Rosa76 Skrevet 11. september 2009 #1161 Del Skrevet 11. september 2009 Spennende mot IKM da Happy Feet, heier på deg Ikke lett å si om det er PMS eller graviditet, og når man går slik å kjenner etter så er det utrolig mye man legger merke til. Jeg er helt forvirret etter to prøveperioder hvor kroppen oppførte seg veldig forskjellig. I PP2 var jeg kvalm siste uken før TR, og da begynnte jeg jo å lure. Men neida, var ingen graviditet gitt Så for meg var det nok bare psykisk. Blir skremt over hvor påvirket kroppen blir av denne prøvingen... Men lærer jo masse om kroppen da, det er jo positivt. Nå venter jeg bare på at skal stikke til bloksberg og bedre lykke i PP3. Masse babystøv til deg Happy Feet, du fortjener virkelig å lykkes nå Ha en kjempe fin helg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. september 2009 #1162 Del Skrevet 11. september 2009 Spennende tid Ha en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 11. september 2009 #1163 Del Skrevet 11. september 2009 Endelig heeegl!! Og litt ekstra frem mot IKM, spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. september 2009 #1164 Del Skrevet 11. september 2009 Heeeeeelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1165 Del Skrevet 11. september 2009 Hei jenter! Takk for hilsener. Ønsker dere alle sammen en super helg! Endelig helg! Fredag ettermiddager er herlige. Hele helga ligger blank og ubrukt foran meg. En utrolig deilig følelse. Helga ble startet med litt shopping. Skulle en tur innom byen for å kjøpe det nye Jay-Z albumet, og jammen var det ikke litt mer enn en cd som ble med meg hjem. Jeg har kjøpt støvletter til under kneet. Semskede, sorte og veldig kule (det trengte jeg... :gjeiper:). Var en tur innom Vila og der fant jeg en sånn vest i grå "pels". Syns de er kule, men da jeg prøvde den, ble jeg litt usikker for den ruver jo litt og det er litt uvant, så jeg tenke at jeg skal være fornuftig og tenke på det. Den fornuften varte helt til jeg kom ut av prøverommet. Damen spurte om den passet og jeg sa hva jeg tenkte og at jeg tror jeg skal tenke på det. Men så tar frykten tak i meg, tenk om den blir utsolg innen jeg får bestemt meg. Jeg spør damen om de akkurat har fått de inn og damen sier ja, de kom i dag og de kommer nok til å gå fort, for de er jo så kule og veldig billige, bare kr 249,-. Jeg kjenner jeg blir veldig redd for at de skal bli revet bort i helga og vips, så hører jeg meg selv si: Jeg kjøper den nå jeg! Det var den fornuften! Prøvde den nå når jeg kom hjem igjen med mer riktig tilbehør og de nye støvlettene og det var så fint så, så jeg er godt fornøyd. Og den var jo billig da, så det var jo nesten som å få den gratis... :gjeiper: Og så var jeg innom Cubus en tur, der var det topper og tights - ta to, betal for tre, og jeg slo til, for jeg trengte litt basic topper. Godt fornøyd med dagens fangst. Men nå, nå skal jeg spare til jeg skal til Barcelona, altså... ... nå skal jeg lage middag med selskap av Jay-Z og nyte den deilige fredagsfølelsen. God fredag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. september 2009 #1166 Del Skrevet 11. september 2009 Og så var jeg innom Cubus en tur, der var det topper og tights - ta to, betal for tre, og jeg slo til, for jeg trengte litt basic topper. ta to, betal for tre var jo et skikkelig røverkjøp må jeg si Deilig med litt shopping da! Sånne vester er tøffe ja, og det var jo kjempebillig Blir fort utsolgt til den prisen, så du skal være glad for at du tok den nå Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1167 Del Skrevet 11. september 2009 ta to, betal for tre var jo et skikkelig røverkjøp må jeg si Ja, et skikkelig røverkjøp. Ikke rart jeg slo til. Haha, litt surrete gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1168 Del Skrevet 12. september 2009 Det murrer og murrer og murrer i magen. Akkurat den murringen gjør meg litt usikker på hva som skjer i magen min. Det pleier da ikke murre så lenge før mensen? :klø: Det pleier å murre litt før det bryter ut, men nå har det murret hele uka og det er fortsatt nesten en uke til tanta er ventet. Hmmm. Tenk om? Nei, jeg tør ikke tenke på det engang. Vil ikke bygge opp forventningene for så å bli skuffet. Min søster var innom i går. Hadde kjøpt seg så utrolig fin rød kåpe fra H&M. Fikk lyst på sånn jeg også... Den var superfin og skikkelig fresh i fargen. Trenger egentlig en kåpe siden mine begynner å bli utslitt, har hatt mine i flere år, så det trenger jeg faktisk. Men kjøper jeg rød, er det jo nesten sånn at jeg trenger svart også, for å ha en litt mer nøytral en. Hmmm... :klø: Så var det det med å spare penger da! Dette ser ut til å bli nok en nydelig høstdag. Høsten er fantastisk når været er som nå. Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1169 Del Skrevet 12. september 2009 Hatt et skikkelig KG-raid på morgenen i dag, jeg. Koselig å oppdatere seg i litt dagbøker, har ikke blitt så veldig god tid til det i det siste. Inspirert av Missiw sin rydding i klesskapet, tror jeg at jeg skal gå i gang med mitt eget i løpet av helga... Der er sommerklærne fortsatt. Sommerklærne som har vært aaalt for lite brukt i sommer. Dum sommer! Men nå er det høst og det er jo så fint ute, så nå er det sånn at jeg nesten glemmer alt det dårlige været som har vært. Dette er en fin tid, høsten er fantastisk! Tror nok det er på tide med en liten opprydding i skapet ja, få fram høstklærne igjen! Husker jeg hadde mange tanker da jeg ryddet bort høstklærne i vår. Jeg lurte på hvor jeg kom til å være i prøververdenen da det var på tide å grave fram høstklærene igjen. Jeg er veldig glad for at ting har gått framover siden da og at jeg er her jeg er i dag. Ferdig med hormonkur, tilbake i gamet og lykkelig og spent på om det spirer og gror i magen min. Nå er det bare å lure på hvor jeg er i livet når det er på tide å pakke fram vår og sommerklærne igjen. Forhåpentligvis er det ikke et klesplagg som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 12. september 2009 #1170 Del Skrevet 12. september 2009 Så gøy med masse nye klær!! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1171 Del Skrevet 12. september 2009 Veldig gøy med nye klær! Nå blir det moro å stå opp til uka, alltid mye mer moro å stå opp når det er nye klær som venter på å bli tatt i bruk. Ja, glad i klær. Takk for det, jeg har hatt en fin dag og har planer om å gjøre resten av kvelden like bra. Helger er deeeilig! Håper du også har hatt en fin lørdag, Golden Girl (ja, jeg ser du ikke har fått byttet navn enda... det var da fælt til lang tid det skulle ta) og at resten av kvelden blir like så. ****** Angående ny kåpe. Jeg skal prøve å drøye den til jeg skal til Barcelona! Må jo ha noe å shoppe der også, kan jo ikke ha shoppet ferdig hele høst/vintergarderoben. Kjekt å kunne se etter noe som jeg virkelig trenger, da får jeg litt bedre samvittighet for shoppingen. Skal prøve på det i alle fall, snart bare 4 uker til vi skal reise nå, så burde klare å holde meg på matta fram til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 12. september 2009 #1172 Del Skrevet 12. september 2009 Tror nok det er på tide med en liten opprydding i skapet ja, få fram høstklærne igjen! Husker jeg hadde mange tanker da jeg ryddet bort høstklærne i vår. Jeg lurte på hvor jeg kom til å være i prøververdenen da det var på tide å grave fram høstklærene igjen. Jeg er veldig glad for at ting har gått framover siden da og at jeg er her jeg er i dag. Ferdig med hormonkur, tilbake i gamet og lykkelig og spent på om det spirer og gror i magen min. Det husker jeg veldig godt at du tenkte også - nesten som om det var i går Håper det spirer godt i magen din nå, da hadde jeg blitt glad Ellers skjer det jo uansett snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. september 2009 #1173 Del Skrevet 12. september 2009 Spennende tider! Hadde selv veldig rare erfaringer med murringer og symptomer i tida mellom EL og IKM. Første aktive PP etter SA (med pause) kjente jeg så utrolig mye symptomer og murringer. Men så kom TR. Måneden etter kjente jeg litt, men følte meg så lurt fra måneden før at jeg var sikker på at det var menssmerter, men så kom det bare en mini TR/festeblødning?? Og to streker etter hvert! Så det er jammen ikke lett å vite når det er ting på gang, og når det er TR på gang. Min erfaring var at jeg kjente noe uansett. Definitivt spennende her inne, og må si meg enig at det var ikke så veldig gunstig kjøp med kjøp 2 betal for 3 Så deilig med ferietur innen rekkevidde. Var selv i Barcelona på denne tiden i fjor, og det var deilig å dra til varmere strøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 12. september 2009 #1174 Del Skrevet 12. september 2009 Enig i at høsten er fin, og i dag har det vært en knall fin høstdag på Østlandet Vært mange timer ute i skogen i dag, og det var så deilig og jeg kjente at humøret steg jo lenger jeg var ute Fikk tatt noen fine høstbilder, og plukket masse sopp. Så i kveld ble det nystekt sopp til biffen vår Jeg ble litt inspirert av deg og ryddingen i klesskapet, så får se om jeg får gjort det i morgen. Jeg trenger sårt litt høstklær også, får vel komme meg ut på shopping snart igjen. Sist ble det jo bare sommerklær... Ellers håper jeg murringen i magen din betyr at det er en liten spire der Håpe Håpe Håpe!!!!! Fortsatt fin helg Happy Feet Stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. september 2009 Forfatter #1175 Del Skrevet 13. september 2009 Hei jenter! Nei, det føles så absolutt ikke lenge siden jeg ryddet bort vinterklærne,Cuba og så er det faktisk mange måneder siden. Tida flyr altså, særlig når man tenker tilbake. Håper også det spirer og gror i magen min, eller at det skal gjøre det snart. Jeg vet i alle fall at jeg kan bli gravid, og det tror jeg gjør at jeg ikke stresser så med det, som jeg kan tenke meg jeg ville gjort hvis jeg ikke hadde visst. Jeg blir gravid igjen når kroppen er klar for det, og det er den forhåpentligvis nå, eller ganske snart. Estrella, husker veldig godt de to periodene dine og hvor lite du ville la deg lure den pp'en du ble gravid. Noe skjer i alle fall i magen min med all denne murringen, men om det er graviditet eller tanta som lurer, det vil tiden vise. Blir jo sånn at jeg kjenner ekstra godt etter og for alt jeg vet, kan jeg ha hatt samme murringen tidligere uten å legge merke til det. Nå legger jeg jo merke til den minste lille forandring, selv om jeg prøver å la være. Letter sagt enn gjort, men om en uke burde jeg ha svaret. Spennende! Høres ut som du hadde en fin høstdag i går, Rosa76. Når jeg leser om turen din, bildene dine og soppen, er det nesten sånn at jeg kjenner høstlukta og sola som varmer i ansiktet. Var en superfin dag i går. Jeg gikk gjennom byen til og fra trening og det var fantastisk nydelig ute. Man blir så glad av sånne dager! Bra vi kan inspirere hverandre til klessrydding og sånn, jeg ble veldig inspirert av Missiw. Fikk ikke gjort det i går, men det står høyt oppe på lista over dagens gjøremål. Gleder meg til å få et fint, ryddig og oversiktelig skap igjen uten klær som kun tar opp hylleplass og tar oppmerksomheten bort fra de klærne jeg faktisk kan bruke. Ønsker dere alle en fin søndag! ****** Dette ser ut til å bli en deilig, halvveis lat søndag. I motsetning til forrige søndag hvor jeg ble irritert fordi det var så mye jeg ville gjøre, men ikke orket, har jeg i dag planer om å ta livet litt mer med ro. Nå skal jeg rigge meg til på sofaen og kose meg med god samvittighet. Huset er skinnende rent og pent, så det er ikke noe som haster. En god følelse. Har som nevnt planer om rydding i klesskapet senere i dag, men det er ting jeg egentlig koser meg med, så det ser jeg ikke på som så store jobben. Og så skal jeg stemme i dag da! Og så er det fotballkamp på TV kl 18.00. En fin og lat søndag uten alt for mange planer. Nå er blir det Lipstick Jungle på tv - har to usette episoder jeg gleder meg til å kose meg med. O' herlige søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2009 #1176 Del Skrevet 13. september 2009 God siste rest av helg Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. september 2009 #1177 Del Skrevet 13. september 2009 Men nå er det høst og det er jo så fint ute, så nå er det sånn at jeg nesten glemmer alt det dårlige været som har vært. Dette er en fin tid, høsten er fantastisk! Synes også sommeren har gått altfor fort, men høsten er nydelig også! Særlig når vi har så deilig vær som vi har her :rødme: Kos deg med rydding i klesskapet. Deilig å få tatt et skikkelig tak der noen ganger. Tok mitt for et par uker siden og det resulterte i en hel søplesekk med klær til fretex Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. september 2009 Forfatter #1178 Del Skrevet 13. september 2009 God siste rest av helg Happy Feet Takk, i like måte. Kos deg med rydding i klesskapet. Deilig å få tatt et skikkelig tak der noen ganger. Tok mitt for et par uker siden og det resulterte i en hel søplesekk med klær til fretex Ha en fin søndag Jeg koste meg - har ryddet og fjernet så mye. Kjempedeilig! En fortsatt fin søndag til deg også. ****** Da er klesskapet ferdig ryddet med hard hånd. Det resulterte i en liten kastehaug, en kjempehaug til Fretex og en haug som lillesøster kan få se på før det eventuelt havner i Fretexhaugen. Veldig deilig å få kvittet seg med klær jeg ikke har brukt på lenge. Alle plagg som ikke har vært brukt på en stund ble prøvd og tittet på med kritisk blikk før de havnet i skapet igjen eller i Fretex - eller søsterhaugen. Jeg følte meg veldig flink og streng. Har jeg ikke brukt det på at år, tviler jeg på at jeg kommer til å bruke det i nærmeste framtid, det er liksom en grunn til at det ikke blir brukt. Men så er jeg liksom så glad i klærne mine også, så det er ikke så lett å være så streng, men nå som det er gjort, føles det veldig deilig! Og så har jeg fylt på med høst- og vinterklær. Og la meg si det sånn, jeg trenger ikke handle stort i høst/vinter... Det er bare å huske det når jeg er i en butikk og jeg ser noen fine plagg som skriiiker etter å bli med meg hjem og jeg plutselig, for et kort øyeblikk, har glemt alle klær jeg har hjemme. Jeg MÅ bli flinkere der, altså... Nå har jeg akkurat vært og stemt. Jeg føler meg liksom så høytidelig der jeg marsjerer målrettet mot stemmelokalet for å gjøre min borgerplikt. Det var kjapt gjort, jeg tok det partiet jeg skulle, uten å endre noe på lista, brettet, fikk det stemplet og puttet det oppi urna og da jeg kom ut, slo det meg - tok jeg riktig parti? Jeg dobbeltsjekket liksom ikke, så da ble jeg usikker, men jeg kan da ikke ha grafset tak i feil parti? Jeg er litt kontrollfreak og siden jeg ikke dobbeltsjekket, ble jeg plutselig usikker. Men jeg har nok stemt det jeg skulle, jeg er bare litt skudd i tankegangen min. Nå er det forball på tv! Heia laget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2009 #1179 Del Skrevet 13. september 2009 Så flink du har vært å rydde skapet Bør rydde i seksjonen med treningsklær jeg. Jeg pleier å være superkritisk når jeg prøver klær i butikken, og det har resultert i at jeg ikke har kjøpt meg andre gensre enn treningsgensre de siste fire årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1180 Del Skrevet 14. september 2009 Så flink du har vært å rydde skapet Bør rydde i seksjonen med treningsklær jeg. Jeg pleier å være superkritisk når jeg prøver klær i butikken, og det har resultert i at jeg ikke har kjøpt meg andre gensre enn treningsgensre de siste fire årene. :dåne: Oi, ikke kjøpt genser på fire år? Lurer på hvor mange gensere og topper jeg har kjøpt på fire år, jeg... Kunne lært litt av hverandre, vi da. Jeg trenger så absolutt å bli litt mer kritisk til det å handle nye klær, så kunne du fått en liten dose av min løssluppenhet i klesbutikker. Men treningstopper, det er noe jeg trenger flere av, der finner ikke jeg så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå