Lucky? Skrevet 27. mai 2009 #781 Del Skrevet 27. mai 2009 Så mange tanter som du har fått i det siste burde det jo bli en skikkelig tantefest her til helgen ja Håper tanta kommer for fullt denne gangen, skjønner godt at du gleder deg til å blø skikkelig Hadde det sånn jeg også Mange rare gleder her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #782 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hei honning, så hyggelig å høre at du får sommerfølelse av å titte innom her. Har vært nydelig vær i det siste, og det smitter veldig på humøret mitt. I går var det imidlertid veldig grått og trist hos oss også, regnet bøttet ned, men det er meldt pent vært til helga igjen, så da får vi satse på at sommerfølelsen dukker opp igjen. Det er en god følelse. Tanta di er hjertelig velkommen hit, så du får bare sende henne. Jeg skal ta godt være på a, i alle fall noen måneders tid. Bad, fotbad, ansiktsmaske og ikke minst massasje fra mannen - det var et godt tips, *netta*. Det er en fin måte å slå ihjel litt ventetid på. Kan gjerne ta i mot tanta di neste måned da, jeg må ha besøk av tanta noen ganger før jeg kan prøve å bli gravid igjen, så hun er hjertelig velkommen hos meg, i motsetning til hos deg, kan jeg tenke meg. Det burde bli det, Lucky?. Det hadde gjort meg så glad. Hu kom jo for fullt hos deg etter en måned med hormoner og litt stikking, så jeg har trua. Mange rare gleder, ja. Endret 27. mai 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #783 Del Skrevet 27. mai 2009 I dag har jeg supervondt i hodet. :dåne: Egentlig veldig kjipt, men jeg er igjen litt glad for det. Jeg får nesten alltid migrene før jeg skal ha mensen, så det må jo bety at tanta er på vei! Hadde ikke migrene de månedene jeg hadde hcg i kroppen, så det er et sunnhetstegn at migrenen er tilbake. Igjen, mye rart man skal glede seg over i disse tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mai 2009 #784 Del Skrevet 27. mai 2009 migrene!! Mye rart å glede seg over her inne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #785 Del Skrevet 27. mai 2009 migrene!! Mye rart å glede seg over her inne ja ****** I dag har jeg hatt skikkelig "etagilde" på jobb. Har hatt så lyst på sjokolade og godteri og siden jeg venter mensen, er det liksom lov til å spise det. Så jeg dytter nedpå, med goood samvittighet. Men nå har jeg fått litt for mye av det gode, føler meg kvalm og uvel. Nesten så jeg er sugen på noe salt nå, så vurdere å kjøpe litt potetgull, for å reparere etter for mye søtt. :gjeiper: Sånn som jeg stapper og eter, så må jeg vel snart på en ny eple/pære-kur. I dag har jeg shoppet I.D foundation på nett. Blir aldri helt fornøyd med foundation, så nå skal jeg prøve denne igjen. Har hatt den en gang før, men var ikke helt fornøyd da, men lurer på om jeg har påført den feil, så nå skal jeg gi den en sjanse til. Har kjøpt kost og hele pakka, så det blir spennende. Fant et nytt sted hvor jeg fant den til under 200,- så jeg slipper toll også. Alltid moro med pakker i posten, og enda mer moro når det er fra et nytt sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mai 2009 #786 Del Skrevet 27. mai 2009 Kos deg med etagilde Bare å rette opp igjen med en eple og pæredag igjen Kroppen trenger noe søtt og godt innimellom og det er jo viktig å kose seg litt også Moro med ny foundation da! Håper du blir mer fornøyd denne gang da Hvor bestiller du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Viktig å kose seg litt ja, og særlig i mens-tider. Da føler jeg for å være litt snill mot meg selv og ekstra snill fordi jeg feirer på forskudd at jeg skal få ordentlig tantebesøk for første gang på mange år. Denne gangen bestilte jeg fra LimeBeauty, for her var den absolutt billigst. Har ikke handlet herfra før, så er litt spent. Har tidligere handlet fra Lookfantastic og Strawberrynet, men syns Strawberrynet har fått så dårlig utvalg i det siste, så bra å finne noen andre alternativer. Endret 27. mai 2009 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #788 Del Skrevet 27. mai 2009 Handlet kosten fra dette stedet da, for den var utsolgt fra det andre stedet. Har heller ikke handlet herfra før, så blir spennende det og. Jeg har hatt et skikkelig nettraid i dag, har jo så vondt i hodet, så er begrenset hva jeg orker. Men shoppe - det orker jeg alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mai 2009 #789 Del Skrevet 27. mai 2009 shoppe - det orker jeg alltid! Utrolig hvor dårlig man egentlig må være før man ikke orker å shoppe Takk og pris for nettbutikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #790 Del Skrevet 29. mai 2009 Utrolig hvor dårlig man egentlig må være før man ikke orker å shoppe Takk og pris for nettbutikker Takk og pris! Hvordan overlevde man før, egentlig... :klø: ****** Endelig fredag! Snart langhelg! Strålende sol og enda bedre og varmere vær i vente. Kan det bli bedre?? Neppe. Eller jo, at tanta dukker opp i helga og det gjør hun nok, spørsmålet er bare i hvilken grad hun kommer. Jeg er så spent, håper virkelig det blir full fest ”der nede”. Tiden går framover. Jeg ser på tickeren min at det ”bare” er to måneder til jeg er ferdig med hormonkuren i dag. Jeg har snart brukt hormonpillene i en måned og jeg syns jo ikke at det er sååå lenge siden jeg begynte, så tida flyr. Begynte på ny farge på pillebrettet i dag. Det er 6 røde piller igjen og i vedlegget står det at mensen er ventet å dukke opp når man er på de røde pillene, så jeg har hele tiden gledet meg og sett fram mot de røde pillene og nå er jeg endelig der. Skal bli så godt med langhelg nå og med det fine været som er meldt med opp mot 26-27 varmegrader på søndag og mandag, gleder jeg mer virkelig. Planen var egentlig full vask i huset i hele helga, mamma skulle komme og hjelpe, men nå har jeg avlyst storvasken, ting er nemlig ikke helt ferdig enda og jeg vil vente med å vaske ordentlig til alt er 100 %. Håper jo å få unna en del i helga, men vi har også planer om årets første båttur søndag eller mandag. Må passe på når det skal være så fint vær og nyte de dagene, huset går jo ingen steder. Har kjent litt småmurring i magen i noen dager, ellers er det ikke så mye annet som varsler om at tanta er på vei. Har hele tiden hatt litt brun utflod siden jeg var på sykehuset/ begynte med hormonpillene (dette tror jeg er en vanlig bivirkning av hormonene), men nå som jeg venter tanta, kommer det ingen ting! Jaja, jeg håper det bare er stille før stormen, eller i dette tilfellet, flommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mai 2009 #791 Del Skrevet 29. mai 2009 Håper du får ei strålende pinsehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 29. mai 2009 #792 Del Skrevet 29. mai 2009 Hurra for 2 mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #793 Del Skrevet 29. mai 2009 Håper du får ei strålende pinsehelg Takk i like måte Hurra for 2 mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. mai 2009 #794 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har parkert her så, hun får vær så god å gjøre jobben skikkelig! Har prøvd Feeluniqe fordi Strawberrynet var så dyrt en stund, og det gikk kjapt og greit med pakken fra FU. Det kjekke med SN. er jo at en får refundert den en må betale i toll. Synd det ikke er flere som kan gjøre det. Ha ei fin pinsehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mai 2009 #795 Del Skrevet 29. mai 2009 heier på flommen Dagene, ukene og månedene går veldig fort ja, så før du vet ordet av det er du nok ferdig med de hormenene Synes ikke det er lenge siden du begynte på de jeg og nå har du snart gått på de en måned! Hjelpes !! Kos dere masse i helgen og ikke jobb dere ihjel inne i huset i denne varmen nei. Kos dere masse! Deilig med båttur da, det skal vi prøve å få til også Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mai 2009 #796 Del Skrevet 31. mai 2009 Sommer er å kunne sitte å nyte livet i skyggen uten å få neglesprett for røde piller Håper på en ordentlig runde denne gangen, Missiw har jo parkert sin her så da har du i alle fall to Tror min var litt fornerma fordi jeg ville gi a bort Men jeg prøver igjen, og håper på at holder seg borte fra meg denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #797 Del Skrevet 1. juni 2009 Missiw: Hei - så koselig med hilsen fra varmere strøk. Ja, heldigvis er tanta di parkert her, 3 x hurra for det , tror visst hun var den eneste som skjønte hva det betyr, så jeg håper hun bidrar med sitt og at mange andre tanter finner veien hit og ikke dukker opp hos KG-jenter hvor hun er uønsket, på maaange måneder. Så bra å høre at det gikk fint å bestille fra FU. Da er det bare å glede seg til pakken som kommer om sikkert ikke alt for lenge. Ha en fortsatt fin ferie, Missiw. Lucky?: Vi koser oss med fri, men har blitt mest jobbing inne/ ute i heimen da, men er veldig deilig å se alt vi får gjort. Blir ikke båttur på oss heller. Kjæresten hadde bilen på service på fredag, det er en del som skulle skiftes og den skulle egentlig vært ferdig fredag, men så hadde de plutselig ikke denne delen inne, så vi får ikke bilen før på tirsdag og det er den vi må bruke til å dra båten med, den andre bilen vi har er ikke firhjulstrekk og dermed ikke sterk nok. Så da gikk den båtturen i vasken, men satser på at det ikke er lenge til neste mulighet for båttur. pusilus: Kan nok hende tanta ble litt fornermet ja, men håper hun tar til fornuft og skjønner at du faktisk ikke trenger henne på noen måneder. Hun er nok på gli nå siden hun hadde så merkelig oppførsel sist, så tror nok hun velger å holde seg hos meg denne gangen. Sommer er å kunne sitte å nyte livet i skyggen uten å få neglesprett Helt sant. ****** Tanta har fortsatt ikke dukket opp da, har tatt min 4. røde pille i dag. Er litt vanskelig å vite hvilken dag jeg skal ha mensen siden jeg allerede hadde blod/brun utflod etter at jeg var på sykehuset da jeg fikk mensen sist. Trodde egentlig det var i dag, men så begynte jeg å telle etter og fant ut at det kanskje kunne være lørdag/søndag, men foreløping ingen mens, så får satse på at i dag er dagen. Håper ikke de pillene skal begynne å klusse til ting nå! Fredag kveld og hele natt til lørdag hadde jeg skikkelig murring i magen, så det må i alle fall være noe som skjer der nede, men foreløpig hverken rødt eller brunt, så jeg venter i spenning. Ellers nyter vi sommeren. Vi har gjort masse inne og ute i/på huset, så vi får ikke priset sommeren så mye som jeg hadde ønsket, men vi får gjort mye og det er jeg veldig glad for, så får vi heller ta igjen late dager i sola senere. Men vi koser oss fordet og sommerfølelsen har så absolutt kommet. Vi har inntatt alle måltider utendørs og har kost oss på terrassen til langt på kveld/natt. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. juni 2009 #798 Del Skrevet 1. juni 2009 Ellers nyter vi sommeren. Vi har gjort masse inne og ute i/på huset, så vi får ikke priset sommeren så mye som jeg hadde ønsket, men vi får gjort mye og det er jeg veldig glad for, så får vi heller ta igjen late dager i sola senere. Men vi koser oss fordet og sommerfølelsen har så absolutt kommet. Vi har inntatt alle måltider utendørs og har kost oss på terrassen til langt på kveld/natt. Herlig! Deilig med dager man får gjort mye også da Høres ut som om dere har kost dere i helgen med utekos på terrassen da Får håpe sommeren har maaange slike dager å by på fremover nå, så deilig! Håper tanta tenker å dukke opp hos deg snart da, kjedelig å gå sånn å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. juni 2009 #799 Del Skrevet 2. juni 2009 Ønsker deg ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #800 Del Skrevet 2. juni 2009 Vi har kost oss veldig, Lucky?. Håper dette bare var forsmaken på hvordan sommeren kommer til å bli. Etter en sånn vinter, fortjener vi skikkelig sommer med masse sol og varme. Tusen takk - det samme, Gossip girl. ****** Tanta har ikke dukket opp enda. Jeg har jo alltid vært så reglemessig, alltid på timen dag 28 omtrent, men nå må det være hormonpillene som føkker til syklusen min. Hun burde kommet i går (egentlig i helga, men litt vanskelig å si når første dag var sist pga inngrepet på sykehuset) og hun har fortsatt altså ikke dukket opp. I dag har murring i magen kommet og gått, så jeg håper det skjer noe snart. Prøver å ikke tenke for mye på det, for stresser man med det, kan jo det føre til forsinkelser også, har jeg hørt. Jeg prøer å tenke at det ikke gjør så mye når hun kommer, siden jeg ikke kan prøve på noe som helst før etter timen på sykehuset i slutten av august, men vil jo gjerne ha en bekreftelse på at ting er på vei i riktig retning. Håper denne forsinkelsen bare betyr at livmorslimhinnen godgjør seg skikkelig sånn at det blir en ordentlig blødning når hun først dukker opp. Sånn foruten at jeg venter spent på tanta, er livet ganske fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå