Lucky? Skrevet 27. mars 2009 #441 Del Skrevet 27. mars 2009 Var ikke dette været som skulle komme nå nei, vi skal jo ha deilig vår vi nå Deilig at det snart er påske og noen fridager, det skal bli godt Håper forskjølelsen gir seg snart God helg til deg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #442 Del Skrevet 27. mars 2009 Ananan og Lucky?. God helg til dere også! I dag lå det et brev fra sykehuset i postkassa mi! Ser ut til at masinga i går kan ha hjulpet litt likevel. Jeg har fått time på onsdag. Virker som det bare er vanlig undersøkelse, men det er jo en begynnelse. Bare jeg kommer meg dit, burde jeg klare å grine til meg en utskrapning før påske. Hurra, dette var en god start på helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. mars 2009 #443 Del Skrevet 27. mars 2009 Det var bare heeelt feil når snøen kom igjen nå!!! Hp det smelter fort.... Imens får vi kooose oss masse med helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mars 2009 #444 Del Skrevet 27. mars 2009 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mars 2009 #445 Del Skrevet 27. mars 2009 Så bra Deilig å vite før helgen da, så slipper du irritere deg mer over trege mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #446 Del Skrevet 28. mars 2009 Deilig med helg! Deilig å kunne slappe av og kose meg akkurat når jeg føler for det. Nå har jeg sovet til landskampen. Var en liten tur i byen på formiddagen i dag og da jeg kom hjem var jeg helt utslitt. Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å bli meg selv igjen. Jeg kjenner meg ikke igjen sånn som jeg er. Rimelig hormonell om dagen også. Begynte å gråte på morgenen i dag fordi jeg hadde følelsen av å ha en stor stein i magen igjen. Den følelsen er der mer eller mindre hele tiden, men i dag føltes det som om steinen var ekstra stor. Da jeg var i byen leste jeg bakpå en bok og da begynte tårene å trille igjen. Det er ikke det at jeg er lei meg, det bare renner over uten at jeg kan kontrollere det. Skrev egentlig et langt innlegg her, men maskinen hang seg og jeg miste alt, så nå er jeg på gråten for det også. I kveld skal jeg på kino og se En shopoholikers bekjennelser. Den filmen har jeg gledet meg til i lang tid, flere år faktisk. Bøkene er jo så morsomme, så håper de har klart å gjøre filmen like morsom. Har veldig store forventninger, så håper jeg ikke blir skuffet. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2009 #447 Del Skrevet 28. mars 2009 Uff...slitsomt med hormoner på avveie Men nå er det ikke lenge igjen til kroppen din blir normal igjen da Ha en fin lørdag og kos deg masse på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mars 2009 #448 Del Skrevet 28. mars 2009 uff da, ikke gøy når tårene bare kommer Men den kinoen virker såå gøy kjedelig å vente til den kommer på dvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2009 #449 Del Skrevet 28. mars 2009 Håper du får en fin kveld med kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #450 Del Skrevet 29. mars 2009 Takk takk, jenter. Jeg koste meg på kino. Filmen var søt og morsom. Jeg ble litt skuffet, men det blir jeg stort sett alltid når jeg har lest bøkene før jeg ser filmen. Bøkene er jo så mye mer utfyllende, så jeg føler meg ofte litt 'snytt' , men skulle man fått med alt som skjer i bøkene, hadde det jo blitt helt kaos på film, så jeg skjønner det jo. Søsteren min har ikke lest boka, og hun likte den godt. Så reklame for filmen Marley & Me som har premiere til helga. Den så så søøøt og morsom ut. :rødme: Det var forøvrig bokomslaget til boka ved samme navn som klarte å lure fram tårene i går. Blir ny tur på kino til helga, for den filmen må jeg se. Gleder meg allerede! For et nydelig vær det er i dag! Så vakkert det er ute. Sola skinner fra skyfrihimmel og snøen, som ligger urørt etter det siste snøfallet, glitrer i solskinnet. Fantastisk! Mesteparten av dagen i dag skal nok tilbringes i solveggen på terrassen med te, blader og bøker som selskap. O, herlige vårsøndag! Ha en fin søndag, snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 #451 Del Skrevet 29. mars 2009 Ha en fin vårsøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 29. mars 2009 #452 Del Skrevet 29. mars 2009 For et nydelig vær det er i dag! Så vakkert det er ute. Sola skinner fra skyfrihimmel og snøen, som ligger urørt etter det siste snøfallet, glitrer i solskinnet. Fantastisk! Mesteparten av dagen i dag skal nok tilbringes i solveggen på terrassen med te, blader og bøker som selskap. O, herlige vårsøndag! Ha en fin søndag, snupper! Å, det hørtes skikkelig deilig ut! Kos deg med denne glitrende søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mars 2009 #453 Del Skrevet 29. mars 2009 Så bra du likte filmen Alltid rart å se filmer når man har lest bøkene først, man ser liksom for seg personene når man leser og så kommer det plutselig andre som spiller den rollen... Kos deg i solveggen og nyt vårens tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #454 Del Skrevet 29. mars 2009 Gossip girl, Estrella og Lucky?. Jeg har storkost meg ute i sola i dag. Skikkelig god påskestemning. Håper dere også har hatt like fint vårvær der dere bor. Lucky?: Ja, merkelig det der. Personen ser som regel helt annerledes ut på film en hva han/hun gjør oppi mitt hode. Noen ganger er det sånn at jeg nesten ikke liker filmen bare fordi personen er helt "feil". Jeg syns egentlig det beste er å se filmen først, så lese boka etterpå. Da har jeg noen ansikter å se for meg når jeg leser boka også. ****** Var veldig deilig ute på terrassen. Godt å kjenne sola varme i ansiktet og høre at det ikke bare drypper fra taket, men virkelig renner. Håper på mange sånne dager framover sånn at snøen kan forsvinne i ekspressfart. Koste meg med et par blader, te og leste ferdig denne boka. Jeg har plutselig blitt glad i å les om gravide i det siste , så denne boka var midt i blinken. Lett og morsomt skrevet. Etter at vi var ferdig på terrassen foreslo kjæresten at vi skulle dra og trene. Trening var så absolutt ikke med i mine planer i dag, lat som jeg er om dagen, men det ble det til at vi dro. Deilig å være to som trener sammen, så kan han lure med meg dager jeg ikke har lyst og omvent. Har også spilt litt Guitar Hero i dag. Jeg har gått opp fra å spille på easy til medium. Føler meg riktig så flink! Det er så morsomt altså!! Nå er det snart middag. Kalvesteken ligger i ovnen, så jeg får begynne å ordne resten. Nam nam, kalvestek er godt! Får vann i munnen bare jeg tenker på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 #455 Del Skrevet 29. mars 2009 vil anbefale denne boka, Prosjektbaby Hørtes ut som en deilig middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mars 2009 #456 Del Skrevet 29. mars 2009 Kalvesteken ligger i ovnen, så jeg får begynne å ordne resten. Av en eller annen grunn leste jeg 'Klesvasken ligger i ovnen...' Og lurte fælt på hvorfor den gjorde det... Så herlig med ! Har vært supert vær her også i dag, men superforkjøla som jeg er har jeg ikke vært utenfor døra... litt for utskraping på onsdag! Blir godt å endelig bli ferdig med det og bli klar til ny prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #457 Del Skrevet 29. mars 2009 Gossip girl: Den boka så bra ut, den må jeg bestille. Av en eller annen grunn leste jeg 'Klesvasken ligger i ovnen...' Og lurte fælt på hvorfor den gjorde det... Det er heeelt vanlig det på denne kanten av landet, pleier ikke du det? Veldig deilig at utskrapningen nærmer seg. Ser ut til at det bare er undersøkelse på onsdag, men jeg tenkte møte fastende, så er det ikke det det skal stå på hvis jeg kan få sutra meg til det allerede da. Blir det ikke onsdag, må jeg da klare å grine til meg en utskrapning torsdag eller fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mars 2009 #458 Del Skrevet 29. mars 2009 Høres ut som du har hatt en deilig søndag Morsomt å lese om gravide, men liker ikke de der de blir gravide bare ved å ha glemt en pille.... Så enkelt er det neimen ikke... for meg i allefall Lurt å møte fastende på onsdag ja, så skal det i allefall ikke stå på det Husk å ikke spise tyggis heller da....det gjorde jeg nemmelig. Tenkte ikke på det som mat jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. mars 2009 #459 Del Skrevet 29. mars 2009 Kjekt å høre at du skal på sykehuset! Håper at du får utskrapingen allerde på onsdag. Kanskje hormonene blir litt lettere å ha med å gjøre å! Er så kjipt når en ikke er sjef over sin engen kropp og "overreagerer" over den minste lille ting. Kan ofte le av det etterpå, men når en står midt oppi det er det jo som verden raser sammen! Lykke til på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #460 Del Skrevet 30. mars 2009 Lucky?: Takk for påminnelsen. Det hadde jeg helt glemt, tenker jo ikke på tyggis som mat. Jeg kunne godt ha funnet på å sitte der med tyggis i munnen og fortelle at jeg er 100 % fastende. Missiw: Tusen takk for det. Hadde vært så deilig om det hadde blitt utskrapning på onsdag. Tror vel mer på torsdag eller fredag, men det er lov å håpe. Uansett blir det nok ikke lenge til og det er veldig godt å vite. Litt smålei disse hormonene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå