Happy Feet Skrevet 23. august 2009 Forfatter #1061 Del Skrevet 23. august 2009 Det blir 24, så da kommer jeg sterkere tilbake i morgen. Ha en fin kveld, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. august 2009 #1062 Del Skrevet 23. august 2009 Så bra tanta viser seg fra sin gode side denne gangen da Da er det bare å vente på klarsignal fra legen nå så er dere i gang igjen Kos deg med 24 i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. august 2009 #1063 Del Skrevet 24. august 2009 Hei Så bra at tanta har kommet mer for fullt nå. Blir spennende å se hvordan det går i morgen nå da. Det var da du skulle høre om dere kan kaste kondomet? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 24. august 2009 #1064 Del Skrevet 24. august 2009 Mye å glede seg over her inne om dagen, det er bra Gleder meg til du kan starte prøvingen for alvor jeg!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. august 2009 Forfatter #1065 Del Skrevet 24. august 2009 Hei Lucky?, honning og Rosa76 Veldig glad for at tanta var litt snillere med meg denne gangen, ja. Altså, det var ikke sånn supermye blod, men det var ekte blod og så har det kommet helt av seg selv - uten at det er en bivirkning av hormonene, så jeg er godt fornøyd. Økt blødning ved mens var en bivirkning har hormonpillene og jeg har vært litt bekymret for at den lille blødningen jeg hadde kun var bivirkning har hormonpillene og at det nå var tilbake til bare brun utflod nå som jeg ikke tar hormontabletter. Men neida, det var ekte blod. Det er i morgen jeg håper på å få beskjed om at det er ok å kaste kondomene, ja. På brevet jeg har fått, står det at det er kontrolltime, så det er vel bare en oppfølging etter at jeg var der og fjernet restene og ble satt på hormonkur for fire måneder siden. Jeg forventer ikke at ting skal være helt tipp topp, men jeg håper det er en forbedring og at det er ok å ikke bruke kondom, så kan vi i alle fall leve i en "se hva som skjer"-verden istedet for å la alle de stakkars svømmerne gå i søpla. Nå skal de inn i meg! Og jeg har faktisk glemt hvordan det er, tror vi har brukt kondom mer eller mindre i 6 måneder. Har time midt på dagen i morgen, og har tatt meg fri fra jobben, så kan jeg være hjemme og ta det med ro før timen. Hadde bare blitt et par timer på jobb før jeg måtte reist utansett og jeg hadde sikkert vært så spent at jeg ikke hadde klart å konsentrere meg uansett, så da er det like greit å ta en dag fri. Kan jeg sove lenge og kose meg hjemme før jeg reiser. Prøve å kose meg i alle fall, kommer nok til å være veldig spent. Har vært på stikking på morgenen i dag og etter det har jeg vært helt gåen. Så trøtt! Nå skal jeg lage middag og så skal vi kose oss med 24 i kveld igjen. Deilig måte å slappe av på. Kryss fingrene for meg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. august 2009 #1066 Del Skrevet 24. august 2009 Krysser alt jeg har for at champagnen kan sprettes i morgen og gummien kastes laaaaangt vekk Kos deg med en sløvende kveld med 24 Masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. august 2009 #1067 Del Skrevet 24. august 2009 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. august 2009 Forfatter #1068 Del Skrevet 24. august 2009 Tusen takk, Lucky? og Gossip girl. Satser på at det blir i Champagne og uten gummi i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. august 2009 #1069 Del Skrevet 24. august 2009 Satser på at det blir i Champagne og uten gummi i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 24. august 2009 #1070 Del Skrevet 24. august 2009 Krysser fingrene for gode nyheter i morgen Unner deg feiring med Champagne og da ja :gjeiper: Seks mnd med kondom høres lite kjekt ut, så det er på tide at du kan kose deg med mannen a naturell nå ja Sender deg maaaaaaasse babystøv Bare ikke kjeft på meg hvis det blir litt for mye støv og du får tvillinger, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. august 2009 #1071 Del Skrevet 24. august 2009 Masse lykke til i morgen!! Håper det blir gode nyheter her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. august 2009 #1072 Del Skrevet 24. august 2009 Lykke til i morgen Happy Feet Krysser fingrene for gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. august 2009 #1073 Del Skrevet 24. august 2009 Lykke til i morgon! Håpar de får ein herlig, gummifri opplevelse etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. august 2009 #1074 Del Skrevet 25. august 2009 Lykke til i dag Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1075 Del Skrevet 25. august 2009 Tusen takk, jenter! Dere er herlige! Blir så glad når jeg kommer inn her og ser at dere bryr dere. Tusen takk! Sender deg maaaaaaasse babystøv Bare ikke kjeft på meg hvis det blir litt for mye støv og du får tvillinger, hehe! Hehe, neida - du skal i såfall ikke få kjeft. Jeg har fått det for meg i den senere tid at jeg faktisk kunne tenke meg tvillinger. Siden vi har ventet så lenge, har jeg tenkt at vi liksågodt kan ta to på en gang. Jeg aner sikkert ikke hva jeg ønsker meg, en er vel som en mens to er som ti, men likevel... Det virker litt moro. Og jeg pleier faktisk å tenke på tvillingnavn, når jeg tenker på navn... Men, jeg skjønner jo at det ikke er noe jeg kan styre, men tanken er morsom likevel. ****** Da er den store dagen endelig her! Har hatt en fin morgen, ikke gruet meg noe - før nå. Skal reise om en time, så begynner å kjenne sommerfuglene i magen nå. Gikk tur i skogen med hunden tidligere i dag. Da møtte vi en hel haug med barnehageunger som skulle på skogstur. Alle ville klappe hunden min og alle skulle fortelle om hunden de hadde hjemme. De var så søte. Da jeg gikk videre, hørte jeg en av dem si: Dæven, han var svær! Likna en diger bjørn! :rødme: Hunden min følte seg skikkelig stor og kul. Nå skal jeg hoppe i dusjen, så bærer det avsted. Håper jeg kommer tilbake med gode nyheter. Takk for at dere tenker på meg, godjentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. august 2009 #1076 Del Skrevet 25. august 2009 Masse lykke til i dag!! Lenge siden jeg har vært så aktiv her, men får med meg litt innimellom! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1077 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Takk, Cuba. Skjønner godt at du ikke er så aktiv lenger. Når man har blitt gravid, har man sikkert litt annet å tenke på. ****** JEG ER FRISKEMELDT! Kondomene kan kastes, Champagnen sprettes - jeg har fått beskjed om at det er helt ok å prøve å bli gravid på nytt! HURRAAAA! Jeg er så ubeskrivelig GLAD! Må være verdens lykkeligste menneske, kjennes det ut som. Det føles som om jeg har fått tatt av flere kilo på hver skulder. Livet er herlig! Gruet meg veldig der jeg ruslet på vei til sykehuset. Hadde egentlig ikke noen god følelse (ramset opp for meg selv alle positive ting ved å ikke være gravid/ ikke prøve å bli gravid på lenge, så jeg hadde noen fine ting å tenke på dersom det var dårlige nyheter). Men sola skinte, livet kjentes egentlig ganske bra ut og jeg tenkte, på denne vakre nesten høst-dagen, det går vel ikke an å få dårlige nyheter da? Og det gikk ikke an! Livmorslimhinna mi var ikke så tykk, men det skulle den ikke være heller siden jeg akkurat har hatt mensen. Jeg fortalte at jeg ikke blør så mye når jeg har mensen, men det trengte ikke bety noe negativt. Hun sa at det ikke satt noen rester igjen der nå og at livmora mi både så og kjentes fin ut, så dersom jeg ønsket å bli gravid igjen, kunne vi bare prøve! Jeg spurte hva som kunne skje hvis jeg ble gravid og denne livmorslimhinna ikke var tykk nok, var det problemer med å få et egg til å feste seg? Men nei, det trodde hun ikke skulle være noe problem - egget måtte bare finne et bedre sted å feste seg enn sist. Restene hadde sittet på et merkelig sted, i et hørne av livmora det var veldig vanskelig å komme til, og hun mente at den merkelige klumpen som kom for ca to måneder siden, var noen rester det også. Hele greie var veldig merkelig, sa hun - at det kunne sitte noe i livmora mi så lenge og på en sånn en plass, men nå så alt fin ut. Jeg ble så glad at jeg begynt å grine. Dette har vært en veldig lang vei fra jeg sluttet med hormonspiral for ett år siden, ble gravid før jeg i det hele tatt fikk mensen, så MA og alle månedene med alt tullet etterpå. Men NÅ er det endelig over! Det føles nesten som å bli født på ny. Nei og nei, så glad jeg er! Dette blir en spennende høst! Jeg har ikke noe stress med å bli gravid, nå som jeg vet at det er fysik mulig. Vi skal selvfølgelig gjøre jobben vår og stå på, men skulle det ikke klaffe med det første, så føles det helt greit. Nå skal vi nyte livet og hverandre, så får vi se hva som skjer. Spennende! Jeg erklærer herved PP1 for åpnet! Endret 25. august 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. august 2009 #1078 Del Skrevet 25. august 2009 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1079 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg er så glad og lykkelig at det føles som om jeg skal sprekke! Det var ikke plass til flere smilyer i innlegget over, så jeg følte at jeg ikke fikk jublet nok, men jeg er så ubeskrivelig glad, detter er så spennende! Jeg dauer nesten av spenning, bare ved tanken på hva som kan skje de kommende månedene. :dåne: I kveld blir det i Champagnerus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. august 2009 Forfatter #1080 Del Skrevet 25. august 2009 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå