seg langt bedre uten!! Endret 15. oktober 2009 av Almaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1331 Del Skrevet 16. oktober 2009 Så moro da! Kanskje du får tidenes beste bursdagsgave Ja, ikke sant? Åh, det hadde vært koselig... :rødme: Tenker jeg litt praktisk på det, så er det vel ikke helt optimalt å ha bursdag på samme dag, men likevel - jeg syns det virker veldig moro å få en baby på bursdagen sin. Det må være tidenes bursdagsgave, ja. Å for en fantastisk flott bursdagsgave!!! Åh for en følelse det må være :rødme: Du fortjener det virkelig, og jeg tror absolutt det er lurt å ikke bruke tid på å lese om MA og sånn, for det er det ingen vits i å ha bekymringer for ting som kanskje kunne ha skjedd. Tenke positivt og nyte graviditeten er absolutt det beste vil jeg tro! Bedre bursdagsgave finnes vel ikke. :rødme: Ja, det er en fantastisk følelse. Gleder meg til du også kan kjenne den følelsen. Ja, denne gangen skal det bare tenkes positive tanker. Dersom det skulle gå galt, er det jo ikke noe man får gjort med det uansett, så nå skal jeg ikke bruke denne flotte tiden på å bekymre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1332 Del Skrevet 16. oktober 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååå så gøy!! Så koselig!! Gratulerer så mye!!!! Herlig!! :strix: :pasha: (Går såklart rett i rulle-seg-i-babystøv-modus!!! Det var dagens beste nyhet!!! :hoppe: (Hils Barcelona fra meg... sukk!! Tusen takk, Almaz. Ja, vær så god - ta godt for deg av rykende ferskt babystøv. Nå syns jeg det er din tur også, så rull godt rundt, så skal du se det blir sommerbaby på deg også. Det hadde vært så moro!! :strix: Og ja, jeg skal hilse Barcelona fra deg. Har fulgt tipset ditt og bor både i nærheten av undergrunn og i kort gangavstad til stranda. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1333 Del Skrevet 16. oktober 2009 Må bare innom for å ønske deg god tur til Barcelona, sånn i tilfelle jeg ikke rekker innom før dere drar. Kos dere masse. Tusen takk, pusilus. Jeg så tickeren din i en annen post GRATULERER! Og god tur til Barcelona, det er en herlig by! Tusen takk, Jamp. Hyggelig du tok turen innom dagboka mi for å gratulere meg. Gratulerer så utrolig mye! Å, så koselig å høre! Kos dere masse med den lille hemmeligheten i Barcelona! Tusen takk for det, Klematis. Vi skal kose oss med den lille hemmeligheten vår, ja... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1334 Del Skrevet 16. oktober 2009 Så fint du beskriv dagen din. :hoppe: God tur til Barcelona, lille familien! Lille familien... :rødme: Tusen takk. Denne signerer jeg! Tror det er lurt å tenke positivt jeg, bekymringer klarer man seg langt bedre uten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1335 Del Skrevet 16. oktober 2009 Og denne jobbedagen starter like effektiv som dagen i går. Men skitt au - jeg er nygravert og det er fredag, hva annet kan man vente seg? Trøtt i dag. Vi var nemlig på konsert med Raphael Saadiq i går, så det ble litt sent. I seng kl ett og opp kl fem, det blir for få timer søvn for denne kroppen her. Men det var så absolutt verdt det, konserten var helt fantastisk! Så utrolig god og lun stemning med et publikum som etterhvert tok helt av. Jeg hadde nesten ikke stemme igjen på morgenen i dag, det vitner om en bra konsert. Han fikk alle til å skrike og synge med. Moro!! Gleder meg til å legge meg i kveld. Håper å komme meg tidlig i seng siden vi skal opp så tidlig. Har ikke fått pakket noen ting, så det må ordnes når jeg kommer hjem, pluss shine litt og rydde i huset. Søster skal være der og passe hunden, så det er greit at det ikke er helt bomba der. Har masse å gjøre på jobb i dag også, siden jeg skal ha tre dager fri til uka, så det er vel egentlig bare å sette i gang. Håper dagen i dag går fort, at pakking og ordning hjemme også går greit, så jeg kan nyte kvelden og slappe godt av med kjære før senga kaller. Og så skal jeg bla meg tilbake her i dagboka mi og finne fram alle de gode Barcelona-tipsene dere snille jenter har gitt meg. Ha en fin fredag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 16. oktober 2009 #1336 Del Skrevet 16. oktober 2009 For en fantastisk nyheter jeg ser, gratulerer så mye :strix: Tårer i øynene jeg, så glad ble jeg nå Dette fortjener du virkelig Prøv så godt du kan å ikke beskymre deg så mye for MA etc, denne gangen klamrer nok spiren seg fast :rødme: Hold deg unna skrekkhistorier men fokuser heller på at det i de fleste tilfeller går bra. Og jeg sa jo at du kunne forann meg i køen tidligere, så da håper jeg at jeg raskt kan følge etter deg nå Ha en fin dag videre i den lille lykkerus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. oktober 2009 #1337 Del Skrevet 16. oktober 2009 Helt hærlig å se tickeren din i innleggene dine! Det er så utrolig koslig å lese i dagboka di om dagen assa! Mange gode tanker! (Og fornuftige. Du trenger ikke å oppsøke de tragiske historiene for du vet egentlig nok om det fra før av! Det er bare å holde seg unna og ikke stresse seg selv mer enn nødvendig!) Jeg følte meg, og gjør det ennå, som verdens mest spesielle og del av det aller største mirakel, men egentlig er det jo veldig vanlig og hverdagen går videre! Men det er en fantastisk følelse! Hver dag er vi begge forundret over det som skjer, og er spente på å bli tre og å få møte jenta vår. Nyt de gode følelsene og tankene (og hold deg unna de triste historiene)! Ha en fantastisk tur! (C&A har billige mammaklær Noe kan være litt kjærring, men jeg fant tøffe jeans! Det er enten dyrt eller HM å velge i her hjemme... Og så er det jo gøy å ha noe ikke alle har!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 16. oktober 2009 #1338 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tenk at du har en spire i magen :rødme: Gratulerer så masse, sitter her gråter en skvett jeg nå! Så utrolig herlig :strix: Ha en super tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 16. oktober 2009 #1339 Del Skrevet 16. oktober 2009 Spiren ønskes velkommen med en skikkelig ferietur! :rødme: KOOOOOSSSS! Verden ble liksom et lysere sted, lykken til Happy Feet lyser opp overalt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. oktober 2009 #1340 Del Skrevet 16. oktober 2009 God tur til Barcelona Kos dere masse, gleder meg til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå