Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Lucky?: Veldig deilig med ny stue! Jeg koste meg der med bok i hele går kveld og måtte tenke flere ganger at nå var det veldig koselig rundt meg. :nigo:

Golden Girl: Dumt at ting skal ta sånn tid, men NÅ håper jeg det er siste etappen og at det blir orden på ting etter MR'en. Lucky May høres ut som en bra plan, krysser fingrene for at det blir vår måned! :tommel: Nå har vi hatt nok tid på å bli "klare", så nå kan det godt skje snart! :ler:

Takk for det, en riktig fin påske til deg også! :sol:

:klemmer: til dere begge!

Dagen i går var like lat og fin som en påskeferiedag burde være. Formiddagen ble tilbrakt i sola på terrassen med bok. Både jeg og kjæresten leser hver vår bok og jeg syns det er så koselig å lese bok sammen, selv om vi sitter oppslukt i hver vår verden. Det er ikke så ofte vi leser bøker på likt, både jeg og han leser bøker litt i perioder, så det er veldig koselig når vi har de periodene på likt. Etter soling og lesing på terrassen dro vi en liten tur til byen, var et par ting som måtte ordnes. Var så varmt i byen at skinnjakka jeg akkurat har kunnet ta fram, nesten ble for varm. Deilig! Etter at middagen her hjemme var unnagjort, fortsatte vi lesingen i hver vår sofakrok og leste helt til det var leggetiden (leggetid.. nå fikke jeg en følelse av at vi er små barn som må legges til en bestemt tid :ler:). En veldig fin og deilig påskeferiedag!

"Mensen" kom som ventet i går også, på dag 28 og nesten på timen. Jeg skriver det i anførselstegn, for det kan vel egentlig ikke kalles mens, det er bare bittelitt brun utflod, men det er i alle fall deilig at det kommer så regelmessig. Håper syklusen er like stabil etter utskrapningen også og at neste mens kommer om 28 dager igjen, selv om jeg forhåpentligvis har hatt utskrapning i mellomtiden. Kjedelig hvis det blir lang venting fra utskrapning til ny mens! Den skal jo vanligvis komme ca en måned etter utskrapningen, men siden det bare er rester igjen hos meg og jeg jo har en form for syklus nå, så håper jeg at jeg ikke blir nullstilt av utskrapningen. Synes jeg har hatt nok venting nå og at jeg "fortjener" det. :Nikke:

I dag skal vi ut og kjøpe maling. Skal male gang, kjøkken og spisestue i påsken! Gleder meg veldig til å gå i gang med det, det har vi hatt planer om helt siden vi flyttet inn her og malte i en farge som ble helt feil. Jeg har alltid hatt lyst på hvite vegger, men så har jeg blitt fortalt at hvitt blir veldig kaldt og at vi burde velge en litt varmere tone, som ser hvit ut, men som alliekvel ikke er helt hvit. Det gjorde vi og det ble etter vår mening ikke noe fint. Den lyse fargen ser ganske hvit ut i noen lys og nesten litt gulaktig og rosaaktig ut i andre lys. I resten av huset har vi valgt helt hvitt og det er sånn vi vil ha det (det er så absolutt ikke kaldt), så nå skal gang, kjøkken og spisestue endelig til pers! Gleder meg til å få det helt hvitt her og. En liten smal vegg som ikke gjør noen nytte for seg, skal males med magnet- og tavlemaling. Så det i et blad en gang og synes det var utrolig kult, så det gleder jeg meg veldig til. Vet ikke helt hva jeg skal skrive der, men i framtiden ser jeg for meg at barnas timeplan osv, kan skrives ned der. :rødme:

Her ser det jammen ut til at det blir strålende vær i dag også! :sol: I avisa i går sto det overskyet, men ingen ting er vel bedre om de har tatt feil, når det er den veien. Dagen i går var utrolig nydelig, så jeg tar gjerne en sånn dag til!

Ønsker alle en fin dag og god påskeferie! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med late påskedager på verandakos og boklesing :) Koselig når kjæresten også leser da, så slipper man å føle seg så asosial :fnise:

Så bra at "mensen" kommer til riktige tider da, må jo bety at syklusen er stabil det, bare at kroppen ikke klarer å tømme livmoren selv :) Får håpe ikke utskrapingen ødelegge nå da, krysser fingerne for at den ikke gjør det :)

Deilig med malingsprosjekt da. Ingenting er så deilig som å ha lyse vegger i huset :) Vi har hvite vegger i loftstua og den virker overhode ikke kald, så det blir nok helt supert! Flinke dere ;)

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese her inne, det virker som om du har det bra om dagen. :) Kos deg med oppussing, det er så deilig å få det nytt og fint hjemme.

Riktig god påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med litt oppussing og "shining" av hjemmet. Hjelper både på humør og mere til! Vi er nettopp ferdig med å male om stua, i hvitt og grått (eller "Dun" og "Antrasitt"). Ble kjempefint! Stortrives med den nye stua vår, og det er som om møbler og alt er som nytt igjen, selv om det er den samme gamle sofaen... Mangler bare nye gardiner som matcher de nye fargene!

Skal straks reise til svigers å fete oss opp vi. Skal bli godt med pause fra alt her hjemme og bare ta livet med ro. Kjøpt med div interiørblad og en god krim, og skal bare kose meg. Må ut å lufte oss noen turer i vårværet også...

Håper dere koser dere masse med maling, godis og kjærligheten i påskeferien!

GOD PÅSKE!

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Veldig bra at "mensen" kommer til riktig tid, det må da bety at det er noe som er som det skal inni der. :fnise: Skal bli veldig godt å ta fatt på oppussingen, det kan sikkert få tida fram mot utskrapningen til å gå fortere også! Gleder meg til å få det lyst og fint! :)

Kirin: Å, så koselig at du syns det, Kirin. Nå ble jeg glad! :nigo: Føler at det bare har vært syt og klag og venting med meg siden jeg registrerte meg her, så det var veldig hyggelig å høre. Jeg har det veldig bra om dagen, har klart å slappe av mer rundt alt som har skjedd og slått meg til ro med at det er en del av livet og at ting vil ordne seg snart. Deilig å leve litt i nåtiden og ikke hele tiden tenker framover og vente på bedre tider. Tiden nå er jo ganske fin den også, selv om jeg gleder meg til å komme videre i prøvingen.

Riktig god påske til deg også! :klem:

Ananan: Takk for det, en fin påske ønskes deg også. Håper du har det fint for tiden. :klem:

Missiw: Høres ut som du har en deilig påske i vente. Interiørblader og krim høtes koselig ut! Håper du får slappet godt av og tenkt på litt annet. Føler at denne påsken er et kjærkomment avbrekk for mange av oss. :)

Helt utrolig hva litt maling på veggene kan gjøre. Jeg gleder meg veldig til å gå i gang og ikke minst til det ferdige resultatet. Deilig å få litt annet å tenke på også. Har for så vidt gått greit i det siste, men tankene dukker jo opp med jevne mellomrom, så skal bli deilig.

God påske og god tur til svigers! Kos deg masse! :sol:

Har fått handlet inn det vi trenger av maling og utstyr i dag, så nå skal jeg begynne å forberede og rydde unna litt. Gleder meg sånn, tror det kommer til å bli sååå fint! :hoppe:

Møtte min "det som skal komme, det kommer"-tante da vi var ute og handlet i dag. Hun er alltid veldig positiv og har mye fint å komme med, så det var deilig med en liten pep-talk fra henne. Fortalte siste nytt om rester og MR og jeg fikk noen gode ord og litt positiv input tilbake og det var deilig.

Som jeg skrev til Kirin over her, så har jeg tenkt mer og mer i det siste at alt som har skjedd etter utskrapningen, er en del av livet og det er litt deilig å tenke på. Det får meg liksom til å nyte nåtiden med de utfordringene som følger med, ikke bare lengte etter bedre tider. Dette er mitt liv og mitt liv er nå krydret med litt andre ting enn jeg i utgangspunktet hadde sett for meg, men jeg får ta imot det livet har å by på. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er virkelig positiv altså :) Ikke lett å tenke slik om livet...

Fint å ha en tante som kommer med gode ord. Min tante vet ikke noe om hva jeg har gått igjennom, ellers hadde hun nok også vært en fin trøst :)

Lykke til med malingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Jeg prøver å tenke positivt, ting blir litt lettere da, men kommer den en uventet og dårlig nyhet til, så får vi se hvor de positive tankene tar veien. :gjeiper: Satser på at det ikke gjør det! :tommel:

Hele familien min, venner og alle på jobben vet hvordan ting ligger an med meg. Siden jeg kom over 12 uker sist, og jeg følte meg veldig positiv, så fortalte jeg det til noen, og det spredde seg jo rimelig raskt siden det ikke var noen hemmelighet, så "alle" vet det. Litt godt at folk vet hvordan det ligger an, men det kan også bli litt slitsomt, for det er så mange å forholde seg til, så mange som spør.. Akkurat i går var det veldig hyggelig å snakke med tante om det, men noen ganger kan det bli litt mye også. ;)

Jeg synes faktisk det er litt koselig at det regner i dag. Deilig å være inne og høre regnværet tromme på taket. Lenge siden jeg har hørt en skikkelig regnskur, så jeg får litt vår og sommerfølelse. :) Deilig at det er regn som kommer som nedbør og ikke snø.

Blir ikke noe maling i dag for kjæresten hadde noe annet han må ordnet, så jeg regner med at det blir malestart i morgen. I dag har jeg planer om å rydde i en bokhylle som det er helt kaos i. I nederste delen er det hauger av blader og papirer som har fått en midlertidig plass der, så nå skal det sorteres, kastes og ryddes.

Jeg er så dårlig på å kaste blader! I omtrent alle blader er det alltid noe som inspirerer meg, enten det er klær, interiør, småsitater eller oppskrifter. Når jeg har lest dem, sparer jeg dem til jeg får tid til å klippe ut det jeg vil spare på, men det får jeg jo aldri tid til, så nå ligger det hauger nederst i bokhylla. :roll: Når det er så mange blader å gå igjennom, blir det et så stort prosjekt å gjøre det, så jeg får jo aldri gjort det, men NÅ! Har ikke tid til å finlese bladene, men skal bare kikke raskt igjennom og rive ut det jeg kommer over, så går resten i søpla. I framtiden får jeg heller rive ut ting jeg vil spare på med en gang, ellers blir det ikke gjort, men jeg har liksom hatt det for meg at jeg ikke vil "ødelegge" bladene før de er gamle. Tenkte lime inn det jeg river ut i en liten bok. Tar litt mindre plass og det er sikkert hyggelig å ha all sånn småinspirasjon samlet. Må bare bli flink til å gjøre det med en gang jeg har lest bladet, ellers blir det aldri gjort. ;)

Gleder meg til å få orden i bokhylla, for den har virkelig irritert meg i lang tid. :hoppe:

Ønsker alle en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samle på blader høres veldig kjent ut :sjenert: Tenker alltid at det skal jeg ta vare på og klippe ut og sånt jeg også, men får heller aldri gjort det :fnise:

Kos deg med bokhylleopprydning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Jeg koste meg med ryddingen. Er jo sååå tiltak å begynne, men når jeg først kommer i gang, er det jo faktisk ganske gøy, for ikke å snakke om så fint det blir etterpå. Må jeg huske til neste gang jeg ikke ooorker å sette i gang med et sånt prosjekt! :Nikke: Har kastet masse blader og papirer og bokhylla er ryddig og fin. Deilig!

pusilus: Takk for det, en riktig god påske til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få ryddet opp litt i gammelt rot da! Driver med det her også! Føler aldri vi får ting helt på "scrach" liksom :sukk:

Ønsker deg en kjempefin påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ryddet i bladene kom jeg over en artikkel med 50 glade tips. Er så inspirerende å lese, blir glad bare ved tanken på å gjøre noen av disse tingene, så må skrive de ned her. Bladet er fra høsten, så er kanskje noen tips som er litt typisk høst/vinter, men de fleste tipsene er like aktuelle uansett årstid.

50 glade tips! :strix:

1. Tross alt: Tenk over hvor heldige vi er som har fire årstider. Les om land som har 30 varmegrader året rundt og ta inn over deg hvor grusomt det må være.

2.Sett løk før frosten kommer (for eksempel tulipaner eller krokus). Det venter en vår på andre siden av det lange mørket!

3. Skaff programmer over hva som foregår av utstillinger, konserter, foredrag og happenings. Merk av ting du vil gå på og gled deg.

4.Gå i badstue en gang i uka. En lukket verden av varme, som åpner porene, renser huden - og - stikk i strid med hva du skulle tro; virker oppkvikkende.

5.Bestill halvårsabonnement på et blad du kan glede deg til å få i posten en gang i uken. Som vil gjøre det moro å sjekke postkassen igjen, hvor det ellers aldri fins annet enn regninger.

6.Gå til anskaffelse av en spennende plante som gir deg tilbake i forholdt til pleien du gir den. For eksempel en orkidé; sær og skjønn, uberegnelig og interessant.

7. Ta et kurs (akvarellmaling, møbeltapetsering?) og treff mennesker du ellers aldri ville ha truffet.

8. Gjør det til rutine å tenne lys på frokostbordet.

9.Ring en venn du ikke har hatt kontakt med på lenge. Som oftest har du mindre å tape enn du tror.

10. Bor du i Oslo – ta båten ut til en av øyene og gå tur.

11. Be på middag hvor du og gjestene lager maten sammen og drikker vin underveis. Mange kokker = mer søl, men mer moro.

12. Gjenoppfrisk det gamle mottoet carpe deim – grip dagen – og lei carpe diem-filmen ”Dead Poets Society” fra 1989 på dvd.

13. Slå av telefonen, legg deg på sofaen og lytt for eksempel til en hel symfoni uavbrutt.

14. Gråt hvis du trenger det. Det hjelper aldri å fortrenge følelser, og du vil kjenne deg litt bedre etterpå.

15. Våg å spørre om hjelp av en venn hvis du trenger det – enten av det praktiske, samtalende eller trøstende slaget. Ingen av oss er en øy for oss selv!

16. Kjøp (eller lån) en bok på intuisjon.

17. Bring naturen inn. Pynt spisebordet med for eksempel fargede lønneblader.

18. Lag mat fra ulike kulinariske kulturer. Bestem deg for én indonesisk uke, én italiensk, én norsk og én indisk – eller noen helt andre.

19. Ta en langhelg ved havet. De fleste overnattingssteder er billigere utenfor høysesongen. Og mye stillere.

20. Gå inn på www.statskog.no og sjekk hvilke hytter som er ledige for leie til en symbolsk pris akkurat nå.

21. Regn og dårlig vær? Finn en fin og gammel regnfrakk på loppemarked. En som vil gjøre at du ønsker deg regn.

22. Kjøp reisehåndbok til et sted du har lyst til å reise en eller annen gang. Reis i sofaen hjemme.

23. Inviter til spillekveld. Du vil se uante sider ved menneskene du trodde du kjente. Ikke spar på spill-proviant.

24. Ble medlem av Amnesty eller lignende og gjør en aktiv, regelmessig innsats med innsending av appeller og oppfordringer til myndighetene i ulike land.

25. Rydd i skapet og få en helt ny garderobe på grunn av klærne du hadde glemt. Gi de klærne du ikke har brukt på et år (uten å ha glemt dem) til Fretex.

26. Arranger høytlesningskveld der alle har med dikt, noveller eller utdrag fra romaner som de vil dele med de andre.

27. Gjenopplev som voksen en av de evigvarende barnebøkene av godt merke, som ”Brødrene Løvhjerte” eller ”Mio, min Mio” av Astrid Lindgren.

28. Frys aldri, da blir du sur innesluttet og ekkel. For å slippe hundre lag kjær, kjøp heller ullundertøy – som nå for tiden er mye mer sexy enn sitt rykte.

29. Oppdag ingefær-te. Skrell, hakk/riv to centimeter fersk ingefærrot i koppen eller kannen. Hell over kokende vann og la det trekke noen minutter. Virker både varmende, beroligende og eventuelt kvalmestillende.

30. Lag album av alle fotografiene fra diverse ferier og høytidsdager de siste årene. Gir garantert en lykkelig minnereise.

31. Sett deg på biblioteket og les om noe du er interessert i, men mangler bøker om

32. Send postkort til venner som om du er på ferie. Bruk gjerne gamle souvernir-kort fra andre steder i verden.

33. Bestem deg for en ny ting du skal gjøre denne årstiden.

34. Bli oppmerksom på drømmene dine. Ta noen minutter hver morgen og skriv dem ned mens du husker dem. Det bil kunne gi deg spennende oppdagelser.

35. Bor du i nærheten av Oslo, gå på Nasjonalgalleriet en torsdag kveld når det er åpent til kl 20.00 uten at mange ser ut til å vite det, og sett deg rett ned i Munch-rommet. Eller besøk ditt lokale kunstmuseum.

36. Vær for en gangs skyld tidlig ute med julegavene. Hvem som helst setter enormt stor pris på noe hjemmelaget.

37. Oppsøk en stand i et stort parfymeri og få makeupveiledning.

38. Unn deg profesjonell fotpleie.

39. Finn en ny treningsfor som både styrker, avspenner og gjør deg glad. For eksempel Pilates.

40. Dans!

41. Støvsug til Barry White.

42. Finn en dagåpen kirke, tenn et lys for noen du er glad i og sitt ned i en annerledes stillhet.

43. Ta med en venninne på gratisbussen til Ikea om du har en i nærheten og spis svenske kjöttbullar.

44. Tenk på alle sykdommene du ikke har!

45. Ta fra gamle dagboksnotater for å friske opp søte minner – og for å erkjenne hvor voksen og klok du har blitt.

46. Kjøp og ha på deg en t-skjorte med et idealistisk budskap du kan stå inne for. Virker garantert kontaktskapende.

47. Ha alltid med deg kamera og ta bilder av høyst ordinære hverdagssituasjoner. Dette er bilder du kommer til å sette mest pris på om mange år.

48. Ikke spar på oppriktige komplimenter og oppmuntringer – kanskje kommer det noen tilbake til deg også.

49. Skriv leserbrev til en avis om noe du virkelig brenner for.

50. Inviter noen venner på vin og fingermat, mot at de bistår i et tankemessig eller praktisk dugnadsarbeid – som å finne 50 tips til livsglede for våren, sommeren, høsten eller vinteren som kommer.

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig deilig å få ryddet litt, Cuba, men jeg føler også at jeg aldri blir ferdig. Det er et evigvarende prosjekt. :roll:

Tusen takk, en riktig god påske til deg også, og alle andre som eventuelt stikker innom her. :kaklehone:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig liste :jepp: Men jeg kunne fom min del klart meg med tre årstider :fnise: Jeg vil droppe vinteren som jeg synes er alt for lang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin liste :) Mange punkter som gir glede, det er viktig ;) Man har altfor lett for å mure seg inn i et spor hvor man ikke ser det positive hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pusilus: Helt enig! :jepp: Kunne fint klart meg uten vinteren, særlig med den vinteren som har vært nå friskt i minne. Huff! Det kan få lov til å være vinter i desember, før og etter det, kan vinteren holde seg langt vekk!

Lucky?: Sant det! :Nikke: Og det er jo ofte de små ting som gir gleder og positive opplevelser, så fint med en liten påminnelse.

:klemmer: til dere begge. Håper dere har en herlig påske!

For et nydelig vær jeg sto opp til i dag! :sol: I dag blir det nok kos og avslapping med bok i sola på terrassen. Har dessuten Kvikk Lunsj liggende på lur, så kanskje den og en kopp kakao skal få følge med for å få den rette påskestemningen. :sol:

Har hatt noen fine fridager. Det er så deilig å ha fri og kunne legge meg når jeg vil, stå opp når jeg vil. Når jeg er på jobb er jeg oppe ganske tidlig og blir derfor veldig tidlig trøtt om kvelden, så veldig deilig å orke å være litt lengre våken og få litt mer ut av kvelden. Føler meg helt crazy som snur døgnet opp/ned og er oppe til langt over midnatt. :fnise:

Oppussingen går det litt tregere med. Ting tar tid! ;) Er litt av hvert som min kjære må forberede før jeg kan komme med malekosten, men vi har ikke dårlig tid. Er en som kommer og skal legge skifer på gulvet ca 14 dager etter påske, så bare vi er ferdig med all maling og listing til da, så er det ikke noe hast. Håper selvfølgelig å få begynt med malingen en av disse dagene da, men nå kjøpte vi bil i går, som forhåpentligvis kan hentes i dag, så spørs om den er litt mer spennende å holde på med for kjæresten i dag. :fnise:

Alt er ryddet der vi skal male, så huset bærer preg av hva som er i vente. Alt er flyttet inn i stua, så den "nye", fine stua, som var så koselig med nye gardiner og stæsj, er helt overfylt. Men, vi har tulipaner og gule påskelys som brenner hele morgenen og kvelden, så litt koselig er det jo her i alt kaoset da. :ler:

Dette føles ikke akkurat som noen prøver-dagbok for tiden, men det har jo sin grunn. Det blir jo ikke noe prøving før ting er funnet ut av og forhåpentligvis skrapt ut av livmora. Jeg synes likevel det er koselig å skrive noen ord her. Jeg er veldig avslappet i forhold til prøvingen, men det henger nok kanskje sammen med at jeg ikke kan få gjort så mye fra eller til, ting hviler liksom ikke på oss nå. Pakken med kondomer er til og med funnet fram igjen, da jeg har fått beskjed om det fram til etter MR. Blir jo ikke gravid hvis det ligger rester i livmora, men hun sa at dersom det var noe annet, var det best å ikke bli gravid før etter MR, så jeg er vel det motsatte av prøver om dagen. :fnise:

Håper jeg klarer å være like avslappet med tanke på prøvingen når vi er i gang igjen. Dette er en så deilig årstid og det er så mye å glede seg til framover, så jeg fokuserer på det og tar det prøvingen som det kommer. Det er jo snart mai, som er en herlig måned, det blir lysere og mer vår for hver dag som går og snart er det sommer, og vi skal på mange båtturer med båten vi kjøpte på sensommeren, som vi bare rakk å ta en tur med før sesongen var over, så jeg har mange ting å se fram til, kjenner sommerfuglene kile i magen med tanke på våren og sommeren som ligger ubrukt foran meg, og da er ikke prøvingen og en eventuell liten spire i magen i tankene i det hele tatt og det er faktisk deilig. Skulle det komme en spire der i løpet av de neste månedene, er jo det helt fantastisk, og da går nok sommerfuglene helt bananas i magen min :fnise:, men det er ikke det som er det viktigste når jeg tenker framover, og det er deilig. Misforstå meg rett, aller helst ville jeg jo blitt gravid NÅ, men det skjer jo ikke noe fortere uansett hva jeg måtte tenke, så det får bare bli når det blir, livet nå er deilig uansett! :strix:

Håper alle har en fin påske og at sola skinner hos dere også! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna ja :) Gratulerer med ny bil da! Hvordan bil har dere kjøpt da?

Godt dere slapper av litt i påsken også da, og ikke bare stresser med å male :) Trenger å slappe av og nyte det fine været også.

Veldig glad for at du fortsatt er her i dagboka, selvom dere ikke er direkte prøvere nå, men dere er jo det på en måte også da ;)

Deilig å være avslappet til prøvingen da, som du sier er det jo ikke noe dere får gjort fra eller til nå, men godt du holdet motet oppe :) Ikke lett å ha et avslappet forhold til den prøvingen altså....skulle likt å visst hvor mange ganger om dagen jeg tenker på det jeg... det er ikke få :(

Men nå kommer våren og sommerne, kanskje litt lettere å fokusere på andre ting fremover nå :) Gleder meg også til deilig båtturer!

Ha en super lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Herlig med fridager :jepp:

I går var jeg virkelig kaputt etter åtte dager i strekk på jobb, måtte kaste inn håndkle før 23 :sukk: I dag var jeg frisk og opplagt 7.15 , og det pleier jeg ikke å være de dagene jeg jobber :fnise: Kanskje det betyr at jeg må legge meg litt tidligere :klø:

Ønsker meg båt jeg også. Elsker å være ute på havet og i skjærgården, kjenne saltvann i vinden :jepp: Men jeg får vel nøye meg med kajakken i noen år til selv om jeg ikke kommer meg like langt ut da ;)

Håper du får en fin dag i solen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Takk, det er en Toyota Landcruiser, så det er en litt kraftigere type. Har egentlig trengt det i lang tid, for vi bor i høyden, så her er egentlig firhjulstrekk et must. Etter at vi kjøpte båten i fjor, fikk vi enda en unnskyldning for å kjøpe en litt kraftigere bil som kan dra båten, så da ble det endelig ny bil nå. Moro! :hoppe:

Vanskelig å ikke tenke på prøvingen, så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde den avslappede holdningen når ting er i gang igjen. ;) Jeg får i alle fall være glad jeg klarer å ikke tenke så mye på det nå, siden jeg ikke får gjort noe med det uansett, så får vi se hvordan det blir med avslapping når kroppen er i gang igjen og jeg vet EL nærmer seg. :gjeiper: Tror i alle fall at det er lettere å fokusere på andre ting enn prøvingen når det er vår og sommer, så får vi se hvor rett jeg har etter hvert.. ;)

Har dere båt dere også? Vi har hatt så lyst på båt lenge, og i fjor kjøpte vi det endelig. :hoppe: Jeg har gledet meg til båtturer i hele vinter, så jeg blir så glad når jeg tenker på at sommeren nærmer seg.

pusilus: Huff, stakkers deg som har jobbet 8 dager i ett strekk. :sukk: Jeg har vel mer eller mindre latet meg i 8 dager i ett strekk. :gjeiper: Å måtte kaste inn håndkle før kl 23, høres veldig kjent ut. :fnise:

Åh, kajakk høres koselig ut det og, bare det å være ute på vannet når det er sol og sommer er deilig. :hoppe:

Takk for det, håper solen skinner hos deg også at du og får en fin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...