Happy Feet Skrevet 10. august 2009 Forfatter #1001 Del Skrevet 10. august 2009 Golden Girl: Kvaliteten kjentes faktisk bra ut. Jeg ble overrasket, for hadde ikke store forventninger og regnet med å sende tilbake hele jakka. Men det gjenstår jo å se hvordan kvaliteten er etter noen gangers bruk da, har ikke akkurat så høye tanker om Ellos jeg heller. Lucky?: Alltid moro med nye høstjakker ja - da blir liksom høsten litt bedre. Men først må vi ha masse sol, føler jo ikke at det har vært sommer i år. Kondom er trasige greier, ja! :dåne: Litt spesielt å bruke det når vi har vært sammen i 12 år , men hedigvis ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. august 2009 #1002 Del Skrevet 10. august 2009 [ Kondom er trasige greier, ja! :dåne: Litt spesielt å bruke det når vi har vært sammen i 12 år , men hedigvis ikke lenge igjen nå. Kan jeg tenke meg Men nå er det ikke lenge igjen nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 11. august 2009 #1003 Del Skrevet 11. august 2009 Likte også jakken kjempegodt! Jeg er på jakt etter en jakke som vil fungere med stor mage til høsten, og da er kanskje en sånn A-figur greit. Men tror vel kanskje denne blir litt kort? Stapper du inn en pute på magen og tester for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 11. august 2009 #1004 Del Skrevet 11. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. august 2009 Forfatter #1005 Del Skrevet 12. august 2009 Mulig den blir litt kort, Klematis. Den var nemlig ikke så veldig lang. Jeg skal innrømme at da jeg prøvde den, så jeg meg selv i speilet fra siden, lettet litt på jakken over magen, og kunne fornøyd konstantere at det er god plass til en liten begynnende gravid-mage under der. Men med en litt større gravid-mage, kan det muligens bli litt snaut med plass. Jeg kan jo ta putetesten når jeg kommer hjem. Hyggelig at dere liker jakka! Bare tre dager igjen til helg og bare to dager igjen å stå opp tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. august 2009 #1006 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg kan jo ta putetesten når jeg kommer hjem. Bare tre dager igjen til helg og bare to dager igjen å stå opp tidlig. Ikke glem å ta ut puta igjen etterpå da! Hehehe. Bare to dager igjen å stå opp tidlig nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. august 2009 Forfatter #1007 Del Skrevet 12. august 2009 Hehe, jeg får prøve å huske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. august 2009 Forfatter #1008 Del Skrevet 12. august 2009 Mye jobb om dagen. Sliten. Synes ikke jeg har gjort annet enn å jobbe og sove denne uka, og det har jeg vel egentlig ikke heller, når jeg tenker etter... Blir nok mye jobbing og lange dager resten av uka også, men i morgen er det faktisk torsdag alt, så tida går jo fort, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 12. august 2009 #1009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke glem å ta ut puta igjen etterpå da! Hehehe. Ser det for meg!! Mye jobb om dagen. Sliten. Synes ikke jeg har gjort annet enn å jobbe og sove denne uka, og det har jeg vel egentlig ikke heller, når jeg tenker etter... Blir nok mye jobbing og lange dager resten av uka også, men i morgen er det faktisk torsdag alt, så tida går jo fort, tross alt. Snart helg!! Jepp - torsdag er praktisk talt helg, sier alltid Silje i P4, så da hører jeg på henne! Hp resten av uke blir bra! Ha en fin kveld! :strix: <-- Tok med litt ekstra gledespulver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. august 2009 #1010 Del Skrevet 13. august 2009 Kul jakke! Elsker den fargen! Jeg kjøpte fjorårets modell som er litt lengre og synes den har holdt seg ganske bra til å være Ellos. Det jeg fant ut var at kragen kan være litt "massiv", spesielt for meg som elsker å bruke skjerf og sjal. Men når det er kaldt er den perfekt! Håper jeg kan bruke den i vinter! (Gruer litt for hva jeg skal ha på meg i vinter, men har bestemt meg for å ikke ta den sorgen på forskudd. Forhåpentligvis blir det et røverkjøp på ei ekstra stor vinterjakke jeg kan bruke bare i vinter hos f.eks. Ellos ) Hørest ut som ei kjedelig uke, men som tidligere nevnt så er det snart helg! Det blir deilig! Her har vi ingen planer, men det skal bli bedre vær så kanskje vi kan dra ut i skogen og lete etter blåbær... Ha en fortsatt fin-fin nesten-fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. august 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 13. august 2009 Golden Girl: Kloke ord fra Silje i P4. Takker for gledespulver, det kommer godt med. Denne uka har vært litt kjip, pga mye jobbing. Sliiiten, men nå som det nærmer seg helg og jobb-bunken minker, stiger humøret for hver time. Snaaart fredag! Missiw: Sant den fargen er fin ja. Jeg trekkes alltid mot plagg i den fargen i butikker og kataloger. Synes nesten alt blir fint, uansett form og fasong, bare pga fargen. Så bra jakka har holdt seg ganske bra da. Skjønner hva du mener med kragen, lurte faktisk litt på hvordan det skulle gå med skjerf og sånn. Skjønner også godt at du er litt bekymret for jakke utover høsten og vinteren. Det må vel være det plagget som er vanskeligst når man er gravid? Vi får satse på at du gjør et røverkjøp. Vi har heller ingen planer for helga annet enn å SLAPPE AV med store bokstaver. Også trening da, det har det ikke blitt tid til denne uka, så da er planen trening i morgen, lørdag og søndag. Ellers, gjøre minst mulig. Føles sånn nå i alle fall. Blåbartur høres koselig ut. Blåbær er godt! ****** I dag ble det bare et par timer overtid, så har vært hjemme en stund og fått litt ut av kvelden. Kjente meg rimelig sliten etter jobb i dag, men etter middag, en stor kopp te og ukas aviser (ikke rukket å se på de tidligere) i sofaen, kjenner jeg meg faktisk mye mindre sliten. Deilig. Og enda deiligere at det er fredag i morgen! Sååå klar for helg nå! Tror jeg skal finne senga snart, samle litt krefter til den siste innspurten før helga i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. august 2009 Forfatter #1012 Del Skrevet 13. august 2009 Lå et nytt Kamille-blad og ventet på meg i posten i dag. På forsiden lyste det mot meg: Å, for en herlig hverdag! - Lykkelig på jobben - Høstens tv-kos - Inspirerende hjem - Behold gløden Jeg elsker sånn artikler, det er så inspirerende. Gleder meg til å kose meg med bladet i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. august 2009 #1013 Del Skrevet 13. august 2009 Lå et nytt Kamille-blad og ventet på meg i posten i dag. På forsiden lyste det mot meg: Å, for en herlig hverdag! - Lykkelig på jobben - Høstens tv-kos - Inspirerende hjem - Behold gløden Jeg elsker sånn artikler, det er så inspirerende. Gleder meg til å kose meg med bladet i helga. Åh, Kamille-bladene er veldig koselige å sitte med. Kan se gjennom de masse ganger på rad uten å bli lei. Kos deg masse med bladet i helga. Kun en morgen igjen å stå opp tidlig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. august 2009 #1014 Del Skrevet 13. august 2009 Du kan avblåse putetesten! Fant meg faktisk jakke (eller egentlig kåpe) på Vila! Den hadde godt med legg under puppene, litt klokkefasong egentlig. Så tror den skal passe en god stund. Snart helg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. august 2009 Forfatter #1015 Del Skrevet 14. august 2009 honning: Kamillebladet er kjempebra ja, jeg kan også bla gjennom de flere ganger og hver gang dukker det opp noe nytt og interessant. Takk, takk - jeg skal kose meg godt med bladet i helga. Og nå er det heldigvis 0 dager igjen å stå opp tilidg og 0 dager igjen på jobb. Klematis: Så bra du fant deg jakke da! Gratulerer! Vila har masse fiiiint. Håper den holder en god stund utover, ja. God helg til dere begge! ****** Da var det endelig helg! Overtid i dag også, kom hjem først nå. Litt kjipt på en fredag, men veldig deilig å bli ferdig med det jeg ble ferdig med. Det var en stoooor og viktig jobb, så jeg er veldig fornøyd. Dessuten var jeg ikke alene på jobb på en fredagskveld, hjelper det også, at det ikke bare er meg som sitter og sliter der. Godt å være flere i samme båt. Trøtt og sliten nå, så nå blir det litt avslapping og så blir det nok tidlig kvelden her i huset. God helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. august 2009 #1016 Del Skrevet 14. august 2009 Deilig å ta helg og vite at det ikke er ting man burde gjort først ja Kamillebladet har jeg faktisk aldri kjøpt før, det må jeg prøve! Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. august 2009 Forfatter #1017 Del Skrevet 15. august 2009 Takk for det - en super helg ønskes deg også, Cuba. Veldig deilig å ta helga og ikke ha den store jobben som helst skulle være ferdig i går, hengende over meg, ja. Nå kan jeg slappe av med ekstra god samvittighet. Du får test ut Kamille, jeg synes det er et supert blad! ****** I natt har jeg faktisk sover 12 timer! La meg litt over ti i går kveld og våknet litt over ti i dag. Kroppen trengte det sikkert og nå føler jeg meg uthvilt. Nå blir det litt smårydding her hjemme, ser ikke ut her etter en uke med mye jobbing og lite tid hjemme. Så SKAL jeg en tur på trening. Ble ikke trening på meg i går kveld heller, pga jobbing, så nå skal det bli trening i dag og i morgen og forhåpentligvis litt bedre tid og overskudd neste uke, så jeg kan få trent litt midt i uka også. Snart er det bare en uke til tanta skal komme og også snart en uke til jeg skal på kontroll på sykehuset. Herre gud, som tida flyr! :dåne: Syns ikke det er lenge siden jeg sutret over lite blod sist mens jeg og det er snart 3 uker siden! Veldig spent på hvordan mensen blir denne gangen og ikke minst hva de sier på sykehuset. Jeg har en litt dårlig følelse, men tror ikke det trenger å bety noe, de andre gangene jeg har fått dårlige nyheter, har jeg nemlig hatt en god følelse, så følelsene mine er tydeligvis ikke helt til å stole på! Deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. august 2009 #1018 Del Skrevet 15. august 2009 Nyt helgen Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. august 2009 #1019 Del Skrevet 15. august 2009 Tida flyr virkelig! :dåne: Heldigvis, når det er ventetid. Snart er det bort med gummien, og endelig au naturel igjen. Du er ikkje aleine om å gleda deg til det, altså. Nyt helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. august 2009 #1020 Del Skrevet 17. august 2009 Håper at du hadde en deilig helg og at kommende arbeidsuke ikke blir like travel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå