Gå til innhold

Stjerneskudd og


Gjest Kråkaa

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa

Plasserer den her jeg..

Man kan ofte se stjerneskudd på himmelene..Hvorfor er det slik at ingen stjerner i kjente stjernetegn har falt? Mulig de har det men jeg tenker på de mest kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VinglePetter
Plasserer den her jeg..

Man kan ofte se stjerneskudd på himmelene..Hvorfor er det slik at ingen stjerner i kjente stjernetegn har falt? Mulig de har det men jeg tenker på de mest kjente.

Veldig godt spørsmål. Kanskje vi kan få noen alternative svar på dette? Det er vel ingen her inne som tror på at stjerneskudd bare er meteoritter som brenner opp i atmosfæren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasserer den her jeg..

Man kan ofte se stjerneskudd på himmelene..Hvorfor er det slik at ingen stjerner i kjente stjernetegn har falt? Mulig de har det men jeg tenker på de mest kjente.

De faller rett som det er de også. De blir bare erstattet relativt kjapt av nye og oppadkommende stjerner, akkurat som i Hollywood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De faller rett som det er de også. De blir bare erstattet relativt kjapt av nye og oppadkommende stjerner, akkurat som i Hollywood.

Fiffig at de blir erstattet da. Stjernene på himmelen altså. Ikke de i hollywood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar så lang tid for lyset å treffe jorden fra disse stjernene at det er mulig de allerede har falt, men at vi bare ikke har sett det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kråkaa
Det tar så lang tid for lyset å treffe jorden fra disse stjernene at det er mulig de allerede har falt, men at vi bare ikke har sett det enda.

Den er jeg klar over..Men så rart at det ikke har skjedd noe på den tiden disse tegnene har eksistert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa
så de har valgt å dikte opp et eller annet svada for Løve-stjernetegnet hver uke uten egentlig å ha dekning for det.

Det er vel her apekattene kommer til nytte..Har hørt om det før..Apekatter på et bakrom som sitter å skriver horoskop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Infralove
Vel, dette er litt hysj-hysj, men en av stjernene i Løven løsnet faktisk fra himmelhvelvingen og falt ned i Atlanteren for litt over to måneder siden. Siden stjernekonstellasjonen nå bare er en helt vanlig samling av stjerner, så er alle som er født i dette stjernetegnet nå uten kosmisk veiledning og livene deres derfor fullstendig overlatt til tilfeldighetene. Ukeblad-astrologene holder selvsagt denne hemmeligheten skjult for allmennheten (det vil jo føkke opp hele zodiaken), så de har valgt å dikte opp et eller annet svada for Løve-stjernetegnet hver uke uten egentlig å ha dekning for det.

No vart eg nysgjerrig. Kvar las du det? Prøvde å søke sjølv, men det var ingen suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Dette finner du dessverre ikke på nettet, i aviser eller noe sted annet. Denne ganske viktige og oppsiktsvekkende informasjonen fikk jeg inn via den intergalaktiske radiosendingen mens jeg satt i et tre med foliehatten min på hodet og speidet etter UFOer. Det samme gjorde forsåvidt også en superhemmelig krets av stjernetydere - astrologenes illuminati om du vil. Denne gruppen av djeveldyrkende spåkjerringer begynte således umiddelbart å smi sammen en omfattende konspirasjon for å skjule det faktum at alle løver nå i praksis er overlatt til seg selv og at zodiaken ikke lenger fungerer.

Dette er fakta. Jeg har selv sett og opplevd det. Du må bare tro meg.

:fnise: Og dere som ikke tror, må bare åpne hjertet og sinnet deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Dette finner du dessverre ikke på nettet, i aviser eller noe sted annet. Denne ganske viktige og oppsiktsvekkende informasjonen fikk jeg inn via den intergalaktiske radiosendingen mens jeg satt i et tre med foliehatten min på hodet og speidet etter UFOer. Det samme gjorde forsåvidt også en superhemmelig krets av stjernetydere - astrologenes illuminati om du vil. Denne gruppen av djeveldyrkende spåkjerringer begynte således umiddelbart å smi sammen en omfattende konspirasjon for å skjule det faktum at alle løver nå i praksis er overlatt til seg selv og at zodiaken ikke lenger fungerer.

Dette er fakta. Jeg har selv sett og opplevd det. Du må bare tro meg.

Åhh.. har du din egen foliehatt? Hvor har du fått tak i den aa? :romeo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No vart eg nysgjerrig. Kvar las du det? Prøvde å søke sjølv, men det var ingen suksess.

Ja, fra spøk til alvor. Hvor finnes disse nyhetene? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kråkaa
Åpningsinnlegget ditt var ikke et seriøst spørsmål, var det vel? :sjokkert:

Du vet vel at stjerneskudd faktisk ikke er fallende stjerner?

Ok,nå synes jeg at jeg skal ha kred for å være ærlig....Joooooooo,det var et seriøst spørsmål! Og nå er jeg varm oppover ørene...

Jaja,kan bare le av det og være glad for at jeg ikke har barn enda som jeg kan feillære :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa
Åpningsinnlegget ditt var ikke et seriøst spørsmål, var det vel? :sjokkert:

Du vet vel at stjerneskudd faktisk ikke er fallende stjerner?

..men hva er stjerneskudd? Sånn som man ser på himmelen? Bare for å gjøre meg selv enda dummere tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men hva er stjerneskudd? Sånn som man ser på himmelen? Bare for å gjøre meg selv enda dummere tenkte jeg.

Små stein- eller isbiter fra verdensrommet som brenner opp i jordens atmosfære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

Er så skuffet...har virkelig gått rundt og trudd at det var stjerner som falt..Hadde Ødegaard (eller hva han heter) lest dette så hadde han vel fådd krampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...