Cuba Skrevet 1. april 2009 #481 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, men siden det jo nå faktisk er påske og greier så går nok tiden fort til MR`en da Og som du sier, så er det jo faktisk ikke SÅ lenge til! En måned går fort nå på denne årstiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 1. april 2009 #482 Del Skrevet 1. april 2009 Huff og huff, så kjedelig at du ikke ble ferdig med dette her idag! Men det er jo tross alt bedre at de finner ut at det og ikke bare går ut ifra at det er noe! Mammaen høres fornuftig ut! Dessuten er det som du sier to uker med påske, og så vips er du inne til MR. Tiden framover går sikkert kjempefort! Krysser fingerene for bekymringsfrie uker framover! ...flere som trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. april 2009 #483 Del Skrevet 1. april 2009 Leit at du må gå sånn og vente, men bra at de vil være helt sikre på at alt er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. april 2009 #484 Del Skrevet 1. april 2009 Mammaer er godt å ha De har alltid noen gode ord på lur En måned går jo veldig fort egentlig, men skjønner at tankene blir satt litt ut av spill Godt det hjelper med litt tårer, godt det finnes medmennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. april 2009 #485 Del Skrevet 1. april 2009 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. april 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 2. april 2009 Cuba, Missiw, Estrella, Lucky? og Gossip girl. Dere er gull! Føles som jeg har fått meg et par ”bonusdager” på jobb nå før påske. Hadde egentlig gjort alt som jeg må ha ferdig før påske klart siden jeg har fri til uka og hadde regnet med å være borte i dag og i morgen pga utskrapning. Deilig å være så à jour og kunne ligge litt i forkant med ting jeg hadde regnet med å ta etter påske. Mange tanker i hodet. Det som ”plager” meg mest er egnelig dårlig samvittighet overfor kjæresten min. Han har vært klar for barn mye lenger enn meg, og når alt dette skjer, angrer jeg på at jeg ikke har sluttet med prevensjon før, siden ting skal ta sånn tid... Vet jo at han så absolutt ikke tenker sånn, men likevel plager det meg litt, som at det er min skyld… Vet at det bare er dumme tanker, men de er der likevel. Nå som jeg har skrevet ned og satt ord på de dumme tankene, kanskje jeg kan få de ut av systemet. Jeg har nevnt det for kjæresten min tidligere, og han sier at det bare er tull og at det er stor fare for at det ville skjedd uansett siden MA’en antakeligvis er et resultat av at jeg ble gravid med en gang jeg tok ut hormonspiralen. I går var han veldig trøstende og god og kom med mange fine og oppmuntrende ord, så etter den praten føltes alt mye bedre, men nå har de dumme tankene kommet tilbake. Ligger som en liten klump i magen. Kjæresten min er verdens beste og jeg gleder meg sånn til å få barn med han. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha barn, bare ikke akkurat nå og ikke vært helt klar for det. Da jeg tok ut spiralen synes jeg det var veldig skremmende, men nå som det har gått litt tid føles det ikke skremmende ut i det hele tatt. Å få barn virker som den beste tingen i hele verden, og det er jo deilig å ha fått de følelsene når vi endelig har bestemt oss for å få barn. Det er en veldig godt å kjenne at jeg endelig er klar. Kanskje det er det som er meningen med alt dette som skjer, at det skal gå litt tid sånn at jeg virkelig ønsker barn når jeg blir gravid. Når jeg tenker på fremtiden ser jeg for meg kjæresten min og meg som foreldre, det er sommer og fint vær, det er varmt, så ytterdørene i huset står vidåpne, ungene leker ute på den grønne gressmatten til lyden av summende innsekter, det er frisk og deilig bris, så man kan høre lett rasling i trærne, kjæresten holder på ute og jeg dekker på ute til formiddagslunsj… Teit, men det er liksom alltid det bildet som dukker opp i hodet mitt når jeg tenker framover. :rødme: Gleder meg til det blir virkelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. april 2009 #487 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Når jeg tenker på fremtiden ser jeg for meg kjæresten min og meg som foreldre, det er sommer og fint vær, det er varmt, så ytterdørene i huset står vidåpne, ungene leker ute på den grønne gressmatten til lyden av summende innsekter, det er frisk og deilig bris, så man kan høre lett rasling i trærne, kjæresten holder på ute og jeg dekker på ute til formiddagslunsj… Teit, men det er liksom alltid det bildet som dukker opp i hodet mitt når jeg tenker framover. :rødme: Gleder meg til det blir virkelighet. :rødme: Gode varme tanker det Jeg også har litt slike tanker, og de innbefatter at vi må få oss et hus som ligge landlig til. Nå har vi akkurat passe stor leilighet til to perfekt plassert, men vi har ikke noen planer om å bo her med barn Ser for meg en liten unge som stabber rundt på marka og plukker hestehov og løvetenner, mens jeg sitter i solkroken i ly for vinden og koser meg med en kopp te og en ny hemelighet i magen som kjære skal få vite når han kommer hjem fra jobb *drømme* Edit: Så godt å være i forkant med ting på jobb da Skulle ønske jeg hadde en jobb der det var mulig... Endret 2. april 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. april 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 2. april 2009 Ser for meg en liten unge som stabber rundt på marka og plukker hestehov og løvetenner, mens jeg sitter i solkroken i ly for vinden og koser meg med en kopp te og en ny hemelighet i magen som kjære skal få vite når han kommer hjem fra jobb *drømme* Åhhh, så koselig... :rødme: Måtte alle våre drømmer gå i oppfyllelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. april 2009 #489 Del Skrevet 2. april 2009 Når jeg tenker på fremtiden ser jeg for meg kjæresten min og meg som foreldre, det er sommer og fint vær, det er varmt, så ytterdørene i huset står vidåpne, ungene leker ute på den grønne gressmatten til lyden av summende innsekter, det er frisk og deilig bris, så man kan høre lett rasling i trærne, kjæresten holder på ute og jeg dekker på ute til formiddagslunsj… Teit, men det er liksom alltid det bildet som dukker opp i hodet mitt når jeg tenker framover. :rødme: Gleder meg til det blir virkelighet. Måtte jeg gråte en skvett. Vil også ha det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. april 2009 #490 Del Skrevet 2. april 2009 Må ikke tenke på at dere ikke begynte prøvingen tidligere Man vet aldri hva som hadde skjedd, men ikke skyld på deg selv Koselig med sånne tanker Tenker ofte sånn jeg også. Nå som huset er ferdig og bare venter på at barn skal innta huset Blir nok virkelighet for deg før du aner det Bare få ut det som er igjen i livmoren nå, så skal du se at det kommer en liten spire på plass veldig snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. april 2009 #491 Del Skrevet 3. april 2009 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. april 2009 Forfatter #492 Del Skrevet 3. april 2009 Gossip girl: Takk for påskehilsen! God påske til deg også! Måtte jeg gråte en skvett. Vil også ha det slik Så søt du er! Må nesten gråte litt selv jeg, fordi du gråter.. :rødme: Lucky?: Uff, vet at jeg ikke burde tenke sånn, men tankene kommer snikende likevel. Prøver å jage de vekk når de kommer, man vet jo aldri hva som ville skjedd tidligere heller og jeg tror at alt har en mening (det er i alle fall en fin trøst), så da er det vel en mening med dette og. Håper du har rett. :rødme: ****** Fikk brev fra synehuset angående røntgen allerede i går, jeg! Ble veldig overrasket da det lå i kassa i går, jeg hadde jo ikke begynt å vente på det engang. Jeg er så lei av venting, så det var en hyggelig overraskelse. Jeg har fått time bare få dager etter påske! Med påskeferie nå, så kommer det til å gå fort! Deilig å vite hva jeg har å forholde meg til. Skjønner at jeg har vært veldig heldig, for søsteren min var på MR for en stund siden og hun måtte vente på time i 4 måneder. I dag måtte jeg vise leg. på polet for å kjøpe vin. Har alltid måttet vise leg. med jevne mellomrom oppigjennom åra, men nå som jeg nærmer meg 33, trodde jeg det var slutt. Deilig med helg! OG påskeferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. april 2009 #493 Del Skrevet 3. april 2009 Vise leg på polet ja Tegn på at du holder deg godt det da Må ofte vise det jeg også, men jeg er jo 28 da... Så fint du fikk time så fort da Deilig å gå påsken i møte og vite hva som skjer etter påsken tenker jeg Kos deg med vin i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. april 2009 #494 Del Skrevet 3. april 2009 Kjipt at du blir slengt sånn fram og tilbake i helsevesenet, men for MR allerede rett etter påske. Eg blir også stoppa for leg innimellom. F.eks. måtte eg som 23-åring visa leg då eg skulle kjøpa film med 15-årsgrense, og som 26-åring blei eg spurt om eg hadde begynt på vidaregåande eller om eg fremdeles gjekk på ungdomsskulen. Og nei, eg tar det ikkje som ein komplement - ennå iallfall. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 4. april 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 4. april 2009 Lucky?: Bedre å bli tatt for å være yngre enn at folk skal tro at jeg er typ 40, men når jeg er over 30 vil jeg jo gjerne framstå så voksent at folk ikke skal være i tvil om jeg har rukket å fylle 18. Jeg koste meg i går, ble ikke vin, men jeg klarte å holde meg våken gjennom heeele Senkveld (kryss i taket!). Kan nok henge sammen med at jeg sov en times tid etter jobb… dreia: Godt det ikke er bare meg som blir tatt for å være mye yngre enn jeg er. Å bli tatt for å gå på ungdomsskolen i en alder av 26 er ganske utrolig. Skal man le eller grine? Jeg blir litt sånn: Ehhh, er du seriøs??! Jeg er nok myyye eldre enn deg, gutten min! Takk for det, god påske til deg også! ****** I kveld skal vi på kino. Skal se på Marley & Me. Tror den er veldig morsom, men også utrolig trist. Hunden blir gammel og syk og det tror jeg er veldig vondt å se når man har hund selv. Tenker med gru på den dagen vår hund kommer til å bli sånn, så blir nok veldig vondt å se det på film. Allikevel gleder jeg meg veldig! Får bare ta med en haug med papir så jeg har til tårene som garantert vil flomme. Jeg synes egentlig det er ganske deilig å gråte skikkelig, har lest en gang at tårer er sjelens utløsning og det synes jeg stemmer. Godt å få tømt seg litt, selv om det er noe jeg aller helst gjør hjemme og ikke i en kinosal med mange fremmede folk tilstede. Er ikke så kult å sitte og snufse og hikste høylytt og forlate salen som ei kjøttkake i trynet, men jeg kommer garantert ikke til å være den eneste. Kom over denne bloggen her: Gizmolinas Synes den var veldig hyggelig! Jeg abonnerer på Kamille og så var det en hjemme hos-reportasje hos hun som skriver bloggen. Synes hun hadde det så koselig hjemme, så jeg måtte gå inn og titte. Synes det var veldig trivelig lesing, så her må jeg inn flere ganger. Jeg har egentlig aldri kikket på så mange blogger, men jeg synes det er veldig gøy å få et innblikk i andres hjem og liv, så å følge med på blogger burde egentlig passe meg perfekt! Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal lete for å finne blogger jeg liker, men denne her synes jeg var veldig koselig, så denne er lagt til under mine favoritter. Virker som den oppdateres ganske ofte også, så det er bra. Bra med litt tips og inspirasjon. Synes den H&M-toppen hun hadde kjøpt var veldig fin, så jeg måtte selvfølgelig inn på nettet og bestille maken… Lett påvirkelig jeg? Neida… Ha en fin lørdag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 4. april 2009 #496 Del Skrevet 4. april 2009 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi! Her var det både såre, triste, søte, morsomme og varme tanker nedskrevet. Mange tankevekkere for en som er så ny i gamet som meg. Jeg håper alt går din vei framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. april 2009 #497 Del Skrevet 4. april 2009 Heheh.. Lett påvirket av klær du å? Så reklame på noen tunikaer de solgte på en eller annen butikk og måtte bare rett ned å kjøpe meg sånne selv!! Håper dere hadde det kos på kinoen Og ellers ha en toppers helg og ikke minst god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. april 2009 Forfatter #498 Del Skrevet 5. april 2009 Roxie Hart: Tusen takk for veldig hyggelige ord. Blir mange tanker, både gode og vonde, så godt å ha et sted å skrive de ned. I starten følte jeg meg veldig “sjenert” når jeg skulle skrive, men nå har jeg kommet over det stadiet, så da blir det fri flyt av mye av det som rører seg i hodet mitt. pleiepike: Hehe, høres akkurat ut som noe jeg kunne gjort det. Når jeg ser noen klær jeg vil ha, må jeg ha de med en gang! Jeg ble superstresset da jeg så denne toppen jeg bestilte i går, for fikk det for meg at den vil jeg også ha, NÅ, med en gang! Hadde ikke planer om å reise til byen i går, og kunne for all del ikke vente til mandag (hjelpes, den kunne jo blitt utsolgt!?!), så jeg begynte å legge om planene for gårsdagen sånn at jeg kunne dra innom en H&M-butikk, men da kom jeg heldigvis på at den sikkert kunne bestilles på nettet, så da slapp jeg det. Nå er toppen sikret via nettet og jeg kan puste lettet ut. Takk for det - en fortsatt fin helg og god påske til deg også! ****** Filmen i går var veldig fin og ja, det ble mange tårer, så føler meg fortsatt veldig sår rundt øynene. Deilig å gråte litt. Blir helt tom innvendig etterpå, på en veldig god måte. Nå venter sofa og bok i “ny” stue. Har kjøpt nye gardiner og nye puter, pledd og lys som matcher. Har helt hvite vegger, så med litt nye farger på tilbehør, har stua blitt helt “ny”. Ble veldig fint! Ser ut til å bli en strålende dag i dag. Etter sofa og bok skal vi på deilig søndagstur med hunden, må bare vente til det blir litt varmere ute først, og så skal vi på fotballkamp i kveld. Deilig søndag! Ønsker alle en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. april 2009 #499 Del Skrevet 5. april 2009 Så deilig med "ny" stue Kjekt med hvite vegger, så er det tilbehøret som gjør susen Kos dere på tur og ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 5. april 2009 #500 Del Skrevet 5. april 2009 Så dumt du må vente så lenge da, men det er jo bra du klarer å se lyst på det. Du skal se det går fort ja! Jeg har også trengt litt tid på meg til å bli klar, så jeg er heller ikke lei meg for at det har tatt litt tid. Satser på lucky May for oss begge da! Deilig med nye farger i stua! Deilig det om våren! Ha en riktig fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå