Pingting Skrevet 11. oktober 2010 #2361 Del Skrevet 11. oktober 2010 Waaaah!? *dødsmisunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. oktober 2010 #2362 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så godt at du fikk tak i sykehuset Jeg hadde blitt superstresset jeg også. Hvilke form kommer Cyclogesten i? Helikopter tur så utrolig artig Ser for meg at jeg hadde hatt trøbbel med kvalme og oppkast jeg også, men så jeg blir superkvalm når jeg går ned trapper i Maasaii skoene mine for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. oktober 2010 #2363 Del Skrevet 11. oktober 2010 Håper det ordner seg med medisinene snart da Helikoptertur! så gøy, bare litt missunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 #2364 Del Skrevet 11. oktober 2010 Helikopter!! You lucky, lucky baaaastrd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2010 #2365 Del Skrevet 11. oktober 2010 Wow.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2366 Del Skrevet 11. oktober 2010 Waaaah!? *dødsmisunnelig* Det var rett og slett dritkult! Så godt at du fikk tak i sykehuset :tommel : Jeg hadde blitt superstresset jeg også. Hvilke form kommer Cyclogesten i? Helikopter tur så utrolig artig :hoppe : Ser for meg at jeg hadde hatt trøbbel med kvalme og oppkast jeg også, men så jeg blir superkvalm når jeg går ned trapper i Maasaii skoene mine for tiden :tunge1 : Cyclogesten er en stikkpille. Hva er det du tar da? Kjempegøy! Huff, jeg kjenner veldig godt til det med kvalme altså. Jeg er så og si konstant kvalm fra jeg står opp til langt etter middag. Håper det ordner seg med medisinene snart da : ) Helikoptertur! så gøy, bare litt missunnelig... :ler : Det ordner seg i morgen. Utrolig gøy! Helikopter!! You lucky, lucky baaaastrd!! :jepp : Wow.. :dåne : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. oktober 2010 #2367 Del Skrevet 11. oktober 2010 Cyclogesten er en stikkpille. Hva er det du tar da? Kjempegøy! Huff, jeg kjenner veldig godt til det med kvalme altså. Jeg er så og si konstant kvalm fra jeg står opp til langt etter middag. Jeg tar Progestan som også er en stikkpille, 2x3. Jupp kvalmen har ikke gitt seg hos meg enda, men jeg hadde en god time uten fra halv ett og utover Men huhei hvor det går når jeg sykler hjem fra jobb I morgen må jeg komme meg på apoteket og få kjøpt sea bands altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 11. oktober 2010 #2368 Del Skrevet 11. oktober 2010 Uffa, her var det skjedd mye siden sist jeg stakk hodet innom! For noen dager du har hatt! MEN utrolig godt å høre at det ikke var så ille som fryktet og at lille Babybelle klorer seg fast! Og vel fortjent at du vant helikoptertur da! Så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #2369 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg tar Progestan som også er en stikkpille, 2x3. Jupp kvalmen har ikke gitt seg hos meg enda, men jeg hadde en god time uten fra halv ett og utover Men huhei hvor det går når jeg sykler hjem fra jobb :spy : I morgen må jeg komme meg på apoteket og få kjøpt sea bands altså.. Ja, cyclogest er vel progestan i en eller annen form. Jeg tar én pille morgen og kveld. Men det som er litt kjipt er at det er et uregistrert preparat og vi får ikke igjen på dem. Litt teit når det koster 1000 kr for 30 piller. Jeg våknet faktisk i dag uten å være kvalm. Deilig. :happy: Sea bands har jeg også tenkt på, men jeg er redd for at folk kommer til å vite hva det er. Jeg har nemlig aldri noe som helst langermet på meg av en eller annen grunn. :klø: Uffa, her var det skjedd mye siden sist jeg stakk hodet innom! For noen dager du har hatt! :troest : MEN utrolig godt å høre at det ikke var så ille som fryktet og at lille Babybelle klorer seg fast! Og vel fortjent at du vant helikoptertur da! Så kult! :jepp : Ja, jeg er veldig lettet nå. Men samtidig så har det også gått opp for meg hvor lett det er at alt går i dass, så jeg er litt reservert og venter egentlig bare til etter kontrollen om to uker med å slippe jubelen løs. Det var dødskult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #2370 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ikke kvalm i dag morges. Deilig! Så nå sitter jeg og nyyyyter morgenkaffen - noe jeg ikke har kunnet gjort siden jeg fikk positiv test. Ellers lite planer for fremtiden. Jeg skal være her på jobb i 11 dager til, så forbered dere på 11 innholdsløse dagbokdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 12. oktober 2010 #2371 Del Skrevet 12. oktober 2010 Så herlig at kvalmen ser ut til å slippe litt tak og at kaffen igjen smaker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. oktober 2010 #2372 Del Skrevet 12. oktober 2010 Åh, så deilig med kvalme som stikker dit pepper'n gror! Ha en fin dag, gravidedamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. oktober 2010 #2373 Del Skrevet 12. oktober 2010 Så bra med kvalmefri morgen! Min kvalme har kommet litt tilbake igjen den, likegodt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #2374 Del Skrevet 12. oktober 2010 Faenfaenfaenfaenfaen. Blør igjen i dag. Litt friskt blod, en del gammelt. Jeg tror og håper at det bare er fordi slimhinnene mine er noen jævla pyser som ikke klarer seg en eneste dag uten cyclogest. (Jeg hev meg rundt med én gang jeg merket noe, ilte til apoteket og stappet like godt to stk inn på én gang Nå har det nesten sluttet igjen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 12. oktober 2010 #2375 Del Skrevet 12. oktober 2010 *krysser fingrene for at det var ingen ting* Du har sikkert bare pysete slimhinner. (Første gang det noen gang har blitt sagt som trøst.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. oktober 2010 #2376 Del Skrevet 12. oktober 2010 Krysser fingrene for at det bare var de pysete slimhinnene som yppa seg litt, og at alt er bra nå som du har markert hvem som er sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. oktober 2010 #2377 Del Skrevet 12. oktober 2010 Håper virkelig det bare er slimhinnen som er litt pysete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. oktober 2010 #2378 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Slenger meg på de andre og håper at det bare er pyse slimhinner Endret 12. oktober 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 13. oktober 2010 #2379 Del Skrevet 13. oktober 2010 Regner med at det er pysete slimhinner og at Babybelle har det finfint! Håper du har en fin og bekymringsløs dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. oktober 2010 #2380 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det var da fælt, da! Håper alt er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå