Rosa76 Skrevet 27. august 2009 #1101 Del Skrevet 27. august 2009 Hehe, kan vel slenge inn den feitefølelsen rett før TR jeg også ja. Jeg er ikke store jenta, men da blir magen baaaaalong! Krysser fingrene for en fruktbar måned ja, og håper flest mulig på IKM September lykkes. Men du kan få lov å stå foran meg i køen, du har tross alt ventet lengst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. august 2009 Forfatter #1102 Del Skrevet 27. august 2009 Hehe, kan vel slenge inn den feitefølelsen rett før TR jeg også ja. Jeg er ikke store jenta, men da blir magen baaaaalong! Er ikke store jenta jeg heller, men feitefølelsen, den er der før mensen, ja Skikkelig baaaalong-følelse her også. Krysser fingrene for en fruktbar måned ja, og håper flest mulig på IKM September lykkes. Men du kan få lov å stå foran meg i køen, du har tross alt ventet lengst :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. august 2009 Forfatter #1103 Del Skrevet 27. august 2009 Vi får satse på at vi snart får feitefølelsen av langt hyggeligere grunner enn mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. august 2009 #1104 Del Skrevet 27. august 2009 Så deg på septemberliste - hipp hurra!! Endelig igang!! Skål for en fruktbar pp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. august 2009 Forfatter #1105 Del Skrevet 27. august 2009 Jej! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. august 2009 #1106 Del Skrevet 27. august 2009 Vi får satse på at vi snart får feitefølelsen av langt hyggeligere grunner enn mensen! Dette stemmer jeg også for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. august 2009 #1107 Del Skrevet 27. august 2009 Den feitefølelsen er min største treningsmotivasjon Er ikke store jenta jeg heller, men den magen har en tendens til å blåse seg opp litt... Får håpe du snart får den feitefølelsen av helt andre grunner enn mensen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. august 2009 Forfatter #1108 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Ja til feitefølelsen, ja! ****** Endelig fredag! Og snaaart helg! Jeg eeelsker helger, men hvem gjør ikke det? Ikke mange planene for helga, annet enn å slappe av og kose meg. Trening i dag, morgen og søndag er planen, så får vi se hva som skjer utover det. Jo, vi skal på forballkamp på søndag - det gleder jeg meg til. Tre uker siden sist jeg var på kamp og da jeg hørte datoen for neste hjemmekamp, tenkte jeg at da har jeg vært på kontroll på sykehuset, lurer på hvor jeg befinner meg i prøververdenen da.. Er kondomene kastet eller er det nye dårlige nyheter og ny hormonkur? Veldig glad for at det er det første - hadde ikke turt å drømme om at det bare var positive nyheter der. Men det var det, og det er jammen på tiden, om jeg skal få si det selv. Utrolig typisk at det skulle ta så lang tid før vi kunne prøve igjen, og at det typisk nok skulle skje noe sånt rart med meg. De sa det var noen celler som har vokst og utviklet seg, så var nok ikke så mye rester som var igjen i utgangspunktet. Men, nå som alt ser ut til å være i orden igjen, skal jeg ikke brukte tid på å surmule for det, det var sikkert en mening med det også. Har litt tanker rundt prøvingen. Jeg kommer ikke til å teste etter EL, men bare som vanlig og se hva som skjer. Det funket veldig fint da jeg ble gravid for et år siden. Er redd jeg skal bli stresset av å jakte på EL, jeg er veldig god til å stresse meg selv, så tror jeg har det best av å leve i uvisshet. Vi har ganske regelmessig sex, så håper vi kan treffe ganske greit uansett. Skulle det ta for lang tid, kan det nok hende jeg blir litt utålmodig og vil finne ut mer om EL, men kommer ikke til å gjøre det til å begynne med i alle fall. Som sagt, funket fint å ikke vite da jeg ble gravid for et år siden, da traff vi på første forsøk, så får håpe det kan gå like raskt denne gangen. God helg! Endret 28. august 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. august 2009 #1109 Del Skrevet 28. august 2009 Deilig å ikke stresse seg opp med el tester og sånt ja Så lenge man har en rimelig stabil syklus vet man jo ca når el er da Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. august 2009 Forfatter #1110 Del Skrevet 28. august 2009 Ja, jeg har heldigvis veldig stabile sykluser, 28 dager presis, så det er vel ikke noen hemmelighet at EL burde være en gang midt i mellom der. Takk for det og god helg til deg også, Lucky?. ****** Da er det endelig helg! Nå blir det litt avslapping, så middag, trening og noen episoder 24 etter det, tenker jeg. Når vi holder på med en serie, klarer vi ikke stoppe, vi ser på nesten hele tiden. Her er det ikke snakk om å se en episode om kvelden, spare og kunne glede seg over å holde på med serien lenge. Neida, her passer vi på å se intensivt så vi blir ferdig med det. Kan tenke meg det blir mange episoder i helga. Er jo så spennende, så klarer ikke bare se en her og en der. Vi koser oss veldig med det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. august 2009 Forfatter #1111 Del Skrevet 28. august 2009 Vært og trent. Hatt en veldig god bein-trening. God følelse i kroppen! Det er så deilig med fredag.. Hele helga ligger ubrukt foran meg og jeg tenker på hvor mye jeg skal kose meg de neste to dagene. Har fått nytt Kamille-blad og bladet I form i posten som jeg gleder meg til å ta fatt på i løpet av helga sammen med en stor og god te-kopp. Gleder meg dessuten til deilig frokost i morgen og på søndag. Helgefrokostene våre drømmer jeg og hele uka, det er så koselig og god start på dagen. Og så må vi få somlet oss til å bestille hotell i Barcelona, det har vi ikke fått gjort enda. Koselig det også. Mange småting å glede seg over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. august 2009 #1112 Del Skrevet 29. august 2009 Så flink du er til å trene da og det på en fredag Nyt helgen og deilige lange frokoster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 29. august 2009 #1113 Del Skrevet 29. august 2009 Å så gøy med Barcelona!! :hoppe: Vi har prøvd å bo både midt i byen og i nærheten av stranda. Anbefaler i nærheten av stranda, for det var så digg å ta kveldsturer nede på stranda... Men viktigst: kort avstand til en sånn undergrunnsstasjon! For man kjører en del undergrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. august 2009 Forfatter #1114 Del Skrevet 29. august 2009 Så flink du er til å trene da og det på en fredag Nyt helgen og deilige lange frokoster Takk, må si jeg føler meg litt småflink selv. Har vært og trent i dag også. Jeg nyter så absolutt helgen, håper du gjør det samme. Å så gøy med Barcelona!! :hoppe: Vi har prøvd å bo både midt i byen og i nærheten av stranda. Anbefaler i nærheten av stranda, for det var så digg å ta kveldsturer nede på stranda... Men viktigst: kort avstand til en sånn undergrunnsstasjon! For man kjører en del undergrunn. Veldig gøy med Barcelona. Jeg kjenner meg overlykkelig hver gang jeg tenker på at vi skal dit i løpet av høsten. Jeg kikker og kikker på hoteller, uten at jeg klarer å bestemme meg for hvor vi skal bo - jeg er jo ikke kjent i det hele tatt. Så takk for tips - stranda på kvelden høres utrolig koselig ut, så et hotell i nærheten hadde sikkert vært noe. Og nær en undergrunnsstasjon, ja. Det må vi i alle fall sørge for. Kanskje jeg nå med dette i bakhodet klarer å bestemme meg for et hotell i løpet av helga. ****** Nytrent, nydusjet, nybarbert her og der, nyvasket hus, hjemmelaget pizza på gang og mange usette episoder med 24 liggende på lur. Alt ligger til rette for en super lørdagskveld! Goood lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. august 2009 #1115 Del Skrevet 29. august 2009 Så ut som alt lå til rette for en deilig lørdagskveld ja! Holder med deg i å vente med el-testing en stunt til! Da prøvingen med ro og la naturen gå sin gang med elskov når dere føler for det. Jaget etter el fører raskt til plikt-sex.... Håper dere er like heldige med klaffen denne gangen også og at livmorslimhinnen er klar og tykk nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. august 2009 #1116 Del Skrevet 30. august 2009 Nytrent, nydusjet, nybarbert her og der, nyvasket hus, hjemmelaget pizza på gang og mange usette episoder med 24 liggende på lur. Alt ligger til rette for en super lørdagskveld! Goood lørdag! Kan jo ikke bli bedre dette Håper søndagen blir like fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxanny Skrevet 30. august 2009 #1117 Del Skrevet 30. august 2009 Hei Happy Feet og takk for besøk i boken min Trist at prøvingen din hadde en så vanskelig start, men satser på at hellet straks snur seg og at du snart sitter der med stor mage (som ikke skal trenes bort :gjeiper: ) Krysser fingeren for deg og ser frem til å følge boken din videre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 31. august 2009 Forfatter #1118 Del Skrevet 31. august 2009 Så ut som alt lå til rette for en deilig lørdagskveld ja! Holder med deg i å vente med el-testing en stunt til! Da prøvingen med ro og la naturen gå sin gang med elskov når dere føler for det. Jaget etter el fører raskt til plikt-sex.... Håper dere er like heldige med klaffen denne gangen også og at livmorslimhinnen er klar og tykk nok! Jeg hadde en fin lørdagskveld! Ja, vil helst ikke begynne å stresse med prøvingen enda, bare ta det som det kommer. Nå som jeg har fått sjekket opp at ting ser fint ut, føler jeg at det ikke er så hast med å bli gravid. Altså, jeg vil jo gjerne bli det så fort som mulig, men skulle det ikke klaffe med en gang, så er det også greit. Det som har stresset meg veldig, er at jeg ikke har visst om forholdene har ligget til rette for en ny graviditet, men når jeg har fått bekreftet at ting er i orden, så tenker jeg at det får ta den tiden det tar. Jeg kan jo ikke gjøre så mye fra eller til uansett - bortsett fra å da, men det gjør jeg! Kan jo ikke bli bedre dette Håper søndagen blir like fin Takk for det, jeg hadde en fin søndag. Fikk meg en god treningsøkt, så veldig fornøyd med det. Og så var vi på fotballkamp på kvelden og det ble en velfortjent seier. Nå har vi til og med klart å snike oss foran dere på tabellen. Bare å glede seg til kampen om 14 dagen. Hei Happy Feet og takk for besøk i boken min Trist at prøvingen din hadde en så vanskelig start, men satser på at hellet straks snur seg og at du snart sitter der med stor mage (som ikke skal trenes bort :gjeiper: ) Krysser fingeren for deg og ser frem til å følge boken din videre ! Hei, så hyggelig at du titter innom dagboka mi også! Velkommen skal du være! Ja, trist at ting har blitt som de har blitt, men nå som alt ser ut til å være bra igjen, så gleder jeg meg veldig over å kunne se framover og prøve på nytt. Takk for fingerkryssing, håper det bidrar til stor kan-ikke-trenes-bort-mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 31. august 2009 Forfatter #1119 Del Skrevet 31. august 2009 Dere vil ikke tro hva som har skjedd i natt! Kjæresten har fått slått til nesa mi mens vi sov. Jeg lå på sida, og så våknet jeg av at armen hans kom farende gjennom lufta og traff nesa mi. Og nå har jeg så vondt i nesa! Altså, jeg vet ikke om den er brukket.. det gjør ikke vondt å ta på selve nesa, men det stråler i smerte rundt nesa og oppover mot bihulene osv. Og så kjennes det ut som nesa er utrolig stor, men den er ikke så hoven, den bare kjennes veldig stor ut. Herre gud - det er jo helt latterlig. Kan ikke annet enn å le. Gudene vet hvorfor han veiver sånn rundt med armen mens han sover, og hva er oddsene for at den skal treffe nesa mi? Han har jo en hel seng å base rundt i. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Det gjør så vondt, men det er jo utrolig komisk. Det sies jo at den som sover, ikke synder, men jeg vet ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. august 2009 #1120 Del Skrevet 31. august 2009 uff, jeg må le litt av det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå