Gjest Golden Girl Skrevet 9. juni 2009 #821 Del Skrevet 9. juni 2009 for TR! Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #822 Del Skrevet 10. juni 2009 Klematis: Skal bli moro å komme inn i prøvernes rekker igjen. Om jeg ikke skulle bli gravid med en gang, så er det i alle fall en mulighet for at det kan skje hver måned. I motsetning til nå hvor alle svømmerne havner i en kondom. Jeg gleeeder meg! Cuba: Tiden nå har rast avsted, så hvis resten av sommeren går like fort, så kan jeg droppe kondomen før jeg aner ordet av det. Vil jo at tiden skal gå fort, så jeg kan komme i gang igjen, men på den annen side, så er sommeren over inne jeg kan prøve igjen, og jeg vil jo ikke at sommeren skal være over på et blunk. Blir liksom ikke enig med meg selv. Er i alle fall glad for at denne venteperioden er på denne årstiden og ikke vinteren, da hadde tiden blitt lang. Lucky?: Nei, det var ikke så mye å skryte av, selv om det var blod, så vi får håpe på enda mer blod neste måned. Nå var jeg jo uten stikking i to uker før mensen skulle komme, så nå som jeg skal oppta stikkingen igjen og jobbe mot neste mens, så håper jeg det gir positive resultater. Var veldig fornøyd med stikkingen jeg også, så gleder meg til å fortsette. honning: Takk for jubel. Veldig godt at kroppen begynner å stabilisere seg, så nå kan det jo bare bli bedre for hver måned. Takk, takk - jeg hadde en fin dag i går. Golden Girl: Tusen takk, i like måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. juni 2009 #823 Del Skrevet 10. juni 2009 Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #824 Del Skrevet 10. juni 2009 Takk, Gossip girl. Jeg har hatt en fin kveld med kakebaking og kakespising. Nå blir det sløving på sofaen til fotballkampen før jeg finner senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 11. juni 2009 #825 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, herlig med sommer. Og du skal se at tida går forsvinnende fort! Snart kaster dere gummien, og kroppen er klar for nye eventyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #826 Del Skrevet 11. juni 2009 Snart kaster dere gummien, og kroppen er klar for nye eventyr! ****** Jeg har vært og klippet meg! Det er alt for lenge siden jeg har vært hos frisøren, så dette var virkelig nødvendig og utrolig deilig! Det er så rart med hår, plutselig står man opp en dag og finner ut at håret ser helt jævlig ut og så absolutt trenger en klipp, og sånn har jeg hatt det hele denne uka her, så i dag bestemte jeg meg for å komme meg til frisøren. Fikk time på dagen, så det går fort unna når jeg får noe for meg. Utrolig deilig og veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 11. juni 2009 #827 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja det er deilig å få klippet seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juni 2009 #828 Del Skrevet 11. juni 2009 Så deilig med frisørbesøk da Ikke noe flink til å klippe håret regelmessig jeg heller Har langt hår som bare gror liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #829 Del Skrevet 11. juni 2009 Veldig deilig å få klippet seg ja. Hver gang jeg er nyklipt, lover jeg meg selv at denne gangen, DA skal det ikke gå lenge til neste gang, men det glemmer jeg visst underveis.. Jeg har også langt, krøllete hår som bare henger der, så jeg merker ikke så godt at det er slitt før jeg plutselig en dag finner ut at det burde vært klippet for lenge siden. Nå har jeg bestemt meg for å klippe meg til høsten igjen, så får vi se om jeg husker det når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. juni 2009 #830 Del Skrevet 11. juni 2009 Ekte blod! Berre to blødningar til nå, så er de vel i gong igjen? Eg kjenner sjølv at det skal bli veeeeeldig deilig å droppa gummien. Håpar tida går fort for oss begge! Grattis med ny sveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #831 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei dreia. Ekte blod. To blødninger til ja, så er jeg ferdig med hormonkuren, men har fått kontrolltime på sykehuset en måned etter det, så lurer litt på om jeg skal vente til da før vi setter i gang igjen, bare for å få bekreftet at alt er i orden. Har ikke helt bestemt meg enda, får se litt an hvordan de neste blødningene blir, men kan sikkert være godt for kroppen å være en syklus uten hormoner også før vi setter i gang, men etter det, DA har alt vær så god å være klart til prøving, for da vil jeg ikke vente mer. Vi får satse på at tida går fort for oss begge. Foreløpig har det godt veldig fort, syns jeg, så får håpe det fortsetter sånn. Rimelig lei kondom nå ja... Takk, takk - deilig med ny sveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 11. juni 2009 #832 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får gjøre som meg, når jeg er hos frisøren bestiller jeg neste time (og gjerne de to neste etter det igjen også.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juni 2009 #833 Del Skrevet 11. juni 2009 Du får gjøre som meg, når jeg er hos frisøren bestiller jeg neste time (og gjerne de to neste etter det igjen også.. ) kanskje det jeg skulle begynt med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. juni 2009 #834 Del Skrevet 11. juni 2009 Hormonkur + ein "frisyklus" - det høyrest ut som ein god plan. Men eg forstår virkelig om du ikkje orkar venta så lenge. Eg tel litt på knappane om me berre skal kjøra på igjen allerede nå. Eg har tross alt fått eit telefonnummer til sjukehuset som eg kan ringa om me blir gravide igjen før utredninga, og då skal eg få oppfølging, sjølv om det skulle bli før utredningstimen. Men tør eg? På gyn sa dei, veldig strengt, at me måtte venta. Aaaah, om mannen berre hadde visst om alt som foregjekk i hovudet mitt. :dåne: Du får gjøre som meg, når jeg er hos frisøren bestiller jeg neste time (og gjerne de to neste etter det igjen også.. ) :dåne: Det var kanskje noko å ta til seg. Eg går altfor sjeldan til frisør. *frisørskrekk* Eg klipte meg i slutten av mai (fordi eg måtte), og då var det altfor lenge sidan sist gong. Sist gong var vel i februar. Og ikkje februar 2009, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. juni 2009 #835 Del Skrevet 12. juni 2009 Skjønner godt at du begynner å bli utålmodig nå ja Sikkert greit å vente til timen i juli før dere prøver igjen, men samtidig er dere jo lovet god oppfølging også da...ikke lett det her nei Leger sier veldig mye forskjellig.... Ha en super fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #836 Del Skrevet 12. juni 2009 Du får gjøre som meg, når jeg er hos frisøren bestiller jeg neste time (og gjerne de to neste etter det igjen også.. ) kanskje det jeg skulle begynt med også Det var lurt! Kanskje jeg får begynne med det, for selv om jeg er fast bestemt på å gå til frisøren om noen måneder, kan det nok hende at jeg ikke får kommet meg dit på lang tid likevel. Har man først en time, er det jo litt tiltak å eventuelt avbestille også, så kanskje det er løsningen for å komme seg regelmessig til frisøren. Det var kanskje noko å ta til seg. Eg går altfor sjeldan til frisør. *frisørskrekk* Eg klipte meg i slutten av mai (fordi eg måtte), og då var det altfor lenge sidan sist gong. Sist gong var vel i februar. Og ikkje februar 2009, nei. Jeg har også litt frisørskrekk! Og jo lengre tid det går, jo større blir skrekken, for da tenker jeg til slutt at herre gud, så slitt hår jeg har, hva vil frisøren tro om meg??!? Så utsetter jeg det litt til, og det blir enda vanskeligere å komme seg til frisøren jo mer slitt håret blir. Tenkte på det når jeg gikk til frisøren i går at jeg gruer meg mer for å gå til frisør enn til gynekolog (noe jeg har blitt ganske vant til dette året). Hormonkur + ein "frisyklus" - det høyrest ut som ein god plan. Men eg forstår virkelig om du ikkje orkar venta så lenge. Eg tel litt på knappane om me berre skal kjøra på igjen allerede nå. Eg har tross alt fått eit telefonnummer til sjukehuset som eg kan ringa om me blir gravide igjen før utredninga, og då skal eg få oppfølging, sjølv om det skulle bli før utredningstimen. Men tør eg? På gyn sa dei, veldig strengt, at me måtte venta. Aaaah, om mannen berre hadde visst om alt som foregjekk i hovudet mitt. :dåne: :dåne: Skjønner godt at du begynner å bli utålmodig nå ja Sikkert greit å vente til timen i juli før dere prøver igjen, men samtidig er dere jo lovet god oppfølging også da...ikke lett det her nei Leger sier veldig mye forskjellig.... Ha en super fredag Jeg er litt sånn jeg også, blir liksom ikke helt enig med meg selv. Vil fullføre hormonkuren, det er uaktuelt å prøve på noe så lenge jeg går på den, men i forhold til den måneden uten hormoner. Den ene dagen tenker jeg at nei, vi kjører bare på, er jo ikke sikkert jeg komme til å bli gravid engang, men neste dag så er jeg redd for å bli gravid for fort. Nå har det jo vært et år med tull, så veldig synd hvis det samme skulle skje igjen bare fordi jeg ikke klarte å holde meg en måned eller to ekstra. Har ikke fått beskjed om å vente til etter jeg har vært på sykehuset, bare til jeg er ferdig med hormonene, så det er det som får meg til å tvile litt. Men jeg får prøve å være fornuftig å ikke forhaste meg, for jeg tror kroppen min har veldig godt av den ekstra måneden. Kommer nok til å ombestemme meg mange ganger innen den tid tenker jeg, ikke lett dette her. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. juni 2009 #837 Del Skrevet 12. juni 2009 Håper du får en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #838 Del Skrevet 12. juni 2009 Tusen takk, Gossip girl. Endelig helg - deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 12. juni 2009 #839 Del Skrevet 12. juni 2009 :danse: Heeelg!! Juhuu!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #840 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg får danse litt for helg jeg og, Golden Girl. :danse: Helg er så utrolig deilig - alltid! Jeg eeeelsker helger!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå