Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Jeg gledesshoppa litt på vei hjem også. En ny tights, en ny tunika og en ny kjole. Fine alle sammen! :nigo:

Det var så nydelig i byen :sol:, egentlig burde jeg satt meg ned et sted og nytt livet, men hadde så lyst til å komme meg hjem og dele nyheten med dere og få jublet fra meg litt her.

Dette er en herlig dag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra med gode nyheter :danser:

Skjønner godt du er glad nå ja! Gratulerer med PP1, og masse lykke til.

Ha en kjempe fin kveld med champagne og mannen :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Gratulerer SÅ mye, HappyFeet :hoppe:

Gleder meg til å følge deg på veien mot en liten spire i magen =))

Er vel ikke graviditeten som har tatt mest tid i det siste. Giftet meg på fredag og så driver vi med hussalg og -kjøp :P

Men satser på at det blir litt mer tid framover, så da kan jeg følge med litt her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Rosa76 og Cuba. :hoppe::klemmer:

Hehe, ja - du er en travel dame om dagen, Cuba. Mange jern i ilden. :fnise: Har akkurat vært innom dagboka di og oppdatert meg på bryllupet ditt - høres ut som dere hadde en veldig fin dag. Gratulerer så masse! Spennende med hussalg og husskjøp! Håper dere får solgt og kjøpt det dere ønsker. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet meg opp på IKM September - lista. Moro å endelig kunne være med på leken! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og så kjenner jeg at migrenen begynner å komme snikende. Har ikke tid til vondt i hodet i dag. :nei:

Det er så typisk, migrenen kommer hvis det er noe som jeg har gruet meg for, jobbet mot, stresset for - og når det endelig er over og jeg kan senke skuldrene, DA kommer hodepinen.

Men, migrene skal ikke få ødelegge dagen min i dag. Jeg skal drikke Champagne og :humpe: okke som! :sjarmor:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig herlige nyheter! :) Feir med måte!!! :hoppe::duskedame::hjerte: Det er så utrolig vel unt! Håper dere får en kort prøvertilværelsen, etter den lange tida med kondomtvang!

Kos dere som man bare kan gjøre i en etterlengta PP1! :sengekos:

Hurra, hurra, hurra! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Så fantastiske nyheter!! :bolledeig:

Brenn kondomene og kos dere masse med chanpagnen og :sengekos:

Krysser alt jeg har for at det blir en liten spire i magen din igjen veldig snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fantastiske nyheter å lese ja :skya::nigo::bolledeig: :bolledeig:

Er utrolig glad på dine vegne. Tenk så deilig å kunne senke skuldrene igjen nå. Nyyyyt champagnen masse og kos dere uten kondomet i kveld ;)

Håper på at det blir få PPer på deg nå før du sitter med bolle i ovnen :duskedame:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Sitter her og tørker gledestårer og snufser litt. Endelig klarsignal :strix: Så fantastisk :bolledeig:

Nyt kvelden og mannen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrrraaa for gummi-kasting og friskmelding og alle glade-smiley'ene du bruker, blir jo så glaaaad selv! :bolledeig:

:humpe: kurerer hodepine, så KJØR PÅ!! :fnise:

:danser::strix::humpe::hoppe::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastiske nyheter, Happy Feet!

:strix:

Lykke til med PP1!

:klemmer:

Tusen takk for oppmuntrende ord i dagboka mi, forresten! :klem:

Sitter her og gråter mine modige-hormonelle-gravid-tårer av glede!

Nå skal vi nyte livet og hverandre, så får vi se hva som skjer. Spennende!

:tommelopp: Høres ut som en strålende plan!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen! :blomst:

Tusen, tusen takk for utrolig hyggelige hilsener. Jeg blir helt rørt over at dere er så glade på mine vegne. Tårer for meg også, jeg begynner å gråte selv, jeg! :grine:

Gode :klemmer: til alle sammen! Jeg setter veldig stor pris på dere! :)

Og Redbird, så hyggelig med nytt ansikt i dagboka mi. Velkommen skal du være! :klemmer:

Jeg hadde en veldig fin ettermiddag/ kveld sammen med kjæresten i går. Vi spiste deilig middag, grillet ørret med godt tilbehør, delte den berømte Champagneflaska, som etterhvert har blitt øremerket prøverstart. Satt og koste oss og snakket lenge ved middagsbordet og drakk Champagnen. Hørte på denne med 80-tallsmusikk, som jeg akkurat har kjøpt. Var veldig god steming og utrolig moro å høre igjen de gamle sangene! Mange jeg har glemt helt bort og ikke hørt på mange år. Vi satt og mimret om hvilke minner vi har til de ulike sangene - kjempekoselig!

Så ble det selvfølgelig :humpe: helt uten kondom! :sjarmor: Utrolig deilig å bare kunne kjøre på uten: "Eh... nå må vi finne fram kondomene" Rasle, rasle, av med papiret... på med kondomen... osv. :fnise: Veldig godt å slippe det styret der. ;)

En veldig koselig kveld og en fin start og markering av at vi endelig kan prøve igjen. :hjerter_rundt:

Dagen i dag er også veldig fin. Jeg føler meg så glad og lett til sinns. Jeg kjenner meg bare tvers gjenneom lykkelig! Livet er virkelig fint nå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så godt å lese at du har det så bra om dagen :)

Høres ut som om dere hadde en kjempekoselig kveld i går da og ikke minst mange gode gamle favoritter på 80 talls cd'en ;)

Kan tenke meg det var deilig å :sengekos: uten kondom ja! Den skal aldri brukes igjen!

Ha en super kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er så godt å lese at du har det så bra om dagen :)

Høres ut som om dere hadde en kjempekoselig kveld i går da og ikke minst mange gode gamle favoritter på 80 talls cd'en ;)

Kan tenke meg det var deilig å :sengekos: uten kondom ja! Den skal aldri brukes igjen!

Ha en super kveld :klemmer:

:jepp::strix::klemmer:

Jeg svever fortsatt på en lyserosa sky. :rødme: Det er så deilig å være så blid og fornøyd med livet. :)

Hadde en fin kveld i går. Egentlig veldig trøtt og sliten etter jobb (som vanlig i det siste :sjenert:), men i går kom vi oss på trening og det var deilig. Så belønnet vi oss selv med to episoder med 24 før vi la oss. En fin kveld! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette på nettet, 31 veier til treningslyst. Limer det inn her, alltid fint med litt ekstra treningsmotivasjon. :tommelsmil:

1. Følelsen etterpå

Jeg føler meg alltid fantastisk etter en treningsøkt. Det er som en rus og den motiverer meg til å trene neste gang, og neste gang.

2. Meg-tid

Hvor deilig er det ikke med litt tid for seg selv? Gjør deg-tiden til en prioritet like viktig som et møte på jobben.

3. Kaloritelling

Jo mer du trener, jo flere kalorier brenner du. Tell dem, det er et godt og gammelt motivasjonstriks.

4. Moro

Trening skal være morsomt å holde på med. Er det ikke det, da bør du vurdere å finne en annen aktivitet. Så lenge du er i bevegelse er det bra for deg, og jo mer du liker det du gjør - jo mer innsats legger du i det.

5. Bli ny

Se for deg en slankere og mer veltrent deg som strutter av sunnhet. La det bildet drive deg ut i kulda på en halvtimes joggetur to-tre ganger i uka.

6. Ukeblader

Gi deg selv små drypp i form av sporty lesestoff og info om trening og livsstil. Det motiverer deg til å holde det gående.

7. Forsidemodeller

Jada, de er sikkert manipulert i photoshop for å se perfekte ut, men av en eller annen grunn motivere de meg til å trene. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

8. Blogger

Jeg lar meg lett inspirere av andres motivasjon. Blogger om trening og livsstilsendringer er både lærerike og motiverende.

9. Suksesshistorier

Når andre har fått det til, det virker motiverende på meg. Snakk med erfarne folk og hør hvordan de kom dit de er i dag.

10. Diskusjonsfora

Bli med på den månedlige utfordringen på Zen Habits eller på et annet forum hvor medlemmene har samme mål. Sveip innom daglig, det hjelper å føle tilhørighet.

11. Belønninger

Dersom du trener i noen dager, belønn deg selv for det. En hel uke, eller måned, gi deg selv ytterligere en belønning. Særlig i begynnelsen er det superviktig.

12. Yndlingsbuksa

Å kunne iføre deg den gamle ynddlingsbuksen din eller passe inn i mer figurnære plagg eller andre typer antrekk er inspirerende. Trening er nøkkelen til å oppnå dette.

13. Attraktivhet

De resultatene vi kan se med det blotte øye er for mange de som motiverer oss mest. Jo mer du trener, jo flottere vil du både bli og føle deg.

14. Adrenalinkick

Jeg får et kick når jeg trener. Ri på dette kicket for å fullføre hele treningsøkten

15. Utblåsning

Når du er stresset og sliten etter en fæl dag på jobb er det fristende å sette seg ned foran tv’en. Men det virker mye mer nedstressende dersom du drar ut og raser fra deg litt først.

16. Grubletid

Når jeg trener tømmer jeg hodet helt og får tenkt i gjennom masse ting. Det er slik jeg ofte får gode ideer.

17. En treningspartner

Hvorfor ikke kombinere sosialt samvær med trening? Dette er det ulitmate motivasjonstipset.

18. En treningstime

Treningen kan neppe bli mer effektiv enn om den styres av en som virkelig kan det. Ta med deg en venn, og treneren hjelper dere med å yte deres aller beste.

19. En personlig trener.

Jeg synes dette er verdt pengene bare for motivasjonen alene. Prøv selv da vel, bare noen timer kan få deg i gang.

20. En treningslogg

Av en eller annen grunn er det motiverende å føre loggbok over treningen. Det er noe med å se det svart på hvitt.

21. Før-bilder

Det er lettere å se hvor langt du har kommet dersom du tar bilder underveis, for eksempel iført badetøy eller undertøy.

22. Et marathon

Dersom du melder deg på et løp eller lover at du skal stille på bedriftidrettslagets mesterskap i innefotball, da må du følge treningsopplegget.

23. Feitefølelsen

En ting er den dårlige samvittigheten, det andre er følelsen av å ese ut der du sitter fordi du egentlig skulle vært på trening.

24. Familien min

Det viktigste er tross alt helsen. Jeg tenker ofte på at jeg vil leve lenge og ha det godt sammen med familien min. Det motiverer meg.

25. Vektnåla

Det er kanskje ikke motiverende å veie seg hver morgen, men gjør det for eksempel en gang i uka.

26. Måloppnåelse

Uansett om målet er å miste noen centimeter rundt livet, nå en bestemt vekt, komme inn i yndlingsbuksa eller trene to ganger i uken, så føles det herlig å nå målet. Tenk delmål, så er det lettere å holde deg i gang.

27. Full rapport

Fortell folk om målet ditt og rapporter hvordan det går. Da går det nemlig så det griner.

28. Helseartikler

Heng denne eller andre artikler som motiverer deg opp på et sted der du lett kan se dem. Hva med å dekorere laptopen din med noen friske små lapper?

29. Bøker

Å lese bøker om f.eks. styrketrening, kosthold eller livsstilsendringer gir deg påfyll og holder deg motivert.

30. Komplimenter

Man høster som man sår.. Du kan regne med at komplimentene hagler når resultatene begynner å vise seg.

31. En fest

En fest eller en reunion kan motivere deg til å trene og leve sunt. Også kan du jo med god samvittighet kjøpe deg et skikkelig lakkert antrekk til festen.

Mange fine og motiverende punkter! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange gode grunner til å trene ja. Mine favorittpunkter er:

1. Følelsen etterpå

4. Moro

13. Attraktivhet

14. Adrenalinkick

15. Utblåsning

16. Grubletid

24. Familien min

25. Vektnåla

Gleder meg til du kan starte prøvingen for alvor, håper slik det blir din tur nå, det fortjener du!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har omtrent de samme favoritt-punktene som deg, Rosa76. Her er mine:

1. Følelsen etterpå

2. Meg-tid

4. Moro

13. Attraktivhet

14. Adrenalinkick

15. Utblåsning

16. Grubletid

24. Familien min

29. Bøker

Og denne følelsen her, den har en tendens til å dukke opp i dagene før mensen: :fnise:

"23. Feitefølelsen

En ting er den dårlige samvittigheten, det andre er følelsen av å ese ut der du sitter fordi du egentlig skulle vært på trening."

... men det er selvfølgelig ikke noe favorittpunkt. :fnise:

Gleder meg til du kan starte prøvingen for alvor, håper slik det blir din tur nå, det fortjener du!! :strix:

Så søt du er! :kyss2: Gleder meg jeg også! :strix: Ikke lenge igjen nå, til det virkelig kan begynne å skje saker. Tror EL er rundt neste helg, så det blir spennende i tiden etter det. Håper det er både min og din og alle andre her inne sin tur nå! Vi krysser fingrene for at dette blir en veldig fruktbar måned! :jepp::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...