Happy Feet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1181 Del Skrevet 14. september 2009 :Gjesp: Men, "bare" fire morgener igjen å stå opp tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. september 2009 #1182 Del Skrevet 14. september 2009 æsj, 5 igjen på meg denne uka. Har frisørtime kl 9 på lørdagen pga vi skal i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1183 Del Skrevet 14. september 2009 æsj, 5 igjen på meg denne uka. Har frisørtime kl 9 på lørdagen pga vi skal i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1184 Del Skrevet 14. september 2009 Det føles som om jeg fortsatt ikke har våknet enda. Senga mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. september 2009 #1185 Del Skrevet 14. september 2009 Det føles som om jeg fortsatt ikke har våknet enda. Senga mi! Håper du har våknet litt nå da Flink du har vært som har ryddet i klesskapet da! Deilig det Godt å høre at det er fler som er litt shoppinggale her også Glemmer veldig fort det som henger i skapet når jeg er ute å handler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. september 2009 #1186 Del Skrevet 14. september 2009 Glad jeg kunne være til inspirasjon! Jeg er også veldig glad i klærne mine og har mer enn nok av både topper, singletter, cardigans og for å ikke snakke om skjerf og sjal! Har store problem med å kaste selv om det ikke er brukt på årevis. Jeg kan jo få bruk for dem... Men innimellom MÅ en bare rydde plass til det nye! Og så håper jeg at noen får nytte av mine gamle ting. Du må jo ha noe å shoppe i Barcelona å da! Sikkert masse lekkert der tenker jeg! Og så er det litt gøy å ha noe som ikke alle andre har. (Selv om vi har de fleste kjedene i Norge nå og folk flest reiser mere.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1187 Del Skrevet 14. september 2009 Hei Lucky? og Missiw! Godt å høre at det ikke bare er meg som er shoppegal og som aldri klarer å kvitte meg med klær. Det kunne jo hende jeg får bruk for det ja, selv om det har ligget der ubrukt i flere år. Jeg skjønner jo innerst inne at det aldri kommer til å skje, men... Må bare være streng og se realiteten i øynene noen ganger og det føles godt, men jeg klarer ikke kaste det i sånne containere selv da, kjæresten må gjøre det, ellers begynner jeg å ta en siste titt på ting som skal leveres og så angrer jeg meg og kommer tilbake med halvparten. Fortsatt ganske trøtt. Og jeg begynner jo selvfølgelig å tenke symptomer... Jeg er: trøtt, har ømme brystvorter, og det murrer og murrer i magen, ...men det er jo også typiske tegn på tantebesøk, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. I det ene sekundet føler jeg meg gravid og i det neste sekundet føler jeg det som om tanta er på vei. Ikke lett å bli klok på kroppen sin. Men. En ting slo meg i dag. Luktesans. Det var ei på jobben som hadde så grusomt dårlig ånde, at jeg måtte holde pusten og trekke meg unna. Og så senere, støtte jeg på ei som lukta så forferdelig svette, så jeg måtte holde pusten igjen. Men det kan jo bare hende de lukter generelt dårlig og at det er noe som alle lukter. Eller er det plutselig jeg som har fått veldig god luktesans? :klø: Jeg har jo ikke noe å sammenlikne med akkurat, jeg lukter jo kun det jeg selv lukter, så det gjør meg jo ikke noe klokere akkurat. Husker det var et par ganger jeg tenkte over luktesansen før jeg visste at jeg var gravid sist også, men igjen - det kan jo hende det ikke hadde noe med graviditeten å gjøre. Det kan jo bare ha luktet sterkt. Da jeg var på vei hjem i dag, hadde jeg jo begynt å tenke på det med luktesans og gikk og sniffet i lufta som en sporhund overbevist om at jo, jeg lukter bedre. Men jeg er ikke så overbevist om det nå akkurat, det kan nok bare være ønsketenkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1188 Del Skrevet 14. september 2009 Uansett, symptomer eller ikke. Det er ganske fasinerende hvor mye graviditet opptar tankene mellom EL og IKM. Jeg vil jo ikke tenke på det, men det hjelper jo ikke hva jeg vil. Jeg tenker på det 24/7. Men det er egentlig litt småkoselig også, å ha alle disse tankene i hemmelighet, mens alle rundt meg ikke har den fjerneste anelse om hva som kretser rundt i hodet mitt. Det skulle vært sånn at man kunne programere seg til å glemme at man prøver å bli gravid. Og så når tanta ikke dukker opp, så legger man ikke merke til det, før en ukes tid etter, fordi man ikke går rundt og husker på når hun skal kommet. Man begynner å tenke en uke over IKM at, er det ikke lenge siden tanta har vært her nå? (Regne etter) Jo sannelig, hun skulle vært her for en uke siden. Jaja, får jo ta en test da, kanskje? Og så er det sånn man får vite at man er gravid, uten å overanalysere alt fra luktesans til hver minste gjesp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. september 2009 #1189 Del Skrevet 14. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1190 Del Skrevet 14. september 2009 Hyggelig å endelig kunne bidra til litt popcorn-spising, etter at jeg selv har spist popcorn rundt i dagbøkene i over et halvt år uten noe action her. ****** Fortsatt trøtt. Tror jeg går og legger meg snart. Skal i alle fall fjerne sminke, pusse tenner og sånn og så legge meg til på sofaen og se på valgsending, så er det bare å krype til køys når øynene ikke klarer å holde seg oppe lenger. Har en følelse av at det ikke er så veldig lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. september 2009 #1191 Del Skrevet 14. september 2009 Det skulle vært sånn at man kunne programere seg til å glemme at man prøver å bli gravid. Og så når tanta ikke dukker opp, så legger man ikke merke til det, før en ukes tid etter, fordi man ikke går rundt og husker på når hun skal kommet. Man begynner å tenke en uke over IKM at, er det ikke lenge siden tanta har vært her nå? (Regne etter) Jo sannelig, hun skulle vært her for en uke siden. Jaja, får jo ta en test da, kanskje? Og så er det sånn man får vite at man er gravid, uten å overanalysere alt fra luktesans til hver minste gjesp. Hei Happy Feet! Dette stemmer jeg også for!! Ser ut som du hadde ei veldig fin helg. Rydding i klesskapet ja... Det skal jeg sette på "to do"-lista mi jeg også! Høres godt ut å få rydda litt, og da får man jo littegrann bedre samvittighet når man kjøper noe nytt også Når er IKM hos deg? Kan ikke være langt unna nå? Spennende var det her hvertfall. Håper at det snart klaffer hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. september 2009 #1192 Del Skrevet 14. september 2009 :popcorn: Eg treng ikkje dra til seters for å gjera meg feit når det er så mange spennande dagbøker her inne på KG. Innom med ein natta- Håpar du er minst like trøytt i morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. september 2009 #1193 Del Skrevet 14. september 2009 Slenger meg med i spiningen her på kveldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. september 2009 Forfatter #1194 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hei jenter, så koselig at dere følger spent med. Men nå er jeg redd det ikke er så spennende lenger. Jeg våknet nemlig med migrene i dag, som pleier å være et sikkert tegn på at tanta er rett rundt hjørnet. Og, da jeg var gravid og hadde masse hcg i kroppen, hadde jeg ikke migrene en eneste gang, heller ikke da jeg hadde restene og produserte litt hcg, så jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid. Det føles helt greit, men litt skuffet er jeg jo. IKM er ikke før sånn ca fredag, så hvis tanta kommer nå, blir jeg i alle fall spart for overanalysering av lukter, pupper, mitt eget energinivå, murring i magen osv. Bedre å bli klar over at det ikke har klaffet allerede nå, enn å bli holdt på pinebenken fram til fredag. Men jeg lurer litt på hvorfor jeg eventuelt har fått så korte sykluser? :klø: Jeg har alltid hatt sykluser på nøyaktig 28 dager. Sist var den bare 25/26 dager og hvis jeg får mensen i dag/ i morgen, er det nok en syklus på 25/26 dager. Jeg mistenker Vitexen. Dette er andre måned med det. Jeg begynte med det etter at jeg sluttet med hormoner, fordi jeg tenkte at det sikkert var bra for den skrøpelige livmorslimhinnen min og for å få ting litt mer i orden etter alt tullet. Nå er jeg usikker på om jeg vil fortsette... Jeg får se når tanta kommer før jeg bestemmer meg. Har vært så greit med så stabile sykluser, men når plutselig den blir klusset til også, liker jeg det ikke. Som sagt, det føles helt greit at tanta kommer. Etter så lang tid, nærmere ti måneder med først graviditet og deretter rester, er jeg sikker på at kroppen min setter pris på å ikke være gravid på en stund, så jeg får se på hver måned uten graviditet som positivt for kroppen min og at den for hver måned som går, blir mer og mer klar for en ny graviditet. Neste måned, så må jeg huske at murring i magen hver dag, ikke har noe med graviditet å gjøre. Denne gangen har det som sagt murret mye, hver dag, og akkurat det fikk meg til å håpe litt ekstra. Jeg håper i alle fall murringen er et tegn på at det har skjedd noe i kroppen min og at livmorslimhinna mi denne gangen er skikkelig tykk og god og at tanta kommer for fullt med masse smerte og blod. Det var sånn jeg hadde det før graviditeten (og hatet det, selvfølgelig), så jeg ser på det som et sunnhetstegn. Og så må jeg huske på, neste gang, at om folk lukter vondt, så lukter de nok bare vondt - det har ikke noe med at jeg har fått superluktesans å gjøre. Tanta har ikke kommet enda, men jeg snakker som om hun har kommet, for jeg er sikker på at hun er rett rundt hjørnet. ****** :popcorn: Eg treng ikkje dra til seters for å gjera meg feit når det er så mange spennande dagbøker her inne på KG. Endret 15. september 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. september 2009 Forfatter #1195 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har rimelig vondt i toppen i dag da :slår: , så noen god dag, det er det ikke. Men, jeg husker fortsatt hvor glad jeg var da jeg fikk migrene og kroppen min endelig ble normal da jeg hadde fått fjernet restene, så jeg får huske på det og sette pris på at kroppen min er seg selv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 15. september 2009 #1196 Del Skrevet 15. september 2009 Hei Er flere måneder siden jeg var innom deg! Håper alt går bra, ser du er i gang med prøvinga for fullt Krysser fingrene for deg og håper det klaffer snart! Blir spennende å følge med deg fremover! Ha en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. september 2009 #1197 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Så dumt med migrene da, men er jo ikke sikkert det ikke har klaffet alikevel da Velger å leve i troen frem til tanta viser seg hos deg jeg da Kjør på murringer og luktesans Endret 15. september 2009 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. september 2009 #1198 Del Skrevet 15. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. september 2009 Forfatter #1199 Del Skrevet 15. september 2009 Hei LinKri! Så hyggelig å se deg igjen her! Alt står bra til med meg og jeg er veldig glad for å være i gang med prøvinga igjen. Spennende tider! Tusen takk for fingerkryssing. Jeg krysser fingrene for deg også og håper det klaffer snart for oss begge. Så bra du fortsatt har troa, Lucky?. Jeg mista det meste av den da jeg våknet med migrene i dag. Alt håp er jo ikke ute før tanta har vist seg, men jeg har min teori angående graviditet og migrene, så vi får se om den stemmer. Foreløpig har tanta holdt seg unna i alle fall, men IKM er jo heller ikke før fredag da, så hun har god tid på seg enda. Jeg skal være glad bare hun holder seg borte til fredag, jeg, for da er jeg i alle fall tilbake på den trygge og gode 28- dagers syklusen. Kjenner jeg lusa på gangen rett, så dukker a nok opp i morgen. Kjør på murringer og luktesans Takk for klem Gossip girl. En god klem hjelper alltid! Ha en fin kveld, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. september 2009 #1200 Del Skrevet 15. september 2009 Hei Happy Feet Så dumt med den migrena som kom da Satser på at det fremdeles er håp hos deg, og hvis ikke så får du hvertfall en bekreftelse på at kroppen din er normal igjen Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå