Gjest pasta Skrevet 28. januar 2009 #1 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei! Noen som vet om det er plass til en scooter inni en toyota hiace? BIlde av bilen: http://images.google.no/images?hl=no&q...ilder&gbv=2 og hvis dere spør mannfolkene i huset: kan man løfte opp scooteren med en jekketralle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 28. januar 2009 #2 Del Skrevet 28. januar 2009 bagasjerommet er forresten 6 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest v Skrevet 28. januar 2009 #3 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er mer enn god nok plass ja. Du kan løfte den akkurat som du behager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 28. januar 2009 #4 Del Skrevet 28. januar 2009 bagasjerommet er forresten 6 m3 ...sannsynligvis fordelt på sånn ca 1.5 meter bredde, 1.5 meter høyde og 2.7 meter lengde. Jeg ville bli meget forundret om du ikke fikk inn minst to scootere i det rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #5 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha.. Må man spørre kjærestene sine for å vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 28. januar 2009 #6 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg fikk plass til min scooter i en Audi stasjonsvogn, så tror nok ikke du får noen problemer i den der nei. Å løfte scooteren opp med jekketralle går nok også fint. Og jeg har ikke spurt mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 28. januar 2009 #7 Del Skrevet 28. januar 2009 fikk du den inn i en audi stasjonsvogn? a6 da eller a4? og, var den tom for olje og bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. januar 2009 #8 Del Skrevet 28. januar 2009 Steng bensinkrana, og ha på full tank, slik at det ikke blir ei stor farlig gasslomme i tanken, og gå ut av bilen for å røyke. Jekketralle av den vanlige sorten når sannsynligvis ikke opp. Der det er jekketralle, er det sikkert paller. Det er bare å "bygge" en trapp av paller, og "kjøre" den inn. Det blir som å rulle over fortauskant. Hvis ikke du får noen til å hjelpe til med å løfte. De fleste scootere veier under 100kg, og burde fint la seg gjøre å løfte ombord av to-fire mennesker. Men bruk lastestropper og sikre at den ikke velter, eller kan bevege seg fremover under bråstopp. Velter den, kan fort plastdetaljer skades. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bildame Skrevet 29. januar 2009 #9 Del Skrevet 29. januar 2009 Haha.. Må man spørre kjærestene sine for å vite det? Helt enig i den gitt.. Er forsåvidt eier av en Hiace selv og jobber på verksted. God plass i 2-seterene, og får nok plass inni de med 5-6 seter og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå