Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake til hverdagen, etter en helt forferdelig helg (selv om den hadde sine høydepunkt, da).

På fredag var vi og fikset bryllupsting (reinsdyrsteik var kjempegodt og vi bestilte hotellrom til bryllupsnatten) og hentet en kamerat som kom på besøk fra nabobyen. Søster kom også på besøk, så vi bare sladret, slappet av og spilte litt golf på Wii'en.

Lørdagen startet med at mensen kom. :sinna: Selv om jeg visste at den skulle komme ble jeg utrolig skuffa og all grublingen min kulminerte i en timeslang nesten hulkegråt fra min side, og en timeslang herlig trøst fra min kjære. Han er så flink til det! :hjerte:

På kvelden ble det fest og vi hadde det gøy, men jeg var i mensensmertehelvete hele natta. Jeg har aldri hatt så vondt i magen som jeg hadde akkurat da. Jeg måtte på do, men jeg klarte ikke å tisse fordi jeg hadde så vondt i magen. Jeg klarte ikke å få i meg paracet fordi dersom jeg bare satte meg opp på albuene for å drikke litt, ble jeg kvalm fordi jeg hadde så vondt. Så 17.mai demret med kanskje 3-4 timers søvn på puta. :natti:

I går var en dag fylt med stress og mas, egentlig, som 17.mai alltid er. Det var veldig koselig å ha med min kjære til feiring der barneskolen min feirer. Etterpå reiste vi til byen og satt på kaien hvor min kjære drakk øl. Jeg var så trøtt og hadde så vondt i magen at jeg bare gleda meg til jeg kunne hoppe opp i joggebuksa og sove. :fnise: Vi spiste middag sammen med mamma og naboene (svigermor var også med, det var veldig koselig), kom hjem klokken halv 8 og sovnet kl 8 begge to - med Grand Prix på TV i bakgrunnen. Tror jeg hørte en halv sang før jeg var borte. :ler: ( :hoppe: forresten, for at Norge vant :skya: ) Jeg våknet en gang i natt for å gå på do og min kjære var også våken. Han sa at han klarte ikke å sove for han hadde ''den jævla Fairytale-sangen kvernende rundt i hodet''. :skratte: To minutter etterpå snorket han. :fnise:

Så sånn alt i alt har jeg hatt bedre helger enn denne her. :sjenert: Gleder meg mer til neste helg når venninna mi (og forlover) kommer hjem på besøk og litt til legetime på onsdag. :hoppe: Det blir jo også kort uke denne uken! :strix:

Ha en kjempefin mandag alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørtes ut som min forferdelige helg det der :sukk:

Vet nøyaktig hvordan du har det, hadde lovet meg selv å ikke håpe denne mnd fikk jo neg tester fram til ikm men grein allikevel da tanta kom :(

Håper du føler deg bedre nå iallfall :kose: Vi får gå sammen inn i neste pp ;)

HOLD HUMØRET OG HÅPET OPPE :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::troest::troest:

:klem:

:sur::frustrert:

:kose:

hørtes ut som min forferdelige helg det der :sukk:

Vet nøyaktig hvordan du har det, hadde lovet meg selv å ikke håpe denne mnd fikk jo neg tester fram til ikm men grein allikevel da tanta kom :(

Håper du føler deg bedre nå iallfall :kose: Vi får gå sammen inn i neste pp ;)

HOLD HUMØRET OG HÅPET OPPE :hoppe:

Humøret og håpet klarer å holde seg flytende ihvertfall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen. Jeg var veldig nervøs i dag morges siden jeg ikke er helt ferdig med mensen enda. Men det gikk heldigvis kjempefint, det var kun når de skal ta celleprøve at mensen må være 100% over.

Legen var kjempekoselig, veldig rolig og snill. Men jeg må si at det var merkelig å ha en mann som fingret på meg nedentil. Den eneste som har vært der nede av det motsatte kjønn er min kjære (nesten...). :flau: (Ja, jeg var jomfru til jeg traff ham... :sjenert: ) Men det gikk bra. Han tittet først inni, så kjente han på livmoren min (jeg har visst en bakovervendt livmor) og til slutt fikk jeg en innvendig ultralyd. Alt så veldig fint ut, størrelsene på ting og tang var slik de skulle være. Han kunne til og med fortelle fra hvilken eggstokk jeg kommer til å få EL neste gang. :fnise: Var veldig gøy å få se seg selv innenifra selv om jeg ikke forstod så veldig mye av hva som vistes på skjermen. :ler: Så nå skal jeg bli et monster av en hormonklump. :fnise: Jeg skal gå på Pergotime i 3 måneder og se hvordan ting utvikler seg. Eller, det blir vel 3,5 måned da, siden min kjære ikke er hjemme denne EL. Da blir første PP med Pergotime på bryllupsnatten vår. :lur:

Min kjære skal også få innkalling til time for å sjekke svømmerne sine. Håper det ikke er så altfor lang ventetid denne gangen. :bond:

Etter i dag er helveteshelgen min visket ut av minnet og håpet har blusset opp igjen. :strix: Det hjelper også at jeg har helg etter i dag og at bestevenninnen min kommer hjem til helgen. :bolledeig:

Ha en kjempefin onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at det gikk så bra hos legen :kose: og får virkelig håpe at din kjære ikke trenger å vente så lenge. Synes dere har ventet lenge nok nå :)

Ja, er det ikke herlig med korte uker og lange helger? :bolledeig: Ikke rart man er så glad i mai :fnise:

Kos deg masse med venninna di :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det gikk så bra hos legen :kose: og får virkelig håpe at din kjære ikke trenger å vente så lenge. Synes dere har ventet lenge nok nå :)

Ja, er det ikke herlig med korte uker og lange helger? :bolledeig: Ikke rart man er så glad i mai :fnise:

Kos deg masse med venninna di :klemmer:

Det synes jeg også! :kjefte::fnise: Jeg sa det til hun sykesøsterdama som var der sammen med gynekologen at jeg ikke tørte å avbestille timen (pga. mensen) fordi det er faktisk et halv år siden jeg fikk timen. :overrasket: Tror hun bare prøvde å ignorere det. :fnise: Men håper at han kommer inn før mine 3 måneder med hormonkur er over. Dersom svømmerne hans ikke fungerer som de skal er det jo liten vits i å gjøre meg til et monster i mellomtiden. :sjenert: Neida, håper at pillene ikke har så veldig stor virkning på meg.

Eeeelsker mai! :hoppe::bolledeig:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du endelig har fått "vidunderkuren" (regner jo med at det er dét det er), hadde jo vært så perfekt om det klaffet på bryllupsnatta så det er sikkert bare det kroppen har gått og ventet på ;)

Det er fantastisk med 3-dagers uke :fnise: Skulle gjerne hatt det oftere.. :gjeiper:

Ønsker deg en fantastisk flott laanghelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så spennende at du skal på hormonkur, hadde jo vert kjempe tøft om du fikk en liten bryllupsnatt spire :rødme:

Det gjelder vel å se det positive i alt, om du får litt bivirkninger så tenk på premien du får !! :)

Håper du får en fin langhelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier for spire her i gården ;) Er el rundt bryllupet? Det hadde jo vært perfekt hvis dere fikk det til på bryllups natta. Noe så romantisk :rødme:

Ellers håper jeg du har det bare bra og at svømmerne svømmer som aldrig før :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du endelig har fått "vidunderkuren" (regner jo med at det er dét det er), hadde jo vært så perfekt om det klaffet på bryllupsnatta så det er sikkert bare det kroppen har gått og ventet på ; )

Det er fantastisk med 3-dagers uke :fnise : Skulle gjerne hatt det oftere.. :gjeiper :

Ønsker deg en fantastisk flott laanghelg : )

:klem :

Det er det det er, ja. :lur: Jeg håper i det minste det. :hjerte:

Ingenting hadde vært bedre enn at det klaffer på bryllupsnatta. Nå vet jeg jo med 99% sikkerhet at jeg har EL den dagen også. :nigo:

3-dagersuke er helt topp! :tommelopp: Men jeg kjenner at jeg begynner å kjede meg etter så mange dager med fri. :sjenert:

Hei hei : )

Så spennende at du skal på hormonkur, hadde jo vert kjempe tøft om du fikk en liten bryllupsnatt spire :rødme :

Det gjelder vel å se det positive i alt, om du får litt bivirkninger så tenk på premien du får !! : )

Håper du får en fin langhelg :klem :

Det er kjempespennende! :strix: Kjenner at håpet har steget maaaaange hakk etter den legetimen min. Kanskje ikke så bra å ha for høye forhåpninger, men noe trenger jeg å holde meg fast i. :fnise:

Bivirkninger er ingenting i forhold til muligheten til å få en spire. Jeg kan tilogmed takle slørete øyesyn for den muligheten. :ler:

Så godt å høre at det gikk bra! : ) Nå blir det jo ekstra spennende fremover.. ; )

:kose :

Kjempespennende! :strix:

:klem: til deg!

:duskedame : Heier for spire her i gården ; ) Er el rundt bryllupet? Det hadde jo vært perfekt hvis dere fikk det til på bryllups natta. Noe så romantisk :rødme :

Ellers håper jeg du har det bare bra og at svømmerne svømmer som aldrig før :duskedame :

:klemmer :

Takk for :duskedame: ! :klem:

EL er på bryllupsdagen, ja. Dersom mensen klarer å holde seg stabil til den tid vel og merke. Jeg skal ha mensen 13. juni, da blir jo dag 14 den 27.juni, altså bryllupsdagen vår. Vi MÅ bare få tid til å presse inn litt :sengekos: i dagene før også, selv om det kommer til å bli kjempetravelt. Årh, det er så herlig å endelig vite akkurat når jeg har EL - det har jeg jo ikke kunnet vite før. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var mensen over for denne gang, endelig! :hoppe:

Min kjære reiste i går og er dessverre borte denne EL. Men jeg tror egentlig det er best. Da slipper jeg å ha dårlig samvittighet på utdrikningslaget mitt, for at jeg kan skade min eventuelle spire. :fnise: Det er også herlig å vite at jeg ikke kommer til å være kvalm, oppblåst, trøtt osv. osv. på bryllupsdagen :ler:

Ellers har jeg hatt en herlig langhelg. Jeg har vært veldig kinohore denne helgen, med 2 kinoer på 2 dager. :overrasket: På torsdag var jeg og min kjære på Star Trek. Den var utrolig bra, ble positivt overrasket over hovedrolleinnehaveren. Han var utrolig flink og veldig morsom. :tommelopp: I går var jeg, forloveren min og typen hennes på Engler og Demoner. Da fikk jeg bare enda mer lyst til å reise til Roma. :rødme: Filmen var bra den også. :fnise:

I kveld skal jeg bare slappe av, med cola, snus og The 4400. Elsker å laste ned serier og se dem sammenhengende i et ukeslangt maraton. :fnise: Gleder meg veldig til å våkne opp i morgen og ikke være bakfull. :sjenert: Ikke det at vi er ute så ofte, men denne måneden har vi vært ute 3-4 helger på rad. Og jeg som bare pleier å gå ut ca. én gang i måneden, veldig ofte sjeldnere også. :fnise: Her i gården liker vi ikke å gå glipp av noe. :sjenert:

Ha en fortsatt fin helg alle sammen! :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått vært til legen og sjekket ting :) Håper samboeren din får sjekket seg snart også og at det endelig skjer noe om ikke så altfor lenge! :hoppe: Tenk så gøy om det hadde blitt en bryllupsnattsbaby! :)

Ha en fortsatt fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hei ;)

Håper allt går seg til på bryllups natten da :hoppe: Ikke så kult å være oppblåst å kvalm i sitt eget bryllup ..

Ellers så må du ha det beste utrikningslaget noen sinne :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Golden Girl

Så bra du fikk litt mer håp etter legetimen, og at den lot seg gjennomføre selv om tanta ikke hadde forduftet helt! :) Sprøtt med sånn innvendig UL, jeg har også hatt det en gang. "Der er egget som kommer ut neste gang du har EL" :overrasket::ler:

:hoppe: for bryllupsnattsspire!! :hoppe:

:rødme:

Ha en fin søndag - hp du har kost deg med bestevenninna i helga!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått vært til legen og sjekket ting : ) Håper samboeren din får sjekket seg snart også og at det endelig skjer noe om ikke så altfor lenge! :hoppe : Tenk så gøy om det hadde blitt en bryllupsnattsbaby! : )

Ha en fortsatt fin helg! :klemmer :

Det er herlig å vite at det ikke er noe som ser så altfor galt ut med meg ihvertfall. Håpet stiger et par hakk da, gitt!

Bryllupsnattsbaby... :hjerte: :rødme:

:klem: Hei ; )

Håper allt går seg til på bryllups natten da :hoppe : Ikke så kult å være oppblåst å kvalm i sitt eget bryllup ..

Ellers så må du ha det beste utrikningslaget noen sinne :5 :

:vinke:

:lur: Nå har vi jo bestilt bryllupssuiten på hotell også. Da kan ingenting stoppe oss! :nigo:

Så bra du fikk litt mer håp etter legetimen, og at den lot seg gjennomføre selv om tanta ikke hadde forduftet helt! : ) Sprøtt med sånn innvendig UL, jeg har også hatt det en gang. "Der er egget som kommer ut neste gang du har EL" :overrasket : :ler :

:hoppe : for bryllupsnattsspire!! :hoppe :

:rødme :

Ha en fin søndag - hp du har kost deg med bestevenninna i helga!

: )

Håpet bare stiger og stiger egentlig. Kanskje jeg legger for mye i disse pillene, men noe må man ha å holde seg fast i.

:fnise: Kjempesprøtt. Jeg ble litt skeptisk da jeg så den UL-tingesten da. En dildo med kondom på... :skratte: Han kunne si hvor jeg kom til å få eggløsning fra neste gang. :sjenert:

Bryllupsnattsspire! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det en ny uke med nye muligheter.

Det er ikke så mye som skjer for tiden egentlig. Min kjære er bortreist på jobb i 2 uker og jeg skal bruke ''fridagene'' til å bare slappe av, være for meg selv og ta livet heeeelt med ro. I dag blir det solarium, the 4400 og rester fra middag i helgen. Jeg skal også hjelpe søster med eksamenslesing denne uken. Veeeeldig gøy. :sarkasme::fnise: Jeg skal også hjem til mamma og få gratis middag og litt kortere vei til jobb. :ler:

Bror kommer hjem til helgen, etter 2 måneder ute på det store hav. Gleder meg veldig. :hoppe:

Ellers blir det sikkert litt bryllupsstress, men mest avslapping. :sol:

Ha en fin mandag alle sammen! :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Heldig som har bryllupet foran deg altså... Skulle vært obligatorisk med bryllup hvert 5. år spør du meg!! :ler: Med samme mannen såklart! :Nikke:

Kos deg alene hjemme - det er deilig det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...