honning Skrevet 16. juni 2009 #861 Del Skrevet 16. juni 2009 Hehe, det er ikke alltid så lett å slappe av nei Du får bare høre på stikkemannen og slappe av med gooood samvittighet og nyte livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juni 2009 #862 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke lett å slappe av når kroppen har vært vane med fullt tempo så lenge nei Håper du klarte å nyte teen og noen timer i sofaen, kroppen trenger det også Ikke hørt om den cd'en før jeg, men alltid moro med ny musikk da I allefall så lenge den er bra Kos deg videre i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 17. juni 2009 #863 Del Skrevet 17. juni 2009 Innom og ønsker deg en fin og avslappende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #864 Del Skrevet 17. juni 2009 Missiw, Gossip Girl, honning, Lucky? og Ananan. Jeg hadde en avslappende og fin kveld i går. Det ble sofa, te og blader en liten stund og så ble det litt gardinstryking/opphenging. Klarte ikke å la være, men jeg koser meg jo når jeg holder på med sånt, så det kan vel ikke være så veldig ille for kroppen min. Ja, Missiw, tenk at nå er jeg over halvveis på hormonkuren! Det er helt utrolig, for er ikke lenge siden jeg begynte. Deilig å se at tiden går framover, selv om jeg vil at tiden skal stå litt stille også, for når hormonkuren er slutt, er sommeren litt på hell. Tiden går fort, så får prøve å nyte hvert øyeblikk. Hadde ikke hørt om cd'en før jeg heller, Lucky?, men hørte med han som jeg syns var så fin, så da bestilte jeg cd'en. Hender jo sånt blir bomkjøp når jeg ikke aner hva det er, men denne virker veldig bra. Deilig med ny musikk! Tre arbeidsdager igjen til helg og bare to morgener igjen å stå opp tidlig! Neste uke blir det kortere dager på jobb fram mot ferien. Min jobb er litt stille på sommeren, så vi har kortere kontortid - veldig deilig - blir litt ferie, selv om det ikke er ordentlig ferie. Kan sove halvannen time lenger om morgenen og kan gå hjem litt tidligere (hvis jeg er ferdig med det jeg må gjøre på jobb da, kan ikke komme senere og gå tidligere dersom jeg ikke får unna det jeg skal gjøre, men det er så stille her på sommeren, så det skal nok gå bra). Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. juni 2009 #865 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, nå er det ikke lenge igjen før dere kan plante et lite frø igjen Satser på at det går superfort og at babyen selvfølgelig blir der inne i 9 måneder Gleder meg! :D Deilig med en sånn jobb da! Da får man liksom litt ut av de fine dagene, selv om man må jobbe noen timer Må si jeg er litt glad jeg sa opp, de jobbetidene der jeg jobber nå er helt pyton. Det tidligste man slutt er kl. 5, ellers kan man risikere å jobbe til 22. Og alt i mellom der. Kjedelig med lange dager når solen skinner utenfor! Deilig å styre litt med gardiner og sånt ja! Det er jo koselig i forhold til annen rydding Håper du får en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #866 Del Skrevet 17. juni 2009 Nei, nå er det ikke lenge igjen, Cuba! Gleder meg veldig, skal bli så moro å "være med på leken". Uutholdelige dager og symptomjakt fra EL til IKM. Gleder meg! Får bare kysse fingrene for at alt ser bra ut på sykehuset i slutten av august, så vi bare kan kjøre på etter det. Veldig deilig å kunne jobbe litt kortere dager på sommeren, da får man liksom mer ut av den. Så bra at du har fått sagt opp! Når skal du slutte da? Skjønner godt at det er kjipt med så lange arbeidsdager og særlig når det er sol og sommer og fint vær og "alle andre" har fri. Takk for det - en fin dag til deg også, Cuba. ****** Snaaart ferdig på jobb og bare to jobbedager igjen til helg og kortere arbeidsdager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. juni 2009 #867 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, blir koselig å følge deg gjennom prøvingen :D Har siste dagen til fredag faktisk. Da går jeg jo i ferie. Egentlig har jeg en måneds oppsigelse, så i følge den skulle jeg ha jobbet litt over en uke etter ferien også. Men det slapp jeg. Fikk til og med høre at jeg kunne gå på dagen om jeg ville. Tror de er ivrige på å få meg vekk Men jeg tenkte at det er greit med det man kan klare å sope sammen av penger, så får klare å holde ut de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 #868 Del Skrevet 17. juni 2009 Så deilig med kortere dager fremover da Passer jo veldig fint på denne årstiden det Den sangen var fin, behagelig musikk Kjøpte den nye cd'en til gitarkameratene her om dagen jeg da, liker de veldig godt! Kurt Nilsen har en fantastisk stemme :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #869 Del Skrevet 17. juni 2009 Cuba: Så deilig at du slutter i jobben allerede på fradag! Kjekt å få med seg noen dager ekstra med lønn, så du får bare bite tennene sammen de siste dagene og tenke på ferien som venter. Lucky?: Liker Gitarkameratene jeg også, veldig koselig musikk. Kurt Nilsen har jo bare helt fantastisk stemme. Må nok kjøpe den cd'n etterhvert jeg også. ****** Sitter og har helt følelsen av at det er torsdag. Vi pleier å ukeshandle på torsdager, men i morgen og på fredag er jeg opptatt etter jobb, så da ble det til at vi handlet i dag - på en onsdag! Med sånne utskeieler, kommer jeg til å være helt dagvill resten av uka. Jeg tror det er "handle-torsdag" i dag, så denne uka kommer til å bli lang når det "bare" er torsdag i morgen og ikke fredag, som jeg tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2009 #870 Del Skrevet 17. juni 2009 Herlig oppskrift frå st®ikkemannen. Praktisk å ha ein god grunn til å slappa av litt. Eg har faktisk tirsdagsfølelse i dag, så nå går det ekstra raskt mot helg. Litt kjipare å føla det nærmar seg helg meir enn det faktisk gjer. Då er resten av veka ofte fryktelig lang. Men praktisk når dagane uansett er såpass korte. *ønsker meg tips om kor eg kan begynna å jobba for å få så korte arbeidsdagar* Ja, vi får heller nyte livet som er nå og se framover mot en ny spire som forhåpentligvis vil komme i løpet av høsten. Fram til da skal vi kose oss med hverandre, sol, sommer og hvitvin. Forhåentligvis blir det ikke det neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. juni 2009 #871 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Sitter og har helt følelsen av at det er torsdag. Vi pleier å ukeshandle på torsdager, men i morgen og på fredag er jeg opptatt etter jobb, så da ble det til at vi handlet i dag - på en onsdag! Med sånne utskeieler, kommer jeg til å være helt dagvill resten av uka. Jeg tror det er "handle-torsdag" i dag, så denne uka kommer til å bli lang når det "bare" er torsdag i morgen og ikke fredag, som jeg tror. Huff, det blir ikke bra når det blir så store skjevheter i uka brått! Men får håpe helgen kommer fort likevel Jeg leste forresten også strikkemannen med en gang.. Lurte litt selv Endret 17. juni 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #872 Del Skrevet 18. juni 2009 dreia: Det var ikke den verste oppskriften jeg kunne fått akkurat. Den skal brukes lenge for alt den er verdt. Tips er på vei! Cuba: Strikkemannen er en fin mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 #873 Del Skrevet 18. juni 2009 Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 18. juni 2009 #874 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå er det hvertfall snart helg - jippi!! :hoppe: Ønsker deg en rolig og aaaavslappende helg med masse kos og egenpleie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2009 #875 Del Skrevet 18. juni 2009 *ønske seg ein fornuftig st®ikkemann* Ein dag igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #876 Del Skrevet 18. juni 2009 Lucky?: Takk, jeg har hatt en fin dag. Masse å gjøre på jobb, så dagen har rast av sted. Etter jobb hadde vi avslutning for en med drinker og Champagne på kontoret - veldig hyggelig! Golden Girl: Nei, nå er det ikke lenge igjen til helg! Deilig!! Dessuten er i morgen siste dagen jeg står opp så tidlig som jeg pleier, trenger ikke stå opp så tidlig før midten av august pga kortere dager på jobb. Juhuuu Takk, takk - jeg skal slappe godt av i helga, være god mot meg selv og samle masse energi til jeg skal til stikkemannen (eller st®ikkemannen ) på mandag. dreia: Får håpe du får ønsket ditt oppfylt. Hurra for helg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 19. juni 2009 #877 Del Skrevet 19. juni 2009 Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #878 Del Skrevet 19. juni 2009 Fredag Juuuuhuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. juni 2009 #879 Del Skrevet 19. juni 2009 Innom her for å önske deg en god helg også! Syns du fortjener en helg med full avslapping og kos nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2009 #880 Del Skrevet 19. juni 2009 Endelig helg Ønsker deg en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå