Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

:fnise: Nå fikk jeg meg en god latter... :ler: Jeg får veldig mange bilder inni hodet når jeg leser ting, og ja.... :ler::legrine::ler2::hoho::fnise::laugh::ler::Hehe::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er lei av å bo sånn ja, men blir nok superfint når det blir ferdig :) Synes skifergulv er stilig jeg da, særlig når man har den stilen dere har :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nå fikk jeg meg en god latter... :ler: Jeg får veldig mange bilder inni hodet når jeg leser ting, og ja.... :ler::legrine::ler2::hoho::fnise::laugh::ler::Hehe::hoho:

:fnise: Hehe, så bra. En god latter forlenger livet. :tommelopp:

Gulvet blir veldig fint, Lucky?. Synes det passer veldig godt hos oss. Gleder meg til å bli ferdig, det er vel verdt alt støvet, selv om jeg er møkk lei nå. :klemmer:

Har vært på en deilig kveldstur i skogen med hunden. Det lukter så friskt og godt i skogen nå. Det lukter blomster og vår. Herlig. :)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en god helg, Happy Feet! :klemmer:

Jeg lurte på å en ting jeg.... :sjenert: Kan jeg spørre om hvorfor du var til MR og hva var det de så etter? :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gossip girl: :klem:

Missiw: Klart du kan spørre om det! :jepp: Jeg var på MR fordi ultralyden viste at det lå noe i livmora mi som de trodde var graviditetsrester etter MA'en, men så lå det sånn til at det også kunne se ut som en muskelknute og de turte ikke gå inn og skrape det ut uten å være helt sikre på hva det var. Var visst ikke bra å skrape det ut dersom det bare var en muskelknute, så de ville ha meg på MR for å få et klarere bilde av hva som var der enn hva ultralyden viste. Nå ble de jo ikke så mye klokere av MR'en heller, de så akkurat det samme og de klarte ikke bestemme seg for hva det var, så de måtte til slutt gå inn med kamera. Det var da de så min etter hvert så berømte tynne livmorslimhinnen også. :fnise:

God helg til deg også! :klemmer:

Ananan: Så bra at du heier på livmorslimhinna mi! Jeg er overbevist om at det hjelper! :tommel: Takk, takk - en kjempefin helg ønskes deg også. :klemmer:

Endelig HELG!! :bolledeig: Også så fint vær det er! Måtte til og med kaste jakke på vei hjem fra jobb fordi det var så varmt. Herlig! :)

Har vært på akupunktur i dag. Like deilig som alltid. Det har blitt ukas høydepunkt, koser meg så der jeg ligger og slapper av i 20 minutter med nålene. Hun stakk på punkter som virkelig skulle få sving på sakene, så nå gleder jeg meg til neste mens som skal komme om to uker. Også jeg som alltid har hatet mensen fordi jeg har hatt så vondt før jeg begynte å tukle den til med hormonspiral. Hadde aldri trodd at jeg skulle glede meg til å få den, og også jakte på den, men nå er det det som står høyets på ønskelista mi omtrent. :fnise:

Jeg ble forresten fortalt at jeg med fordel kunne spise masse rødt kjøtt, så nå blir det biffgrilling i kveld. Vi pleier alltid å spise en del rødt kjøtt, men nå skal det spises enda mer. Alt for livmorslimhinnen min! Nå er jeg jo veldig glad i rødt kjøtt (og aller helst rått... :sjenert:), så det er ikke akkurat et offer. ;)

Har fått brev fra sykehuset i dag med beskjed om kontrolltime i august. Da håper jeg at jeg kan by på en tykk og fin livmorslimhinne og at vi får beskjed om at det bare er å sette i gang med babyproduksjon. Inntil da blir det tørrtrening. Kjæresten har gått til innkjøp av nye kondomer, så her skal det øves! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja! Nå kom jeg på det! :sjenert:

Veldig kjekt at de har kalt deg inn til time. :tommelsmil: Greit å forholde seg til en spesifik og så slipper du å tenke på å bestille time, og kanskje vente litt på å få komme inn... Bare å spise pillene sine og nyte livet til så lenge da! :jepp:

Håper dere fikk en deilig kveld med blodig biff og kanskje litt tørrtrening :sengekos: ! :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er fler som har akupunktur på lista som ukas høydepunkt :fnise: Synes det er kjempedeilig å bare ligge der å kose meg mens jeg kjenner nålene jobber ;)

Deilig med sol ja, gikk i tights og tunika i hele går jeg, deilig :)

Flott at du blir innkalt til kontrolltime da, da skal de nok få se den tykkeste livmorslimhinne ever ;) Spis på med masse rødt kjøtt :fnise:

Ha en super helg og en fin 17.mai feiring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw: Veldig deilig å bli kalt inn til time. Hadde tenkt til å bestille en time etter hormonkuren uansett for å sjekke forholdene, så da er det jo supert at jeg allerede har fått en, så slipper jeg å tenke mer på det. Nå er det bare å leve livet og nyte sommeren fram til da og håpe pillene gjør jobben sin.

Det ble både blodig biff og tørrtrening i går, så jeg hadde en super kveld. :lur:

*netta*: Biffen smakte deilig! :sikle: Takk for det, håper du også får en koselig helg og ikke minst en positiv test! Jeg heier på deg! :duskedame:

Lucky?: Det er kjempedeilig, hadde aldri det trodd det skulle være så godt å bli stukket med nåler. :fnise: Akupunktur-dama er superhyggelig også, så det er så koselig å komme dit og snakke litt med henne. Hun spør om hva som foregår der nede, og jeg legger ut om brun utflod, forklarer i detalj hvordan siste "mens" var osv. Veldig pussig samtaleemne å ha med et menneske man egentlig ikke kjenner. :ler: Så deilig med tights og tunika! Er så deilig på denne tiden når man bare kan gå ut uten å styre med ytterklær.

Tusen takk, en super helg og en fin 17. mai ønskes deg også. :klemmer:

Cuba: Takk i like måte. :klemmer:

Gossip girl: Takk, håper du også får en topp helg! :klem:

Håper alle har en bra lørdag! Selv har jeg det helt topp. Dagen i dag startet veldig bra. Våknet tidlig og gikk på skogstur med hunden litt over åtte. Da var det knall blå himmel og deilig sol som varmet godt. En god start på dagen. :tommel:

Mange ting å glede seg over i dag: :strix:

* Deilig tur med hunden i morgensola

* Koselig frokost med min kjære

* Det er lørdag og pent vær

* Klesvask hengende ute

* Jeg har fått meg en utrolig fin hagehortensia på terrassen. Den er så fin, så blir glad bare av å se på den. Store og fine rosa blomster.

* Det spirer og gror i hagen

* Fotball på tv senere i dag

* Skifergulvet blir stadig mer ferdig og det blir så fiiiint.

* Livmorslimhinnen min jobber nok på høygir etter stikking på de rette plassene i går

* Jeg føler meg glad og fornøyd og full av energi :nigo:

Nå skal jeg ut og ordne i hagen. Det var jo så fint og pent her, men etter at skiferen har blitt skjært til ute, er alt helt nedstøvet, så nå blir det vask og rydding ute.

Håper alle koser seg og nyter dagen - det gjør jeg! :strix:

Endret av Happy Feet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hoppe:

Høres ut som du hadde en fin fin dag i går :jepp: Håper 17.mai har vært like bra :klemmer:

Synes det er litt rart :flau: å snakke med akupunktøren min om hvordan blødningene oppfører seg, men for han virker det som det er det mest naturlige samtaleemnet i hele verden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper 17.mai var like sprudlende og bra som den 16.mai! Utrolig godt og høre at du nyter livet... fortsett med det!! Good karma for your future baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: *netta*, Cuba, Lucky?, pusilus og Aurelia. :klemmer:

Jeg hadde en fin 17. mai i går. Var i byen på formiddagen og så på toget og livet der. Knallfint vær, så det var utrolig koselig. Senere var vi hos mamma og spiste, så var det kaffe og kaker hos tante på kvelden. En veldig fin dag. :)

Helgen har vært topp, selv om den har gått veldig fort. Men nå er det bare tre dager på jobb (snart to, denne jobbedagen er snart over), så er det fri igjen. Mai er en fin måned! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du hadde en fin 17 mai ;) Mai er en nydelig mnd ja :hoppe: Håper du koser deg denne fabelaktige uken ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...