Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Lat søndag - akkurat slik eg likar det... :sjenert: Eg sit nå her på sofaen og strikkar og syr. :fnise:

Håpar energien kjem tilbake til deg snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig lei meg for at du er på vent for tida, men koselig at du vil bruke energien din til å heie på meg. Så håper jeg at jeg kan strø om meg med babystøv hos deg når dere kan prøve igjen! :rødme:

:klemmer:

Så søt du er :klemmer: Godt vi kan dele på oppgave litt ja, først heier jeg på deg og så gir du meg masse babystøv når jeg trenger det ;)

Kjedelig med lat søndag når du ikke vil være lat da... :( Håper du har hatt en fin søndag uansett og at energien har steget litt i løpet av kvelden :)

Moro med shopping da, og ja bare nyttige ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :klemmer:

Søndagen ble ikke så verst likevel. Da jeg endelig fikk tatt meg selv i nakkeskinnet og kommet i gang, kom energien litt snikende. Ikke mye, men i alle fall nok til at jeg orket å støvsuge, vaske litt klær og legge sammen klær (som hadde hengt til tørk siden forrige helg... :sjenert:) og ryddet litt her og der. Så kunne jeg slappe av senere med god samvittighet. :Nikke: Altså, jeg elsker late søndager jeg også og har så absolutt ikke noe i mot det, men det er så kjedelig når det er husarbeid jeg har planlagt å gjøre, fordi det er høyst nødvendig, og så har jeg ikke ork til å gjennomføre det i det hele tatt. Da er det liksom ikke så koselig å late seg på sofaen, før i alle fall noe av det er tatt.

Men jeg fikk gjort litt, og jeg fikk latet meg, så da ble ettermiddagen og kvelden ganske fin likevel. ;)

Mange tanker om dagen. Eller, jeg prøver egentlig ikke å tenke, men tankene sniker seg inn på meg likevel. Det dreier seg jo selvfølgelig om graviditet her jeg er mellom EL og IKM. Prøver å ikke kjenne etter mulige tegn, men det er jo helt umulig. I går og i dag har det murret mye i magen og det kan jeg ikke unngå å legge merke til og jeg begynner selvfølgelig å lure på hva denne murringen er... Har jeg kjent det på denne tiden før? Eller er det helt nytt? Kjente jeg tidlig murring da jeg var gravid? Kjenner meg også litt støl i magen. Hmmm, jeg prøver som sagt å ikke tenke på det/ ikke kjenne etter, men det er lettere sagt enn gjort.

Ellers føler jeg meg veldig avslappet til det om det har klaffet denne gangen eller ikke. Etter alt styret og jakten på tanta, er jeg fortsatt der at jeg setter pris på besøk av tanta og at jeg ser på det som et sunnhetstegn. Så skulle tanta komme, og gjerne med enda mer blod en tidligere, blir jeg glad for det også. En slags vinn/vinn situasjon. :tommelsmil: Jeg blir glad for både det ene og det andre utfallet, men jeg lurer likevel veldig på, og drømmer om, at det spirer i magen min. :rødme:

Ellers, veldig trøtt i dag... Tror jeg må gå og lage meg en sterk kopp te til. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers føler jeg meg veldig avslappet til det om det har klaffet denne gangen eller ikke.

En slags vinn/vinn situasjon. :tommelsmil: Jeg blir glad for både det ene og det andre utfallet, men jeg lurer likevel veldig på, og drømmer om, at det spirer i magen min. :rødme:

Så deilig da, Happy Feet! Klart du er spent og håpefull, men jeg er glad for å lese at du er så positiv til å få tante-besøk.

Sender over mange håpefulle klemmer! (Og krysser fingra litt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende tider! :) Det er en stund til IKM, Cuba. Jeg tror jeg hadde EL for 5-6 dager siden, så det er jo fortsatt veldig tidlig og alt for tidlig å kjenne noen symptomer. Men blir litt nysgjerrig på den murringen, kan ikke huske om det har pleid å murre i magen noen dager etter EL, eller ikke... Blir litt sånn at jeg overanalyserer alt jeg kjenner i kroppen og sikkert legger merke til ting jeg ikke ville ofret en tanke tidligere. :gjeiper:

Ja, det er veldig deilig, Missiw. Følte meg mye mer stresset med det å bli kjapt gravid igjen etter MA'en, for å på en måte ta igjen det tapte. Men nå har det gått så lang tid og jeg har på en måte blitt prøver helt på nytt og mer nyter det å være fersk prøver. Koser meg med min kjære og tankene på hva som kan skje, uten at det styrer hverdagen min. Det er veldig godt. Takk for håpefulle klemmer og fingerkryssing. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var denne arbeidsdagen over og det er 3 dager igjen til helg! :danse:

Har murret fælt i magen i hele dag, men senere på dagen i dag har murringen blitt mer erstattet av stølhet. Jeg føler meg veldig stiv og støl i magen. Tror ikke akkurat det er noe symptom, det er vel alt for tidlig, men jeg skriver det ned, så har jeg det til en eventuell ny syklus neste måned. Da kan jeg bla meg tilbake og huske at det er heeeelt normalt med murringer og stølhet i magen noen dager etter EL, så slipper jeg å lure på det. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene fra el til ikm er virkelig spennende ja, og alt som skjer av stikkinger og murringer må jo registreres ;) Håper det murrer av en veldig god grunn denne gangen ;)

Håper en kopp med sterk te hjalp på trettheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg ble gravid sist, så fikk jeg mistanke ganske kort tid etter EL fordi brystvortene ble så veldig ømme og såre. Jeg tenkte at jeg må jo være gravid, sånn som de oppfører seg, for sånn har jeg ikke kjent det før. Og jeg fikk jo rett, jeg var gravid, men jeg har i ettertid skjønt at puppene, så tidlig etter EL, ikke hadde noe med graviditeten å gjøre. Det var også min første syklus uten hormonprevensjon, så det var sikkert bare kroppen som reagerte anderledes på EL uten hormoner, for jeg har kjent de samme ømme brystvortene de siste månedene rundt EL nå som vi ikke har vært prøvere. Jeg har sagt til meg selv at når de puppene dukker opp kort tid etter EL, så må jeg huske at det er helt normalt og har ingen ting med graviditet å gjøre så tidlig. Må bare minne meg selv på det, tilfelle jeg sluker det rått som et symptom. :opplyser:

Husker jeg testet to dager etter EL, fordi jeg følte så på meg at jeg var gravid. Jeg var jo heeelt grønn på graviditet, tester og denslags, så jeg trodde det kunne vises på en test omtrent dagen etter. :fnise: Da testen var negativ og da jeg leste bruksanvisningen, skjønte jeg jo at det var aaalt for tidlig. Jeg testet i tillegg midt på dagen, rett etter en treningsøkt hvor jeg hadde bøttet nedpå et par liter vann, så det var jo bare vann som kom ut. Må le litt av meg selv når jeg tenker på min første testeopplevelse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene fra el til ikm er virkelig spennende ja, og alt som skjer av stikkinger og murringer må jo registreres ;) Håper det murrer av en veldig god grunn denne gangen ;)

Håper en kopp med sterk te hjalp på trettheten :)

Det er veldig spennende, og så går tida så saaakte. :dåne: Men jeg er veldig glad for å være her igjen, kjenne spenningen på kroppen og leve i en litt deilig, men også frustrerende, uvisshet om hva som kan skje i kroppen. Håper også det er gode årsaker til murringen. :jepp:

En sterk kopp te (jeg drikker ikke kaffe) hjalp litt, men dagen har uansett vært seig. Ganske rolige dager på jobb, så når en er litt trøtt og uopplagt, er det lett å bli enda trøttere... Heldigvis bare 3 dager igjen til helg. Etter i morgen er det to! :nigo: (Jeg er i en periode hvor det føles som om jeg lever og ånder for helger :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av meg selv når jeg tenker på min første testeopplevelse. :ler:

:fnise: Ja det er mye man ikke vet og som man lærer seg etter en stund med prøving ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Happy Feet!

Veldig godt å lese at du er veldig positiv uansett utfall nå. Det er uansett det viktigste at du er tilbake i gamet igjen ja :hoppe:

Heldigvis bare 3 dager igjen til helg. Etter i morgen er det to! :nigo: (Jeg er i en periode hvor det føles som om jeg lever og ånder for helger :fnise:)

Her kjenner jeg meg godt igjen!! :fnise:

Håper du får en fin kveld, og at det uansett ikke er lenge til fulltreffer hos deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis bare 3 dager igjen til helg. Etter i morgen er det to! :nigo: (Jeg er i en periode hvor det føles som om jeg lever og ånder for helger :fnise:)

:goodbye:

Jeg er også inne i en slik periode, den har vart i over tre år :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei honning og pusilus! :vinke:

"Godt" å høre at det ikke bare er meg som lever og ånder for helga. ;) Snaaart to dagen igjen nå, jenter! :bolledeig:

(...det er vel kanskje å ta litt hardt i, siden dagen bare er halvveis, men vi må jo tenke positivt. :fnise:)

Det har også murret veldig i magen i natt, og den stive og støle følelsen har vært der. I dag har jeg imidlertid ikke kjent så mye... Bortsett fra den magemurringen og stølhetsfølelsen, føler jeg meg ikke akkurat gravid. Jeg har egentlig ingen følelse av noe som helst. Det er jo tidlig da, IKM er fredag neste uke, hvis jeg har 28 dagerssyklus som vanlig, har jeg 26 dagerssyklus, som forrige gang, er det onsdag om en uke. Jeg tenker mye på graviditet og tenk om... om dagen.

I dag skal jeg på fotballkamp. Landskampen. Det er vel egentlig ikke så spennende siden Norge ikke klarte å vinne over Island, men det er i jobbsammenheng, så jeg må nesten gå uansett. Håper det blir en bra kamp og så er det fint å få noe annet å tenke på enn magemurringer og graviditet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen til helg :strix: Helg er alltid deilig :)

Kos deg masse på fotballkamp da! Ikke lett å la være å tenke på at det kanskje kan holde på å bygge seg opp en liten spire i magen nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er en spire i magen din nå, krysser fingrene for deg :klem:

Ser Norge leder 2-1 nå, får håpe de vinner og at du koser deg på kamp. HEIA NORGE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky?, Rosa76 og Klematis. :klemmer: Jeg koste meg veldig på fotballkamp. God stemning og seier til Norge, selv om det jo ikke har noen betydning for kvalifiseringen.

Og Klematis; tusen takk for store mengder babystøv. Jeg skal dusje i det helt fram til IKM fredag om en uke. :dusje:

En uke til IKM i dag. Jeg har egentlig ikke noen god følelse på at jeg er gravid. Grunnen til det, er litt motsatt av hva som kanskje er vanlig da. :gjeiper: Jeg har vært så kvalm om natta og om morgenen de siste dagene. Og dette er jo eeegentlig et godt tegn, hadde det ikke vært for at jeg var det forrige syklus også, uten å være prøver. Da ble jeg nesten litt mistenksom og begynte å lure på om den ene gangen med avhopp i svingen rundt EL hadde ført til et "uhell". Men tanta kom, og da fant jeg ut at det helt sikkert var PMS. Og nå, med kvalmen igjen, er dette også sikkert PMS. Og man får vel ikke PMS hvis man er gravid?

Hehe, ikke vet jeg. Men dette har liksom gjort at jeg har mistet litt troen, siden det er samme kvalmen til samme tid som forrige syklus. Men det murrer fælt i magen da, og det har det gjort hele uka, kan ikke huske at det har murret så fælt tidligere, men det er mulig jeg ikke har lagt merke til det.

Jaja, spennende er det uansett. jeg har jo ikke mistet håpet helt enda, men jeg skal i alle fall ikke la meg lure av kvalmen, trøttheten, den gnagende sulten og ømme brystvorter, for jeg var akkurat sånn forrige syklus også. Ting er egentlig ikke så anderledes, bortsett fra magemurringen.

Deilig med fredag da. 0 dager igjen til helg! Juuhuuu! :strix:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med fredag da. 0 dager igjen til helg! Juuhuuu! :strix:

:strix: Nå er det helg ja :strix:

Spennende uke du har foran deg nå ja :) Spennende at det murrer mer enn vanlig ;)

Ha en super fredagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...