Redbird Skrevet 5. oktober 2009 #1261 Del Skrevet 5. oktober 2009 Oppdatert! *puh!* :dåne: Aktivitetet er FOR HØY her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #1262 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sjokoladekjeks sender du over noen eller? Ble ikke sjokoladekjeksbaking i går, men skal bake det nå, så jeg sender over når jeg er ferdig. De er veldig gode. Oppdatert! *puh!* :dåne: Aktivitetet er FOR HØY her inne!! Huff, at du orket. :dåne: Men koselig at du gidder. ****** I morgen er det en uke til IKM og jeg er fortsatt overraskende rolig. Kan hende det har en sammenheng med at jeg ikke kjenner noen ting. Kroppen min oppfører seg egentlig ikke noe anderledes enn vanlig, så det er liksom ikke noen signaler å tolke. Forrige måned var det masse murringer daglig fra få dager etter EL og fram til IKM. Noe som jo selvfølgelig fikk meg til å håpe litt ekstra, men nå har jeg ikke kjent noe murring i det hele tatt. Ikke har jeg kjent etter om puppene er ømme heller, jeg pleier jo å klå intenst, men nå har det ikke vært noe klåing enda, så jeg føler meg veldig flink. Men det er ikke så mye ømme pupper å klå på akkurat, så det er vel der det ligger. Er egentlig ikke noe øm i det hele tatt og det var jeg forrige måned, noe som selvfølgelig også fikk meg til å begynne å håpe. Men nå er det ingen ting. Ingen murring, ingen ømme pupper. Ikke er jeg trøtt engang heller. Jeg føler meg ikke det spor gravid. Merkelig at kroppen kan oppføre seg så forskjellig fra syklus til syklus? Uansett, det er deilig å ikke ha noen gravidsymptomer, så slipper jeg å gå å innbille meg gravid. For det tror jeg at jeg er ganske så god på. :gjeiper: Regnet bøtter ned ute og lager trommelyd på taket. Egentlig ganske koselig. Det blir så mørkt inne når det er så grått ute, så nå skal jeg tenne masse stearinlys og gjøre det litt høstkoselig her inne. Det er nesten det koseligste med høsten. Stearinlys og knitring fra peisen når det er mørkt og kaldt ute. Høsten er egentlig veldig fin, selv på en regnværsdag. Sjokoladekjeks neste! Ha en koselig høstkveld, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. oktober 2009 #1263 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ble ikke sjokoladekjeksbaking i går, men skal bake det nå, så jeg sender over når jeg er ferdig. De er veldig gode. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. oktober 2009 #1264 Del Skrevet 6. oktober 2009 Regnet bøtter ned ute og lager trommelyd på taket. Egentlig ganske koselig. Det blir så mørkt inne når det er så grått ute, så nå skal jeg tenne masse stearinlys og gjøre det litt høstkoselig her inne. Det er nesten det koseligste med høsten. Stearinlys og knitring fra peisen når det er mørkt og kaldt ute. Høsten er egentlig veldig fin, selv på en regnværsdag. Sjokoladekjeks neste! Høres ut som om du er klar for en skikkelig kosete høstkveld ja :rødme: Høsten er faktisk deilig når det regner også, bare den gir oss noen soldager i ny og ne også Sjokoladekjeks ja Kanskje jeg skulle bakt/laget noe godt i kveld også Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. oktober 2009 #1265 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sender du over litt sjokoladekjeks til meg også? Det hørtes veldig godt ut. Så deilig å ikke ha noen symptomer denne pp. Skulle ønske at hver måned var sånn, for man går alt for mye og tenker når det er symptomer på gang. (ingen symptomer her heller - kryss i taket) Kos deg inne i høstværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #1266 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da har jeg bakt deilige sjokoladekjeks og sender avgårde til pusilus, honning og alle andre som måtte ha lyst på. Kos dere masse! Ja, sol må vi ha, Lucky?. Høsten er jo aller finest da, men en regndag en gang i blant er helt ok. Men aller helst vil jeg ha sol da, hadde blitt passe sur hadde hele høsten regnet bort på samme måte som sommeren. Deilig å ikke ha noen symptomer ja, honning. Så fint du også slipper det denne måneden. Altså, vi vil jo helst ha masse symptomer, som det virkelig er hold i, men alle disse symptomene har jo hittil bare vært falsk alarm, så da kan man liksågodt klare seg uten. Hvis man da ikke begynner å lure på at å ikke ha noen symptomer, når man har hatt det tidligere sykluser uten å være gravid, er et symptom i seg selv. Håper dere har en fin kveld, jenter. Jeg har kost meg med baking og middagslaging/spising og nå når jeg endelig er ferdig, så ble jeg stuptrøtt, så spørs om jeg orker være oppe så mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 7. oktober 2009 #1267 Del Skrevet 7. oktober 2009 Oppdatert! Og jeg sier som Redbird: *PUH!* Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. oktober 2009 #1268 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da har jeg bakt deilige sjokoladekjeks og sender avgårde til pusilus, honning og alle andre som måtte ha lyst på. Kos dere masse! *forsyne seg nå som browniesen er oppeten* Ja, sol må vi ha, Lucky?. Høsten er jo aller finest da, men en regndag en gang i blant er helt ok. Men aller helst vil jeg ha sol da, hadde blitt passe sur hadde hele høsten regnet bort på samme måte som sommeren. Her har hausten omtrent regna vekk. Utanom i dag - finvêr og SNØ! Kor blei egentlig den flotte hausten av? :klø: Ikkje lenge igjen til ferietur nå! Litt misunnelig, må eg innrømma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. oktober 2009 #1269 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) *drømmer om høsten som var i fjor* Her har det regnet mye, og sluddet litt.. Endret 8. oktober 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #1270 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei Ananan, dreia og pusilus. Fortsatt strålende sol og nyyydelig høstvær med klare, skarpe farger og crispy luft hos meg. Sender litt av det gode høstværet i deres retning, dreia og pusilus. Her har det nesten ikke regnet i hele høst, men til gjengjeld regnet jo sommeren helt bort. Jeg kjøpte nye gummistøvler for mange uker siden og jeg har fått brukt dem én gang. Kanskje det er det som er trikset for å få fint vær? Kjøpe noe nytt og fint regntøy eller gummistøvler. Litt lat, men deilig start på dagen. Våknet tidlig og måtte stå opp og spise tidlig frokost fordi jeg var så sulten. Så var det ut en liten luftetur med hunden som var flink gutt og bar avisa hjem og fikk sin faste lønn i form av favorittgodbiten. Så tok jeg med meg avisa i senga og har ligget og lest den og slumret fram til nå. Deilig. Kjenner meg fortsatt trøtt og seig i kroppen, så nå må jeg komme meg i dusjen så jeg forhåpentligvis våkner litt. Så er det styring og stelling i heimen som står for tur. En uke til Barcelona i dag! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #1271 Del Skrevet 11. oktober 2009 I dag våknet jeg med migrene, så jeg er rimelig sikker på at tanta kommer denne måneden også. Det er jo som nevnt tidligere bare en teori jeg har basert på da jeg var gravid forrige gang, så jeg kan jo ikke være helt sikker på at jeg ikke er gravid, men temmelig sikker er jeg likevel. IKM er på onsdag, så da får vi se om hun kommer da eller om hun bestemmer seg for å dukke opp noen dager tidligere. Kunne jo gjerne vært foruten denne dumme migrene, men på en måte er det greit å få et lite forvarsel om at tanta er på vei også, så kan jeg senke forventningene og være innstilt på det istedet for å kjenne etter symptomer og være 'innbilt' gravid de siste dagene før IKM. Nå er jeg liksom nullstilt og forventer at tanta kommer. Våknet kl halv to i natt og kjente på hodet at migrenen var på vei. Den første tanken som slo meg var at nei - jeg er ikke gravid. Har siden da sovet og vært halvvåken og småskuffet om hverandre, men nå føles det som om skuffelsen er ferdig bearbeidet og jeg er klar til å se framover. Jeg er aldri lang-sint, lang-skuffet eller noe i lang tid, så det er jo greit. Får meg en liten knekk med en gang, men så går det rimelig fort over. Greit å kunne bruke natten på det da, så slipper det å gå utover dagen i dag. Det er mange fordeler ved å ikke være gravid denne måneden også. Jeg vil jo helst være det, men må jo fokusere på det positive. Som f.eks at jeg ikke kommer til å være trøtt og sliten i Barcelona. Greit å kunne være våken etter kl 20.00 også liksom. Noe jeg så absolutt ikke var da jeg var gravid sist. Dessuten skal vi på konsert på torsdag. Greit å ikke være helt skutt da også, det pleier jo å bli litt sent. Dessuten kan jeg drikke vin i Barcelona, hvis jeg har lyst på det. I starten av november skal jeg ut å reise med jobben, deilig å slippe å være uopplagt da også. Var på den turen i fjor også, som gravid (eller - embryoet var jo allerede dødt da...) og det var ganske slitsomt siden det er lange dager og mye folk å forholde seg til. Nå kommer jeg til å være våken og opplagt OG nesten det beste av alt: turen kommer noen dager etter EL, slik at ventetiden til IKM kommer til å rase avsted og jeg har ikke tid til å lete etter symptomer. Når jeg kommer hjem er det bare få dager til IKM. Så, når alt kommer til alt er det ikke så ille at tanta kommer denne gangen. Men neste gang - DA kan hun bare holde seg borte altså. Alle gode ting er tre, er det ikke? Vi sater på det! Men søren altså! Hadde jeg vært gravid denne gangen, hadde terminen vært en dag før bursdagen min. Hadde en liten drøm om å få baby på bursdagen min, selv om det vel hadde vært liten sjanse for det, som førstegangsfødende pleier man vel å gå over tiden uansett, men det hadde vært så koselig. :rødme: Men igjen, jeg kan jo ikke være heeelt 100 % sikker, så jeg kan jo krysse fingrene for at jeg får meg en positiv overraskelse denne uka. Her renger det i dag. Lurer på om jeg sendte alt det fine været i retning dreia og pusilus? God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 11. oktober 2009 #1272 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei Happy F! Kjedelig med migrenen, håper at teorien din ikke stemmer. Men det kan jo være veldig greit å innstille seg på at TR kommer til IKM, så man ikke blir så lurt av alle symtomene, som jeg erfarer kommer til IKM uansett om det er graviditet eller ei. Håper at du er sliten og slapp i Barcelona jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. oktober 2009 #1273 Del Skrevet 11. oktober 2009 Under ei veke igjen til Barcelona nå! Det er bra du klarar å sjå det positive med tantebesøk denne syklusen også. Det er jo godt å reisa på ferie i ugravid tilstand. Men samtidig gir me ikkje opp håpet ennå! Her renger det i dag. Lurer på om jeg sendte alt det fine været i retning dreia og pusilus? Og eg sender det ikkje tilbake med det aller første. Herlig med litt finvêr igjen etter så lang tid med :regn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. oktober 2009 #1274 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du er virkelig flink til å se det positive i ting altså Men alt håp er jo ikke ute ennå da, selvom migrenen er der Fortsetter å krysser alt jeg har frem til onsdag jeg i allefall Deilig med fint høstvær ja, er heldige her jeg bor også! Tror det lønner seg å kjøpe regntøy eller gummistøvler ja Kjøpte meg nye gummistøvler for noen mnd siden jeg også, og har frem til nå kun brukt dem to ganger eller noe Håper du har hatt en fin dag og at migrenen har gitt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1275 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei jenter! Og takk for at dere, til tross for min følelse, fortsatt er positive på mine vegne. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å reise på tur nygravid og slapp og sliten akkurat, men hvis følelsen min, og særlig med tanke på migrenen stemmer, så er jeg nok ugravid i Barcelona. Så da får jeg bare tenke på alt det positive ved å ikke være gravid på tur - det hjelper faktisk. Så hyggelig at du fikk fint vær da, dreia! Tenk at det hjalp! Jeg tar gjerne en regnværsdag eller to jeg mot at dere får litt fint vær. Så mye sol og finvær som vi har hatt her, så deler jeg gjerne. Håper det varer noen dager nå, det fortjener dere syns jeg. Fortsatt ingen tanta da, men det er jo litt tilig enda. Sist kom hun på dag 27, det er i morgen, men hun pleier å komme på dag 28, så jeg regner onsdag som IKM. I motsetning til forrige måned, så har jeg ikke kjent et eneste murr i magen denne måneden. Nå i ettermiddag har jeg kjent litt svak småmurring til og fra i en times tid, men nå kjenner jeg ikke noe mer. Med småmurringen så kjentes det ut som om tanta var på vei, så da var rett på do da jeg kom hjem fra jobb, men nei - ikke noe tegn til tanta der foreløpig og nå har murringen gitt seg. Nå burde jeg rydde litt her og vaske litt klær sånn at jeg er sikker på at det jeg vil ha med meg til Barcelona er rent. Burde begynne å tenke på hva jeg vil ha med meg også, syns det er litt vanskelig å pakke siden det er varmere der enn her. Snakker vi sommerklær liksom, eller litt vår/høstklær? :klø: Får nok ta med en blanding så jeg er dekke uansatt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. oktober 2009 #1276 Del Skrevet 12. oktober 2009 Snart barcelona på deg jo heldiggrisen!! Godt tanta fortsatt ikke har kommet Fingerkryssingen fortsettes så lenge som mulig! Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 12. oktober 2009 #1277 Del Skrevet 12. oktober 2009 Småmurring var for meg et veldig positivt tegn! Jeg kjente ingenting mellom EL og fram til i går kveld (dagen før IKM). Og da kom og gikk det svake menssmerter i mange timer. Ikke gi opp håpet, selv om jeg vet det er vanskelig! Jeg var bombesikker på at det ikke hadde klaffet denne måneden heller siden jeg ikke hadde noen symptomer. Jeg håper virkelig du har en liten huleboer i magen din igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. oktober 2009 #1278 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei Happy Feet! Altså, vi vil jo helst ha masse symptomer, som det virkelig er hold i, men alle disse symptomene har jo hittil bare vært falsk alarm, så da kan man liksågodt klare seg uten. Hvis man da ikke begynner å lure på at å ikke ha noen symptomer, når man har hatt det tidligere sykluser uten å være gravid, er et symptom i seg selv. Sånn tenker jeg også Et godt bevis på at vi jenter tenker alt for mye. Hihi. Det er godt du er positiv selv om du forventer at tanta kommer denne PP. Jeg håper veeeldig at det ikke stemmer da, og at hun ikke kommer i det hele tatt hos deg! Det er uansett godt at du finner ut litt før du skal på tur, så vet du om du kan nyte vin eller ikke Ikke lenge til tur for deg nå!! Så morro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #1279 Del Skrevet 13. oktober 2009 Masse murring i magen i dag, men fortsatt ingen tante... Det er nesten så jeg ikke tør skrive det, for da kommer hun helt sikkert med en gang. Jeg har trodd hun har vært på gang i hele dag grunnet murringen. Aner ikke hvor mange ganger jeg har vært på do uten egentlig å måtte tisse, bare for å sjekke om tanta har kommet. Har vært like positivt overrasket etter hvert dobesøk, for jeg har vært bombesikker mer enn en gang i dag. ****** Lucky?: Takk for at du krysser fingrene for meg. Håper det gjør susen. Hurra for Barcelona, ja! NÅ er det ikke lenge igjen! Bestee: Da håper jeg murringene i min mage også er et positivt tegn og at det rykende ferske babystøvet jeg lurte til meg inne hos deg i går gjør nytten sin. Jeg har heller egentlig ikke hatt noen symptomer denne måneden. Ingen murring i det hele tatt, før i går og i dag og de ømme brystvortene kom mye senere etter EL enn vanlig. Håååper jeg har en huleboer inne magen min jeg også. :rødme: honning: Godt det ikke bare er jeg som tenker sånn da. ALT kan vri og vendes til et symptom. Veldig glad for at jeg vet svaret enten det er sånn eller sånn før Barcelonaturen. Godt å vite og ikke ta hensyn til at jeg kaaanskje er gravid, og så viser det seg senere at jeg så absolutt ikke er det. Det kjedeligste er å ikke vite. Gode klemmer til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #1280 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg prøver å lure meg selv til å tro at tanta har kommet da, sånn at jeg slipper å gå og lure på hva som skjer. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke helt å lure meg selv til å tro det. Tenker at hvis jeg bare oppfører meg og tenker som om tanta har kommet, så blir det ikke skuffende når hun kommer. For hun har jo liksom kommet allerede, så det var gammelt-nytt. På en måte. Men det funker visst ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå