Happy Feet Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 9. juli 2009 Huff, ja - får håpe jeg slipper kyllingvinge-klumper. Tusen takk for det Lucky? , jeg koser meg med ferie og i morgen reiser vi også på ferie, så satser på at det blir bra. Ser ut til at det er meldt bedre vær hjemme hos min kjære også, så det passer fint. ****** I morgen reiser vi altså på ferie. Hjem til min kjære langt nord i Sverige. Denne gangen skal vi kjøre, pleier det på sommeren, da kan vi ha med hunden. Reiser litt utpå dagen i morgen, så blir det å kjøre over to dager. Vanligvis har vi kjørt på en dag, det er 16-17 timers kjøretur, men det orker vi ikke nå, så det blir en overnatting på veien. Vi skal faktisk overnatte i teltet vi har kjøpt, så det kan jo bli spennende. Kan nesten ikke huske å ha overnattet i telt før, bortsett fra når jeg var liten, så får håpe det blir en positiv opplevelse, så det kan bli flere teltturer på oss i framtiden. Må komme i gang med å pakke. Pakking er kjedelig!! :dåne: Det er så mye å pakke - både til teltovernatting, vi skal ha med båten, så jeg vi må pakke til båtturer og så er det ting og tang til hunden og ting og tang til oss, for alle typer vær. Vet ikke hvor jeg skal begynne, så jeg begynner på KG. Jeg syns det er sååå pes å pakke, men tenkte på det, at foreløpig er det jo bare oss og hunden, etter hvert skal det jo pakkes til barn også, og det må jo være enda mer jobb, så jeg har egentlig ikke noe å klage over så lenge det bare er oss. Satser på å få tatt noen turer til innom KG før vi reiser, men hvis jeg ikke rekker det - så ønsker jeg alle noen fine uker og jeg håper at jeg kommer hjem til MANGE gode gravid-nyheter her. Nå - pakking! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. juli 2009 #922 Del Skrevet 9. juli 2009 Ha en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #923 Del Skrevet 9. juli 2009 Tusen takk, Gossip girl. Hva skal jeg pakke?? Jeg kjenner hormonene blomstrer. Når pakkingen blir et håpløst og uløselig problem, da aner jeg at det er hormoner på ferde. Disse hormonene er ikke snille mot meg, heldigvis er det bare tre uker igjen. Jeg føler pakkingen som et helt håpløs prosjekt, jeg synes "synd" på sommerkjoler som blir hengende igjen i skapet og må starte pakkingen på nytt og ta med de klærne det er synd på, men det blir "urettferdig" mot andre klær, som da ikke kommer til å bli brukt de neste ukene, så da er jeg like langt. Jeg drar fram det ene og putter tilbake det andre. Jeg klarer ikke å bestemme meg og det ender opp med at jeg ikke har pakket en eneste ting. Skjerp deg, menneske! Det er bare klær og erfaringsmessing er det bare noen få ting som blir brukt. Vi skal jo ikke noe spesielt, vi skal slappe av og ha ferie, ut på båtturer i det fine været som er meldt og det er jo begrenset hva som trengs da. Allikevel kjennes det ut som et håpløst prosjekt.. Jeg får puste godt et par ganger og begynne på nytt. Pakking suger! DUMME hormoner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2009 #924 Del Skrevet 9. juli 2009 Ikke lett å pakke når man skal ha med så mye forskjellig nei Håper du kommer i mål til slutt i allefall Ønsker deg en suuper ferie! Kos dere masse og lad batteriene Må jo ha et skikkelig lager med batterier når du skal være gravid til høsten vet du God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. juli 2009 #925 Del Skrevet 9. juli 2009 Pakking er ikke lett nei, tar alltid med meg alt for mye Ser ut som jeg skal på polferd når jeg skal på helgatur om sommeren, men vet jo aldri hva som skjer på øyen ute i havet (hverken av vær eller gjøremål) Har gått gjennom sekken minst tre ganger God ferie Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2009 #926 Del Skrevet 9. juli 2009 hehehe.. må le litt av deg, jeg.. du er nå søt med alle hormonene dine.. Og kjenner meg litt igjen ja, fra noen dager.. da er det bare vanskelig! Håper du fikk pakkingen i boks etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. juli 2009 #927 Del Skrevet 10. juli 2009 Ha en riktig god ferie, Happy Feet! Jeg håper du vant over hormonene og at du kom i mål med pakkingen! Det er helt pyton å pakke! Jeg har reist MYE i jobben og en skulle tro at jeg hadde en viss peil på det, men jeg har bare blitt værre med årene! Bruker ikke halvparten av det jeg pakker, men en vet jo aldri med vær, hva som skal skje og dagsformen! Kjekt at dere kjører da, for da er det bare å pakke bilen full! Sitter selv å manner meg opp for å pakke til en liten helgetur, men en ganske skiftende værmelding. Må ta meg sammen og i det minste begynne med yttertøy og undertøy, for det kommer en ikke utnom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #928 Del Skrevet 24. juli 2009 Hjemme igjen! Takk for hilsener Lucky?, pusilus, Aurelia og Missiw. Da er jeg hjemme fra ferie! Har hatt to kjempe fine uker hjemme hos kjæresten. Har faktisk hatt masse sol, så har vært på noen fine båtturer, sola meg og kost meg. Vi har sovet masse (9-10 timer hver natt!) og slappet godt av, så har vært en skikkelig avslappende ferie. Deilig! Har også fått shoppet en del, lest noen fine bøker, gått lange turer med hunden og kost oss sammen med familien til min kjære. Har også opplevd jordskjelv. 3 på richters skala, så kjente det godt. En veldig fin ferie! Vi reiste kl 12 på formiddagen i går, og var hjemme kl 11 på formiddagen i dag, så det har vært en lang reise hjem. Hadde som plan å kjøre til vi ikke orket mer, og så sove litt i bilen, men da vi stoppet for å sove kl halv tre i natt, fikk vi ikke sove, så kl halv fem var vi på vei igjen og kjørte til vi var hjemme på formiddagen i dag. Da bar det rett i seng, skikkelig slitne og trøtte begge to. Min kjære sover fortsatt, men jeg skal prøve å holde meg våken fram til jeg skal legge meg i kveld, så ikke døgnet blir snudd helt opp/ned. Utrolig godt å være hjemme igjen! Har som sagt hatt to flotte uker, men: Borte bra, men hjemme best! Jeg er utrolig hjemmekjær, er så glad i hjemmet vårt og setter bare enda større pris på det når jeg ikke har vært hjemme på lenge. Har en uke til med ferie igjen og den skal nytes til det fulle her hjemme. Føler meg rimelig trøtt og nesten fyllesyk etter en natt uten søvn. Nå skal jeg gå og ta meg en dusj og prøve å våkne litt. Så skal vi handle mat og få å pakke ut litt. Det tror jeg er alt jeg orker i dag, foruten å nyte den deilige følelsen av å være hjemme igjen. Og ja; bare 5 hormontabletter igjen! Mensen er ventet på onsdag, så veldig spent på hvordan den kommer til å bli, særlig med tanke på den merkelige klumpen som kom ut forrige gang. Har et lite håp om at det var aller siste rest med rester og at mensen kommer for fullt denne gangen. Til forskjell fra tidligere, har jeg ikke hatt noe brun utflod denne perioden, så jeg håper det er et godt tegn. PS, jeg klarte til slutt å få pakket også... Ikke greit med disse hormonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 24. juli 2009 #929 Del Skrevet 24. juli 2009 Velkommen hjem! Høres veldig bra ut at du ikke har hatt noe utflod i det siste! Det må jo bare være et godt tegn. Jeg håper kroppen din har brukt tiden på hormoner og prøvefri godt! Med en så deilig og avslappende ferie håper jeg virkelig at den er klar for en liten høstspire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. juli 2009 #930 Del Skrevet 24. juli 2009 Bare fem dager igjen med piller! Hvor ble det av de tre lange månedene da? Godt at de ikke har hatt noe utflod denne syklusen da, håper virkelig det er et tegn på at kroppen er ferdig med å tulle nå og at du er klar for prøving igjen veldig snart Godt å høre at dere har kost dere og slappet ordentlig av. Deilig det Kos deg hjemme i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. juli 2009 #931 Del Skrevet 24. juli 2009 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. juli 2009 #932 Del Skrevet 27. juli 2009 Velkommen hjem - og hurraaa for snart hormonkurslutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #933 Del Skrevet 28. juli 2009 Takk for det, jenter. Deilig å være hjemme igjen altså! De første dagene hjemme har bare rast avsted. Mye å ta fatt i etter at huset har stått tomt i 14 dager. Utpakking, vasking og rydding. I dag er det hagen som står for tur. Den ser helt igjengrodd ut etter bare to uker, så skal bli deilig å få rensket opp litt i dag. Strålende sol her i dag (endelig!), så får satse på at det blir en fin dag ute i hagen. Må jo være et godt tegn at det ikke har kommet noe brunt denne syklusen? Begynte å komme litt i går kveld da og nå på morgenen i dag, men tanta er rett rundt hjørnet, så det er vel hun som banker forsiktig på. Er veldig spent på hvordan det kommer til å bli denne gangen, og hååååper atter en gang at hun kommer skikkelig. Bare en hormontablett igjen på brettet mitt nå. Den siste pilla inntas i morgen tidlig. Hurraaaa! Aldri mer sånne hormoner på meg, håper jeg - i alle fall ikke før jeg er i overgangsalderen, som jo var det de egentlig er beregnet på. Jeg har en uåpnet boks Vitex stående som jeg bestilte for noen uker siden. Tenkte kjøre på med det når jeg nå er ferdig med hormonene. Er det bare å starte med en gang? Det blir i såfall rundt starten av mensen. Skal jo på kontroll på sykehuset om en måned, og da håper jeg at Vitexen skal hjelpe meg med å få enda mer orden på kroppen min så jeg kan vise fram en tykk og fin livmorslimhinne. Og så etter det, starte prøvingen. Det er planen, så får håpe det går som planlagt. Nå er jeg lei av å vente! Ja, hvor ble de tre månedene med hormonene av? Jeg synes ikke det er lenge siden jeg startet og syntes det var SÅ lenge med tre måneder. Og vips - de tre månedene er over før jeg vet ordet av det. I kveld skal vi på Madonna-konsert, så veldig glad for at det er i dag. Hadde vært litt nedtur med utekonsert i regnvær. Satser på at det blir en bra kveld - jeg gleder meg! Håper sola skinner hos dere i dag også og at dere får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. juli 2009 #934 Del Skrevet 28. juli 2009 Bare en hormonpille igjen!! Håper tanta viser seg fra sin beste side denne gangen da De tre månedene har virkelig gått fort ja Tror du kan begynne med vitex når som helst, så bare å kjøre på det Kos deg masse på madonna konserten! Blir sikkert knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 28. juli 2009 #935 Del Skrevet 28. juli 2009 Takk for besøket i prøverdagboka mi Happy Feet. Har tatt en titt i din dagbok også, og ser vi har mye til felles Leit å lese om din SA Er imponert over måten du har taklet det på da, og håper virkelig at du lykkes raskt denne gang og at det går bra. Du virker som ei positiv jente, og det er en bra egenskap oppi dette. De beste ønsker til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #936 Del Skrevet 28. juli 2009 Lucky?: Håper virkelig tanta viser seg fra sin beste side! Hun skal egentlig komme i morgen, det er på den siste hormonpilla på brettet hun har kommet de to andre gangene, men med litt brunt nå, så er jeg plutselig redd for at hun har kommet og at det er det som er hele tantabesøket. Men siden dagen først er i morgen, får jeg jo håpe at det tar seg opp litt. Har hatt veldig god tro på mer blod denne gangen, så blir utrolig skuffet hvis det brune er alt som skal komme, så nå tar jeg plutselig sorgene på forskudd... Litt nedstemt kjenner jeg, men det kan jo være et godt tegn på at tanta er på vei. Det er vel kanskje vanlig å ha litt brunt dagen før mensen? Er så lenge siden jeg har hatt fordentlig mens at jeg er helt ute av trening. Da blir det Vitex fra torsdag av. Blir spennende! Moro med nye tabletter. Takk, takk - håper vi får det supert på konsert. Satser på at det hjelper på humøret. Får pakke ned smertestillende og div mensutstyr, så jeg i alle fall er forberedt. Rosa76: Hei - så koselig at du legger turen innom min dagbok også. Tusen takk for veldig hyggelig hilsen! Moro med andre på samme alder i samme situasjon. Gleder meg til å følge deg og håper vi begge lykkes snart. ****** Nå har jeg vært ute og ordnet litt i hagen. Deilig å få unna litt, selv om jeg ikke er ferdig. Vet ikke om jeg gidder mer i dag, det har kommet masse skyer, så ikke så koselig å være ute når jeg småfryser. Tror jeg heller skal holde meg inne og bake gulrotkake. Det kjennes mye mer fristende ut. Kjenner meg sugen på noe søtt, og det er vel et sikkert tantetegn. Hååååper bare så inderlig at jeg skal blø masse denne ganger. Har så store forventninger siden det bare har blitt mer og mer for hver gang. Kjære tante, vær så snill og kom ordentlig denne gangen. Dagen er som sagt først i morgen, men har ikke hatt brunt dagen før tanta har dukket opp de to foregående månedene og nå er jeg så redd for at dette skal være alt. Da er det et skikkelig tilbakesteg. Jeg som var ved så godt mot også. Prøver å si til meg selv at det helt sikkert er normalt og at det vil komme masse blod i morgen, men så blir jeg urolig for at det ikke skal gjøre det. Egentlig har jeg følt meg veldig likegyldig og avslappet til hele mens-tullet i sommer i god tro om at ting vil ordne seg, men nå som det nærmer seg, så dukker tankene og bekymringene opp igjen. Bekymringer er ikke bra, sier stikkemannen, så bort med de!!! Får gå og lage gulrotkake og kose meg med det, så skal nok ting ordne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #937 Del Skrevet 28. juli 2009 Søtsugen så det holder, ja! Store deler av gulrotkakerøra, før gulrøtte kom oppi, havnet rett i magen. Nam, nam - klarte nesten ikke stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. juli 2009 #938 Del Skrevet 28. juli 2009 Kose deg på konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #939 Del Skrevet 29. juli 2009 Takk Gossip girl, jeg koste meg. ****** Jeg blør! Ikke mye..., ikke så mye mer enn tidligere, tror jeg, men det er BLOD, så da kan jeg legge gårdagens bekymring tilside. Har desstuen hatt ganske vondt i magen, noe jeg ikke har hatt de to forrige gangene, så det er tydelig at det er noe som skjer, siden det gjør vondt. Har ikke tatt smertestillende, vil liksom "kose meg" og kjenne på vondten. Konserten i går var veldig bra. For ei dame og for et sceneshow! Bare så utrolig synd man ikke ser så godt når det er på så stor arena. Så jo godt på skjermene, men det skjedde masse på scenen som jeg ikke fikk med meg. Jeg er egentlig ikke så glad i store stadion-konserter, liker bedre mindre konserter hvor det blir litt mer intimt og nært, men med en så stor artist som Madonna, er jo ikke det mulig. Uansett, en veldig fin opplevelse og moro å ha sett henne live. Jeg ser at noen aviser kritiserer at hun remixet de gamle sangene til et mer moderne sound, men jeg syns det var veldig kult og svingte skikkelig. Veldig tamt publikum da... Jeg er "imponert" av at folk kan stå i to timer på konsert med hendene i lomma, ikke røre på seg, ikke trampe takten, ikke klappe eller lee en eneste muskel til musikken. Ikke en eneste gang i løpet av to timer! Møkkavær i dag! Nå regner det, igjen. Får vel komme meg i dusjen og så gjøre litt her inne. Ute gidder jeg ikke være. Kjenner meg lat i dag, men får vel bare ta meg selv i nakkeskinnet. Den siste hormonpilla er svelget unna. Hormonpille-kuren er ferdig!!! Nå er det bare å krysse fingrene for at ting ser bra ut om en måneds tid så vi kan starte prøvingen igjen. Jeg er lei av kondom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. juli 2009 #940 Del Skrevet 29. juli 2009 Supert med hormonpille slutt og BLOD!!! Skjønner godt at du ikke vil ta noen smertestillenede ja, er sånn selv jeg Liker å kjenne på smertene og ikke minst bruke bind for å se hvor mye blod som egentlig kommer Før var jo tampongen inne nesten før mensen hadde startet.... Så bra konserten var vellykket da! Madonna er super Håper blodet strømmer på i hele dag og at du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå