Happy Feet Skrevet 15. september 2009 Forfatter #1201 Del Skrevet 15. september 2009 Takk for gode ord, honning. Jeg har en fin kveld - nå skal jeg krype opp i sofaen og tilbringe resten av kvelden der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. september 2009 #1202 Del Skrevet 15. september 2009 forsiktig på og håpar migrenen går over snart. Eg må seia du er kjempeflink til å finna noko positivt i ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. september 2009 #1203 Del Skrevet 16. september 2009 Nå er det bare 2 morgener igjen å stå opp tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1204 Del Skrevet 16. september 2009 forsiktig på og håpar migrenen går over snart. Takk, det ble bedre i går kveld, så det hjalp nok. Eg må seia du er kjempeflink til å finna noko positivt i ALT! Så koselig at du syns det! Ting har jo ofte både en positiv og en negativ side, og jeg synes det føles mye bedre når jeg prøver å fokusere på det positive. Nå er det bare 2 morgener igjen å stå opp tidlig ****** Tanta har ikke kommet enda. Det er nesten sånn at jeg ikke tør å skrive det, for da kommer hun vel i det sekund jeg setter punktum på setningen. Hadde veldige murringer i magen på vei til jobb i dag og var helt sikker på at hun hadde kommet da jeg gikk på do på jobb, men nei - ikke noe tante der. Jeg er veldig glad for det, for hun kan egentlig komme når som helst siden det i dag er dag 26 og hun kom på rundt dag 25/26 for en måned siden. Jeg håper hun holder seg borte fram til fredag, eller aller helst i maaange måneder, men med migrenen, så tror jeg ikke det. Lister meg stille ut herfra og håper hun holder seg borte et par dager til. Litt deilig, for jeg er så sikker på at hun skal komme, så jeg er liksom ikke så spent på om det har klaffet som det kanskje er vanlig å være rundt IKM. Litt deilig, ellers hadde disse siste dagene fram mot IKM vært uutholdelige. Jeg er sykt trøtt om dagen, da. Men det mener jeg å huske at jeg var uka før mens sist måned også, så det er sikkert vanlig for meg. Kunne nesten sovnet her jeg sitter... Og så må jeg bare få si hvor takknemelig jeg er for alt ved livet mitt. Jeg har det så bra, både med meg selv og sammen med kjæresten min. Jeg har folk rundt meg som ikke har det så bra om dagen og da blir jeg bare ekstra takknemlig for hvor heldig jeg er som har det så bra. Jeg er utrolig heldig og har verdens beste kjæreste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 16. september 2009 #1205 Del Skrevet 16. september 2009 Veldig spennende her inne om dagen Happy Feet. Jeg håper slik du er gravid og krysser fingrene for deg Og så må jeg bare få si hvor takknemelig jeg er for alt ved livet mitt. Jeg har det så bra, både med meg selv og sammen med kjæresten min. Jeg har folk rundt meg som ikke har det så bra om dagen og da blir jeg bare ekstra takknemlig for hvor heldig jeg er som har det så bra. Jeg er utrolig heldig og har verdens beste kjæreste!! Det er kjempe bra at man har så mye annet å glede seg over midt i prøvingen som kan være ganske så frustrerende. Og så koz at du og kjæresten har det så godt sammen Ha en fin dag, håper virkelig at holder seg unna deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. september 2009 #1206 Del Skrevet 16. september 2009 Og så må jeg bare få si hvor takknemelig jeg er for alt ved livet mitt. Jeg har det så bra, både med meg selv og sammen med kjæresten min. Jeg har folk rundt meg som ikke har det så bra om dagen og da blir jeg bare ekstra takknemlig for hvor heldig jeg er som har det så bra. Jeg er utrolig heldig og har verdens beste kjæreste!! Så godt å høre Spennede dager her inne nå altså Krysser alt jeg har for at det har gått deres vei denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1207 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Rosa76 og Lucky?. Dere koser dere med popcorn, ser jeg! Selv om jeg er litt usikker på om det har klaffet, så er det jo litt spennende, må jeg innrømme. Man kan jo ikke vite hverken fra eller til før tanta har kommet eller man sitter med en positiv test i hånden. Jeg hååååper jo på det siste. Gjør ikke noe om min migrene-teori er feil, for å si det sånn. Fortsatt ikke noen tante. Ser i alle fall ikke ut til at det blir 26-dagers syklus denne måneden, og det er positivt. Jeg vil ha sånne stabile sykluser på 28 dager som jeg alltid har hatt og nå er jeg snart en dag nærmere det. Ellers er jeg dødtrøtt. Jeg klarer knapt å sitte oppreist. Har klart å slepe meg inn på vaskerommet og fått satt på en vaskemaskin. Måtte virkelig ta meg sammen og nå sitter jeg og samler krefter til vasken skal henges opp. Jeg var utrolig trøtt, på samme måte, da jeg ble gravid sist. Hadde det ikke vært for at jeg var like trøtt forrige måned, uten graviditet, ville håpet begynt å stige. Måtte bla meg tilbake i dagboka en måned og der kunne jeg lese at jeg den 19. august var supertrøtt og at jeg den 20. august var så trøtt at jeg ikke orket å søke etter hoteller i Barcelona. Den 22. kom tanta. Kjekt med dagbok! Hadde riktignok jobbet myyye den uka, men likevel... Jeg var like trøtt som nå uten å være gravid, så DEN biter jeg ikke på denne gangen. Jaja, TO dager igjen til helg og snart bare EN dag igjen til IKM fredag! Tror jeg jammen må spise litt popcorn selv, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. september 2009 #1208 Del Skrevet 16. september 2009 Så koselig at du syns det! Ting har jo ofte både en positiv og en negativ side, og jeg synes det føles mye bedre når jeg prøver å fokusere på det positive. ****** Og så må jeg bare få si hvor takknemelig jeg er for alt ved livet mitt. Jeg har det så bra, både med meg selv og sammen med kjæresten min. Jeg har folk rundt meg som ikke har det så bra om dagen og da blir jeg bare ekstra takknemlig for hvor heldig jeg er som har det så bra. Jeg er utrolig heldig og har verdens beste kjæreste!! Eg blir jo berre glad av å lesa her inne, jo! Du beskriv ting så flott og med nydelige ord! :rødme: Og mens eg er innom, må eg finna fram Her er det speeeeennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1209 Del Skrevet 16. september 2009 Neimen, tusen takk for utrolig flott ord, dreia. Blir helt satt ut og rørt, jeg.. Og glad! Det varmer veldig. :rødme: Jeg får skylde på hormoner. Enten er det menshormoner eller kanskje gravidhormoner som gjør at jeg blir blank i øynene og får gåsehud nedover ryggen? Det vil tiden vise... Å ja - kos deg med popcorn. Masse popcorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1210 Del Skrevet 16. september 2009 Nå har jeg fått hengt opp klesvasken, satt på en ny vask og lagt sammen klær som hang tørre på tørkestativet. Nå er jeg helt gåen. :dåne: Kjipt å være så trøtt, men jeg har ikke energi til å irritere meg over det. Sofaen neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. september 2009 #1211 Del Skrevet 16. september 2009 Synes du er flink jeg selv har jeg ikke gjort en dritt i dag Nå er det snart natten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 16. september 2009 #1212 Del Skrevet 16. september 2009 Svipper innom for en oppdatering og forsyner meg, da jeg ser at her spises det Så gøy at dere er i gang igjen! Eller, gøy er muligens helt feil ord, men du skjønner hva jeg mener. Krysser det som krysses kan, skal følge bedre med fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. september 2009 Forfatter #1213 Del Skrevet 17. september 2009 Hei pusilus og Kirin! Veldig gøy å være i gang igjen ja, Kirin. Jeg skjønner hva du mener! Dag 27. Veldig murring i magen i dag på vei til jobb og da jeg gikk på do, kom det litt veldig lys farget utflod på papiret. Så da får vi se om ikke tanta kommer i løpet av dagen. En dag igjen å stå opp tidlig før helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. september 2009 Forfatter #1214 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Merker at tanta er i anmarsj ja.. Jeg blir irritert på alle som skal snakke med meg. Det er jo hyggelig, men jeg kjenner at jeg så absolutt ikke er i humør til koseprat. Vil bare sitte borti kroken min for meg selv, pusle med jobben min og ikke være hyggelig. Men jeg er flink til å ta meg sammen da, så tror ikke folk merker at jeg freser inni meg. :gjeiper: Hurra for stabile sykluser i alle fall. Når jeg ser at så mange har problemer med ustabile sykluser, setter jeg veldig stor pris på mine. Kan bare tanta komme ordentlig nå, så blir jeg ekstra glad! Endret 17. september 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. september 2009 #1215 Del Skrevet 17. september 2009 Merker at tanta er i anmarsj ja.. Jeg blir irritert på alle som skal snakke med meg. Det er jo hyggelig, men jeg kjenner at jeg så absolutt ikke er i humør til koseprat. Vil bare sitte borti kroken min for meg selv, pusle med jobben min og ikke være hyggelig. Men jeg er flink til å ta meg sammen da, så tror ikke folk merker at jeg freser inni meg. :gjeiper: Hurra for stabile sykluser i alle fall. Når jeg ser at så mange har problemer med ustabile sykluser, setter jeg veldig stor pris på mine. Kan bare tanta komme ordentlig nå, så blir jeg ekstra glad! Høres ut som tanta dessverre er på vei sånn som humøret er.... Kjedelig, men du er jo utrolig flink til å se det positive i situasjonen! Håper selvfølgelig ikke hun kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. september 2009 Forfatter #1216 Del Skrevet 17. september 2009 Ja, med det humøret der, så er det ikke vanskelig å skjønne hva som er på ferde. Jeg er rett og slett litt småmuggen i dag. Men det dårlige humøret dukket opp ganske rett etter dobesøket da jeg skjønte at tanta er i komminga, så det dårlige humøret skyldes nok litt skuffelse også. Jeg mistet det meste av håpet tidligere i uka, men det har jo vært en lite håp igjen... Jeg har ikke begynt å blø enda da. Ikke har det kommet noe mer farget utflod heller, men det murrer hele tiden, så jeg regner med at det bryter ut senere i dag. Litt kjipt, men jeg er ved godt mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 17. september 2009 #1217 Del Skrevet 17. september 2009 Masse å oppdatere seg på her inne etter å ha vært mer eller mindre borteværende i lang tid... kjedelig at tanta er på vei da! Men du er virkelig flink til å fokusere på de positive tingene *imponert* Og stabil syklus er ikke alle forunt, så hurra for det Håper du får en fin dag og at humøret blir bedre - bare en dag til HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. september 2009 Forfatter #1218 Del Skrevet 17. september 2009 Hei Ananan, koselig å se deg her igjen! Ja, kjipt med tanta, men jeg får glede meg over det jeg kan. Stabil syklus er jo veldig bra! Bare tanta kan komme ordentlig nå. Nå kommer det brunt, men ikke noe rødt enda... Blir redd for at jeg ikke skal blø noe særlig igjen, men jeg har jo blødd flere ganger nå, selv om det ikke har vært mye, så har det i alle fall vært blod, så får håpe det kommer etterhvert. Før, da jeg hadde mer ordentlig tante med masse blod om smerter, pleide det vel å lure litt sånn i begynnelsen, så kanskje den gamle tanta har kommet tilbake? Det er lov å håpe. Ingen ting hadde gjort meg mer glad. Jo, selvfølgelig at tanta ikke hadde kommet i det hele tatt, men det er jo ikke noe å gjøre med nå. Jaja, oppdateringer på menge og farge kommer, så følg med. Huff, hva man skal skrive om! Humøret har heldigvis kommet seg litt utover dagen. Slitsomt å være sur! Men jeg føler meg trøtt og laaaat. Godt det er helg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. september 2009 #1219 Del Skrevet 17. september 2009 Hurra for stabile sykluser i alle fall. Når jeg ser at så mange har problemer med ustabile sykluser, setter jeg veldig stor pris på mine. Kan bare tanta komme ordentlig nå, så blir jeg ekstra glad! Ja vær glad for at syklusene er stabile i allefall Jeg vet alt om møkkasykluser Men skulle jo helst sett at tanta di holdt seg laaangt borte fra deg nå :gråte: Venter spent på blodige eller ikke blodige detaljer Ha en fin kveld og håper humøret stiger litt utover kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. september 2009 Forfatter #1220 Del Skrevet 17. september 2009 Ja, huff Lucky?. Dessverre vet du alt om møkkasykluser. Det må være veldig frustrerende, så jeg er jo heldig, tross alt. Men jeg skjønner ikke så mye av det som skjer der nede... :klø: Det kommer nesten ikke noe, bare bittelitt brunt på papiret og det er det?! Jeg får satse på at det kommer mer i morgen, ellers skjønner jeg ingen ting. Skal dette være alt, så har jeg mindre brunt enn jeg hadde da jeg ikke hadde mens pga restene. Kommer det ikke noe mer i løpet av morgendagen, kjøper jeg en test og tester på lørdag. Ikke fordi jeg tror jeg er gravid, men bare for å ha gjort det sånn at jeg helt kan utelukke graviditet. Beggynner jo å lure litt, liksom... Merkelig. Skal tanta komme, får a komme ordentlig! Ha en fin kveld du også, Lucky?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå