Gjest misa Skrevet 15. oktober 2009 #721 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og ja, jeg tror også at målene er fullt oppnåelige, og ikke pokker om du skal slå meg der Dere er søte da. Men jeg tror også at målene dine er fullt oppnåelig! Jeg spiser også som en hest nå, for ikke å gå ned i vekt når jeg kjører kun kardio. Nugatti Air, here I cooooooome! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. oktober 2009 #722 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Synes det er urettferdig hvis du bulker som et udyr for tiden, og derfor ender opp med å gruse meg i benk! Hehe.. Det er sørenmei ikke lett å bulke heller, kroppen sier liksom ifra om at den ikke vil ha mer mat også, fordi jeg spiser såpass sunt nå (for å bygge muskler, ikke fett) at jeg går og er mye mett. Da føles det rart å stappe nedpå, så jeg kunne sikkert spist enda mer enn det jeg gjør. Så jeg ofrer litt jeg også altså :gjeiper: ... knis! Nei, det blir morsomt å se om vi når målene våre. Jeg har jo aldri løftet så tungt som jeg skal nå fremover, så jeg må bare kjøre på! Lurer på hvor det stopper seg.. :klø: Endret 15. oktober 2009 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 15. oktober 2009 #723 Del Skrevet 15. oktober 2009 Men jeg tror også at målene dine er fullt oppnåelig! Jeg spiser også som en hest nå, for ikke å gå ned i vekt når jeg kjører kun kardio. Nugatti Air, here I cooooooome! Jeg har nettopp spist lomper med Nugatti på. Nugatti er stort sett kun noe jeg spiser når jeg er hjemme (som nå), men drar tilbake til sørlandet i morgen. Og da er det jo faktisk helg igjen. Hmm... Hehe.. Det er sørenmei ikke lett å bulke heller, kroppen sier liksom ifra om at den ikke vil ha mer mat også, fordi jeg spiser såpass sunt nå (for å bygge muskler, ikke fett) at jeg går og er mye mett. Skjønner. Det er sikkert vanskelig å gå fornuftig opp i vekt, men bra du klarer å spise sunt. Hvilket kcal-nivå ligger du på nå, om jeg tør spørre (og hvis du i det hele tatt teller)? Jeg kunne sikkert fokusert skikkelig på styrketrening og matinntak nå som jeg uansett ikke kan løpe, for å få maksimal økning den neste måneden. Men jeg har ikke lyst opp i vekt, for jeg synes det er vanskelig og fryktelig kjedelig å gå ned igjen... Så da får jeg heller finne meg i at ting tar litt lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. oktober 2009 #724 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ble for øvrig svømmende i kø en stund. Etter motvind på sykkelturer er køsvømming noe av det kjipeste som finnes. I alle fall når det er snakk om å dele bane med en hel haug tenåringer som gjerne skal være sosiale mens de svømmer GAAHH!! Gjett om det er kjipt. Jeg synes det er deilig å svømme, men det er så mange som synes at symøter i bassenget er på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. oktober 2009 #725 Del Skrevet 16. oktober 2009 GAAHH!! Gjett om det er kjipt. Jeg synes det er deilig å svømme, men det er så mange som synes at symøter i bassenget er på sin plass Jepp. Skvaldringen kan man ta i boblebadet eller badstuen ...eventuelt på KG Siden jeg jobber der så kjenner jeg jo badevaktene, så da kan jeg mase litt på dem sånn at de enten snakker til dem det gjelder, eller i beste fall fikser en ny bane til meg. Noen fordeler må man jo ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. oktober 2009 #726 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skjønner. Det er sikkert vanskelig å gå fornuftig opp i vekt, men bra du klarer å spise sunt. Hvilket kcal-nivå ligger du på nå, om jeg tør spørre (og hvis du i det hele tatt teller)? Jeg kunne sikkert fokusert skikkelig på styrketrening og matinntak nå som jeg uansett ikke kan løpe, for å få maksimal økning den neste måneden. Men jeg har ikke lyst opp i vekt, for jeg synes det er vanskelig og fryktelig kjedelig å gå ned igjen... Så da får jeg heller finne meg i at ting tar litt lenger tid. Jeg teller bare litt innimellom, sånn 1 gang hver 3. uke kanskje.. Jeg prøver å ligge på ca 2500kcal om dagen, noen dager mer, andre mindre, det varierer med aktivitetsnivået mitt. Sånn som i dag må jeg ligge ganske høyt, for jeg har trent høypuls. Jeg teller bare når jeg er usikker på om jeg spiser nok, for eks hadde jeg noen dager forrige uke hvor jeg følte at jeg dalte litt i energi, da var det frem med kalkulatoren, da så jeg at jeg lå på rundt 2000kcal og at jeg rett og slett hadde glemt å spise nok. Ellers er det jo litt vanskelig å alltid spise riktig, men jeg klarer det generelt veldig bra. Merker jo nå at det legger seg litt LOVE rundt omkring på kroppen, får bare tenke slik at når jeg vil løfte tungt må jeg også være litt tung.. Det er ikke bra for leddene å ha for lite fett heller, spesielt ikke når man skal løfte tungt i baseløftene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. oktober 2009 #727 Del Skrevet 16. oktober 2009 Litt love er nok vanskelig å unngå når du spiser ekstra, men du har vel en plan for hvordan det eventuelt skal bort igjen senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. oktober 2009 #728 Del Skrevet 16. oktober 2009 Litt love er nok vanskelig å unngå når du spiser ekstra, men du har vel en plan for hvordan det eventuelt skal bort igjen senere Ja.. hehe. Jeg er jo egentlig veldig vant med å trene mye kardio så det er en litt omveltning for meg i høst, jeg kommer nok tilbake til litt mer gamle vaner og får litt mer fart på beina når jeg er klar for det. Jeg klarte å opprettholde muskelmassen i sommer selv om jeg trente mot Birken, men å bygge mye mer gikk ikke så bra.. Man kan ikke få i pose og sekk gitt Så da tar man heller alt til sin tid. Fungerer bra det også! God helg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 17. oktober 2009 #729 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Skikkelig go'-økt i dag. Kjørte bryst/triceps/skuldre. 20 minutter ellipse (høy intensitet) Benkpress: 20/12, 37,5/12, 37,5/11, 37,5/9 + 3 Skråbenk m/ manualer: 8,6/10, 8,6/10, 8,6/10 Cable crossover: 10,2/7, 10,2/7, 10,2/7 Arnoldpress: 8,6/6, 8,6/6, 8,6/6 Enarms cable lateral raise: 3 x dropsett (måtte omtrent ned i knestående etter siste settet her - digg øvelse!) Enarms triceps pulldown: 2 x dropsett Dips: 2 x 10 Sidehev: 6/8, 6/8, 6/8 ~ fronthev: 4/6, 4/6, 4/6 10 minutter rolig jogging på mølle Endret 17. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 17. oktober 2009 #730 Del Skrevet 17. oktober 2009 God helg! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 17. oktober 2009 #731 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk -- god helg til deg også! Nå er det straks en ny ladning grove muffins på gang. Må bare dra meg ut av sofaen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 17. oktober 2009 #732 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Her blir det noe á la: http://matmons.net/visoppskrift.asp?meny=1&id=108 PS: Jeg ELSKER kardio, haha! -misa Endret 17. oktober 2009 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 17. oktober 2009 #733 Del Skrevet 17. oktober 2009 Haha Kos deg med muffinsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 18. oktober 2009 #734 Del Skrevet 18. oktober 2009 Søndag har blitt den faste sykkeldagen for min del, så får vi se hvor lenge været/temperaturen tillater det. I dag ble det en tur på 90 minutter. Litt usikker på turens totale lengde, men sånn grovt regnet ut fra Gule Sider sitt kart ble det nok rundt 27-28 kilometer. 881 kcal 168 gjennomsnittspuls 196 makspuls Har nok hatt den beste treningsuka siden august, med tre gode styrkeøkter, en svømmeøkt og sykkelturen i dag. Lenge siden jeg har hatt fem så bra treningsøkter med motivasjon på en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. oktober 2009 #735 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har nok hatt den beste treningsuka siden august, med tre gode styrkeøkter, en svømmeøkt og sykkelturen i dag. Lenge siden jeg har hatt fem så bra treningsøkter med motivasjon på en uke Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 18. oktober 2009 #736 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, så absolutt. Har liksom tidligere tatt motivasjonen litt for gitt, rett og slett fordi jeg hele veien har hatt skikkelig treningslyst. Men ser jo det at det noen ganger kan svikte litt på den fronten. Da er jeg egentlig fornøyd med at jeg har tatt det helt med ro uten å presse meg for mye, ettersom det fort kunne ha gjort vondt verre. Noen ganger må man jo bare akseptere at kroppen og hodet ikke vil, selv om det er kjipt der og da I morgen får jeg sannsynligvis svar på blodprøvene mine. Det vil si at jeg får vite hvilke matvarer kroppen min ikke liker. Jeg aner virkelig ikke hva resultatene vil vise, og for alt jeg vet kan jeg bli satt på skikkelig nazidiett fra og med i morgen av. På en måte hadde det vært en interessant erfaring å for eksempel få beskjed om å holde seg unna sukker og hvetemel for en periode, fordi jeg da må droppe en del drittmat. Jeg har selvsagt lyst å fortsette å spise sånt innimellom, men da har jeg en utenforstående som forventer at jeg holder meg unna slike ting. Så da er det kanskje mulig å droppe et lite hakk i fettprosent? Vi får som sagt se hva resultatene viser... Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. oktober 2009 #737 Del Skrevet 18. oktober 2009 Blir spennende å høre restulatet fra blodprøvene dine. Jeg måtte kutte drastisk i matvarer med hvetemel fordi jeg ikke tåler det noe særlig, og det hjalp på vekta mi. Sviktende motivasjon er slitsomt! Godt å høre at det har tatt seg opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 18. oktober 2009 #738 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Blir spennende å høre restulatet fra blodprøvene dine. Jeg måtte kutte drastisk i matvarer med hvetemel fordi jeg ikke tåler det noe særlig, og det hjalp på vekta mi. Hvetebakst er jo himmelsk, så det vil nok hjelpe å kutte ut det for en stund. Litt trist også såklart, men det viktigste er å få orden på magen. Vi får se hva terapeuten min sier. Hvetemel er det sikkert fornuftig å trappe ned på uansett, siden såpass mange tydeligvis reagerer på det. Men så er det dette med å finne alternativer, da. Synd at alt av alternative matvarer er såpass dyrt. Over 30 kroner for en liter laktosefri melk, for eksempel :/ Endret 18. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 19. oktober 2009 #739 Del Skrevet 19. oktober 2009 Usj, blodprøveresultatene mine var ikke kommet, så får ikke vite noe før fredag. Men var allikevel inne en tur hos terapeuten i dag, og fikk en noe merkelig opplevelse. Hun er kinesiolog, og bruker dette som en del av behandlingsopplegget mitt. Så i dag skulle hun altså klargjøre kroppen min for behandlingen. Det innebar å ligge strak ut i over en time, mens hun ...eh, snakket (ja, hun snakket faktisk) med kroppen min ved å tolke signaler fra den ene hånden min. Det var nesten så jeg ventet på at hun skulle brygge sammen en velsmakende eliksir bestående av duefjær, mose og fluesoppstilk, men hun dro det heldigvis ikke så langt... Jeg tror vel egentlig ikke på sånt i det hele tatt, så måtte nesten kvele en liten latter et par ganger når det hele ble litt for drøyt. Men for all del, jeg lar henne jo bare kjøre på. Tror imidlertid at hvis behandlingen fungerer, så er det snarere heller probiotikaen og dietten som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. oktober 2009 #740 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde tilbake den latteren! Moro alt hva man opplever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg