Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 12 uker og ticker! :strix:

Høres ut som dere har hatt en herlig tur! :jepp: Kan tenke meg det var deilig å ha så mye tid til hverandre og bare kose seg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, skal du på jobb på annen kant av landet igjen?

Det er lov å klage. Og det er lov å være pessimistisk, utmattet og selvmedlidende. :klemmer :

Hurra for konserter å se frem til! :strix :

Jepp, nå er jeg ikke så langt fra dere østlendinger igjen. :fnise:

Godt å vite at jeg ikke klager hull i hodene deres. :sjenert:

Gratulerer med 12 uker og ticker! :strix :

Høres ut som dere har hatt en herlig tur! :jepp : Kan tenke meg det var deilig å ha så mye tid til hverandre og bare kose seg. :hjerte :

Turen var helt fantastisk ja. Kjempedeilig å være bare oss to, på skikkelig kosetur. :rødme:

Vet bestisen din at du er gravid? Godt du har noe å se frem til! : )

Jada, hun var vel en av de første jeg ringte til. Men hun bor i Oslo, så vi har ikke sett hverandre siden...sommeren nå. Skal bli godt å se henne igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Kjempefin ticker!! :strix:

Jeg flyr gjennom noen dagbøker og legger igjen spor...så dere vet at jeg ikke har dødd av MO ( Mathematical Overexposure ) :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MO... :fnise: Men er det mulig 'a? :ler:

--

Nå har jeg forresten fortalt det til to stk på jobben her på østlandet også. :hoppe: Og til alle franskmennene. :nigo:

Gruer meg innmari til å si det til sjefen min her, for hun sliter skikkelig. Regner med det er habituell abort (uten at jeg vet hvor mange ganger det har skjedd), for hun blir gravid veldig lett, men mister alltid (fortalte roomien min til meg når jeg sa jeg var gravid). Jeg vet jo hvor jævlig det er å være på den siden, så jeg får bare prøve å si det så forsiktig som mulig. :sukk:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MO... :fnise: Men er det mulig 'a? :ler:

--

Nå har jeg forresten fortalt det til to stk på jobben her på østlandet også. :hoppe: Og til alle franskmennene. :nigo:

Jeg tror det er mulig når man har klemt inn all matematisk læring fra barneskole, ungdomsskole og videregående på et halvt år! :dåne:

Men jeg skal nok hold ut i to dager til...onsdag kl. 14.00 er jeg FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skjønner det er vanskelig å fortelle da ja. Tenk igjennom hva du skal si på forhånd, så går det nok bra. Du reduserer ihvertfall sjansen for å tråkke i salaten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo ikke akkurat blitt gravide ved et uhell dere heller da, så dere er jo sånn sett på samme "lag". Tror hun blir glad på deres vegne jeg, selv om det sikkert er litt sårt også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper ihvertfall det. Jeg har uansett planer om å fortelle henne om vår ''vei'', så vet hun ihvertfall at vi ikke ble gravide kun ved å lee på stortåa. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Må nok litt mer enn bare å lee på stortåa til ja...

:fnise:

Men best å fortelle litt om veien til målet og evt litt om ups and downs på veien. Da tror jeg hun vil glede seg med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sagt det til enda en kollega - han jeg har jobbet mest med her borte. Han har jo visst at jeg var gravid hele tiden, for han overtok den gamle telefonen min med et uslettet bilde av den positive graviditetstesten. :flau::klaske: Men han ble jo veldig glad på våre vegne da. :fnise:

Jeg funderer forresten på om jeg skal lage ny graviditetsdagbok eller om jeg bare skal flytte denne? Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sagt det til enda en kollega - han jeg har jobbet mest med her borte. Han har jo visst at jeg var gravid hele tiden, for han overtok den gamle telefonen min med et uslettet bilde av den positive graviditetstesten. :flau::klaske: Men han ble jo veldig glad på våre vegne da. :fnise:

Jeg funderer forresten på om jeg skal lage ny graviditetsdagbok eller om jeg bare skal flytte denne? Hva synes dere?

Så han har visst det lenge, uten å si noe om det? :ler:

Jeg ville kanskje startet en ny graviditetsdagbok. Denne er jo ganske lang, og er jo i all hovedsak en prøverdagbok (eller fjasebok! :ler: ). Men det spiller forsåvidt ingen rolle for meg, bare du sier ifra hva det blir til, så jeg finner deg igjen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så han har visst det lenge, uten å si noe om det? :ler:

Jeg ville kanskje startet en ny graviditetsdagbok. Denne er jo ganske lang, og er jo i all hovedsak en prøverdagbok (eller fjasebok! :ler: ). Men det spiller forsåvidt ingen rolle for meg, bare du sier ifra hva det blir til, så jeg finner deg igjen... ;)

Ja. :fnise: Stakkars, han har sikkert ikke visst hva i huleste han skulle gjøre. :ler:

Ja, det er det jeg tenker også. Og så blir det litt lettere for evt. nytt besøk å ''bli kjent'' med meg og slippe å lese over 100 sider med fjas. :fnise:

Nei, da gjør jeg det. I'll be back. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

:bond::daane::grine: To tester - én i går og én i dag - har bekreftet det. JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!! :grine: Det har liksom ikke gått helt opp for meg enda. Etter 3 års prøving, 4 IVF og litervis med tårer og bekymringer har vi endelig klart det. Herreguuud, jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. :fnise:

I går, da ''Schwanger 2-3'' lyste mot meg (tyskkjøpte tester :ler: ) brøt jeg sammen i krampegråt og bare gråt og gråt i 5 minutter før jeg fikk summet meg til å ringe min kjære. :sjenert: Ellers har jeg fått sagt det til mamma (som også begynte å stortute), søster og bror. I dag tror jeg jeg skal ringe til bestis og bestis. :nigo:

Ha en strålende mandag alle sammen!

DETTE ER DET VAKRESTE INNLEGGET JEG NOEN GANG HAR LEST. :rodmer: Selv om det begynner å bli lenge siden!! ;) Jeg vil og oppleve dette nå!! :duskedame::pls:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE ER DET VAKRESTE INNLEGGET JEG NOEN GANG HAR LEST. :ler: Selv om det begynner å bli lenge siden!! ;) Jeg vil og oppleve dette nå!! :duskedame::pls:

Neeei, du må ikke gjøre sånt med en overhormonell gravid dame. :grine: Begynte rett og slett å grine på jobb her jeg sitter. :sjenert::fnise: Herregud, får frysninger bare av å lese det. *lykkelig sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...