Gå til innhold

Trenger tips til hvor jeg kan reise til i asia med kjæresten i 14 dager:)


Gjest Eaztah

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper det er noen som kan hjelpe meg her Jeg studerer for tiden i Singapore, og i mars kommer kjæresten på besøk og da er planen å reise litt rundt omkring i Asia i disse to ukene. Planen er å reise til steder hvor de har digge strender og hvor man bare kan slappe av maksimalt, eventuelt muligheter for massasje og SPA og sånt, men hvor det også gjerne er litt aktiviteter å finne på utenom å bare slikke sol:) Men vi har også lyst til å reise til ulike byer for å oppleve dette også, eventuelt mindre steder/byer. Vi vil bevege oss rundt med fly så langt vi kan det. Når det gjelder prisklasse for bolig så kan det være alt fra middels billig, til litt dyrere luksus alt etter hva som anbefales for de forskjellige stedene:) Det skal helst ikke være for turistaktig heller, men dette kan også variere litt slik at vi får opplevd litt av det og. Det viktigste er bare at vi får en kongekos tur:)

Foreløpig har vi tenkt å reise til disse stedene.

Bali, Philipinene, Thailand, Malaysia

Problemet er at jeg aner ikke hvilke steder i disse landene det er bra å reise til. Er det viktig å booke hotell/hostell/bungalows på forhånd, eller kan man gjøre det når man kommer ned? I filipinenene er planen å kanskje dra til Boracay, og i Thailand skal vi kanskje dra til Koh Yam som er en øy uten for Phi Phi. Og i malaysia skal vi ihvertfall se K.L, men kan også muligens oppleve noe mer der også. Bali vet jeg ikke hvor jeg skal dra, så trenger gjerne noen tips her. Hva med vietnam? Kan det anbefales, i så fall hvor?

Er det noen her som kan gi meg noen tips og forslag til rute, steder å bo, aktiviteter, osv? Eller eventuelt andre steder man burde dra til istedenfor?

Setter stor pris på svar:) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Helene_*