Lucky? Skrevet 13. oktober 2009 #1281 Del Skrevet 13. oktober 2009 Men det funker visst ikke helt. Ikke lett å lure seg selv nei Hvorfor skal dagene før ikm gå så sakte og være sååå spennende??? uff... Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 13. oktober 2009 #1282 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tenk om man hadde vært så lettlurt, hadde kommet godt med det dagene før ikm Setter meg godt til rette med litt og venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. oktober 2009 #1283 Del Skrevet 13. oktober 2009 Enkelte av måtane du tenker på er heilt fantastiske! Og gjett kven som fremdeles har fiiiiiiint vêr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. oktober 2009 #1284 Del Skrevet 13. oktober 2009 Finvær Har hatt en nydelig helg Selvfølgelig hadde jeg arbeidshelg da *typisk* Kan jeg få lov til å lure meg med i kofferten når dere reiser? Skal klare meg helt på egenhånd i Barcelona, jeg lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 13. oktober 2009 #1285 Del Skrevet 13. oktober 2009 Innom å oppdaterer meg etter litt lite aktivitet på KG i det siste, og ser at du er inne i noen spennende dager. Jeg håper slik det klaffer for deg nå, krysser alt jeg kan for deg Synes det skal være din tid nå! Og heldig som skal til Barcelona snart, og ønsker deg en kjempe fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. oktober 2009 #1286 Del Skrevet 13. oktober 2009 GOD TUR! *grønn av misunnelse, men unner dere en fantastisk tur!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. oktober 2009 #1287 Del Skrevet 14. oktober 2009 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1288 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ikke lett å lure seg selv nei Hvorfor skal dagene før ikm gå så sakte og være sååå spennende??? uff... Ha en fortsatt fin kveld Nei, jeg er visst ikke såååå lettlurt. Ja, hvorfor må det være sånn? Jaja, nå har jeg i alle fall kommet til IKM-dagen, så da får vi se hvor fort denne dagen går. Heldigvis skjer det en del ting på jobb i dag og jeg har masse å gjøre. Tenk om man hadde vært så lettlurt, hadde kommet godt med det dagene før ikm Setter meg godt til rette med litt og venter i spenning Ja, det hadde vært veldig kjekt du. Prøvde å si til meg selv før jeg sovnet i går at nå er det natta og tanta har kommet, så du kan bare ta det heeelt med ro. Men jeg beit visst ikke på den heller! Kos deg med popcorn! Enkelte av måtane du tenker på er heilt fantastiske! : duskedame: : popcorn: Og gjett kven som fremdeles har fiiiiiiint vêr. Mange rare tanker som dukker opp i hodet mitt. Så flott at du fortsatt har finvær! (Jeg tar til meg litt av æren for det siden det var jeg som sendte det til deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1289 Del Skrevet 14. oktober 2009 Finvær Har hatt en nydelig helg Selvfølgelig hadde jeg arbeidshelg da *typisk* Kan jeg få lov til å lure meg med i kofferten når dere reiser? Skal klare meg helt på egenhånd i Barcelona, jeg lover Selvfølgelig er det plass til en pusilus i kofferten! Hurra for at du også har finvær! Jepp, jeg tar litt av æren for det været også! Innom å oppdaterer meg etter litt lite aktivitet på KG i det siste, og ser at du er inne i noen spennende dager. Jeg håper slik det klaffer for deg nå, krysser alt jeg kan for deg Synes det skal være din tid nå! Og heldig som skal til Barcelona snart, og ønsker deg en kjempe fin tur Takk for at du krysser fingrene for meg. Håper det hjelper! Takk for god tur ønsker også, jeg gleeeeder meg veldig! GOD TUR! *grønn av misunnelse, men unner dere en fantastisk tur!* Takk, vennen! Du har lov til å være grønn av misunnelse, jeg husker jeg var veldig grønn da du skulle på tur rett etter at du fant ut at du var gravid. Håper jeg også reiser på tur som nygravid... :rødme: God tur Tusen takk, Gossip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1290 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) IKM. Ingen tegn til tanta foreløpig. Jeg har tatt på meg hvit truse for å ha full kontroll på fargen av det som måtte komme ut, men den er fortsatt blendahvit! Dette kan nok bli en laaang dag med hyppige dobesøk, men heldigvis har det ikke vært så mye murring i magen i dag, så da kjennes det ikke ut som tanta er så veldig på vei. Så fort det begynner å murre tror jeg at NÅ kommer a, men foreløpig har hun holdt seg unna. Edit: skrivefeil... Endret 14. oktober 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. oktober 2009 #1291 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så spennende da! Har du ikke tenkt til å teste med det første eller? Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1292 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tusen takk for lykke-ønskning, Cuba. Jeg har ikke noen test hjemme, så jeg må kjøpe først. Hvis ikke tanta har kommet i løpet av dagen på jobb, så er det nok en stor sjanse for at jeg tar turen innom apoteket på vei hjem fra jobb og så tester i morgen tidlig. Men så har jeg det liksom for meg at tanta kommer så snart jeg kjøper en test, så jeg har liksom litt lyst til å vente også. :gjeiper: Men det er jo bedre å vite, og jeg må i alle fall ta en test før vi reiser til Barcelona lørdag morgen hvis ikke tanta har kommet, for jeg vil jo vite hvordan ståe er da. Men kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg ikke å styre meg og går nok til anskaffelse av test i ettermiddag hvis det ikke er mye som tyder på at tanta er på vei. Spennende er det i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. oktober 2009 #1293 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åh så spennende det var her!! Krysser fingre og tær for at mensen ikke kommer til deg i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1294 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tusen takk for det, honning. Fortsatt ingen tante og egentlig ikke så mye som tyder på at hun er på vei heller. Ingen murring i magen og ikke noe farget utflod...? :klø: Tanta pleier å være veldig presis. I dag er det dag 28 og hun har aldri kommet senere enn det, men de siste gangene har hun heller vært litt tidligere ute. Dag 27 sist og dag 26 gangen før det. Hvis tanta plutselig skal begynne å tulle nå, så er det dårlig gjort, altså! Men, vi satser på at tanta er veldig snill mot meg denne gangen. Det vil si at hun holder seg langt borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. oktober 2009 #1295 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men, vi satser på at tanta er veldig snill mot meg denne gangen. Det vil si at hun holder seg langt borte! Dette stemmer jeg også for ja. Fikk lyst til å heie litt her Tanta kan ikke begynne å tulle med deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2009 #1296 Del Skrevet 14. oktober 2009 Her var det spennende ja Håper tanta har gått i hi og tenker bli der i mange mnd Fått kjøpt deg en test på vei hjem fra jobb eller? Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2009 #1297 Del Skrevet 14. oktober 2009 Krysser alt jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1298 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei jenter og tusen takk skal dere ha. Jeg tror lykkeønskningene deres må ha slått til... Jeg kjøpte nemlig tre tester på vei hjem og klarte selvfølgelig ikke dy meg. Etter å ha utført testen, rimelig skjelven, så kunne jeg se et klart og tydelig + Jeg føler meg helt skjelven. Og veldig rar. Jeg tør liksom ikke slippe jubelen helt løs, men jeg er jo utrolig glad og aller mest lettet. Veien hit har vært så lang og jeg har hatt så mange tanker og bekymringer rundt om ting er i orden etter alt tullet og når jeg nå har en positiv graviditetstest foran meg, så er det helt uvirkelig. Tømte ut all urinen fra koppen før jeg så resultatet på testen, ellers tror jeg nok den digitale også hadde gått med, men nå må jeg ikke tisse, så da får jeg spare den til i morgen tidlig, som var den opprinnelige planen. Jeg tør liksom ikke tro det før jeg ser det i klar test, men testen jeg har tatt viser like sterke og tykke streker begge veier, så det burde ikke være noen tvil. Åh herre gud, tenk at jeg er gravid igjen. Jeg tør nesten ikke slippe jubelen løs, og det tror jeg vel nesten ikke at jeg tør før jeg vet at ting er mer sikkert, men jeg er veldig glad altså. :rødme: Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg... Jeg er helt skjelven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2009 #1299 Del Skrevet 14. oktober 2009 jaaaaaaaaaaaa Gratulerer Happy Feet Ligger her med tårer i øyenkroken, er så glad på deres vegner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. oktober 2009 #1300 Del Skrevet 14. oktober 2009 JAAAAAAAAA!! Å gratulerer så masse, Happy Feet!!! Jeg blir jo skjelven av å lese her jo. Å så fantastisk. Jeg fikk lyst å komme bort til deg og gi deg en klem (hadde jeg visst hvor du bor, haha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå