Muffin! Skrevet 13. oktober 2010 #2381 Del Skrevet 13. oktober 2010 Håper og tror alt fortsatt er bra med Babybelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 13. oktober 2010 #2382 Del Skrevet 13. oktober 2010 Heia babybelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. oktober 2010 #2383 Del Skrevet 13. oktober 2010 *fingers crossed* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2384 Del Skrevet 13. oktober 2010 Alt vel her i gården. Jeg føler meg sikker på at det kun var pyseslimhinnene som bråkte litt, men etter forrige ukes blødningsmareritt er jeg veldig reservert frem mot kontrollen den 25, og tenker hverken det ene eller det andre om saken. Litt kald, kanskje? Høres helt fælt ut å si det sånn, men jeg orker ikke å involvere meg noe særlig i graviditet blablabla før jeg er sikker på at det faktisk er noe der inne, med et bankende hjerte. Vi har blitt skuffet så utrolig mange ganger de siste tre årene. Jeg vet ikke om jeg orker å oppleve enda en skuff. Ellers er kvalmen tilbake, i bølger, noe som er positivt. Puppene mine har også nådd et nytt nivå på vondhetsskalaen. I natt våknet jeg hver gang jeg snudde meg (og det er ikke få - jeg er en mark i sengen ) fordi det gjorde så vondt. Det er jo også et positivt tegn. Jeg tror allikevel jeg skal gå til innkjøp av et par graviditetstester i slutten på uken, bare sånn for å være på den sikre siden. Jeg har uansett ikke noen mulighet for å ta UL før jeg faktisk har time, så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. 6+1 i dag forresten. :rødme: Ellers: ut med jobben i dag. Jeg kjører jo selvsagt, og har faktisk funnet en måte å slippe å lyve til alle sammen på. ''Jeg føler meg ikke helt i form jeg. Er veldig uggen og småkvalm så jeg kan kjøre i kveld.'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. oktober 2010 #2385 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hang in there! Alt høres veldig bra ut, og selv om det er en lang ventetid til kontroll og de magiske tolv ukene, så kommer tiden til å gå (det er det den gjør). Prøv å beskjeftige deg så godt du kan så lenge, alt som kan få tankene over på noe annet, om bare for en stund, er bra. Jeg tror og håper at dette går kjempefint kjære deg. Men ikke glem Cyclogesten (sp?) mer er du grei. Heier på Babybelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. oktober 2010 #2386 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har gitt opp å holde det hemmelig for kollegene jeg jobber mest med og er mest med på fritiden, dvs den yngre garde En del av dem visste om forsøket, og de andre har jeg jobbet tett med den siste uken når kvalmen kom som kastet på meg Div pauser og plutselige turer på do krevde sin forklaring synes jeg Håper dere får en fin tur ut i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2010 #2387 Del Skrevet 14. oktober 2010 Høres jo ut som om symptomene er på plass i allefall, så er nok bare at du har pyseslimhinner ja Krysser alt jeg har for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 14. oktober 2010 #2388 Del Skrevet 14. oktober 2010 Synes du har en fin holdning til det jeg, det er jo helt forståelig at du vil redusere evt. skuff. Men skuffet skal du selvfølgelig ikke trenge å bli, så da er det bare å glede seg til 25. og på Babybelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2389 Del Skrevet 15. oktober 2010 alle sammen! Fremdeles alt vel. I går var jeg på apoteket og fikk kjøpt meg reisesokker, graviditetstester (skal teste en gang i morgen ihvertfall, bare for å få ro i sjelen) og seabands. Jeg sov med seabandsene og var helt fin i formen i dag morges. Deilig. Men de er litt stramme da, så jeg tror jeg skal droppe å sove med dem mer, og heller bare ta dem på når jeg står opp. Ellers lite som skjer her på jobb. Jobbing til kl 7 i kveld, sove til i morgen tidlig, jobbing til kl 3, leie film, spise junk, se på canal+. Det er vel egentlig det som skjer i min verden frem til mandag ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. oktober 2010 #2390 Del Skrevet 15. oktober 2010 Høres ut som du har en god plan for morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2391 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Dagens bisarre kompliment fra en jeg ikke kjenner: *Kollega av mannen og engelskmann ser brudebilde av meg og mannen. Spør mannen min:* ''Is that your wife?'' ''Do you have a big dick, because there has to be something...'' Godt å føle seg verdsatt. :happy: Endret 15. oktober 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. oktober 2010 #2392 Del Skrevet 15. oktober 2010 Høres ut som en super helg som venter deg Supert kompliment det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 15. oktober 2010 #2393 Del Skrevet 15. oktober 2010 Haha, supert kompliment! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. oktober 2010 #2394 Del Skrevet 15. oktober 2010 Herlig kompliment. God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. oktober 2010 #2395 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fantastisk kompliment God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #2396 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke helt helg enda for min del. Jobber til 3 i dag. Litt merkelig kanskje, når arbeidsdagen er kort og jeg ''bare'' jobber fra 7-3. Tok en test i går, og den var like positiv som alltid. Jeg tvilte jo egentlig ikke da, for jeg kjenner det veldig godt på kroppen, men jeg tror mannen min synes det var greit å få enda en bekreftelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. oktober 2010 #2397 Del Skrevet 16. oktober 2010 Herlig med postive tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. oktober 2010 #2398 Del Skrevet 16. oktober 2010 Alltid koselig med positive tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. oktober 2010 #2399 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. oktober 2010 #2400 Del Skrevet 16. oktober 2010 Herlig kompliment! Og for positiv test, må være deilig å viske bort all tvil! Ønsker deg en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå