Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har bestilt tur til Barcelona 5 dager i midten av oktober. :strix:

Og så har jeg bestilt Barcelona-bok fra bokklubben, så da er det bare å begynne å tenke på hva vi har lyst til å gjøre og se. :hoppe:

Gleeeeder meg! :nigo:

Åååå, heldige deg!! Barcelona er en kjempe fin by, var der i fjor. Og deilig dra på tur når det er høst og når det begynner bli kortere dager så er et godt med litt fri.

Ha en fin dag videre i din lykkerus :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så gøy å høre!! Nå gleder jeg meg bare enda mer! :hoppe: Har aldri vært i Barcelona før, men har alltid hatt lyst til å reise dit. Høres ut som en veldig fin by, og når dere kan bekrefte det, høres det bare ende bedre ut. :nigo:

Bestilte flybilletter på jobben i dag, så blir det nok å se på hoteller sammen i kveld. Åh, som jeg gleder meg! :strix:

Er så moro å planlegge tur. Sikkert nydelig vær der i oktober også, så kan vi få litt sommerfølelse før vinteren setter inn her hjemme. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen Barcelona-tips, må dere gjerne komme med dem. :jepp::tommelsmil:

Nå skal vi ukeshandle. Torsdager er fast handledag!

:handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen Barcelonatips jeg da....men hørt mye fint om den byen :)

Håper dere finner et supert hotel, deilig med tur da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg skal begynne :dåne:

Stemningen i den byen er bare noe for seg selv :strix: Sentrumsområdet med katedralen og la Rambla :tommelsmil: Fant en herlig liten gate bak katedralen med kafeer ol :) Shopping genene mine fant veien frem i Barcelona også, likte butikkutvalget som var da jeg var der for noen år siden. Skulle gjerne vært på shopping der igjen.

Sagrada Família anbefales. Det er bare å slå seg løs mye å se og finne på i Barcelona.

Hadde selv alt for kort tid der, men jeg skal tilbake og da skal kjære også være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky?: Skal bli kjempedeilig med tur! :hoppe: Orket ikke se på hoteller i går kveld da, var helt gåen på kvelden igjen, så det ble sløving på sofaen istedet... :gjeiper: Får satse på litt mer energi i helga, så vi kan få bestilt et. Det er ille når jeg ikke orker sitte oppreist for å gjøre noe så koselig som å søke etter hoteller. :fnise:

pusilus: Tuuusen takk for fin info og tips! :tommelsmil: Høres ut som et fantastisk sted. Som jeg gleder meg! :strix: Har en følelse av at shopping genene mine kommer til å finne godt fram der også, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreia: Hurra for at vi snart kan kaste gummien! :danse:

:skya:

Håpar du slepp unna med mindre ventetid enn meg, då. ;) Ikkje lenge igjen til kontrolltimen nå! :hoppe:

Åååå, Barcelona! Dit skal eg tilbake ein gong! Fantastisk fin by! :tommelsmil: Eg har ikkje så mange tips, sidan me heldt oss mykje utanfor byen, og var i eit reisefølge, slik at me ikkje fekk gjera nøyaktig kva me ville, men mykje av den grunnen har eg bestemt meg for å dra tilbake. Og neste gong er Picasso-museet eit must! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå nei, på tirsdag braker det løs. Uæææ, gled/gruer meg! Jeg har liksom "jobbet" (i den grad man kan jobbe med en livmorslimhinne :fnise:) mot dette så lenge, så skal bli godt å få timen overstått samtidig som jeg gruer meg for en eventuell dårlig nyhet. Jeg føler det litt som om jeg skal på utstilling - noen viser fram hunden sin, jeg viser fram livmorslimhinna mi. :ler: Håper den får skryt! :jepp:

Håper virkelig det ikke blir bruk for flere kodomer her i huset etter den timen, så håper jeg det samme gjelder i dreia-heimen om kort tid. :jepp:

Se der, du hadde jo et tips du. ;) Picasso-musseet, det hørtes ikke dumt ut. Det skal jeg prøve å få med meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det litt som om jeg skal på utstilling - noen viser fram hunden sin, jeg viser fram livmorslimhinna mi. :ler: Håper den får skryt! :jepp:

:skratte:

Se der, du hadde jo et tips du. ;) Picasso-musseet, det hørtes ikke dumt ut. Det skal jeg prøve å få med meg! :)

Ja, Picasso-museet er nesten eit must, uansett om ein likar den type kunst eller ikkje. :fnise: Det er vel eit tips, men eg har altså ikkje vore der, så eg anar jo ikkje om det er verdt tida og pengane eller ikkje. ;)

:tommelsmil: og fingerkryssing for "gummikasting". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

:fnise:

Ja, Picasso-museet er nesten eit must, uansett om ein likar den type kunst eller ikkje. :fnise: Det er vel eit tips, men eg har altså ikkje vore der, så eg anar jo ikkje om det er verdt tida og pengane eller ikkje. ;)

Man bør vel få med seg det ja, på samme måte som jeg liksom måtte se på Mona Lisa da jeg var i Paris. Fint å føle seg litt kulturell også. :fnise:

:tommelsmil: og fingerkryssing for "gummikasting". ;)

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille når jeg ikke orker sitte oppreist for å gjøre noe så koselig som å søke etter hoteller. :fnise:

Uff...slitsomt å være så trøtt ja...kjenner til den ;)

Jeg føler det litt som om jeg skal på utstilling - noen viser fram hunden sin, jeg viser fram livmorslimhinna mi. :ler: Håper den får skryt! :jepp:

:fnise: Får håpe du får masse skryt for den ja ;) Og at kondomene kan sendes langt langt vekk :)

Ha en super helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også, Lucky?. :klemmer:

På morgenen i dag har det murret veldig i magen og da jeg var på do, kom det plutselig litt blod på papiret, så det må være tanta som har kommet. Veldig merkelig, for hun er ikke ventet før mandag/ tirsdag, og jeg er alltid presis, på timen omtrent! Kanskje ting blir litt klusset til nå som det er første måneden uten hormoner og med Vitex. :klø:

Ble veldig glad da det kom blod på papriet, tenkte at yes - jeg trenger ikke hormonpiller for å få ordentlig blod, men nå har det ikke kommet noe mer. Har gått 45 minutters tur med hunden og tenkte kanskje det skulle komme mer da, siden jeg var i bevegelse, men nei - ikke noe mer. Merkelig.

Jeg er så lei av å bruke energi på å tenke på mensen, mye blod, lite blod, hvorfor det ikke kommer mer, hva kan det være osv, så jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg. Jeg driter rett og slett i det, en dag må da ting bli normalt igjen?

Sist gang hadde jeg store forventninger og ble veldig skuffet da det kom så lite, men akkurat nå gir jeg F. Deilig følelse! :nigo:

God helg, alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Barcelona anbefaler jeg deg å snirkle deg langs med sidegatene langs med ramblaen! Mange små og store kjekke butikker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å ha en Barcelonatur å se fram til da! Dit vil jeg også en gang :)

Godt å se at du gir F denne gangen når det gjelder tanta og hvor mye/lite som kommer osv. Du skal uansett på undersøkelse om få dager, og da håper jeg at du får en god nyhet og kan kaste kondomene!

Ha en fortsatt fin helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Golden Girl
Åh, jeg kjenner meg så GLAD. :strix:

Det kjennes ut som jeg har lykkebobler i magen som truer med å komme ut. :fnise:

Vanskelig å konsentrere meg om jobben når jeg kjenner meg sånn, men jeg må jo bare pent ta meg sammen, for jeg har mye å gjøre.

:strix:

Kanskje det er gledespulveret jeg har fått av Golden Girl som har begynt å virke for full nå. :ler:

Så deilig innlegg å lese da!! :strix: Ble jo helt lykkelig bare av å lese at noen har det så bra!! :fnise::klemmer:

Barcelona er fantastisk så bare å glede seg!!! Stranda på kveldstid, Barri Gotic, ikke bruk for mye tid i Ramblaen (gøy og se, men det er så mye annet fint!!) Ta en tur med sightseeingbussene, de kan du hoppe av og på der du vil = veldig greit. Min yndlingsrestaurant heter La Polpa - nydelig innredning og nydelig mat!!

Her er en link om shopping.

Ups, har mistet flere av linkene mine, så dumt.. jaja. Men søk på Barcelona på reisesidene til dagbladet og din side og sånt, så får du masse tips. La Sagrada familia, husene til Gaudi og de fine parkene rundt om er vel verdt å få med seg.

Før hadde jeg Internet Explorer, da gikk det ikke å linke til enkeltplagg på HM. Men når jeg byttet til Firefox nettleser, så går det utmerket. Gratis og veldig lett å bytte, jeg er mye mer fornøyd med firefox enn med IE. Alt går bl.a. raskere! :)

Ha en fin søndagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, tusen takk for hilsener! :klemmer:

Og Estrella og Golden Girl - tusen takk for Barcelona-tips! :blomst:

Restauranten GG anbefaler så superkoselig ut! Den skal testes. :sikle: Åh, som jeg gleder meg! :hoppe: Er så moro å planlegge reiser, lese om stedet, lete rundt på nettet etter tips og planlegge og drømme om hva man har lyst til å se og gjøre. Reisen varer så mye lenger da!

Tanta har oppført seg litt bedre enn sist gang. Jeg har blødd mer denne gangen, i går og i natt og bittelitt i dag, men nå ser det ut som det ikke kommer så mye mer. Må si jeg er positivt overrasket over tanta denne gangen, med tanke på at jeg ikke får tilført kroppen noen hormoner, og så blør jeg helt av meg selv. :hoppe: Små gleder. :ler: Jeg hadde nesten fryktet at det ikke skulle komme noe blod denne gangen, siden det ikke gjorde det før jeg begynte med hormonpillene. Om ting ikke har blitt så mye bedre, så må det i alle fall ha blitt litt bedre.

Nå skal vi spise. Wok! Skriver mer etterpå, hvis det ikke blir å benke seg til foran TV med noen episoder av 24. Kjøpte sesong 7 i helga. Spennende! Er så koselig å ha en serie å følge med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...